بازدید 57411
هزار و پانصد و بیست و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

هشدار نماینده تبریز به اقدام عجیب برخی دختران/پیشنهاد ترکیبی یک کارگردان درباره احمدی‌نژاد و روحانی/انتقاد یک نماینده از تجویز «اشکنه» و «لنگ» برای مردم/سِمت تازه برای مدیر برکنار شده صدا و سیما

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نظر رئیس شورای شهر تهران درخصوص حوادث دانشگاه آزاد /تصویب طرح «تشدید مجازات اسیدپاشی» در کمیسیون قضایی/ظریف: من به نتانیاهو حمله می‌کنم و شما به من! دمتان گرم! و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 01 January 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نظر رئیس شورای شهر تهران درخصوص حوادث دانشگاه آزاد

محسن هاشمی رفسنجانی در پایان یکصد و یازدهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز همه حالشان خوب بود و جلسه با آرامی برگزار شد. وی همچنین در پاسخ به این پرسش که شما چه اظهارنظری درباره دانشگاه آزاد و مشکلات پیش آمده‌اش دارید، گفت: قرار شد کار پدر به پسر ربطی نداشته باشد. هاشمی در حالی از عدم ارتباط خود با این حوادث سخن می‌گوید که از سال ۱۳۹۲، طرح جایگزینی سیستم جابجایی دانشجویان و کارمندان واحد علوم و تحقیقات از اتوبوس به حمل ونقل کابلی (تله کابین) را به عنوان معاون عمرانی وقت دانشگاه آزاد مطرح کرده بود.

افزایش قیمت بنزین، شاید وقتی دیگر

لاهوتی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که دولت در بودجه ارائه شده خود، درآمدی از منبع افزایش قیمت حامل‌های انرژی پیش‌بینی نکرده، به نظر نمی‌رسد در آینده نزدیک (دو یا سه ماهه اخیر) این افزایش بهای سوخت انجام شود. باید جلوتر برویم تا ببینیم زیر ساخت‌های اقتصادی دولت برای افزایش نرخ و یا حتی دو نرخی شدن حامل‌های انرژی از چه زمانی اجرایی می‌شود. ما نمایندگان درصورتی تن به افزایش نرخ حامل‌های انرژی می‌دهیم که دولت هم نگرانی ما از بابت معیشت مردم و تورم ناشی از این افزایش نرخ را برطرف کند. /خانه ملت

تصویب طرح «تشدید مجازات اسیدپاشی» در کمیسیون قضایی

سیده فاطمه حسینی طراح طرح «تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن» با اشاره به جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس برای بررسی جزئیات طرح، افزود: با تصویب جزئیات طرح، کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، گزارش آن را برای قرار گرفتن در دستور کار صحن علنی به هیأت رئیسه ارائه می‌کند. نماینده تهران در مجلس در تشریح جزئیاتی از این طرح، گفت: در موضوع تشدید مجازات اسیدپاشی، علاوه بر قصاص نفس یا عضو، با توجه به میزان دیه اعضای بدن، حبس‌های تعزیری درجه ۱ تا ۴ پیش بینی شده است. به گفته حسینی، بر مبنای یکی از مواد این طرح، تشدید مجازات معاونت در جرم اسیدپاشی پیش بینی شده است. وی در ادامه با اشاره به مواد مربوط به حمایت از بزه دیدگان ناشی از اسیدپاشی در این طرح، به پیش بینی راهکار‌هایی در زمینه تامین هزینه‌های درمان بزه دیده و همچنین خسارات روانی و اجتماعی وارد بر وی اشاره کرد و توضیح داد: همچنین پرداخت دیه از بیت المال در صورت عدم دسترسی یا شناسایی مرتکب نیز در این طرح مورد توجه قرار گرفته است. /ایسنا

اولین سفیر ایران که هم زن، هم بلوچ و هم اهل سنت است

اسحاق جهانگیری ظهر امروز در جریان سفر به قصرقند اظهار داشت: حمیرا ریگی فرماندار شهرستان قصرقند به عنوان سفیر ایران در برونئی معرفی می‌شود. معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: حکم معرفی حمیرا ریگی به عنوان سفیر ایران در برونئی امشب در زاهدان قرائت می‌شود.

هشدار نماینده تبریز به نامزد بازی برخی دختران با شهدا

زهرا ساعی درگفت‌وگو با ایسنا در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر نامزدی برخی دختران با شهدا، گفت: این موضوع، امری غیرعادی و غیرعقلانی است که فرد زنده‌ای با فردی که درگذشته نامزد کند و مشخص هم نیست که این افراد تحت تاثیر چه نوع تفکری به این امر مبادرت می‌کنند. انتظار داریم، متولیان امر با این نوع اقدامات برخورد کرده و این مشکل را ریشه‌یابی کنند، بنیاد شهید باید به عنوان حافظ حرمت و شأن شهدا و ایثارگران به طور خاص به این موضوع ورود کرده و نیروی انتظامی هم باید با این نوع اقدامات برخورد و در صورت لزوم این موضوع را از طریق دستگاه قضایی پیگیری کند تا افرادی که باعث ترویج این نوع تفکر شده‌اند، شناسایی شوند. مسئولان مربوطه باید به سرعت به این موضوع رسیدگی کنند و چنانچه افرادی که به این امر مبادرت ورزیده‌اند، فریب خورده و در پی این افکار پوچ با شهدا پیوند عاطفی بسته‌اند، شناسایی شوند تا ریشه افکارشان مشخص شود، در غیر این صورت باید تحت آموزش‌های بازپروری قرار بگیرند تا افکار و نگرشی که دارند، تغییر پیدا کند و از این توهم وحشتناک رها شوند، ترویج افکاری از این قبیل، تنها باعث انحطاط و انحراف می‎شود و نفع دیگری دارد. این اقدامات می‌تواند هدایت‌شده و تحت تأثیر تفکرات و القائات و در پی شکل‌گیری گروه‌ها و دسته‌هایی با هدف تنزل جایگاه شهدا یا سوء استفاده از مقام آن‌ها شکل گرفته باشد و امکان دارد که پشت پرده این اقدامات، اهدافی دنبال شود که جوانانمان را از این طریق شستشوی مغزی دهند.

پیشنهاد ترکیبی یک کارگردان درباره احمدی‌نژاد و روحانی

کمال تبریزی در گفت‌وگویی درباره احمدی‌نژاد و روحانی گفت: به اعتقاد من کسی مثل احمدی‌نژاد مشکل این جامعه را حل نمی‌کند شاید فردی با ترکیب بیان و کلام روحانی و عمل احمدی‌نژاد بتواند مشکلات را حل کند. من هم مثل مردم از وضعیت موجود دلخورم، اما یک نکته وجود دارد تصور اینکه آدمی مثل احمدی‌نژاد بشود رئیس جمهوری مردمی که هویت تاریخی و هویت فرهنگی درجه یک در جهان دارند خیلی توهین‌آمیز است. همان حرف شاملوست که ما ملت حافظه تاریخی نداریم یعنی دوره احمدی‌نژاد را فراموش کردیم و یادمان رفته که آنچه امروز می‌کشیم بخشی‌اش ناشی از گرفتاری‌های آن دوران است. حالا تو که طرفدار احمدی‌نژاد هستی را نمی‌دانم. نه من که طرفدار احمدی‌نژاد نیستم، کاملاً مشخص است، همه می‌دانند خودش هم می‌داند، ولی نکته اینجاست که شما وقتی می‌توانی این حرف را بزنی که تحزب و تعصب جناحی نداشته باشی؛ تعصب جناحی که داشته باشی باید دائم محاسبه کنی و مراقب باشی حرفی نزنی که جناحی که به آن وابسته‌ای ناراحت شود. از حق نگذریم تنها دوره‌ای که فیلمسازان ما ماهی یک بار می‌توانستند در جلسه شورای عالی سینما رئیس جمهوری را ملاقات کنند دوره گذشته بود حالا کاری به ترکیب این شورا و خودی و غیرخودی بودن آن‌ها ندارم.

رئیسی احتمال انتصابش به ریاست قوه قضاییه را رد نکرد

تولیت آستان قدس رضوی در واکنش به شایعه انتصابش به عنوان رئیس قوه قضاییه در شبکه‌های مجازی تصریح کرد: از همان‌هایی که این خبر را منتشر کرده اند، بپرسید. حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی شهرک علم و نوآوری عالم آل محمد (ص) به پرسشی درباره احتمال انتصابش در مقام ریاست قوه قضاییه پاسخ داد. به نوشته ایسنا، رئیسی گفت: از همان‌هایی که این خبر را منتشر کرده اند، بپرسید.

ظریف: من به نتانیاهو حمله می‌کنم و شما به من! دمتان گرم!

ظریف در واکنش به حملات اخیر به او پیرامون اظهاراتش درباره اسرائیل، گفت: آقایان می‌آیند حرفی را که صریح است و حرف امام است و من همان را تکرار کرده‌ام، دست می‌گیرند و حمله می‌کنند؛ شروع می‌کنند می‌گویند فلانی سیاست ایران را عوض کرد! من کجا سیاست ایران را عوض کرده‌ام. من عین سیاست ایران را بیان می‌کنم، من دارم به نتانیاهو حمله می‌کنم شما به من حمله می‌کنید، دمتان گرم!

انتقال آیت‌الله مومن از قم به تهران

یکی از اعضای دفتر آیت الله مؤمن گفت: وضعیت ایشان بعد از انتقال به تهران تا حدودی ثابت و هوشیاری افزایش یافته است. یکی از اعضای دفتر آیت الله مؤمن در گفتگو با تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت آیت‌الله مؤمن اظهار داشت: وضعیت ایشان بعد از انتقال به تهران تا حدودی ثابت و هشیاری افزایش یافته است. وی با بیان اینکه پزشکان معالج ایشان از شرایط آیت‌الله مومن اعلام امیدواری می‌کنند، ابراز کرد: ان‌شاالله در روز‌های آینده با ثابت شدن شرایط و پایدار شدن وضعیت ایشان بهتر خواهد شد.

هاشمی درباره حادثه دانشگاه آزاد: قرار شد اقدامات پدر به پسر ربطی نداشته باشد

محسن هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در خصوص حادثه دانشگاه علوم تحقیقات که در زمان آیت‌الله هاشمی پدرتان ساخته شده بود چرا صحبتی نداشته‌اید، گفت: قرار شد اقدامات پدر به پسر ربطی نداشته باشد.

نظر عارف درباره فیلترینگ اینستاگرام

محمدرضا عارف نماینده تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بحث‌های مطروحه پیرامون فیلترینگ اینستاگرام، گفت: اطلاعی از اینکه قرار است اینستاگرام فیلتر بشود یا خیر ندارم. اما انتظارمان این است که از شبکه‌های اجتماعی در چارچوب قانون حداکثر استفاده را کنیم. محمد مصدق معاون اول دادستان کل کشور تیرماه اعلام کرد که به دلیل کلاه‌برداری عده‌ای از کاربران در فضای مجازی، فیلترینگ اینستاگرام در دستور کار این دادستانی قرارگرفته است. بعد از آن محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتر خود نوشت که «موضوع پیگیری برخی برای فیلتر سرویس‌های مختلف اینترنتی تازگی ندارد. رفع فیلتر توئیتر در صف انتظار جلسه کارگروه تعیین مصادیق قرار دارد. آنچه تازگی دارد طرح یک موضوع قدیمی توسط برخی رسانه‌ها برای انحراف افکار عمومی از مطالبه‌گری شفاف سازی سوءاستفاده کنندگان ارزی اخیر است.»

انتقاد یک نماینده از تجویز «اشکنه» و «لنگ» برای مردم

نماینده مردم کاشمر در مجلس متذکر شد: آقای رئیس جمهور آیا نمی‌دانید که هزینه‌های افزایش یافته تحریم‌ها عملا از جیب مردم و بخش خصوصی تأمین می‌شود؟ چرا با پیچیده‌تر کردن رویه‌های تجاری و قیمت‌گذاری مزد رنج‌هایشان را می‌دهید؟ به جای آنکه اقتصاد را چابک تر و فعالیت اقتصادی را جذاب‌تر کنید، بانک مرکزی و تعدادی از وزارتخانه‌های دولت شما، اقتصاد را بمباران بخشنامه‌ای کرده‌اند. هیچ می‌دانید چند لایه بر رویه‌های تجارت خارجی کشور اضافه شده است؟ مگر تیم اقتصادی نمی‌داند که تاب‌آوری اقتصاد داخلی را در برابر شوک خارجی افزایش دهد چرا فضای کشور مملو از نااطمینانی است و هیچ کس قادر به پیش‌بینی آینده کوتاه مدت نیست؟بنیادی از رئیس‌جمهور پرسید: چرا شاهد تداوم افزایش قیمت کالا یا لااقل کاهش نیافتن قیمت‌ها با وجود کاهش قیمت ارز هستیم؟ در چنین فضایی برخی افراد برای مردم تجویز «اشکنه» و «لنگ» می‌کنند و نمک بر زخم ناسور رنج مردم می‌پاشند و علیه نمایندگان مجلس هم لجن‌پراکنی می‌کنند.

سِمت تازه برای مدیر برکنار شده صدا و سیمای کیش

علی دارابی، معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در حکمی، علیرضا نجابت اصل را به‌ سمت مشاور معاونت امور استان‌های صدا وسیما منصوب کرد. نجابت اصل دو روز پیش به‌ دلیل پخش صحنه‌ای غیراخلاقی از صداوسیمای کیش، از مدیرکلی این مرکز برکنار شده بود. در این حکم آمده است: «نظر به حسن سوابق و تعهدی که دارید، به‌ موجب این حکم به سمت «مشاور معاون امور استان‌ها» منصوب می‌شوید. امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) در پیشبرد اهداف رسانه‌ ملی و رسیدن به افق مطلوب در چشم انداز آینده معاونت امور استان‌ها موفق و موثر باشید. از خداوند سبحان توفیقات روز افزون الهی را برای شما خواهانم.»

سردار جلالی: تلگرام امنیت ملی ما را تهدید می‌کند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با تأکید بر اینکه شبکه پیام‌رسان تلگرام با امنیت ملی ما همزاد نیست، گفت:ما نباید اجازه دهیم که ۴۵ میلیون کاربر تحت تأثیر مؤلفه‌های این شبکه قرار گیرد./مهر

وقتی بولتون خواب پنبه دانه دید!

یک فعال رسانه‌ای در توئیتر فیلمی از وعده جان بولتون به منافقین درباره جشن سال نو میلادی در تهران، نوشت: جان بولتون مشاور فعلی امنیت ملی کاخ سفید در اجلاس منافقین گفته بود: قبل از شروع 2019 در تهران جشن می گیریم. امروز اولین روز2019 است./مشرق

ادعای فاطمه هاشمی درمورد فوت پدرش

دختر مرحوم آیت الله هاشمی گفت: آبان‌ماه همان سال، دو نفر از آقایانی که ادعا می‌کردند از بچه‌های جبهه و جنگ هستند، به دفتر من در دانشگاه آمدند و گفتند که «قصد ترور پدرتان را دارند و این پیغام را به ایشان برسانید.» من این مسأله را در شورای عالی امنیت ملی نیز مطرح کردم. فاطمه هاشمی در پاسخ به این سئوال که «به بحث رحلت آیت الله بپردازیم که در آن مقطع تلخ ترین روزها را تجربه کردیم، بعد از آن اتفاق پرونده ای در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شد که حاشیه های زیادی به دنبال داشت. یعنی با اظهاراتی که از سوی شما و سایر نزدیکان آیت الله صورت گرفت، ابهاماتی ایجاد شد و حال پرسشی که مطرح است، چگونگی وضعیت این پرونده در آن شوراست؟» گفت: من فکر می کنم که آن پرونده را در شورای عالی امنیت ملی، بستند و سال گذشته، آخرین باری که آن شورا ما را دعوت کرد، اعلام کرد که این پرونده را می‌بندد. اما نمی‌دانم که از ناحیه ریاست جمهوری یا جایی دیگر این پرونده به جریان افتاده یا نه؟ ولی من با شواهدی که در این مدت به دست آوردم، مطمئن هستم که مرگ ایشان، مرگی طبیعی نبوده است./جماران

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۶۵
تابناک جون، واقعا فکر میکنی نظر عارف برای ما اهمیت داره؟ آخه اینم شد خبر؟ نزدیک انتخابات مجلس نظر عارف درباره همه چیز زیاد میشه!!!!!! در حالیکه تمام مدت نمایندگی روزه سکوت گرفتن البته ژن خوبشون خدا رو شکر زیاد حرف زدن تا مردم بیشتر با ایشان آشنا بشن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
عارف ژست منتقد گرفته برای ۱۴۰۰..
اما دیگه گفتمان کنسرت جواب نمی ده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
درسته ، منم با نظر شما موافقم و یک هفته قبل گفتم آقای عارف مهره ای نیست و در مورد همه چیز داره نظر میده حتا از رییس جمهور هم بیشتر. اصلا برای مردم اهمیتی نداره . فقط یه چیز از ایشون باقی مونده و اونم حرف پسرش در مورد گفتن کلمه ژن خوب . فقط جهت اطلاع بگم که احزاب روی رای آوری عارف حساب نکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
گفتمان خودی و عیر خودی حتی به بچه محلت که خانه تان روبروی هم هست و هر روز چشم در چشم هم‌هستید . گفتمان بزغاله و تفاله چی جواب میده . گفتمان چهره های تکراری در دمکراسی چی جواب میده . برای تو جواب میده ولی برای من نه . گفتمان روش اعدام جهت حل مشکلات اقتصادی جواب میده گفتمان .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
سلطان کارانه پزشکی استعفا داد تا استیضاح نشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
کشور ایران بدهکار پزشکان شده است. نماینده پزشک زاهدان گفته امسال پزشکان 80 میلیون نگرفتن. تو خود حدیث مفصل بخوان/
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افاضه فرمودن امسال هیچ پزشکی 80 تومن نگرفته. اونوقت به خاطر 50 تومن تو قضیه صفدر حسینی که یه مدیر رده بالا کشوری بود چه قشقرقی به پا کردن.
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
این همه برای مدیرکل صداوسیمای کیش اشک تمساح ریختید غافل از اصل بقای مدیران در ایران!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
شعـــــار هـــرچــــی مَـــرده
احــــمــــدی بــــرمـــیــــگـــرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
عارف با آن زیادی گویی اش، فکر نکنم صاحب آن ژنی که پسر اش گفته است باشد
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
اصلا معلوم نیست









دختران رو چه شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
یعنی این جناب عارف تو این دوره مجلس حداقل یکبار پشت میکروفن سرفه هم نکرد
و حالا یکدفعه نطاق شده عجیبه
قانون پایستگی مدیران میگه مدیران در ایران اخراج و برکنار نمیشوند و فقط از صندلی به صندلی دیگر نقل مکان میکنند.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
آفرین خوب گفتی.تصوربرکناری دائمی یک مدیرچنانچه هم خط باشددرمخیله ایرانی هانمی گنجد
خانم دکتر فاطمه هاشمی استاد دانشگاه ما بودن، البته من با ایشان کلاس نداشتم ولی چند بار دیدمشون با ورودی های جدید کلاس داشتن. ما بچه های ورودی 83 دانشگاه آزاد علوم سیاسی میخوندیم و ای کاش بجای این رشته سیاسی، نجاری یاد میگرفتیم والا در آمدش بیشتره. نقاشی هم بهتر از علوم سیاسیه..... قالی بافی ، گلدوزی، آشپزی کلا هرچیزی یاد
گرفتین زود جذب کار میشین، ولی ما علوم سیاسی ها شغلی برامون نیست. البته رشته جذابی ست، ولی برای کار در ایران اصلا مناسب نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
باز شما میتونین استاد دانشگاه شید
ما چی که مهندسی برق قدرت گرفتیم اما خبر نداشتیم که قبلا تمام نورچشمی ها از رشته های دیگه تو وزارت نیرو و اداره های برق سراسر کشور استخدام شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
رشته مهم نیست جانم . ژن مهمه ، باید ژن خوب داشته باشی .
ناشناس
| Hungary |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
نور چشمیها سر کار هستند و بعد از خودشون بچه هاشون میرن جاشون..
همین قصه ادامه داره و نوبت به هیچکس دیگه ای نمیرسه.
"نظر به حسن سوابق و تعهدی که دارید، به‌ موجب این حکم به سمت «مشاور معاون امور استان‌ها» منصوب می‌شوید."

اگر حسن سوابق و تعهد داشته چرا اخراجش کردید و اگر نداشته چرا حکم دیگری برایش زدید؟
پاسخ ها
جکی جان سفارش کرده.
| Germany |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
شاید هم جکی جان وصاطت کرده .؟!
آخه این روزها افراد شناخته شده خاور دور جایگاه خاصی در نزد ایرنیها دارند.
ناشناس
| Romania |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
نه خیر، وساتت صحیح است، البته برخی میگویند وثاتت صحیح تر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
وساطت دلبندم
منیژه غنیمی فرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
فرستادنش جایی دیگر .کار انجام نشده اش را تمام کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
کلا در کشور ما امر وثاتط یا وصاطت یا وساطت زیاد اتفاق میافته .
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
در سمت قبلي كارهاش ضل توجه نبوده
مدیر صدا و سیمای کیش در سمت جدید در ذل توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق باشند؟!!! بابا شماها دیگه کی هستید؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
ظل درست است دلبندم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
ظل مجید جان
با این حرکتی که در چند سال اخیر شروع شده امیدواریم که در چند سال اینده این منطقه سیستان و بلوچستان به سطح کشور برسد
در ایران 1 نفر از هر 10 نفر به نوعی با یک بیماری ژنتیکی یا همان ارثی به دنیا می آید که طیف آن از تالاسمی ماینر و انواع کم خونی میتواند باشد تا انواع شدید آن مثل سندم داون و باید بدانید که بیماری های ارثی هیچ درمانی ندارند

من میگم اصلا چرا آدم باید در این دنیای پر از بی عدالتی و ظلم اصلن زاد و ولد کنه که یک فرشته به بیماری ژنتیکی مبتلا بشه و هر روز فقط زجر بکشه

حالا حتی اگر اون فرشته سالم هم باشه باز هم در این دنیا قطعا به او ظلم خواهد شد چون در بیش از 90 درصد موارد در خانواده ای فقیر یا اگر خیلی خوش شانس باشه در خانواده ای از طبقه متوسط به دنیا خواهد آمد به خصوص در جوامعی مثل ما که جز جهان سوم هستیم و پر از فساد و بی عدالتی و ظلم هست.

من مطمئن هستم خیلی از ما ها که دارای عقل سلیم و منطق هستیم قطعا از شرایطی که در اون هستیم ناراضی هستیم و مقصر لین شرایط امروز ما هم قطعا والدینمان هستند که برای آینده فرزندانشان هیچ تلاش و زحمتی نکشیدند. قبول کنید که زحمت کشیدن برای فرزندان فقط سیر کردن شکم آنها و محبت کردن نیست که اگر این هم باشه قطعا حیوانات از ما خیلی جلوتر هستند. ما انسان هستیم و خداوند متعال به ما قدرت منطق و تفکر داده. ما باید به قدری از آینده فرزندمان مطمئن باشیم که بدانیم اگر فرزند دار شدیم قطعا در آینده یک فرد موفق و ثروتمند خواهد شد نه اینکه بگیم خدا روزی رسونه که اگر اینجوری بود الان در هر دقیقه بیش از 10 نفر در آفریقا در اثر سوئ تغذیه فوت نمیکردند و یا در همین ایران خودمان اون کودکان معصوم در سیستان و شین آباد اونجور زجر کش نمیشدند.

اکثر افراد در ایران توانایی مالی برای انجام آزمایش های ژنتیکی قبل از ازدواج رو ندارند که آزمایش های گرونی هستند و بیش از 10 میلیون تومن هزینه دارند و نتیجه اون تولد افراد دچار سندرم داون و دیگر مشکلات ژنتیکی در ایران هست که همه ما حداقل در محل زندگی به وفور با موارد آن رو به رو شدیم. گناه کودکی که با چنین عارضه هایی به دنیا می آید و یک عمر در عذاب زندگی میکند قطعا به گردن والدین اوست و من امیدوارم اگر عدالتی وجود داشته باشد آن والدین در بدترین نقطع از جهنم قرار بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
آقا اینقدر طولانی ننویسید، من به تابناک پیشنهاد میکنم حداکثر کاراکتر برای نظرات بذاره نه خیلی کوتاه ولی نه اینقدر طولانی
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
تو میبینی طولانیه و چرت و پرته نخون عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
من هم فکر میکنم شما بچه دار نشی بهتره. بلکه نسلت منقرض بشه
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
طولانی نوشتن یک بدی هم دارد و آن هم این هست که مصرف اینترنت را در تعداد بازدید مثلا ۱۵ هزار بازدید بالا میبرد دوم خواننده را خسته میکند .
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
نظرات خوبی نوشتی . از مصادیق حرفات در مورد جمعیت آفریقا که هم گرسنه هستند هم فقیر هستند هم بیسواد هستند هم خشک سالی دارند هم جنگ و خشونت هم هست . شما این حرف را که میزنید زنان متولد دهه ۳۰ و ۴۰ درک نمیکنند چون با چنین فرهنگی بزرگ شدند . یعنی در محفل انها دو ساعت بشینی اصلا در مورد علت گرانی نمیدانند ولی در مورد فلانی چقدر جهیزیه برای دخترش خریده دانه به دانه تجزیه و تحلیل میکنند بنابراین سیاستمداران کشور دانسته چون فضای فرهنگی جامعه را رصد میکنند میگویند چندین بچه داشته باشید خدا روزی رسان هست . یعنی در پشت چنین حرف های قایم‌میشوند . واقعا ادم در میماند که چه بگوید . الان از انها بپرسی تو مگه نگفتی روزی خواهد رسید میگوید حرکت کن خودش میاید برای هر چیزی یک جواب دارند .
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
ازدواج فامیلی قدیم بود که از علم ژنتیک بی خبر بودند . یعنی اگر در یک طایفه یا گروه یا روستایی همه آن روستا با ژنهای همگون ازدواج کنند ثابت شده که چاقی . ِلاغری . دیابت . بیماری قلبی . کند ذهنی . اختلال حافظه را به ارث میبرند و این تعادل زمانی اتفاق میفتد که این ازدواج در شهری دیگری یا روستای دیگری باشد . حتی در دوره طرح کاد که من در اداره کشاورزی بودم مهندسین کشاورزی میگفتند حتی درختی را هم میخواهید پیوند کنید از فاصله دور تر شاخه پیوند را انجام دهید برای اینکه نواقضی در این درخت هست که در ان ناحیه نیست . خاک اینجا نامرعوب هست و در جای دیگر عناصر دیگری جهت تکمبل حیاتش دارد
چرا نوشتی اقدام برخی عجیب دختران؟!! دقت را فدای سرعت نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
به نظر منم عجیب نیست . ما خرافه های عجیبتر هم داریم .
اقاي كمال تبريزي نفست ازجاي گرم بلند ميشود ضربه اي كه درهشت سال احمدينژاد به كشور وارد شد وناكارامدي كه دردولت روحاني داريم كمر ملت وكشور خورد كرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
ظاهرا آقای تبریزی هم مثل خیلی از مردم عادی نمیتونند تجزیه تحلیل کنند که ضربه ای که احمدی نژاد به اقتصاد ایران زد غیر قابل جبران هست یا حداقل با هزینه سنگین جبران خواهد شد و اون ضربه هم چیزی نیست جز اجرای معکوس اصول 43 و 44 قانون اساسی که اومد و صنایع مادر کشور رو رایگان در الفاظ مختلف واگذار کرد به برخی از آقایون و خانواده هاشون . که خب کاملا معلومه وقتی یه آقایی یه شبه مالک یک کارخانه عظیم مادر میشه نمیتونه اونو بچرخونه و کارخونه رو ورشکسته. و فلج شدن اقتصاد و خیل عظیم بیکاری هم از همون سالها شروع به افزایش کرد.انتگار دستور از دشمن داشت که با اقتصاد و کارخانجات ملی و مادر که نمونه بودند در جهان این کار رو بکنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
این دولت نفس تازه می خواهد این افراد که آلان در پستهای مختلف مشغول هستند امتحان خود را داده اند که همه با نمره خیلی بد مردود شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
آلان نمیدلنند با این یارانه نقدی چه بکنند زمانی شخصی یارانخه میگرفت ولی فقیر بود شاید به دلایلی بعد از چند سال ثروتمند شد یا ارثی بهش رسید یا اصلا خارج از کشور رفت . یا مثلا پولدار بوده ورشکست شده و مریض شده بخاطر همین هست که در دنیای امروز پول نقد دست مردم نمیدن بلکه به سلامت و اموزش میدهند چون ارزش انرا را دارد که کسی بخاطر نداشتن پول سلامتش به خطر نیفتد کسی بخاطر نداشتن پول بیسواد تحویل جامعه نشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
فرد 88 چکار کرده که هنوز داد ثروتمندان و غرب پرستان بالاست
اصلا خاندان هاشمی کمک کردند که مردم سرحال و روپا باشند ول می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
اینقدر هاشمی هاشمی کردند تا خیالشان راحت شد . . . این هاشمی حتی یک بیمارستان هم در جای نساخته بود یعنی اصلا هیچ خوبی نداشت . بخاطر همین هست که من از افراد سیاسی وقتی جدل میکنند سرم را دور نگه میدارم . فاصله میگیرم . پس اگر تا حالا گفتند که هاشمی هیچ کاری نکرد پس تاریخ دوره ۸۰ سال هم دروغ هست
و هر کاری که شد گروهی سیاه نمایی میکنند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
در سال ۸۹ برای کار اداری در جزیره کیش بودم و آقای هاشمی در بخش غربی جزیره از خیابانی با خودرو و نفرات در حال حرکت بودند و شخصی که همراه من بود از طرفداران دو آتیشه احمدی نزاد و بمن جواب فلانی هاشمی داره رد میشه یک موقع دستت را برای احترام بالا نبری چون امکان دارد محالفظین به شما حمله کنند . و ادامه داد ایشان طرفدار سرمایه دار شدن هستند . ولی هاشمی به ما چند نفر دست تکان داد رفت من هم متقابلا چنین کردم اتفاقی نیفتاد فهمیدم همش دروع سیاسی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
22:07 آخه با آن پرچمت معلومه نفست از کجا بلند میشه
آب رو هم همانجا بریز
افرین و اگر جناب روحانی یک کمی عملگرا و اقتدار احمدی نژاد را داشت اینقدر وضع خراب نبود
چرا در تیتر خبر نوشته اید اقدام برخی عجیب دختران؟! حتما منظورتان اقدام عجیب برخی دختران است
آقای کارگردان آب رو بریز اونجا که میسوزه و با آقا محمود کاری نداشته باش.
آقا محمود رو روسفید کردند.
جناب کارگردان ما هم از شاملو خوشمان نمی یاد
فراکسیون امید چیه که رئیس داشته باشه ؟؟؟؟ با رای مردم رفتن مجلس ، هیچ کاری هم نکردن ، هیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
نه که جناح مخالف کاری کردن ؟!
میخوام یه موضوع جالب رو براتون بگم

در هند فاصله طبقاتی شدیدی وجودداره.

البته مردم هند فقر رو یک موهبت الهی میدانند و اعتقاد دارند هر چقدر در این دنیا بیشتر سختی بکشند در حیات پس از مرگ در وضع بهتری قرار خواهند گرفت.

یکی از مشکلات اساسی مردم هند نبود سرویس بهداشتی و حمام هست که این به صورت یک فرهنگ برای هندی ها درآمده به طوری که دولت هند به افرادی که در خانه خود سرویس بهداشتی و حمام تاسیس کنند کمک های مالی مینماید اما با این وجود باز هم مردم رغبتی به استفاده از این مظاهر تمدنی ندارند.

یکی از دلایل فرار انگلیسی ها از هندوستان هم کثیفی فوق العاده زیاد مردم هند بود. اکثر هندی ها بوی وحشتناکی میدهند و در خیابان اجابت مزاج میکنند.

در عوض شما ماکائو ، سنگاپور، چین و هنگ کنگ را ببینید که برای مدت زیادی توسط اروپایی ها اداره میشندند و اکنون جز بزرگترین مراکز تجاری جهان هستند و خود مردم هم به اروپایی ها در ساخت کشورشان کمک کردند.

نکته جالب برای من این هست که چرا اروپایی ها برای مردم ماکائو، سنگاپور، کره، هنگ کنگ و …. استعمار گر محسوب نمیشوند اما برای برخی ملل عقب افتاده استعمارگر محسوب میشوند.

البته لازم هست که به شما بگویم مردم شرق آسیا ضریب هوشی بالای 110 دارند و این را شما با ظریب هوشی مردم ایران که 80 هست مقایسه کنید.

به نظر من انسان باید در لحظه زندگی کنه البته یک زندگی سالم و قانونمند و بدور از عیاشی و به امید آینده نباشه و در لحظه شاد باشه و تمام تلاش خودش رو برای بهبود زندگی خود انجام بده و به کسی هم در این راه امید نداشته باشه و صد البته مشکلاتش را تا حد امکان بیشتر نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
چقدر نتیجه گیری ات ربط داشت به محتوای متنت
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
شما مراتب ازدواج فامیلی در هند را ببینید . انگار ابن‌کشور حلبی اباد هست . در انجا هم میگویند کار انگلیس هست هیچ چیز را به گردن‌نمیگیرند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
خب حالا که چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
البته ضریب هوشی کارکرد جمع 11 نفر میشود 110 و ایرانی با ضریب 80 تقریبا 11 کار مختلف هم دارد.
خاصم بگم تو با چند نفر دیگه این متن رو نوشتی.
ضریب هوش 110
اقای تبریزی بیشت راز حد خودشون نظر دادن راجع به ملت ایران و از شاملو مایه گذاشتن
مردم ما خدمات احمدی نژاد را فراموش نمیکنند و از طرفی انحراف از مواضع رهبری ایشان را همینطور
ولی یادشان نرفته دولت تدبیر چطو ر با خیال واهی اقتصاد مملکت را با نابودی کشاند و عزت مردم ایران را پایمال کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
بله ما خیانت های احمدی نژاد رو هرگز فراموش نمیکنیم
من اگر میر حسین بودم:
من اگر میر حسین بودم نامه ای مینوشتم و اعتراف میکردم.مینوشتم ای رفیق قدیمی که به هم تعلقات خاطر داریم؛ شما درست گفتید و من اشتباه کردم و بازی خوردم و علی رغم خواست شما طرفدارانم را به بازگشت به خانه هایشان ترغیب نکردم که ان باعث شد به کشور عزیزم صدمه وارد شود و دشمنان شاد گردند.اخر میدانید، من مدتها بود از سیاست دور بودم و نمیدانستم در خلال این سالها چه کسانی بدنیای سیاست وارد شدند. من سر سفره پدر و مادر بزرگ شدم و در فراغت از سیاست و هنگام مطالعه در کتابخانه کتابهایی راجع به سیره ائمه و اولیای خدا میخواندم.برای همین فکر نمیکردم کسی ادعای مسلمانی کند و این قدر راحت کذب بگوید .من بازی خوردم چون یاد گرفته بودم به انسان مقابلم احترام بگذارم و تا بحال با کسی که قواعد ساده گفتگو بر اساس احترام متقابل رعایت نمیکند روبرو نشده بودم.در تمام زندگیم و سالهای میانسالیم هرگز با چنین پدیده ای روبرو نشدم که با بازی با عکس همسر طرف گفتگو و بگم بگم باعث خشم و تعصب وی شود.هنوز ندیده بودم کسی به این راحتی به دیگران تهمت بزند من خدا را در ان برهه از یاد بردم که "فوق ایدیهم"است و بلاخره روزی پرده های دروغین را کنار میزند و حقایق را برای تشنگان ان اشکار میسازد.اری من فریب خوردم زیرا از قدرت خدای احد و واحد مدتی کوتاه غافل شدم و سعه صدر بخرج ندادم تا سیه روی شود هر انکه در او غش باشد.از خدا میخواهم کوتاهی مرا در این باب مورد بخشش و مرحمت خویش قرار دهد و از مردم اگر حقی بگردن من دارند حلالیت میطلبم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
هزاران بار احسنت
عالی بود این متن
ترکیب روحانی و احمدینژاد! غول مرحله آخر میشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
لایک
سِمت تازه برای مدیر برکنار شده صدا و سیمای کیش

پس منتظر هستیم بقیه فیلم رو در استانها ببینیم!
ادعای فاطمه هاشمی درمورد فوت پدرش!!
تابناک نکنه به خاطر سئو هر چند وقت یکبار چنین خبری رو تکرار می کنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
خخخ
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
شب قبل از اینکه هاشمی فوت کند یکی از دوستان سابق همیشه حرف هاش با ایهام بود پیامی با این مضمون در گروهی در تلگرام که جمعی از دوستان دور هم هستند نوشت
" ... امشب پیش آبجی فائزه بودم، گفتند حاج آقا حال مساعدی ندارد برایشان دعا کنید...."
فردا عصر که از ماجرا مطلع شدم فکر کردم که آقای هاشمی از شب گذشته در بیمارستان بودند و امروز عصر فوت کردند... در حالیکه هیچ اتفاقی قبل آن نیفتاد.
دوستانی که در اون گروه بودند شاهد این ماجرا هستند. البته بعد اون ماجرا ما هیچ موقع نتونستیم از نزدیک اون فرد اطلاع دهنده رو ببینیم
الله اعلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
خبرت با پرچمت میخونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جریان نامزدی دختران با شهدا چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
به لطف دولتمردان کمبود شوهر شده
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
توهم گرفتند . تو یک سنی پسراها و دخترا دچار توهم‌میشوند فرقی نداره مثلا در سن بالای ۱۵ سال تا ۲۵ سال . توهم در سیاست . در برتر بینی . در خیالات و رویا های دست نیافتنی . وقتی پا به سن که گداشتند برعکس هست مثلا من و شما آیا در دوران کودکی تا حالا فرق داریم . عضویت در این سایت خیلی ادمهای سیاسی متوهم را سر براه و تعادل اندیشه میدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
جریان نامزدی دخترها هم سیاسی هست . مثل غآز چرانی ضرغامی . که مثلا بیکار شدیم غآز چران با حقوق بالا . روش دیگر جناح رقیب این هست که شب ها فکر میکنند که چگونه میشود تمیز بعصی حرف ها زد مقلا چون گرانی هست و ازدواجی شکل نمیگیرد بعصی دختراها بروند با افرادی از دنیا رفته اند ازدواج کنند . همان بهتر گه ازدواج نکنند ما که ازدواج کردیم روز و شب دو میزنیم شب چیزی نداریم از پس مخارج ماندایم . گرانی که همیشه بوده این هم روش . شعار خوشکلی که تو خیابان سر میدی یکیش گرانی هست . یکیش بیکاری هست . سرمایه دار پولش را زیر سرش خوابونده میگه دولت انجام بده . دولت میگه خصوصی ‌ . خصوصی میگه بخش تعاونی و تعاونی دست اخر میگه ارگانها انجام بدن
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
این عین بدعت در دینه. مثل بعضی از اقایون که تو محرم قلاده گردنشون میندازن.... برگردیم به اسلام ناب محمدی.. اسلام مروج محبت و تکریم مقام انسانیت... تنها راه رسیدن به خدا
علی
| United States of America |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
میشن خانواده شهدا، حقوق می گیرن، بدون کنکور دانشگاه میرن و بدون سوال و چواب استخدام میشن
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
راستی یک سئوال در این صورت بچه می تونه از مزایای فرزند شهید مثل سهمیه کنکور و مانند آن استفاده کنه؟
تابناک با این تیتر زدن....

اقدام برخی عجیب دختران!!!
امروز عصر خرید هفتگی را انجام دادم هر کالا بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد گران شده اند انهم کالای اساسی . بنابراین برای اینکه حقوق کارمندان و باز نشستگان و..... را بر محاسبات تورم اضاف نکنند میگویند تکرم ۲۱ درصد هست یعنی همان ترفندی که احمدی نژاد در حقوق کارگران بکار میگرفت یعنی اجازه افزایش حقوق نمیداد و میگفت مگر ما به کالای اساسی یارانه نمیدهیم ‌ . در اقتصاد اصلا تمام دولت ها برنامه علمی ندارند فقط فقط بدون تجربه عمل میکنند امروز رسانه ملی بشدت به کریسمس غرب حمله کرده
احمدی نژاد هرگز به ملت خودش توهین نکرد
یک موی احمدی نژاد به همه ادعاهای روشنفکرانه تو خالی می ارزد
اگر خیانت تحریم و لو دادان کانال های دور زدن تحریم را اصلاحطلبان انجام نمی دادند دو سال ا[ر احمدی نژاد خیلی هم عالی تمام میشد
خسته نشدید از این همه دروغ که در مورد احمدی نژاد گفتید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
خس وخاشاک را چه کسی به مردم خطاب کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
احمدی نژاد از آشپزخانه منازل تا نییورک. و سازمان ملل وشورای امنیت را شخم زد.برادر داری می گی زغال سفیداست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
به اوباش گفت
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
احمدی نزاد اگه راست گفت چرا دوستانش تو حبس هستند . شرکت ها را به خودی که حتی پولش را نداشتند کی از دم قسط داده به دستور خود ایشان بوده حتی در ورزش هم دخالت کرده که طبق قانون فیفا اثلا دولت حق دخالت ندارد . علی دایی در جای گفت که بمن اطلاع دادند که احمدی نزاد بدون رایزنی با فدرالسیون فوتبال گفت علی دایی کنار برود شما کجا چنین چیزی را دیدی . تفکر و گفتمان ایشان که بدردنمیخود هیچ . خود ما اشکال داریم قانون اشکال دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
شعار هر چی مَرده
احمدی برمیگرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
خس و خاشاک توهین نبود. بلکه تشویق بود.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
ناشناس ۲۰: ۲۱ تو رو خدا عصر ارتباطاته. برو یکبار کلیپ خس و خاشاک را ببین و به حرف دیگران اعتماد نکن. ببین احمدی به کی گفته خس و خاشاک.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
چهل میلیون جمعیت رای دهنده را هم گفت و بعد گفت عده ای خس و خاشاک ریختن بیرون. لطفا روایت رو از روی اصل فیلم و صدا پخش شده و موجود بگویید نه آن قسمتی که خودت و اربابانت دوست دارید
08:35
جناب آقای دکتر ظریف شما و رفقایتان ۸+۵سال احمدی نژاد را کوبیدید و الان متوجه شدید باید با نتانیاهو مبارزه کنید و به غرب اعتماد نداشته باشید و کارت سوخت را برگردانید و متوجه شدید سازمان مدیریت به درد نمی خورد و....... پس چرا با احمدی نژاد بد بوده و هستید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
برای اینکه این دستپخت احمدی نژاد شما بود،
آنوقت که قطعنامه های شورای امنیت را کاغذ پاره می نامید ایکاش بایشان تذکر میدادید ، وقتی احمدی نژاد سکان ریاست جمهوری را از آقای خاتمی در سال ۸۴ گرفت نرخ دلار ۹۰۰ تومان و بنزین لیتری ۱۰۰ تومان بود بدون هیچ تحریمی ، اما وقتی بعد از هشت سال که داشت می رفت بیش از شانزده قطعنامه از سوی شورای امنیت و اتحادیه اروپا وسازمان ملل برای مردم ایران بجای گذاشت و دلار هم که ۴۰۰۰ تومان بود و بنزین هم لیتری ۱۰۰۰ تومان بگذریم که مردم را خص و خاشاک نامید.
حالا شماها با چه رویی از ایشان دفاع می کنید جای سئوال دارد.
ناشناس
| Romania |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
روحانی هم دلار 3500 تحویل گرفت و هنوز به خط پایان نرسیده دلار 11 تومانی تحویل داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
دلاری که خاتمی تحویل گرفت ۴۰۰ تومانی بود و بعد که تحویل احمدی نژاد داد ۹۰۰ تومانی
اره پرچم المان ما راچی فرض کردی و این
!!!!!!چیزها را فراموش می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
ای کاش روحانی هم شجاعت این را داشت که بنزین را به قیمت لیتری یک دلار در داخل کشور بفروشد که جلو میلیاردها لیتر قاچاق سوخت گرفته شود. با نیروی نظامی و دیوارکشی مرزها و مین گذاری بیابانها نمیتوان جلوی خروج میلیاردها لیتر سوخت و منابع کشور را گرفت. قیمتها باید متعادل باشد. احمدی نژاد هر ایده ای که داشت شجاعت اجرای آن را داشت و به حمایت مردم اعتماد داشت ولی دولت روحانی به حمایت مردم اعتماد ندارد و کارهای بزرگ شروع نمیکند. بعد از شکست در برجام کلاً خودشان را باخته اند. ای کاش بفهمند که مردم حامی آنها هستند و در کارهای بزرگ در کنارشان خواهند ماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
انتصاب بجا وشایسته ایت الله املی لاریجانی را به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام به اعضای ان تبریک عرض میکنیم
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
روحانی در چهار سال اول تمام نیروی خودشو صرف بر طرف کردن مشکلات و قطعنامه های احمد نژاد شما کرد و در چهارسال بعد هم همونهایی که احمدی نژاد شمارا روی کار آوردن چوب لای چرخ دولت گذاشتن و با دامن زدن به برقراری مجدد تحریمها و گرانی دلار متاسفانه وضع موجود را ایجاد کردن حالا شماها با چه رویی از احمدی نژاد دفاع می کنید واقعا که خیلی رو میخواد.
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
چون احمدی نژاد تمام شده و بزودی به سایر دوستانش خواهد پیوست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
به اعضای آن چرا؟ مگه میخواد حقوقشون رو افزایش بده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
اواخر دولت خاتمی دلار۸۰۰تومن بود ونفت بشکه ای۷ دلار,مقایسه کنید باقیمت نفت دردولت احمدی نژادکه به۱۲۰دلارهم رسید
معنای تیتر این خبر ( اقدام برخ عجیب دختران ) را به فارسی بگوئید
تلگرام‌را که بستید و حالا اینستاگرام را هم ببنیدید و توییتر را هم ببندید چون با فرهنگ ما سازگاری ندارد . با گفتمان و ایده ما اشکال دارد . امروز اخبار شنیدم که با کوپی بردتری و رمز کارت بخاطر خرید یک خربزه یک میلیون و دویست هزار تومان کلاه برداری شده پس کارت ها بلنکی را جمع کنید و دوباره به همان روش قدیمی زونکن و دفترچه بانکی را ایجاد کنید . تو چه تلگرام را ببندی چه نبندی باید از لتفاقلت کشورم اطلاع داشته باشم که چی راست هست چی دروغ هست اگر نشد ایستگاه رایو را میگیرم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
هیس .بااین حرفت رادیوهارا هم ممنوع میکنند.
از خستگی با حرف های سیاسی دچار افسردگی سیاسی شدم . چرا . چون شادی نیست . انگار شادی و خندیدن و آهنگ گوش دادن گناه هست . افراد سیاسی از یک پست به پست دیگر جابجا میشوند بدون اینکه عملکرد مطلوبی داشته باسند یعنی از یک دستگاه به دستگاه دیگر تا ۹۰ سال . بنابراین آدمها هستند که میخواهند برای ما اقتصاد را حل کنند نه قانون آدمها ملکه ذهن ما شدند نه قانون . همش منتطریم که فلانی در ۱۴۰۰ بیاید شاید توفیقی باشد ولی همان ادم ۱۴۰۰ در چند تا پست دیگر قبلا بوده دیگر چه نیازی هست تکرار تکرار . قعطع الرجال که نیست . هوای و نفس تازه در دمکراسی برای چی تعریف کردند .
دختران از زنده ها قطع امید کردن که رفتن سراغ مرده ها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
همچین دخترایی رو کاش دفن کنن تا به آرزوشون برسن
علی
| - |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
چرا قطع امید؟ من آمادگی ازدواج دارم و هم کار دارم و هم منزل اما در شهرستان هستم
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
شما اگه این امکانات اولیه زندگی را دارید و مجرد مانده اید جای سئوال است آنهم در شهرستان بقول خودتون.؟!
عجیب تر اینکه بدستور چکسی به باین کار موهوم وادارشان کرده.
متاشفانه کامنتهای تابناک دیگه مثل قدیم واقعی و مردمی نیست، فقط کامنتهای عده ای خاص و یا حتی کامنتهای خود نفرات سایت در حال پخشه اون هم بدون لایک و دیس لایک تا واقعیت روشن بشه
این ره به ترکستان است برادران
دارین روز به روز از مردم بیشتر زاویه میگیرین
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
خدا رو شکر بنده در تابناک کار نمیکنم، ولی تابناک معمولا نظراتم رو منتشر کرده، مگه اینکه زمانی عصبانی شدم و چیزی نوشتم که قابل نشر نبوده، به نظرم مردمی ترین سایت ایران است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
از اولش هم مردمی نبودند الان روراست بیانش کردند تحمل رای و نظر مردم را ندارند دیگه ربطش میدن به البانی و سعودی و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
خداییش نظری که توهین نباشه و تهمت نباشه وحرف های سیاسی که همه میدانند یا بیشتر در صدر خبرها بوده سایت محترم تابناک همه را پخش کرده . بی انصافی خوب نیست مگر اینکه خدای نکرده تهمتی باشد . اینکه افکار سیاسی همدیگر یا مسولین و دولت به چالش کشیده شده تابی پخش کرده . از این سایت متشکرم خسته نباشید . درج نطر نشده اشکالی داشته مقدور نبوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
اگر غیر از این بود باید تعجب می کردی
لنگ و اشکنه را آقای ولایتی برای ملت سفارش داده اند. دستشون درد نکند که این قدر به مردم ایران. ارج می گذارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
آقایون که اشکنه میخورند کی منازل را فروخته و پولش را به ضعفا خواهند داد . قرار بود در چهل سال پیش در ایران بگردند و ببینند کوچک ترین منزل و فقیر ترین منزل مربوط به کدام فقرا هست که عین انها بپوشند و مثل انها عدا بخورند . شدنی هست . چرا اینقدر شعارهای بلند اختیار کردید که واقعا پاشنه آشیل خود آقایان شده . چرا اینقدر شفار دادید که واقعا شدنی نبود
واقعیت برای من گوشت بره کباب شده است که وسط سفره باشد که متاسفانه دیگه حتی تو خوابم نمی بینم .این حرفها وقت تلف کردن و روز راشب کردن برای هیچ است.
اولین سفیر زن سنی برای کشور برنیی . این کشور چند نفر جمعیت دارد . چقدر مهم هست . واقعا خسته نباشید . چه کشور مهمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
نصفش زیادیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
حالا این برونی کجاهست اسمش رو هم نشنیدم
آقای ظریف شما برای لاپوشانی برجام. بی فرجام تازگیها حرف های قشنگ میزنید. ولی مردم طوری دیگر فکر می کنند خواهشا مدتی سکوت کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
خنده دارش اینجا هست که از چرخ اقتصادی رسیدند به برجام خالی که افتخار هم می کنند
و اروپا هم دارند می دوانند انها را
تابتاک منتشر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
شما سکوت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
عزیزم میخواستی از مزایای برجام استفاده کنی . بعد از
برجام‌چند تا کشور وارد ایران سدند بعد چی شد
چه دلیلی داشت که رفتند
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
برجام رو که دلواپسا هوا کردن.فکر نمیکنم مردم مثل شما فکر کنن
هاشمی امیر کبیر دوم ؟؟!!!
انتصاب مدیر شبکه کیش نشون داد که موضوع صدا و سیمای کیش کاملا حساب شده بود و فقط برای انحراف افکار عمومی بود جهت فراموشی حادثه دانشگاه ،
همین حالا در اخبار سایت ها خواندم که برای بار دوم از طرف شورای نگهبان رد شد . حالا برید یک فکری بکنید و دوم خبر این بود که ترامپ گفته به تمام وعدهایم عمل کردم فقط دیوار کشی مرز مکزیک مانده که کنگره مخالفت میکند توپ را به گردن مجلس انداخت . آلان رییس جمهور روحانی رای ۲۳ میلیون مردم چی بود مردم مطالبه اصلی کدام بود اجرا کنید .
آقای قالیباف در انتخابات سال ۹۶ وضعیت اقتصادی ایران را به روشنی ،و شفاف بدون پرده پوشی بیان فرمودند ؟ اما متاسفانه مردم ایران ، از ترس ، شیر ،، به پلنگ پناه آوردند ؟،، اکنون مشخص شد که همان ۴٪ ی ها همهٔ امورات را در قبضهٔ قدرت خود دارند ،و در دو جبهه دولتی ،و خصوصی ،همه چیز در دست آنان میباشد ، ، الباقی شعار است ؟،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
چهار درصدی چه کسانی هستند . آقای قالیباف تو گروه چند درصدی هستند . مگه میشه مگه داریم چهل سال مسولیت اجرایی کشور را داشته باشی ولی در گروه پایین تر قرار بگیری . با این شعار نمیشود به عدالت رسید برنامه علمی چی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
این اقا مثلا خواسته از جنبش ۹۹ درصدی امریکا کپی کنه و هودی نشان بده
استاد حیف و میل منابع و نعمت ها هستیم ... بهتر نیست کمی هم به فکر تنظیم خانواده و کنترل جمعیت باشیم آیا کشوری که بیش از نیمی از آن کویر و بیابان است ظرفیت جمعیت 80 میلیونی را دارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
صنعت نداریم کشاورزیمون به سبک عص حجریه چ ربطی داره به کویر
اقدام مدیر شبکه کیش فقط به خاطر انحراف افکار عمومی از واقعه داشگاه ودانش آموزان زاهدان بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
دقیقا
محسن هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در خصوص حادثه دانشگاه علوم تحقیقات که در زمان آیت‌الله هاشمی پدرتان ساخته شده بود چرا صحبتی نداشته‌اید، گفت: قرار شد اقدامات پدر به پسر ربطی نداشته باشد.
پس شما هم این پست و مقام را که به خاطر پدر گرفته اید پس بدهید . خیلی افراد توانا در جامعه هستند ولی به آنها فرصت ظهور نمیدهند
من حاضرم برای ایشان یک لنگ بفرستم و ایشان بجای ما به یمن بروند
45 میلیون نفر کاربر در تلگرام یعنی اکثریت مردم با این پیام رسان موافقند.
مردم از این رجل وان رجل وان یکی رجل و تمام رجل ها خسته شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
مملکت قحط الرجال شده از این جا برمیدارند و انجا میگذارند.
ان شا الله به حول و قوه الهی ایشون بتونند تفکرات پیشرو خودشون در امر مدرن سازی رسانه ملی رو به سایر استانها هم تسری بدند. واقعا جای خالی همچین مدیرانی در صدا و سیما احساس می شد.
به اين حالت كه طي چند دهه اخير در اين زمينه فرهنگ سازي كرده ايد بي شك منتظر عقد و عروسي و ماه عسل اين خانمها از شهدا هم باشيد. با زحمات شما فرزندان مردم را به اين حالت درآورده ايد.
خیلی داغونیم
خیییلی
نامزد بازی برخی دختران با شهدا .ببينيد با ترويج خرافات يك عده را به كجا كشاندند
سلام ، آقاي هاشمي هم اهل سياست بود و هم اهل كياست ، ، او كشتي انقلاب را چند ده سال از طوفانهاي سهمگين به ساحل نجات رساند او مورد اعتما دترين فرد نزد امام بود و او ........بي نظير واو شخصيت جها ني و بين المللي بود و مي توان گفت كه اگر به اندازه انگشتان يك د ست سيا ستمداربرجسته در قرن اخير بوده باشند قطعا يكي از آن پنچ نفر هاشمي بود واو هر آنچه بگويم بگويند بود، ضايعه در گذشت ايشان خلا بزرگي براي نظام و كشور مي باشد ، خداوند ايشان را با اولياي خودش محشور كند انشا له .
موردنامزدبازي دختران نيازبه ورودنيروي اطلاعاتي است چه بساافرادي مغرض ميخواهند بمانند عرفانهاي كاذب ازدختران معصوم اين مملكت استفاده سوء كنند/منافقين(باصطلاح مجاهدين) بدبخت ترين وكثيف ترين گروه خائن بوطن هستندكه هيچ چيزي خيانتهاي كثيف آنهارادر جاسوسي براي دشمن وقاچاقچي گري وشكنجه اسيران ايران درعراق وترور 17000 نفر هموطن والي آخرازيادنخواهدبردعليرغم اشتباهات كاربرديشان حال به بغل امپرياليزم امريكاافتاده وازآنها انتظار حمايت دارندولي غافل ازاينكه امريكاآنهارابمانندهمه بازي داده است امريكاي كثيف به سرسپره خودشاه رحم نكردودرسرنگوني اونقش داشت حال اين بدبختا افتاده اندبغل مملكتي كه روزي چندنفرازآمريكاييهارادرايران درزمان شاه تروركرده بودندامريكا بااين كارنامه يي كه ازآنهادارندخيلي بيچاره ومفلوكندكه ازآنهااستفاده وحمايت هميشگي كنند چون اولين گروهي خواهندبوداگرحمايت كامل شوندبخودامريكانيزنيش خواهندزد/
برای کمال تبریزی متاسفم . نام بزرگ مردی چون احمدی نژاد رو نباید کنار هر اسمی بذاره. در بر حق بودن دکتر احمدی نژاد همین بس که حتی مخالفین دو آتیشه اش هم مجبور میشن که آخر سخنان شون بگن از حق نگذریم احمدی نژاد این کار رو هم کرد. متاسفم برای دولت فعلی که حتی طرفدارای دو آتیشه اش هم حرفی برای دفاع ازش ندارن.راستی یادمون باشه که مرد راستین سیاست دکتر احمدی نژاد قصد داشت از بازیگران و فیلمسازان که میلیاردی دستمزد میگیرن مالیات بگیره که متاسفانه با شوهای مختلفی که این آقایون اجرا کردند و مردم را فریب دادند مانع از این کار بزرگ شدند تا همچنان از حقوق های دو میلیونی کارمندان مالیات گرفته بشه ولی از میلیاردی ها خیر.
پاسخ ها
علی رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
تو ملت نیستیییییییییییییی
ممکن است نامزد ی پوششی برای یک کار ناشایست باشد!
اشگنه گرون شده باید نون وپنیر تجویز کنه چون پنیر ارزونه....اگر کسی در خاب میدید که پنیر بشود کیلویی بیست هزار تومان سکته میکرد و از خاب بیدار نمیشد و همچنین اگر کسی در خاب میدید که شب خابیده و صبح شده دکتر باز سکته میکرد...
اگر به فهم وشعور مردم اعتقاد دارید وباور دارید که در نهایت مردم همواره بهترین ودرست ترین وسالم ترین انتخاب را میکنند پس از فشار برای کنترل وسانسور رسانه های نوشتاریر،صوتی وتصویری ودجیتالی کم کنید ،ویا بفرمائید ارتباط با دنیای خارج بکل قطع داشتن رادیو دوموج را هم جرم تلقی کنید
چه کسی تصدیق میکنه که دولت روحانی، دولتی متفکره؟!!! به نظرم بنده، شاید در دوره آقای احمدی نژاد کارهایی مثبت انجام شد.( با وجود اینکه من به ایشون رای ندادم و این دو دوره به روحانی رای دادم) . اما واقعا الان معتقدم که، کسی که مملکت رو به این وضعیت خراب رسونده، شجاعت احمدی نژاد نیست، بلکه ناکارامدی روحانی و دولتشه.
دنيادارمکافاته
بله! زندگی شون هم البته طبیعی نبود اون مرحوم
از نماینده تبریز انتظار میره به فکر جسم تبریز باشه تا روان نمیخواد روانپزشکی کنه. بگه در این مدت برای حوزه انتخابیه اش چه کار کرده
با احترام راجه به عنوان انتخاب سفیر خانم در برونئی باید این نکته را مدنظر داشت که هیچ کدام از مشخصه ها دلل بر عجیب بودن این انتخاب نمیشود
خانم ریگی محترم یک ایرانی هم یک ایرانی وهم یک ایرانی است ونباید این عناوین مطرح گردد .هم خانم هم بلوچ هم اهل سنت کلمات تبعیض آمیز است که مغایر با وحدت ملی وحق برابری همه شهروندان ایرانی است
امروز من کلیپی در سایت دیدم که مسولی در حقوق بشر میگوید باید با رفتار جهادی عمل کنیم یعنی به فقرا سر بزنیم و از انها دل جویی کنیم بعد کسی پرسش میکند خوب شما که بالای تهران هستید چطور میتوانید چنین باشید . یعنی با این حرف ها دیگر بی فایده هست . فقط حرف میزنید . منزل را بفروشید پولش را به فقرا بده و در پایین ترین و فقیر ترین منزل زندگی کن . با این حرف ها آب گرم نمیشه . هر شعار از عدالت میده خودش باید مثل فقرا زندگی کنه خدا را شکر تلگرام به مردم آگاهی سیاسی داده .
من چهل سال است با انقلاب هستم هنوز رئس جمهوری ندیدم به اندازه احمدی نزاد به مردم و مملکت خدمت کرده باشد
اقای جهانگیری خسته نشده باشیتا سال 1400 خیلی مانده برای تبلیغات بنده خدا ریگی از همان خانواده است که دار سفیرش میکنی و به کشوری که اسراییل انجا نفوذ زیادی دارد
آقایان تلگرام ضد امنیت است؟ بیکاری و نخبه کشی و گرانی و رابطه بازی و آقازاده بازی و داماد بازی چه؟ چرا همه سکوت کرده اند؟
بی عقلی برخی دختران نشانه چیست
جیب من نوعی که مهم نیست
بنزین فقط گرون بشه پولی بیاد وسط حالا یکاریش میکنیم
آقای ظریف لطفا به منم حمله کنین چقدر خوب حمله میکنین
بعلت تورم وگرانی بی صاحب وچون جوانان پسر قدرت ازدواج را ندارند بنابراین دختران بیچاره مجبور به ازدواج خیالی میشوند
آقای رئیس جمهور آیا نمی‌دانید که هزینه‌های افزایش یافته
از رئیس جمهور محترم میخواهیم برای این نمایندگان محترم و دیگر دلسوزان مردم از وصع معیشتی فلاکت بار قشر وسیعی از مردم حرف نزنند به نمایندگان هم مبلغ 200 هزار تومان جبرانی حقوق در یکسال و سبد کلا اعطا کند تا دیگر همه معترف شوند که وضع معیشتی مردم خیلی خوب است
کسی که تلگرام رو ضد امنیت اعلام می کنه برای ملت رفاه آورده
اقای جهانگیری :
شما باید به مردم ایران توضیح دهید علت انتخاب حمیرا ریگی فرماندار شهرستان قصرقند به عنوان سفیر ایران در برونئی چی بوده و ایا این خانم میتواند یک سفیر کارکشته باشد و بتواند حق ملت ایران را ادا کند یا فقط و فقط جنبه سیاسی دارد ؟؟؟؟؟؟
نباید از افراد کم تجربه بعنوان سفیر در این موقعیت های حساس اتفاده کرد ؟؟؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان