بازدید 7538

دانشجوی علوم تحقیقات یک زندانی را آزاد کرده بود

کد خبر: ۸۶۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 03 January 2019

سجاد پوراحسان، دانشجویی که در حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران به دیدار حق شتافت، سه روز قبل از فوتش با پس اندازی که داشت، یکی از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان تهران را پرداخته و او را آزاد کرده بود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان تهران، مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تهران و نایب رئیس هیأت امنای این نمایندگی با اعلام این خبر گفت: پوراحسان، یکی از دانشجویانی که در حادثه مصیبت بار دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، به دیدار حق شتافت سه روز قبل از فوت با مراجعه به محل این نمایندگی و بررسی پرونده های مختلف، یکی از پرونده ها را انتخاب و بدهی آن زندانی را پرداخت کرده بود.

مصطفی محبّی ادامه داد: زندانی انتخابی مرحوم پوراحسان، راننده وانتی در یکی از شهرستان های اطراف تهران بود که به دلیل بدهی سه میلیون و چهارصد هزار تومانی در زندان به سر می برد.
وی ادامه داد: این زندانی منزلی محقر در اطراف تهران بدون پیش پرداخت برای خود، همسر و دختر هجده ساله اش اجاره کرده بود و منبع درآمدش میوه فروشی با وانت بود اما به خاطر دیسک کمر از چندی پیش قدرت کار نداشت.
نایب رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران همچنین تصریح کرد: این راننده با شکایت صاحبخانه مبنی بر اجاره های معوقه، راهی زندان شده و خانواده اش هیچ سرپناهی نداشتند. مرحوم پوراحسان وقتی پرونده این زندانی را دید، تمام پس اندازش را اهدا کرد تا بدهی وی را بپردازد.
روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان تهران در ادامه گزارش خود، ضمن تسلیت به خانواده داغدار این نیکوکار که براستی نام خانوادگی وی نیز نشان از روح احسان و بخشش در تربیتش دارد، برای آن مرحوم علوّ درجات و همنشینی با ائمه اطهار مسألت کرد.
در ادامه این گزارش، از نیکوکاران دعوت شده برای اهدای کمک های مالی و آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرایم غیرعمد به ستاد دیه استان تهران مراجعه کنند.
سانحه واژگونی اتوبوس در محوطه داخلی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تهران روز سه شنبه گذشته منجر به مرگ 10 نفر و مصدوم شدن 26 نفر دیگر شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان