بازدید 30539
هزار و پانصد و بیستمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

خبرنگاران جلسه امروز دولت را پوشش ندادند/آستان قدس رضوی چند هکتار باغ و زمین دارد؟/فعالیت ۱۸۰۰ روحانی در وزارت نفت/واکنش موحدی کرمانی به طرح موضوع ریاست وی بر مجمع

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ فرزند آیت‌الله هاشمی: استخر فرح وجود خارجی ندارد/توییت علی مطهری درباره اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر دو «هاشمی»/ارسال نامه به سازمان بازرسی درباره سکه ثامن و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 26 December 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

خبرنگاران جلسه امروز دولت را پوشش ندادند

در حالی که خبرنگاران حوزه دولت با دعوت رسمی برای پوشش برنامه حیاط دولت در ساختمان پاستور حاضر می‌شوند، امروز در اتفاقی عجیب ناهماهنگی میان نیروهای حفاظت و نهاد ریاست جمهوری مانع از ورود خبرنگاران و باعث برخوردهای خلاف شان شد. این برخورد نامناسب و ناهماهنگی باعث شد همه خبرنگاران بر اساس یک تصمیم جمعی از پوشش برنامه امروز خودداری کرده و محل را ترک ‌کنند.

آستان قدس رضوی چند هکتار باغ و زمین دارد؟

سرپرست مؤسسه باغات آستان قدس رضوی:22 هزار هکتار زمین زراعی موقوفه شامل سه هزار هکتار باغ، 9 هزار هکتار زمین زراعی و زمینهای در نوبت کشت و کار در سطح کشور زیر نظر این آستان مدیریت می شوند. در مجموع 17 قطعه باغ و زمینهای پیرامون آن با مجموع گستره 750 هکتار در مشهد و حومه این کلانشهر تحت مدیریت این مؤسسه قرار دارد. باغ 300 هکتاری ملک آباد، باغ 114 هکتاری امام رضا(ع) و باغ های الندشت، بیلدر و منزل آباد از مهمترین مجموعه های تحت مدیریت آستان قدس رضوی در مشهد هستند.

گاردین: استاد ایرانی ـ انگلیسی آزاد شد

نشریه گاردین از آزادی یک استاد انگلیسی که در ایران زندانی بود خبر داد. گاردین نوشت: عباس عدالت استاد ایرانی- انگلیسی که در آوریل در ایران بازداشت شده بود آزاد شده است. او توانسته به انگلیس بازگردد. عباس عدالت استاد ریاضی و رایانه کالج سلطنتی انگلیس به دلایل امنیتی در ایران بازداشت شده بود. وزارت خارجه انگلیس بدون اینکه نامی از عباس عدالت ببرد، بارها از بازداشت یک چهره دانشگاهی در ایران خبر داده بود.

فرزند آیت‌الله هاشمی: استخر فرح وجود خارجی ندارد

یاسر هاشمی رفسنجانی، فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نامه ای سرگشاده خطاب به سازنده مستند «هاشمی زنده است» نوشته است.

کافی است به یک نکته به عنوان «مشت نمونه خروار» اشاره نمایم تا اگر سندی برای این موضوع دارید، ارائه نمایید که حقیقت سخت مشتاق آن است. در خصوص محل رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، خیلی محکم و با اطمینان از استخر فرح نام بردید و سعی کردید یک مکان مجهول و صد البته مجعول را به جغرافیای تهران بیفزایید. از انبوه تحریفات بگذرید و به همین یک نکته بسنده کنید و برای ثبت در تاریخ مستندات استخر فرح را ارائه نمایید. البته بعید نیست استناد شما، نوشته های تهدیدآمیز چند پلاکارد در قم و یا سخنان چند هتاک معلوم الحال باشد که همزمان با عزاداری مردم سراسر کشور برای ارتحال ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی اجتماع می ساختند و با خوشحالی از استخر فرح می گفتند تا از اعجاب جامعه نسبت به ارتحال امین خویش و همزمانی آن با قتل امیر کبیر بکاهند، وگرنه برای تیم پژوهشگر مستند سخت نبود که تحقیق کنند و به دور از هیاهوهای سیاسی به جامعه اعلام و در تاریخ ثبت کنند که اصولا استخر فرح وجود خارجی ندارد و ساخته ذهن و زبان کسانی است که اعتدال دینی و سیاسی را برنمی تابیدند.

واکنش محسن‌رضایی به حادثه علوم و تحقیقات

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز همدردی با حادثه دیدگان دانشگاه علوم و تحقیقات در اینستاگرام نوشت: ٩ دانشجوی عزیز کشورمان در سانحه‌ای تلخ در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی کشته و شماری مجروح شدند. صحنه دلخراش کاغذها و کلاسورهایی که به خون این جوانان آغشته است، مایه اندوه و تأسفی عمیق می‌شود و حس همدردی با پدران و مادران مصیبت دیده را در هر جان و وجدانی برمی‌انگیزد. باید علت این حادثه ناگوار ابتدا به دقت بررسی و سپس به مردم گزارش شود و رسیدگی سریع و شایسته به مجروحان تا بهبودی کامل آنان در اولویت قرار گیرد. انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی برای ایمنی به ویژه در محیط‌های علمی و دانشگاهی کشور از تکرار سوانح تأسف باری از این دست پیشگیری شود. این مصیبت را به #رهبر_انقلاب، خانواده‌های داغدیده و همه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز تسلیت می گویم.

زمان استیضاح حجتی تغییر کرد

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود ۱۰ نفر از استیضاح کنندگان وزیر جهاد کشاورزی امضای استیضاح خود را پس گرفتند، گفت که جلسه استیضاح حجتی یکشنبه آینده برگزار می‌شود. علی اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر از ۴۷ متقاضی استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، ۱۰ نفر امضای خود را پس گرفتند و ۳۷ نفر بر استیضاح باقی هستند. وی افزود: با توجه به اعلام وصول استیضاح، حتی اگر یک نفر متقاضی استیضاح وزیر جهاد کشاورزی باشد، جلسه استیضاح برگزار خواهد شد. یوسف نژاد در پایان گفت که طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت جهاد کشاورزی جلسه استیضاح حجتی یکشنبه نهم دی ماه برگزار خواهد شد. گفتنی است، قرار بود امروز چهارشنبه جلسه استیضاح حجتی برگزار شود.

اعتراض دختر آیت‌الله هاشمی به سخنان اخیر کدخدایی

فائزه هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با خبرنگار جماران با به کاربردن عبارت «بازی با لغات ممنوع!» در واکنش به این اظهارات گفت: به نظر من آقای کدخدایی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی ردصلاحیت نشدند و تنها واجد صلاحیت شناخته نشدند، بازی با لغات کرده، چرا که این دو هیچ فرقی باهم ندارند. به هر روی، شورای نگهبان اجازه کاندیداتوری به ایشان نداد. وی با اشاره به بخش دیگری از اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره آقای مصلحی گفت: بابا صراحتاً می‌دانست و خبرش را هم دریافت کردند که آقای مصلحی در آن جلسه گفته بود« ما این همه در این سال‌ها تلاش کردیم، اما با آمدن ایشان و وضعیت رای او در نظرسنجی ها که هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، بالاتر می‌رود، همه رشته‌های ما پنبه خواهد شد». به نظر می‌رسد وزیر وقت اطلاعات نگران بود که چرا با این همه هجمه و تخریب و تلاش برای حذف آیت‌الله، ایشان به جایگاه ریاست‌جمهوری بازمی‌گردد. فائزه هاشمی ادامه داد: یک تناقض هم در صحبت‌های آقای کدخدایی وجود دارد. به نحوی که ایشان می‌گوید، معمولاً وزرای اطلاعات از گذشته به شورای نگهبان می‌آمدند و این یک رسم بوده که از گذشته وجود داشته و تنها مختص به آقای هاشمی نبوده، اما در توضیح خود اشاره می‌کند که در گذشته کارشناسان وزارت اطلاعات می‌آمدند و در مورد کاندیداها یا مسائل دیگر صحبت می‌کردند؛ ولی این بار وزیر آمده و درباره مسائل کلان کشور حرف زده است. خب انتخابات ریاست‌جمهوری و رئیس‌جمهور نیز جزو مسائل کلان به حساب می‌آیند و این موضوع منافاتی با حرف‌هایی که درباره این جلسه زده می‌شود، ندارد.

توییت علی مطهری درباره اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر دو «هاشمی»

رهبر انقلاب اسلامی امروز بر پیکر آیت الله هاشمی شاهرودی در مصلای امام خمینی(ره) اقامه نماز کردند. علی مطهری، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتی در این‎باره نوشته است: رهبر انقلاب در نمازی که بر پیکر مرحوم آیت الله شاهرودی خواندند جمله «اللهم انا لانعلم منه الا خیرا» را ذکر کردند؛ اما در نماز بر پیکر مرحوم آیت الله هاشمی این جمله را نخواندند. به نظر می رسد علت آن نوع برخوردی است که این دو مرحوم درباره معترضان انتخابات سال ۸۸ داشتند.

فعالیت ۱۸۰۰ روحانی در وزارت نفت

فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه ۱۸۰۰ روحانی در وزارت نفت فعال هستند، گفت: این حجم از به کارگیری روحانیون به معنای آن است که دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای پیوست فرهنگی برای پروژه ها پیگیری می شود. البته به کارگیری مبلغ و روحانی بخشی از اهداف پیوست های فرهنگی است.

ارسال نامه به سازمان بازرسی درباره سکه ثامن

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به درخواست مالباختگان پرونده سکه ثامن برای رسیدگی به وضعیتشان گفت: نامه‌ای را به رئیس سازمان بازرسی کل کشور نوشته‌ام تا به تخلفات اتحادیه طلا و جواهر تهران و وزارت صمت رسیدگی کند. محمد دهقان عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در خصوص بلاتکلیفی مالباختگان سکه ثامن گفت: از سازمان بازرسی کل کشور تقاضای رسیدگی و ورود به این قضیه را کرده‌ایم. وی افزود: متأسفانه مسئولین سکه ثامن با هماهنگی اتحادیه طلا و جواهر تهران و همچنین پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجوزهای آنها اقدام به کلاهبرداری مردم کرده‌اند. عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: آنهایی که تبلیغات سکه ثامن را در سایت‌هایشان انجام داده‌اند و پشتیبانی اتحادیه طلا و وزارت صمت پاسخگو بوده و نباید خود را از این قضیه کنار بکشند.

واکنش موحدی کرمانی به طرح موضوع ریاست وی بر مجمع

آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران که در غیاب آیت‌الله هاشمی شاهرودی ریاست جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشت، در پاسخ به سؤال همشهری مبنی بر اینکه آیا ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام به ایشان سپرده خواهد شد گفت: اگر از من بپرسند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌شوی یا نه خواهم گفت: نه. وی در پاسخ به این سؤال که برخی در تلاش هستند و رایزنی می کنند تا شما رئیس مجمع می شوید؛ آیا درست است؟ گفت: فکر نمی کنم. برنامه ندارم. آقا باید تصمیم بگیرند ولی من تصور نمی کنم. آیت الله موحدی کرمانی در پاسخ به سؤال دیگری در همین رابطه گفت: اگر رهبر انقلاب حکم کنند، می‌پذیرم اما اگر ایشان نظر خودم را درباره ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام بپرسند می گویم: نه.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۸۹
دوباره گیر دادید به استان قدرس اول دارایی ها استان قدس مردم دادن نه دولت از امام رضا هم جدید مالیات میگرن دوما استان قدس در مشهد داره خوب کار میکنه چشم ندارید ببنید داره وارد مباحث کشاورزی نوین هم میشه اگر شماها حاشیه سازا بذارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
نه داداش . این ثروت باید برای خود امور مشهد و خرلسان باشد . چرا با اینهمه ثروت مردم استان اینقدر در فقر بسر میبرند . هتل ها و بازار مشهد درامدش جداست . این ثروت نباید در جهت تبلیعات ۱۴۰۰ خرج شود نه نبات نه کیسه آرد و سوهان نشود . . اداره یک کشور به وسعت ایران سخت هست خراسان را با عدالتی که چهل سال هست شعارش را میدهید اجرا کنید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
ندادن حساب و کتاب روشن و نداشتن نظارت مجلس و دولت بعنوان منتخبین مردم بر این ثروت مقدس که متعلق به همه ایرانیان است جای نگرانی دارد که این ثروت هنگفت در چه راهی و با چه اهداف و مقاصدی خرج میگردد و چرا مالیات نمی پردازد ؟
پرداخت مالیات و داشتن نظارت حداقل خواسته همه هست و چرا باید عده ای اندک از این سوال ها ناراحت و عصبی بشوند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
هر بنگاهی که در کشور درآمد دارد باید مالیات پرداخت کند در کشوری که زنان کارآفرین مالیات میکنند چرا آستان قدس نباید مالیات بدهد چرا اموال و دارائی های این ابر بنگاه اقتصادی نامشخص باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
امام رضا نیازمند که نیست پس دلیل نداردآستانقدس معاف از مالیات شود
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
در جواب ناشناس 21:30 پس درامد نفت و گاز هم باید خرج خوزستان و بوشهر شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
بفرما چکار کرده تا من مشهدی خب دار شوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
وزیر اقتصاد قبلی- گفته که آستان قدس مالیات
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
آقای محترم سرخس در سال 1315 با اوین تهران معاوضه شده ، طبق رای دادگاه معاوضه باطل شده ،
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
چرا به اسم قداست فقط برای عده ای خاص درآمد کسب میکنید؟ روش زندگی امام رضا که اینگونه نبوده. پس شما دنبال چه چیزی هستید و چه منافعی را دنبال میکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
علی مطهری دیگه شورش رو درآورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
یعنی زمین پدربزرگ من و امثال ایشان که وقف شده و جزء املاک استان قدس که خرج حرم و زائرای حرم بشود، باید مالیات بخوره؟!؟
تازه آستان قدس کارهای عمرانی بسیاری برای این کلان شهر انجام داده که از عهده ی شهرداری خارج بوده
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
فائزه خانم رفسنجانی خودش رو از سفره گسترده پ بی نصیب دیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
بحث مالیات از آستان قدس اصلا سیاسی نیست
یعنی ربطی به تولیتش نداره
فقط در دوره تولیت سابق، اصلاح طلب های سرشون به مسائل دیگر گرم بود به این مسئله رسیدگی نکردند
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
قریب به اتفاق دبیران ریاضی، فیزیک، زیست و شیمی کنکور که درآمد چند صد میلیونی درماه دارند، مالیات نمی دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
ازیک کارگر بیچاره باحقوق ۱میلیون تومان مالیات میگیرن چرانبایدآستان قدس مالیات بده؟
چرا یک مسافرخانه چی ملزم است کرایه اتاق را با کارتخوان بگیرد و پول نقد قبول نمیکند ولی یک پزشک را نمیتوان ملزم کرد؟ آیا هر کس که پولدارتر است از قانون مصون تر است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
هر که زورش بیشتر حقش بیشتر و اصلا منطقی قانونی و حقوقی نیست وهمه باید مالیات درامد بپردازند
از کی آقای کدخدایی سیاستمدار شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
از وقتی که اون کسی که سرهنگ نبود و حقوقدان بود رییس‌جمهور شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
فعلا که در مهمترین گردنه سیاسی کشور قرار دارند و هر کسی و هر قانونی را بخواهند رد میکنند و نخواهند نمی گذارند عبور کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
آیا در مملکت قانونی وجود دارد که صنفی را مکلف به نصب دستگاه کارتخوان کند و دریافتی نقدی را ممنوع کند؟
در مورد صنف مسافرخانه داران چنین قانونی وجود
دارد که مکلف به نصب دستگاه کارتخوان هستند و دریافت نقدی ممنوع است؟ یا هر صنف دیگری. البته اخیرا تعزیرات تنها صنف پزشکان را مکلف به نصب دستگاه کارتخوان کرده است ولی دریافت وجوه نقد منعی نداردب
همیشه ناکارامدی در ایران یک راه گریز دارد وان طرح موضوع حجاب است.شما ناکارامد باشید و اتوبوس بی ترمز استفاده کنید،فرصت برای رسیدگی به دهها زیر مجموعه خود نداشته باشید،اما به طرز لباس پوشیدن دختران و پسران دانشجو گیر بدهید،مساله حل میشود.ناکارامدی شما هم به چشم نمی اید،چون خود را ملتزم به ارزشها نشان داده اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
لایک لایک لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
به نظر میاد کینه ی زیادی از حجاب داری که در هر موضوع و مشکلی به حجاب حمله میکنی
اختلاس ، بی تدبیری ، بی حجابی و.... همه خلاف شرع و قانون هست و باید برای حل آن تدبیر و اقدام کرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
مثبت
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
حجاب اجباری خوب نیست . فقط هزینه رو دست مردم میگدارد کسی در بلکان خانه در حیاط منزل وقتی حجاب ندارد چی میشود این همه هزینه سیاسی و مادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
شما کجا فهمیدی که حجاب اجباری خوب نیست؟
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
در کشور باید زنان و مردان به دلایل عقلی چون دارای اراده و شعور و فهم هستند در حد مقدور بدن خود را بپوشانند ولی نه با افراط و تفریط . ولی حجاب اجباری که حتی دست و صورت زنان پیدا نباشد فقط در شهرهای مذهبی قم و مشهد و شیراز اجرا کنند . یعنی همان گفتمانی که فقط بصرف داشتن حجاب مطلق برای زنان هست را در همان شهرهای که گفتم اجرا کنند و خیلی از موارد دیگر را که مثل کنسرت در دیگر شهرها آزاد باسد مردم گرانی دارند شاد هم نباشند این دیگر خیلی بی انصافی هست که جلوی خوشحالی مردم هم گرفتند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
جناب ناشناس 20:51، اینو خوب اومدید، تو این مملکت هیچکس جایی که باید باشه، نیست. مصیبت ها و بدبختی های کشور هم از همین ناشی می شه ...
Mordeie moteharek
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
دوس دارم بدونم این ۱۸۰۰تاروحانی بجز نمازخوندن که کسی نباید بابتش حقوق بگیره کاردیگه ای توی وزارت نفت انجام میدن؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا به آقای کیروش تذکر بدهید لازم است جهت رعایت پیوست فرهنگی حداقل ۲نفر روحانی به جمع ۲۳ نفر اضافه کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
سرمربی تیم ملی خودش روحانی است وگرنه با اینهمه نتایج ضعیف تا 8 سال در تیم ملی دوام نمی آورد!! والا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
یک نفر روحانی کفاف نمی کند و حداقل باید برای یک تیم ۲۲ نفره ۷ روحانی باشند تا کارها روی غلطک باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
به ناشناس 21:04
نتایج ضعیف در 8 سال؟؟حالت خوبه بابا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
با انهمه پولی که برای کیروش وتیمش وسفرهاش خرج کردند چند تا عنوان حتی سومی در آسیا و...کسب کردیم.هیچی.پس کو اون پیشرفت در فوتبال که کیروشی پور میگفت.خودمونو گول نزنیم
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
اکثر این 1800 نفر به صورت امام جماعت برای نماز در شرکت نفت مشغول هستند و نیروی استخدامی شرکت نفت نیستند. متاسفانه آقایان برای سر پوش گذاشتن بر کارهای خودشان از این تیترها و خبرها استفاده می کنند..
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
احسنت. همه چیز در صنعت نفت از آمریکا و اروپا میاد ولی پیوست فرهنگی اش از قم.
حالا که برجامشون تو زرد دراومد ،میگن هدف برجام ،اقتصادی نبوده!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
فرهنگی بوده، میخواستن مردم کلمه جدید به فرهنگ لغاتشون اضافه بشه ولی سفره هاشون خالی
ناشناس
| France |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
هزار بار سوال شد راهکار شما بجای برجام چی بود؟جوابی نداشتید.تو زرد بودن باز بهتر از تو خالی بودن هست.مثل بهانه گیریهای شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
همان طوری که ۳ سال اول دولت روحانی بدون برحام داشتیم می گذراندیم و شرایط هم ارام تر شده ادامه می دادیم
نه جهش قیمت مواد اجناسی در کار بود و حتی دلار هم ثابت بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
عزیز ۲۲.۳۴
بازار هم سیاست میفهمد هم تجارت.علت ارامش بازار انتخاب روحانی بود که قول داده بود با دنیا به توافق برسد. امسال هم دلار قبل از کلید خوردن تحریمها بالا رفت و ان را اثر روانی نامیدند که من به ان میگویم جلوتر بودن بازار از سیاست.به هر حال اداره یک کشور برای مدتهای طولانی روی لبه تیغ جواب نمیدهد.باید ارامش و امنیت باشد تا سرمایه جهت تولید و اشتغال و کار افرینی و چرخاندن چرخ اقتصاد وارد شود.هیچکس وسط میدان جنگ خانه نمیسازد دوست من.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
گزینه جایگزین برجام چی بود !!
فردا میگن گزینه جایگزین ترکمن چای ، گلستان ، و .... چی بود
اگه قرار بود اینطوری دنبال گزینه بگردیم الان ایران نه خوزستان داشت نه کردستان نه آزربایجان نه بلوچستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
قربان شکلتم برم
اول اینکه دلار را خود دولت گذاشت برود بالا به خاطر سرکوب شدن در چند سال گذشته و امریکا و تحریم ها هیچگونه توانایی برای این افزایش افسار گسیخته نداشته و ندارد ودومش اینکه شما بروید در یکی. دو سال دیگر بیایید که چگونه تورم کنترل شده و کاهش یافته
البته باید نرخ ارز به صورت شناور با تورم افزایش یابد و نه سرکوب ارز
خطاب به۲۲:۴۷
معنای فعالیت ۱۸۰۰ روحانی در وزارت نفت: نشستن سر سفره نفت است ببم جان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
متاسفانه بعد از انقلاب به لحاظ تصمیم بد مسئولان در وزارتخانه ها و جاهای دیگر روحانیون وارد دستگاهها شدند و متاسفانه از کار اصلی خود به عنوان روحانیت باز ماندند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
حالا معنی ارث زمین برای مستضعفین را میفهمم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
خوش بین باشیم شاید چاه های نفت هم نیاز به ارشاد دارند تا یک وقت سر خود فوران نکنند
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
بنظرم 1800 تا کمه باید 180000 تا بشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
چه بودجه ای برای این پیوستهای فرهنگی هزینه می شود؟
دوباره اقای مطهری رفتند به سمت تشکیک و اختلاف پراکنی مثل گذشته که نظرات گرانبها می دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
آقای مطهری ، باشه قبول ، اصلا هرچی شما میگید درسته ، اما بعنوان نایب رئیس مجلس بفرمایید چه کاری برای حل مشکلات مردم انجام دادید ؟ بفرمایید گلابی برجام رو کجا میشه پیداکرد و خورد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
این مطهری آخر این تهرانیهای بافرهنگ چرا به اون رای میدن.
ناشناس
| Kazakhstan |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
گلابی برجام دست یکی از نماینده ها بود که تصویرش در رسانه ها پخش شد و داشت یواشکی میخورد. راستی نماینده کجا بود؟
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
والا ملت که از هیچکدوم از هاشمی ها خیری ندیدند.
۱۸۰۰ نفر که کاری ندا رندو بودجه سنگینی رو دست وزا رتخانه نفت وکل ملت گذاشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
مشکل ما تعداد افراد نیستند ان هم برای کشوری مثل ما که ثروت و امکانات زیادی داریم
ولی دارد اینجا و ان هم اینکه اقتصاد را سیاسی کردند و برای زدن هم از این اقتصاد استفاده می کنند علیه همدیگر و به خاطر همین است درجا میزند اقتصاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
اتفاقا مشکل ما تعداد نفراته
1800 نفر دقیقا در یک وزارتخانه ی تخصصی کارشون چیه ؟؟
سر سفره ی نفت حقوق دریافت می کنن ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
متاسفانه نزدیک به هزار نفر روحانی هم از وزارت جهاد کشاورزی حقوق و مزایا مسئولیت می گیرند
ناطق نوری مدتیست که(بعد ۸۸)از ظرفیت خود استفاده نمیکند.چرا؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
منظورت فتنه 88 هست دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
دو کلوم هم از مادر عروس بشنوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
هنوز فرق اعتراض برای احقاق حق و فتنه را نفهمیدی .لطفا سکوت کن
چی !فعالیت 1800 روحانی در وزارت نفت!عجب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
این یک قلم از فعالیت ایشان است و خدا بدهد برکت که بیکاری حداقل در روحانیت وجود ندارد و مشغولند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
حقشونه !
نکنه فکر کردی من و شما و بقیه حق دارن ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
ماخیلی بدبختیم که در یکزمانیکه دولت باید جواب گرانیها شکستن کمر مردمرا بده افرادی پیدا میشن مسائلی مثل روحانیت در نفت ونحوه نماز میت آقا و...را برای انحراف افکار ما مطرح میکنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
من بیکارم
١٨٠٠روحانی در وزارت نفت!!!!!!!!!!!!!!!
مهندسان مملكت بي كارند اونوقت آنها تو وزارت نفت مشغول كار!!!!!!!
واقعا كه چه وضع اسفباري شده در اين مرز و بوم
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
وزارت نفتی که خیال نو سازی ندارد و فقط تولید وفروش را انجام میدهد به مهندس وکار گر فنی احتیاج ندارد
روحانیان حد اقل در محاسبه و تقسیم پول وارد هستند و کار را پیش می داند! .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
گفته این تعداد در وزارت نفت فعالیت دارند نه اینکه استخدام وزارت هستند
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
بنویسید اینها در آنجا چه می کنند چقدر حقوق می گیرند بیت المال کجا هزینه می شود
۱۸۰۰ روحانی در صنعت نفت ضربدر چند تومان بکنیم چقدر شود . یعنی روی اسکله های نفتی خلیج فارس چه نیتزی هست . چه خبر هست ولی هر چه باشد حقوق و مزایای شرکت نفت بالای ده میلیون هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
اگر استخدام باشند باید فیش داشته باشند
یکی نیست به فرزندان آقای رفسنجانی بگه دنبال چی میگردین ؟! مردم علاقه ای به شنیدن این حرف ها ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
منظورت از مردم یعنی خودت ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
بیماری "خود ملت پنداری " بیداد می کنه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
صحبت های تکراری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
اتفاقا مردم به دنبال واقعیت هستند شما افراطیون هستید که از واقعیت فراری هستین
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
هر موقع در مقام و نمنزلت و تجربه هاشمی رسیدی بعد نظر سیاسی یا کارشناسی بده . هاشمی دست افرادی گرفتار بود که هم اکنون هم برای خروج از برجام برنامه ای ندارند . همین حرف های که الان در مجلس هست که صیغه را آزاد کنید و شرعی کنید در موقعی هاشمی در نماز جمعه گفت انقلابیون چون با ایشان مخالف بودند روز و شب بهش حمله میکردند ولی الان با کمال ناباوری تو زبان خودشان هم هست
یادم هست کدخدایی در جایی گفتند که کار شورا اصلا سیاسی نیست . و گفتند صد درصد کار شورا مطابق با قانون اساسی و فقهی هست . رد صلاجیت ایشان فقط سیاسی بوده و چون نطر سنجی میگفت کا ایشان با بالای ۳۰ میلیون به ریاست میرسند منتها بعدا که در خبرگان تایید شد در تهران مقام اول شد و پسرشان هم مقام اول در تهران شد . در تایید افراد چهار ارگان فقط تاثیر دارند بقیه اش همش دیدگاه سیاسی هست چون این نهاد بالاترین مقام سیاسی را تایید میکند پس کارش سیاسی میباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
حالا خود مرحوم رفسنجانی تایید نشد و رییس‌جمهور نشد ، اما مگه ایشون آقای روحانی رو تایید نکرد و نگفت روحانی فقط سه چهار درصد رای داشت و بواسطه من رای آورد خب این آقای روحانی چه کار مثبتی انجام داد ؟ مگه پسر مرحوم رفسنجانی بقول شما نفر اول شورای تهران نشد و الان رییس شورای تهران نیست ، ایشون و همکارانشون چه کار مثبتی تا الان توی تهران انجام دادند؟ اصلا مگه خود مرحوم رفسنجانی ۸ سال رییس‌جمهور نبود ، اون موقع ایشون چکاری کردند که به درد مردم میخورد که حالا دوباره می‌خواستند ادامه بدند؟
طوری میگید اگه تایید صلاحیت میشد حتما رییس‌جمهور میشد که انگار تا حالا هیچوقت در راس امور نبوده و کسی عملکرد ایشون رو ندیده بوده
تابناک نوشتم برات هرچند بعید می‌دونم منتشر کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
جناب کدخدایی استاد پیچوندن است و کسانی را پیچوندن که هرکدامشان سالها کل ملت را می پیچوندن و ایشان به همه انها یک فن زده که دو دفعه تکرار نشده و همیشه هم چراغش خاموشه
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
ناشناس۲۱۰۷لطفا بدون مطالعه نظر نده چونکه تمام صنایع زیربنایی بعد از انقلاب و جنگ در زمان ریاست
جمهوری مرحوم ایت الله رفسنجانی
ساخته و به بهره برداری رسید. ره
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
دوست عزیز این حرف من تنها نیست . شما باید ۲۰۰۰ شهر ایران تشریف ببرید بعد بگویید در این هشت سال چکار کرده گوگل را سرچ کنید کم و بیش خدمات و دیدگاه سیاسی ایشان هست . بنابراین در شهرداری تهران هم اینقدر بدهکاری و ریخت پاش و استخدام چند هزار مداح و روضه خوان که در گزارش نجفی هم بود دست به دست هم داد تا شهرداری تهران هم به چنین روزی برسد که فقط بگویند قالیباف از پس ان برمیاید . فقط هزینه سازی بدون پشتوانه مالی چی فایده دارد
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
دوستان عزیز من و شما اصلا در مواضع سیاسی چون پافشاری میکنیم چیزی از گفتگو بین خودمان متوجه نمیشیم یعنی در این فضای گفتگو چون موارد سیاسی هست اصلا در حد یک سطر قابل بیان نیست . گفتم اگر هاشمی در قبل و بعد از انقلاب مهره کلیدی ساختار کشور بوده و اثولگرایان تا هاشمی باب آرمانخواهی آنها بود نه اینکه منتقد ایشان نبودند اما حرف اصلی من این هست که چطور امکان دارد که هاشمی در سخت ترین شرایط کشور و بحرانها صلاحیت دارد ولی در زمانی دیگر ندارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
در پاسخ به مهدی
یعنی الان شما کارشناسی جواب دادید؟
یک بار دیگه متن ارسالی خودتو بخون ببین انصاف و عقل خودت چه قضاوتی میکنه
آقای مطهری باز هم شیطنت میکنی ودست از آقازادهگی بر نمی داریایکاش به این حرف ها یک ذره به فکر مملکت ومردم بودب نه همهاش به مردم دروغ می گفتی شما مملکت را ویران کردیدد وهنوز هم دشت بر نمی دارید در راس همهذ شما روحانی قرار گرفته که رسالت ویرانی مملکت را به عهده دارید درود بر دولت بهار که خدمات زیادی به مردم داد ولی عدهای دارند آن را خراب میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
کدوم خدمات؟ دو عدد نام ببرید با تشکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
فعلا که رییس بهار داره پیام کریسمسی به انگلیسی ارسال میکنن و با ترامپ مسابقه خالی بندی گذاشتن و هنوز با فاصله زیادی جلو هستند و در اینه به ترامپ بای بای میکنه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
یکیش لابد مسکن مهر هست.در شهر من ۷۰ درصد واحدهای ساخته شده خالیه.یکی از اقوام مستاجره میگیم برو اونجا واحد بخر خونه خودت باش نمیره.چون رفتن با فاصله زیاد از شهر ساختن.نه بیمارستانی نه مدرسه ای نه مغازه ای نه امکاناتی.اگه ماشین شخصی نداشته باشی معلوم نیست باید چیکار کنی.روستا ساخته با در و پنجره نو.فرقش اینه که روستا جاییه که کشاورزی و دامپروری میشه کرد.اینجا نه.من اگر بودم حداقل نزدیک یک بیمارستان یا دانشگاه میساختم که اگر مریض شدن بتونن دسترسی داشته باشن یا حداقل از تاکسی دانشگاه استفاده کنن.یا لا اقل کنار یه جاده پر رفت و امد نه وسط برهوت.بدبختی اینکه تاکسی هم بعضی اوقات نیست.بخصوص اگر سرد یا بارونی باشه .خلاصه امیدوارم اینایی که ساخته با پول منو شما و بقیمت تورم حداقل استفاده بشه و خالی نمونه
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
طرح مسکن مهر و طرح دادن پول نقد . لباس مثل فقرا پوشیدن . اینکارها مال کشورهای پیشرفته نیست . جلوی مردم جلوی دوربین خورشت سبزی بخوریم وقتی منزل تشریف بردیم چلو کباب برگ . این حرکات بیهوده هست . دولت تسهیلات بمردم میدهد تا خودشان هر جا دوست دارند خانه بسازند . دولت پول نقدی نباید بدهد بلکه برای حمازت از تولید داخلی در قبال کالا باشد
آقای مطهری . در اتفاقات سال ۸۸ چندین جوان کشور چه در خیابان و چه در زندان کشته شدند هاشمی نباید چیزی میگفت . محبوبیت هاشمی در رای بالای که مردم دادند بخاطر این بود که به دلایلی به طرف جناح اصولگرایان سوق پیدا کرد . یعنی باید مثل دهه ۶۰ سکوت میکرد . یک موقعی هست که فکر سیاسی انسانها بمرور زمان تغییر میکند . آیا همه افراد از کودکی تا سن پیری یک جور فکر میکنند . هر لحظه اهنم دیدگاهای سیاسی انسان در حال تغییر هست . چرا به دلایل زیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
رأی بالای مردم؟! هاشمی رفسنجانی؟! جوک میگی
مگه موقع انتخابات سال ۸۴ بدنیا نیامده بودی؟!
از موضع آقای رضایی در مورد کشته شدن دانشجویان و مواردی که گفتند بجا و و بموقع و قابل تقدیر هست .
چرا خود اقای رضایی کاندید ریاست مصلحت نظام نباشد..هم تجربه وهم تخصص اینکار را دارد
1800روحانی. وای به حال مملکت!!!
وقتی یک روحانی کلیدش را گم کرده این حال و روز را داریم وای به وقتی که کلید 1800 روحانی گم بشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
کلید رو گم نکرده، اصلا کلیدی از ابتدا نداشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
اتفاقا این ۱۸۰۰ نفر کلید طلایی پیدا کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
درود بر ناشناس ۲۱:۰۷
این پیوست به نظر در وزارت نفت پررنگتره
داداش من حضور روحانیون و معلم ها در وزارت نفت جهت اجرا ی پیوند فرهنگی نیست جهت نجات از فقر و بدبختی حاکم در آموزش و پرورش و منابر و... است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
مشغول دعا هستند و متاسفانه فقط دعاشون خوب به هدف نمیخوره و به سمت خودمان کمانه میکنه
بهترنیست روخانیون بحای وزارتخانه نفت برندتوآموزش وپرورش خدمتگزاری کنند,آخه بهتر هست میاداونحاباشندتااونجا,
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
این ها در تمام وزارتخانه ها هستند شما نگران اموزش و پرورش نباش
فعالیت ۱۸۰۰ روحانی در وزارت نفت!!!!!چی کار می کنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
برای رونق بازار نفت دعا می کنند
پرسنل را به راه راست هدایت می کنند نیست بیست چهاری صدا و سیما احکام و موضوعات مذهبی پخش نمی کنه لازمه کسی حضورا هم انجام وظیفه کنه و حقوق بگیره
خوب وزارت نفت خیلی پول داره تا مثلا وزارت کشاورزی، شما هم بودی میگفتی لطفا وزارت نفت، ضمنا آستان قدس چرا باید بدون دادن مالیت روی آسفالت مالیات مردم قدم بزنه
پاسخ ها
سرشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
احتمالا برا زیاد شدن چاههای نفت دعا میکنن
در مملکت هیچ کس سر جای خودش نیست .آخه حضور روحانیون در وزارت نفت ؟؟تازه افتخار هم میکنن..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
چون نفت را که صادر می کنند باید نطارت بکنند که شرعی باشد
اين همه روحاني تو شركت نفت چكار ميكنن وقتي دانشكده نفت منحل ميشه و تحصيل كرده هاي نفت بيكارن؟؟؟؟
لابد انتظار داريد مملكت هم پيشرفت بكنه!!!
اگه يك سري به خونه هاي سازماني شهرك نفت و نيوسايد و ... اهواز بزنيد مي بينيد كساني توي اين خونه ها هستن كه اصلا ربطي به شركت نفت ندارن. بعد پرسنل عملياتي بي خانه اند.اين است عدالت؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
شما یه سر برو مدارک دانشگاهی افراد استخدام شده در دوره احمدی نژاد را بررسی کن
همونها الان با گرفتن مدارک ارشد و دکتری از دانشگاه آزاد اون هم حین خدمت در راس امور هستند
سرشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
میخوان چاهه ای نفت رو هم مثل اراک بتن کنن
تو این شرایط حاج محسن بهترین گزینه ریاست مجمع است.هم تخصص دارند و هم کاریزما و هم سواد و تجربه مجمع.ضمن اینکه دور از هیاهوی کاذب و جنجال آفرینی نظر میدن.
پاسخ ها
سرشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
بهترین گزینه محمود جونه
خنده دار تر از حرف فریدون حسنوند نشنیده ام
۱۸۰۰ روحانی رغته اند که نفت را ارشاد کنند!؟
آقای حسنوند دیوار کوتاهتر از دیوار رهبری پیدا نکردی؟
مسئولان دانشگاه میگویند از خرابی اتوبوسها خبر نداشتند، خوب کانال ارتباطی دراین موارد باید بین روسا و دانشجویان وکلا در هر اداره ای بین مسئولین وذینفعان من جمله کارمندان برقرارباشد وحداقل درمواردی که بحث ایمنی مطرح است ،گیر دادن به کارمند از بابت عدم رعایت سلسله مراتب اداری باعث عدم اطلاع رسانی و رخ دادن فاجعه ای نشود.
آفتابه لگن هفت دست ولی شام و نهار هیچی
اگر کسی لباسی را می پوشد باید حرمت انرا حفط کتد وکار خودشان را انجام دهند در حوزه نه پشت میز
1800 روحانی در میان چند هزار کارمند؟ چرا تعداد شاغلین در وزارت نفت اعلام نمی شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
چون در زمان احمدی نژاد خودی ها با مدرک های غیر مرتبط از دانشگاههای غیر معتبر با معدلهای افتضاح به استخدام وزارتخانه در امدند و الان با اخذ مدارک فوق لیسانس و دکترا از دانشگاه آزاد بر مسندهای مدیریتی نشسته اند و صلاح نمی بینند واقعیتها فاش شود
کسی هم شکر خدا نیست که بررسی کنه یا اقلا زورش به حضرات برسه
بیخود نیست اوضاع مملکت اینطوریه چون مدیران به این شکل استخدام رسمی شده اند و منتظر نشستن بر پستهای بالاتر هم هستند
الان با این 1800 نفر روحانی ( که حداقل با در نظر گرفتن حقوق سه میلیون در ماه هزینه ماهانه در حدود 11 میلیارد تومان برای دولت دارد البته هزینه ای نیست) روزانه 8 ساعت کار میکنند و همه چیز گل و بلبل است و هر روز شرایط و اوضاع نیز بهتر از دیروز میشود. خدا را شکر که ما را از این نعمت بهر مند کردی.
در ضمن ما هر روز به برکت این دوستان توانایی تولید محصولات جدید پتروشیمی را پیدا میکنیم و هر روز به سرمایه و درآمد کشور افزوده و از خام فروشی و وابسته گی ما به کشورهای خارجی کاسته میشه.
بد نیست استفاده از روحانیت در ادارات را به دیگر کشورها صادر کنیم تا آنها هم مثل ما شوند با توحه به اینکه نفت داریم ولی به دیگر کشورهای که نفت ندارند محتاج نیستم که بخواهیم نفت را به آنها بفروشیم و مواد اولیه پتروشیمی از آنها وارد کنیم. خدا را شکر هر وقت کشورهای استعماری خواست ما را تحریم کنند و ما را تحت فشار بگذارند به واسطه تلاش این دوستان ما از واردات مواد اولیه حساس یا بنزین به بی نیازیم و کسی نمی تواند ما را تحت فشار بگذارد.
تا حالا کسی 1800تا هم نه فقط 18تا که در کارخانه کارگری کنند را دیده است!!!!
سه مليون در شركت نفت ، شوخي نكن
حتما ٣٠٠ هزار تومن ، پيوست فرهنگي يعرني. چه ؟٩
وای بر کسانی که توصیه های رهبری را به نفع خود تعبییر می کنند پیوست فرهنگی فقط برای وزارت نفت است؟!!! آقایان چرا برای مناطق محروم و دور افتاده پیوست فرهنگی!! تهیه و روحانی پیوست نمی کنید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
پاسخ به چند تا سوال در مورد طهارت و وضو و غسل این همه هزینه چه فایده دارد در صورتی بودجه فرهنگی کشور باید در جهت این باشد که سه مورد از مردم دور شود . دروغ . تزویر . ریا . آیا موفق بودند .
عدد ١٨٠٠ نفر روحاني،خيلي كم عنوان شده است
فقط در شركت گاز بيش از ٥٠٠٠ روحاني استخدام دائم و قراردادي مشغول به كار هستن
وزارت نفت چهار شركت اصلي و بزرگ داره كه شركت گاز يكي از اونهاست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
روحانیون هم باید در هر کاری که هستند مثل دیگران کار کنند . چه در صنعت و چه در کشاورزی . چون فقط حرف زدن یک طرفه شنونده را خسته میکند فقط پند و اندرز خسته کننده هست . یک طرفه فقط روز و شب نصیحت میکنند .
شما که از لایک میترسید بهتره قسمت نظرات رو حذف کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
دمت گرم این آخرین نظر من است دیگر نه تابناک میخوانم و نه دیگر نظر میدهم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
با حذف لایک صورت مسیله را پاک کردهاند ولی اصل مسیله به قوت خود پا برجاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
اتفاقا من با حذف مثبت منفی ها کاملا موافقم
چرابايد يه كارگر يا كارمند ماليات بده اونوقت استان قدس با اينهمه درامد بى حساب ماليات نده .ايا اين خلاف عدالت اجتماعى نيست.ايا اين مصداق تبعيض نيست،مثل وجود ١٨٠٠ روحانى در وزارت نفت،لطف بفرماييد بگند كار مفيد اين اقايان چيست وحقوق ماهيانه انها چقدره.
پاسخ ها
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
فرزندان ایثارگر نیز که با توصیه بنیاد شهید - بدون آزمون وگزینش در زمان احمدی نژاد استخدام رسمی دولت شده اند وچندین فوق العاده ایثارگری میگیرند و حقوقشان از کارمند20ساله بیشتر است و حتی رئیس اداره بخاطر پستش از آنها میترسد هیچگونه مالیاتی نمی پردازند وحتی در دانشگاه آزاد نیز رایگان تحصیل میکنند.(با پول بیت المال )در حالیکه فرزند یتیم کارگر یا کارمند نه پول تحصیل دارد نه امکان استخدام..متاسفانه بنیاد شهید وخانواده ها مقام ومنزلت شهدا را بخاطر منافع مادیشان در بین اقشار جامعه تنزل داده اند .خدا عاقبتمان را بخیر کند.
جای تعجب ندارد کل مملکت در اختیار روحانیت است.شما در هر اداره کوچک به اندازه یک سوم کارمندانش روحانی می بینی.برای همین است که اکثر روستاییان حوزه را به کشاورزی ترجیح میدهند.
بنده با وجود اطلاعاتهای زیاد و دانش خودم که با مطالعه 40ساله کیهان کثب کردم باید بگویم که
در مورد این خبر باتوجه به مصلحت همه طرفها بهتر میدانم تا اطلاع بعدی سکوت کنم
ظاهرا منظورشون از ۱۸۰۰ روحانی عمدتا امام جماعتها هستند که حق الزحمه اونها از ماهی سیصد یا چهارصد هزار تومان تجاوز نمیکنه .... و الا ما چنین تعدادی از روحانیون در وزارت نفت سراغ نداریم ....
چرا ،؟ همهٔ‌صوانح و اتفاقات ،و تصادفات ،و آتیش سوزیها فقط برای دانش آموزان ،و دانشجویان دانشگاه ها رخ میدهد ؟ ؟ چرا حتی یک آخوند بیکار وجود ندارد ،در صورتیکه فارغ التحصیلان ،ارشد ،و دکترا بیکارند ؟
یک زمانی قرار بود مردم عادی که «ولی نعمت» معرفی شده بودند، سفره.اشان نفتی بشود!
مطمئن باشید خیلی بیشتر از 1800 آخوند در وزارت نفت است اگر تعداد کارکنان وزارت نفت را حدود 110000 نفر حساب کنید یعنی به ازای هر 61 نفر نفتی یک آخوند در آن وزارتخانه موجود است و اگر حقوق هر آخوند را هفت میلیون تومان محاسبه کنید می شود دوازده میلیارد و ششصد میلیون تومان پول بی زبان ملت ایران ، بعد فکر می کنید کار مفید آقایان در طول روز چیست ؟ فقط و فقط انجام یک نماز ظهر و گاهی اوقات در ایام انجام مراسم مذهبی حدود ده تا پانزده دقیقه سخنرانی ، در نظر داشته باشید که آن نمازی هم که می خواند جزو کارهای یومیه خودش است یعنی چه در خانه باشد و چه در اداره نفتی ها آن نماز را می خواند و منتی به کسی ندارد حالا هزینه وسیله نقلیه مورد استفاده ایشان و هزینه غذایی که می خورد و و و به کنار !
نمایش کلید در آیین ماسونی معنایی دارد ۱:وحشت ۲:فقر ۳:دروغ ۴:آشوباشوب ۵:مرگ عموم
خیلی ساده با یک شعار به دنیایی خود اعلام همبستگی کردن
روحانیون در جاهایی که باید باشند نیستند مثل مدارس ولی در بسیاری از جاها حضور فعال دارند مانند همین شرکت نفت، در تمام افتتاحیه ها از ورزشی گرفته تا پژشکی و ....
1800روحاني دريك وزارتخانه؟!!!!!!!!!!! خوب اينا اونجا چكارميكنند؟
یاسر هاشمی بجای پذیرش حقیقت و حادثه استخر فرح چرا صورت مسئله را پاک می کند اگر هاشمی در استخر غرق نشده و استخر فرح وجود خارجی ندارد مگر در خشکی هم کسی غرق می شود.؟؟؟
امین مردم
نزدیک به 1000 نفر روحانی هم حقوق بگیر وزارت جهاد کشاورزی هستند
1800روحانی عزیز فعالدر وزارت نفت چرا در وزارت ارشاد نیستن...
درمورد توییت آقای مطهری می خواستم عرض کنم که یادمان باشد نه خواندن این جمله ایشان را به بهشت می برد و
نه نخواندن آن کسی را به جهنم.یاد شعری می افتم که :
روزی که بدنیا آمدی تو عریان جمعی به تو خندان تو بودی گریان
کاری بکن ایدوست بوقت مردن مردم همه گریان تو باشی خندان
کجایی اقای رشید پور که به خاطر استخدام یک دکتر متخصص (\پی -اچ -دی) ابرو وزیر نفت را طبق زدی.. بیا اینجا هم حرف بزن .. اصلا یک گزارش مستند تهیه کن که مثلا به مردم نشان دهی اقایان در گرمای وحشتناک مناطق نفت خیز وگاز خیز بدون کولر مشغول امداد دین محمد (ص) هستند
خدا بکشه من مهندس بیکار رو که رشته ام به وزارت نفت می خوره ولی 1800 روحانی در وزارت نفت هستند
مالیات باید بدهند. حیف از ان سرمایه در مشهد مال وا حدهای شهرک صنعتی وبسیاری از واحد های تولیدی نجات پیدا می کردند این همه واحد تجاری دیگر جواب نمی دهد .توسعه تولید وصنعت .
به نظر من اون ریاست دانشگاه است که عرزه و لیاقت رئیس دانشگاهی را نداره که منجر به کشته شدن 9 تن از دانشجویان هموطن شده و میبایست ضمن مجازلت این فرد و اعلام علنی مجازات سنگین برای ایشون به بقیه ی مسئولان بفهمانند که چنانچه مسئولیت قبول می کنید باید به همه چیز احاطه داشته باشید و بتوانید سیستم صحیح پیاده شود تا کمترین مشکل بوجود آید
آقای علی مطهری امیدوارم کسی هم که بر شما نماز میخونه ؛ دقت داشته باشه و جمله «اللهم انا لانعلم منه الا خیرا» را نخونه.
چرا عدالت اسلامی فقط در مورد روحانیون اجرا میشه ؟

1800 نفر روحانی در وزارت نفت چکار میکنند ؟

این همه بیکار تحصیل کرده در حوزه نفت داریم !! چرا باید این آقایان سر کار باشند ؟

واقعاً خسته شدیم به خدا
دولت روحانی درمدت 5سال بااجرای سیاستهای غیردرست کارشناسی وپرداختیهای ناعادلانه استخونهای 80درصد ملت رازیر فشاراقتصادی خردنموده واقلیتی چون مقامان ووزرا ومعاونین بادریافتیهای هنگفت در نازونعمت بسر میبرند لذا اصولا دولتی که باعملکردش مورد نارضایتی اکثریت ملت حتی 24میلیون رای دهنده شده دلیلی ندارد اخبارش منعکس شود
اين همه روحاني تو شركت نفت چكار ميكنن وقتي تحصيل كرده هاي مملکت بيكارن؟؟؟؟
لابد انتظار داريد برند تو معادن یا کارخانجات مشغول بکار بشند!!! اگر در هر وزارتخانه همین تعداد روحانی استخدام شود حداقل در روحانیت بیکاری ریشه کن میشود دوما"مثل گذشته که بعضی از جوانان برای فرار از سربازی جذب حوزه علمیه می شدند ناچارند برای پیدا نمودن شغل نیز جذب حوزه علمیه شوند
پسر من مهندس نفت رتبه ۳ هست و بیکاره اونوقت ۱۸۰۰ آخوند اونجا چیکار میکنند
پزشک ها پول نقد میگیرند
اخه 1800 روحانی در وزارت نفت میخوایم چیکار . 1800 تا نه 18 تا . . خوب نمازشون فرادی بخوانند لطفا
جناب مطهری نظری در مورد وضعیت معیشت و بیکاری ندارند؟؟؟؟؟ زمان احمدی نژاد که 24 ساعته سخنرانی میکردی..
کلا وزارت نفت را به اخوندها بدهید 1800 نفر معادل 7درصد کل پرسنل وزارت نفت است
۱۸۰۰ نفر به چه دلیل برای چه تخصصی فارغ التحصیلان نفت چه کنند
بعد از چهل سال حرف و حرف و حرف هنوز مردم در تامین نیازهای اولیه شون "خوراک و پوشاک "مشکل دارند اونوقت دم از پیشرفت میزنند، آقایون 90 درصد مردم ایران دنیای خارج رو ندیدند اصلا نمیدونند حق و حقوق انسانی و شرعیشون چیه اونوقت اقایون از شفافیت دم میزنند
بیش از چند هزار جوان تحصیل کرده در دانشکده های مربوط به شرکت نفت با داشتن تخصص وهزینه بسیار از طرف وزارت نفت چند سال است که بیکار هستند وصدای انها به گوش سنگین هیچ مسئولی شنیده نشد حتی به دیوان عدالت اداری نیز شکا یت کردند اما نتیجه ای نگرفتند اکنون می خوا هیم با نصا یح پد رانه روحانیون شرکت نفت ومسئولین ان به راه راست هدایت کنیم
هزینه ۱۸۰۰ نفر با فرض حقوق و مزایای حداقل ۵ میلیونی ایشان معادل ۱۰۰میلیارد تومان در سال است ، در حالیکه با همین پول می شود تجهیزات گرمایشی سالانه حداقل ۴۰۰۰ مدرسه را استاندارد سازی کرد.
با اتفاقی که برای دانشجویان افتاده باید کل مسولین حتی هیت امنای این دانشگاه همه باید استعفا یا اخراج شوند . تا دوای درد داغ دیدگان شود
۱۸۰۰ روحانی در وزارت نفت....!!!؟
اونوقت چکار میکنند اینا
شهادت میدهیم جز خوبی از هاشمی رفسنجانی ندیدیم
کل خیابان شهرک غرب به نام آستان قدسه .... من نمی دونم کی این خیابون رو خریده
شغل روحانیون چیست؟
روحانیون چه کاری در شرکت نفت انجام میدهند؟
بالاخره کی این شاه سلطان حسین وزارت کشوورزی را استیضاع می کنید وزارت کشاورزی که چیزی ازش باقی نمانده وبود و نبودش یکی است از سازمان تفریحاتش بگیر تا بقیه منحلش کنید خیلی بنفع ملت خواهد شد خدا بیامرزد مهندس روحانی را
آقای موحدی کرمانی فکر می کنید بتونند این یکی رو هم همزمان انجام دهند؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل