بازدید 13948

«جناب خان» شریفی‌نیا را مافیای سینما خطاب کرد!

کد خبر: ۸۵۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 23 November 2018

شب گذشته رامبد جوان در برنامه خندوانه میزبان محمدرضا شریفی‌نیا بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شریفی نیا پس از گپ و گفتی صمیمی با جوان، درباره ارتباط خود با دخترانش مهراوه و ملیکا گفت: الحمدلله ارتباط خوبی بین ما برقرار است و از کودکی نیز هم من و هم مادرشان تاکید داشتیم که چیزی را از ما پنهان نکنند؛ به اصطلاح کار یواشکی انجام ندهند.

وی در ادامه درباره آغاز فعالیت خود در عرصه بازیگری و هنر گفت: این گرایش از دوران مدرسه آغاز شد؛ آن زمان اجرای برنامه‌های مدرسه را در دست می‌گرفتم و نمایش اجرا می کردم. پس از آن قبل از گرفتن دیپلم معلم شدم و کم‌کم نمایشنامه‌های خوبی را برای بچه ها نوشتم و به چاپ رساندم. تا جایی که به بازی در تئاتر کشیده شدم. البته پیش از آن در زمان انقلاب در حسینیه ارشاد مسئول بخش هنری بودم و وظیفه داشتم پیش از سخنرانی دکتر شریعتی و مطهری دکلمه بخوانم.

پس از یک رفت و برگشت رسانه‌ای، شریفی نیا پشت تریبون رفت و‌ دکلمه‌ای از اشعار سال‌های انقلاب را از حفظ برای تماشاگران خواند و پس از آن بیان کرد: این دکلمه‌ها یکسری از اشعار بودند که در زمان خود خیلی طرفدار داشتند. به همین دلیل من مجبور شدم دو مجموعه از این اشعار را چاپ کنم و در اختیار جوان‌های آن موقع قرار بدهم.

شریفی نیا در ادامه این گفتگو درباره علاقه و دوستی خود با داریوش مهرجویی گفت: چندی پیش مهرجویی یک کسالت مختصری داشت که الحمدلله برطرف شد و در پی ساخت فیلم سنتوری۲ هست.

وی درباره همکاری خود با مهرجویی ادامه داد: هیچ کارگردانی نیست که به اندازه مهرجویی کار خوب داشته باشد. من همیشه بیشترین لذت را از همکاری با او بردم.

شریفی نیا در ادامه درباره معرفی بازیگران برای حضور در فیلم های سینمایی گفت: من خیلی از چهره‌ها را به سینما معرفی کردم. برخی بازیگر نبودند و الان بازیگر شدند؛ یکسری هم بازیگر بودند، اما نقشی که من به آن‌ها پیشنهاد کردم سکوی پرتابشان بود و به جایی رسیدند. اما با تمام این اوصاف اگر بازیگر باشی و اخلاق نداشته باشی، موفق نیستی.

سپس جناب خان خطاب به شریفی نیا گفت: سلام برمافیای سینمای ایران و شریفی نیا در پاسخ گفت کم کم باید به جوان مافیا گفت؛ چرا که این همه کمدین تربیت کرده است. من پیش از این گفتم که بازیگر‌های زیادی را به سینما معرفی کردم که آن‌ها آبروی من بودند. اگر بد رفتار می‌کردند، انتخاب من بود که زیر سوال می‌رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار