بازدید 34268

پیشنهاد روسیه برای خروج نیروهای ایرانی از سوریه در ازای برداشته شدن تحریم ها

حضور ایران در سوریه نگرانی بزرگی برای اسرائیل است، اما موضع روسیه تاکنون، حداقل در محافل عمومی این بوده که حضور ایران در سوریه مشروع است، زیرا این امر به دعوت دولت بشار اسد بوده و این اولین بار است می‌شنویم که روس‌ها یک ایده جدید را برای خروج ایران پیشنهاد می‌دهند و آن‌ها آن را به تحریم‌های ایالات متحده پیوند می‌زنند.
کد خبر: ۸۵۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 21 November 2018

به گفته نخست وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، در روز دوشنبه، روسیه به اسرائیل و ایالات متحده پیشنهاد کرده است که ایران از در ازای برداشته شدن برخی تحریم های آمریکا، نیروه او پروکسی هایش را از سوریه خارج کند.

بر اساس گزارش اکسیوس: حضور ایران در سوریه نگرانی بزرگی برای اسرائیل است، اما موضع روسیه تاکنون، حداقل در محافل عمومی این بوده که حضور ایران در سوریه مشروع است، زیرا این امر به دعوت دولت بشار اسد بوده و این اولین بار است می‌شنویم که روس‌ها یک ایده جدید را برای خروج ایران پیشنهاد می‌دهند و آن‌ها آن را به تحریم‌های ایالات متحده پیوند می‌زنند.

پیشنهاد روسیه برای خروج نیروهای ایرانی از سوریه در ازای برداشته شدن تحریم ها

افراد حاضر در جلسه گفتند، نتانیاهو مشخص نکرده که آیا پیشنهاد روسیه در دیدار کوتاه وی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در هفته گذشته و در پاریس صورت گرفته است یا خیر؛ اما به نظر اکسیوس، از نظریات نخست وزیر اسرائیل به نظر می رسد که این موضوع در همان موقع مطرح شده است.

گفته شده که نتانیاهو در مورد دیدارش با پوتین نگاه مثبتی داشته و گفته که روس ها نمی توانند به تنهایی ایران را از سوریه خارج کنند، بلکه به کمک دیگر قدرت های جهانی نیاز دارند.

به گفته اعضای کنست که در این جلسه حضور داشتند، نتانیاهو گفته، روسیه و ایالات متحده در حال بحث در مورد راه هایی برای محدود کردن نفوذ ایران در سوریه هستند؛ از جمله پیشنهاد روسیه در مورد تحریم ها.

نتانیاهو گفته، در هشتم نوامبر، فرستاده ویژه ایالات متحده برای سوریه جیمز جفری در وین با مقامات روسی برای بحث در مورد این موضوع دیدار کرده است. نتانیاهو در پنجم نوامبر، سه روز قبل از نشست وین با جفری در اورشلیم دیدار داشته است.

از نتانیاهو در جریان این نشست پرسیده شده بود: آیا اسرائیل موضعی مشخص در مورد پیشنهاد روسیه ابراز داشته است یا خیر که وی گفته: اکنون این مسأله تنها در حد یک ایده است و اسرائیل یک سیاست مشخص را در این زمینه تصویب نکرده است.

سفارت روسیه در تل آویو از اظهار نظر در این خصوص سر باز زده؛ اما یکی از مقامات ارشد وزارت امور خارجه روسیه در این باره گفته است: ما همچنان با سازمان ملل متحد و سایر گروه ها، همکاری می کنیم تا همه تلاش های احتمالی برای پیشبرد راه حل سیاسی و در انطباق با قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل متحد را به کار بندیم. ما در مورد جزئیات این بحث های دیپلماتیک بحث نمی کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۷۸
تو را بخدا ، مذاکره کنید ، مردم از گرسنگی می میرند ، مسئولان که مذاکره نمی خواهند بکنند ، خودشان پول دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
چه تضمینی دارد مانند مذاکرات قبلی نقد ندهیم و وعده نگیریم
زمان برجام هم شما همین ها را می گفتی...
کمی خرد هم بد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
هنوز متوجه نشدی گرسنگی شما به خاطر ناکارامدی است؟
و یک چیز دیگر اینکه اداره ناکارامد بر کشور از بی سوادی و سیاست زدگی جامعه به وجود می اید مثل همین نظر شما که فکر می کنید تا روابط خوب نشود از گرسنگی می میرد ولی
.......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
این خبرا هم نیست مردم فهمیدن که با مذاکره چیزی درست نمیشه به جای وقت گذاشتن تو مذاکره به فکر جلوگیری فساد باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
چه تضمینی وجود داره که ما نیروها را خارج کنیم و آنها هم تحریم ها رابردارند؟؟ آنها در برجام هم نشان دادند که به پیمان بین الملی پایبند نیستند. حتی اروپاییها هم از برجام خارج شدند ولی در ظاهر هنوز پایبند هستند. مردم دارن می ببینند که این تحریم ها دارن چه بلایی سرشون میاره.اگه قراره خارج هم بشیم باید مرحله به مرحله و بعد از بر داشته شدن هر تحریم ما هم مقداری از نیرو ها را خارج کنیم تا در صورت عمل نکردن به تعهدات بتوانیم دوباره نیروها را جایگزین کنیم. نیروهای ایران نباید به طور کامل خارج شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
خود این روسها بدتر از آمریکایی ها و اروپایی ها هستند. اینها دیگه می خوان قول امریکایی ها را تضمین کنند؟؟؟؟!!!! وا مصیبتا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
تو نمونه بارز مردم بی سواد هستی.برو خودتو بکش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
خودت از گرسنگی می میری چرا از طرف مردم حرف می زنی؟
ناشناس
| - |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
تا زمانیکه اداره کشور به نخبگان نرسه هر مذاکره ای با هر نتیجه ای چیزی نصیبمان نمی شود اصل مشکل داخل و در دایره درست شده خودی وناخودی میباشد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
پاسخ ناشناس 13:10
همه ما می داینم که بلافاصله بعد از امضاء برجام بسیاری از شرکت های آمریکایی اعلام آمادگی کردند که در ایران سرمایه گذاری کنند . اما بلافاصله برخی با ورود هر نوع شرکت آمریکایی به ایران مخالفت کردند و مرتباً بر طبل جنگ با آمریکا کوبیدند. آیا انتظار داشتید آمریکا کنار بنشیند. زهی خیال باطل، آنها به هر شکل ممکن ترامپ را وارد کاخ سفید کردند تا از برجام خارج شود و تمام ابزار لازم برای تحت فشار قرار دادن ملت بیچاره ایران را در اختیار بگیرد. حالا کدام یک از دلواپسان داخلی ساکن در ساختمانهای 3000 متری فوق مدرن احساس مردمی را درک می کنند که فرزندانشان بیکار و به نان شب محتاج هستند. شما حتماً جزء همان گروهی هستید که نفستان از جای گرم بلند می شود و علاوه بر شاغل بودن ماهی 70 یا 80 میلیون درآمد دارید که به هر نوع مذاکره مخالفن می فرمائید.
ناشناس
| - |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اینها ثابت کرده اند که به حرف های خودشان در مذاکرات پایبند نیستند بهتر است برای درست شدن اوضاع اول برجام را اجرا کنند
اینکه می گویند برخی از تحریم ها رابردارند در مقام عمل مثلا تحریم گوجه فرنگی برزیل را برخواهند داشت
به قول رهبر فرزانه مان اینها در مذاکرات از طرف مقابل عمل نقد می خواهند ولی قول نسیه می دهند که به آن هم
عمل نمی کنند
در انتها باید بگویم آزموده را آزمودن خطاست
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
با مذاکره مشکلی نداریم مهم نتیجه مذاکره است.
امریکای ترامپ به هیچ دردی نمی خوره و وقت تلف کردن با انها مذاکره کردن.
و راحت زیر میزه بازی میزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
میگن ماباامریکاسرتحریمهامذاکره نمیکنیم خوب راست میگن دیگه رودرروومستقیم مذاکره نکردند ازطریق روسیه پیام فرستادند!
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
خیالت تخت باشد ،دارند مذاکره میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
البته این فقط پیشنهادروسیه بوده نه پیام ما!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
کسانی که میگن وضع بد ربطی به تحریم نداره و از نحوه اداره کشوره شاید درست بگن ولی اینکه به امید نحبه سالاری باشیم امیدی بیهوده اس. هنوز که هنوزه توی دولتی که به اصطلاح دست اصلاح طلبهاست توی مجموعه های دولتی حتی میخوای یه کار کاملا تخصصی به عنوان یک پروژه انجام بدی میرن و از عالم و آدم میپرسند که فلانی رو توی صف نماز . دیدید یا نه. این قضیه همین اواخر اتفاق افتاده آخه پیغمبرش هم از تخصص کفار استفاده می کرد اینها از کسی که تمام شواهد میگه مسلمونه هم با هزار مدرک و سند نمیخوان استفاده کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
تا حالا مذاکره کردیم که هم چرخ اقتصاد بچرخد و هم چرخ سانتریفیوژ. اما چه شد؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
جناب ناشناس
روسیه در قبال برداشتن تحریمهای خودش قرار شده ایران رو از سوریه خارج کنه
نه برداشتن تحریمهای ایران
تا حالا کی دیدید که روسیه یه قدم بنفع ایران برداره ........
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
ناشناس ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
به دیگران پیشنهاد خودکشی میدی؟ وای بر تو به خاطر این طرز تفکرت. این مسلمونیته که به دیگران میگی برو خودتو بکش؟ میدونی چرا اینو میگی؟ چون در عمق ذهنت فکر میکنی هر کسی که خودشو بکشه امکان وقفه افتادن در نون خوردن تو کمتر میشه. چه صحنه زشتی انسان به خاطر دنیای مادی به دیگران بگه برو خودتو بکش. بیا مسلمون باشیم. باطنی.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
نباید از سوریه خارج بشیم.
باید کار اسراییل یکسره کنیم.
از همون سوریه یک حمله برق اسا بکنیم به اسراییل واسراییل رو از نقشه دنیا حذف کنیم.
این پوتین حرف زیادی زده
باج بدیم به این استعمارگرهایی که اولویتشون عربستان سعودیه!!!
متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
آره عزیزم باج بدیم به هر خری میخواد باشه باج بدیم راحت شیم مثل اکثر کشورهای دنیا.
البته اون باج رو الان هم داریم میدیم از آقا زاده های داخلی گرفته تا شرق و غرب داریم بهشون باج میدیم
سام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
خوبی شما؟ پوتین خودش استعمار گره به معنای واقعیه!!
پوتین هم الویتش دوشیدنه
پیشنهاد خوبی است
فرصت سوزی نکنید

مردم خودمان اولویت دارند به همه ملت های جهان حتی سوریه و عراق
اگر خلف وعده کردند در آنصورت ایران با دو برابر نیروهای قبلی وارد سوریه بشه

شانس بیشتر از یکبار اتفاق نمی افته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
برجام را دیدم و قول ها را؟
!!!!!!
ناشناس
| Ukraine |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اگر ایران خارج میشد و اونا هم تحریم رو بر میداشتن خوب بود ولی امریکا تحریم رو بر نمیداره به این راحتی . ایران در حال حاضر یا باید مقاومت کنه تا انتخابات بعدی امریکا به امید دموکراتها یا اینکه چک سفید به به ترامپ.
من ضد امریکایی نیستم ولی خداییش این دفعه دیگه تقصیر امریکاست دنیا هم میدونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
تو در زندگیت چیزی نمیشی چون نزدیک پیروزی جا میزنی
ناشناس
| - |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اگر مثل برجام زدند زیرش اونوقت چی؟
مسئله بعدی اینکه اگر از سوریه خارج شدیم دیگه اجازه بازگشت به سوریه رو نخواهیم داشت
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
آدم هم دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شه .!
ناشناس
| - |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
کدام شانس عمو زیاد به حرف اینها شکمت را صابون نزن اینها غیر قابل مذاکره اند برجام نمونه اش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
سگ زرد برادر شغاله برای بعضی از ساده انگاران متاسفم که هنوز فکر می کنن دمکرات و جمهوری خواه تفاوت دارن.
سیاست خارجی امربکا بر بک اصل استوار است امپریالیسم و بهره بردن از کشورهای ضعیف و سرسپرده در راسنای منافع سباسی و اقتصادی ایالات
و ققتی هم که اون کشور تاریخ مصرفش تموم شد پشتش خالی می کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
برجام فقط یک برنامه جامع اقدام مشترک بود که به تصویب کنگره هم نرسیده بود. باید با هوشیاری کامل و حفظ منافع ملی مذاکره کرد و الا برگه هایمان در سوریه نیز ممکن است از دست برود
روسیه شکر خورده همچین پیشنهادی داده!

وای که چقدر از این روسها بدم میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
ولی من از روسیه خیلی خوشم میاد. عاشقشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
دوسنی که طرفدار روسیه هستی،ما فقط میگیم در طول تاریخ هیچ کشوری به اندازه ی روسیه به ایران بد نکرده.
وگرنه روسیه تاریخ ارزشمندی داره و قابل احترام.اما در مقابل ایران همیشه خائن بوده.
ایران هیچوقت چنین چیزی رو نمی پذیره!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
مرگ بر اسراییل
مرگ بر امریکا
همه این کافران را نابود میکنیم
ایران خیلی به سوریه خدمت کرد ولی منفعت آن به جیب روسیه رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
از کجا فهمیدی؟
جوجه را اخر پاییز می شمارند و نه ژست ها و حرف ها
این یعنی مقاومت در برابر زورگو و مغرور(اگر بگم مستکبر یه عده گارد میگیرن) قدرت چانه زنی را افزایش میده و اونموقع هست که میتونید یه چیزی بگیرید از اون زورگو این رسم دنیاست حالا هی شما برو سیمان بریز تو تاسیسات هسته ای خودت هی برو معاهده های بین المللی مستبدانه را امضا کن هی جلوی فرستاده انگلیس به سر بدو در اخر اونها یه لایک میزارن رو میز
پس مذاکره برای برداشتن تحریمهاشروع شده منتهی باواسطه
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
کدام مذاکره ؟ مذاکره و توافقی که یک طرف به هیچ وجه رعایت نکند به درد مجالس خاله زنک های پیرزنی میخورد
عمق استراتژیک ما باید اقتصادمون باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اقتصادی یعنی چی تعریف کنید ما بدونیم اقتصادی یعنی تکلنلوزی کشاورزی مدرن بسازی در ماهواره هسته ای قوی بشی
ناشناس
| Bulgaria |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اقتصاد یعنی سنگاپور، کشوری با 5 میلیون جمعیت و صادرات 350 میلیارد دلار یعنی 3 برابر ایران 80 میلیونی توان صادراتی دارد

میخوای مثال های بیشتری از دنیای امروز بزنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
عمق استراتژیک هر کشوری امنیتشه.اگر نمیدونی بدون امنیت پایدار اقتصاد پویا با خودش میاره هر کشوری که امنیت نداره رشد اقتصادی هم نداره.شما ک ب وضع اقتصادی اعتراض دارید 1400ب جو انتخاباتی رأی نده ب کارایی رأی بده هر کسی ک سیاست مدارای بیشتری دوروبرشه یعنی کارایی کمتری در آینده داره.اگر کسی روهم قبول نداری رأی سفید بده اقتصاد هم یک شبه خراب نشده ک یک شبه بشه درستش کرد
اینقدر دست به دست کردیم که حالا روسیه باز هم داره ما رو قربانی می کنه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
از این خبرها هم نیست. خبر بخون اون نتان خان آمالش گفته. فعلا ابزار دست ایرانه . سوریه هم با پول گول نمی خوره که از ایران بخواد نیروااش خارج کنه. خروج ایران و حزب الله از سوریه یعنی پایان حکومت اسد. بنابراین ایرانجاش ک راحته و اون ها دارن می سوزن و ناراحتن.
خوبه خداییش بیارید بیرون این نیروها رو جنگ تموم شد، فکری به حال داخل کنید
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
خیلی خواب نما شدی اخوی بدان که اسراییل به نفع ایران و هیچ مسلمانی کاری انجام نداده و نخواهد داد دشمنت را بشناس و پشت به او نکن
ببخشید کدام نیروی ایرانی در سوریه است؟مفهوم نیروی ایرانی چیست؟تعداد مستشاران ایرانی حداکثر چند صد نفر است که حتی اگر حضور فیزیکی هم نداشته باشند قادر به کنترل صحنه میدانی سوریه هستند چون امروز عصر انفور ماتیک و روبوتیک است.در کنار ایشان هم شبه نظامیانی از کشورهای مختلف حضور دارند که اصلا ایرانی نیستند پس این ایده ای اشتباه است و اصلا نیروی رزمی ایرانی در سوریه حضور ندارد.
از این روس ها نامرد تر و خائن تر نداریم
چه بلاهایی که سر ما آوردن
ایران را مجبور می کنند که از سوریه خارج بشه ولی هیچ تحریمی هم برداشته نمیشه. از این مطمئن باشید
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
گرفتن متحد استراتژیک در سیاست لزوما قبول تمام نقطه نظارت او نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
انگلیسی ها که خائن ترن.
هسته ای رو هم با همین بهانه گرفته اند. خروج از سوریه نارامی داخلی رو در پی خواهد داشت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
هوشمندانه ترین نظر.درود بر تو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
خروج از سوریه = ناآرامی در داخل ؟!؟!؟!
ناشناس
| - |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
آفرین فشار ایران بر رژیم صهیونیستی که تموم بشه اسرایل شروع به توطئه خواهد کرد شک نکنید
پرنیان
| Austria |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
مرحبا،جمله کوتاه ولی پربار بود.
از نظر من ایده ی خوبیه
اقای روسیه تو تو فکر تحریمهای خودت باش
پاسخ ها
دامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اون دیگه به تو ربطی نداره
روسیه بره تحریم خودشو حل کنه سو استفاده گر !!!!!!!!!!!!
با این پیشنهاد اگر محقق شود؛ ترامپ پیروزی خیلی بزرگ و اسراییل امنیت بسیار بزرگی را بدست خواهند آورد ضمن اینکه حتی اگر در ازای آن توافقی مبنی بر حذف یا کاهش تحریم صورت گیرد ترامپ قطعاً به آن پایبند نخواهد بود و پس از آسوده شدن از بابت امنیت اسراییل، فشار را بر ایران دوچندان خواهد گرد. روسیه نیز در سوریه انحصار خواهد داشت و النهایه اینکه بازنده این پیشنهاد، ایران و محور مقاومت و خود سوریه خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
تحسنت
شیر مادرت حلالت
ناشناس
| - |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
این را به کسانی بگویید که دشمنی آل سعود و اسرائیل را علیه ملت ایران جدی نگرفته اند
ناشناس
| Hong Kong |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
چرت نگو جهان سومی !!! الان مثلا تو تهدید اسرائیل هستی یا با عث تقویت نفوذ ش در منطقه شدی و یا اینکه الت دست روسیه جنایتکار و یا ابزار بفروش رسیدن سلاحهای غرب استعمارگر به مردم بیچاره منطقه ؟؟!! برو جمع کن اقا !!!
این حرفها تکراری و دروغ است . درضمن آمریکا با اروپا گوبندی کرده و روسیه را تحریم اگر میتواند خودش را از تحریم نجات دهد
این یعنی هماهنگی پوتین و ترامپ برای اخراج ایران از سوریه پس از تحمیل هزینه در سوریه و تثبیت هژمونی روسیه در مدیترانه . و همچنین سود بردن روسیه از بازار نفت در غیاب ایران !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
حالا کی می خواهد زیر بار برود
خبر خوبیه. مردم نیاز دارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
مردم دار زدن مفسدین نیاز دارن سعودی خان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اصلا هم خبر خوبی نیست و لطفا از دهن مردم حرف نزن.مردم فقط یک عده شکم پرست مثل تو نیستن.
ناشناس
| - |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
از طرف من یکی به عنوان مردم حرف نزن شخص بنده به هیچ صهیونیستی اعتماد
ندارم
خودتونم میدونید که روسیه اگر ایران نباشه باید از سوریه بره چون سوری ها اصلا نه روس هارا قبول دارن نه امریکایی هارا یه خبری ندید که یک ساعت بعد بیایید بگید تکذیب شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اتفاقا تکذیب شده.
از روسیه، بیش از آمریکا و اسرائیل بترسید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
ما هم میگیم،اما کو گوش شنوا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
چرا از روسیه بترسیم. روسبه دیگر قدرت جهانی همانند شوروی نیست. امروزه روس ها دنبال چند جانبه گرایی ان نه همانند امریکا دنبال یک جانبه گرایی .
اولا هیچ کس ایران را نمی تواند بیرون کند از سوریه ثانیا با این کار یک ابزار تبلیغاتی قوی به دست ترامپ می افتد که تبلیغ کند بگوید بدون خونریزی سوریه را از دست ایران آزاد کردم دوباره به من رای بدهید ثالثا کنگره قبول نمی کند این کار به اسم ترامپ تمام شود و تصویب کنگره نباشد یعنی هیچ
مواضع خاورمیانه ای ما می بایست مورد بازبینی قرار گیرد، هیچ قدرت و کشوری در جهان حاضر نیست آنچه موضع ما درباره مناقشات اعراب و اسراییل است را بپذیرد.
فکر بدی نیست.فقط تضمینش چیه وقت خارج شدی نزنن زیر همه چیز؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
همانطور که رهبر گفتن این آخر ندارد و عقب نشینی پشت عقب نشینی ویا جنگ و خرابی و گرسنگی است
مهدی
| Germany |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
از تابناک انتظار دارم که مطلب مرا تصحیح و یا بریده نکند.
یا کامل ویا حذف قبول است!
این یعنی توافق با آمریکا. تحت هر شرایطی توافق امریکا مورد پذیرش اکثریت مردم نیست. این خوکها غیر قابل اعتمادند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
نه عزیزم ، توافق با آمریکا اگه منافع ملی رو تامین کنه مورد پذیرش اکثریت مردم ایرانه و البته مخالفت کاسبین تحریم
ناشناس
| - |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
نه که برجام کاملا منافع ملی را تامین کرد منتظر برجام دوم هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
با این آمریکا نمیشه درباره ی اخلاق و تعهد صحبت کرد.
ترامپ هم که دقیقا همین شرط رو گذاشته بود !
بد نیست نظر مردم ایران رو هم راجب این قضیه جویا بشن البته اگه فکر میکنن به مردم ربط داره. میشه از مردم پرسید که علاقمند به افزایش "عمق استراتژیک" نظام در سوریه هستند یا رفع تحریمها و ارتباط با جهان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
ارتباط با جهان؟
الان همین اینترنتی که داری باهاش مطلب گذاشتی یعنی ارتباط با جهان
خام اندیشان چقدر زیاد هستند در این مملکت و به خاطر همین است اقتصاد درجا میزند در اینجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
خسته نشدین از این ارتباطات؟قبل از برجام هم از این حرف های تخیلی میزدین.این دفعه لطفا سکوت کنید
ناشناس
| - |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
کمی مطالعه در طرح های دراز مدت اسرائیل و امریکا برای خاور میانه جواب شما را خواهد داد اینها خواستار ودر پی ازبین رفتن ایران هستند
جعل اخبار از موضع صهیونیست. خوراکشونه
تحریم‌ها بالمره لغو شده نتانیاهو یک دلواپسه.
بنظر طرح خوبی میاد، ایران هم به ازای هر اقدام عملی غربی ها وعده ی خروج قسمتی از نیروها از بخشی از سوریه رو بده!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
طرح خوبی نیست ایران اهرم فشارش بر اسراییل که تا سر حد مرگ ترسیده است از دست خواهد داد و به توافقاتشان هم عمل نخواهند کرد
امریکا برخی تحریم ها رو بر میداره ایران که خارج شد و دستش کوتاه شد به راحتی رئیس جمهورش قهر میکنه و دوباره تحرم ها برمی گرده این پیشنهاد شبیه پر کردن راکتور با بتونه البته مردم ایران هم به تدبیر مسولان امیدی ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
افرین دقیق گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
احسن مثل اب خوردن میزن زیرم مذکاره بعد دلار میشه صد تومن بعد میگن ما نبودیم میشد دویست تومن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
مشکل اینجاست که اکثر مردم ایران حافظشون در حد حافظه ی ماهی است.
مقامات باید هوشیار باشند. به روسیه نمی شود زیاد اعتماد کرد.
من فارغ از اینکه تحریم چی هست و فقط به عنوان یک ابزار نگاه کنم میخوام بدونم چی شد که اینها فکر میکنن این ابزار میتونه کار کنه روی ما من کلا با بده بستون توی مذاکرات مخالف نیستم و هر کشوری باید به منافع خودش در نهایت نگاه کنه ولی اینکه یه کسی دستش ابزاری برای فشار به من داشته باشه مخالفم این بده بستون در مذاکره نیست ابزار فشار شده باید از دستشون بگیریم هر جوری که هست
ما نمی توانیم هر کاری که دلمان خواست بکنیم و جامعه بین الملل هم سکوت کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
ولی سعودی ها می تونن درسته ادم میکشن یمنی هارا میکشن ما چیکار کردیم ما جلوی داعشی هارا گرفتیم بد کردیم نامرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
هر کاری دلمون خواست؟!دقیقا چیکار کردیم؟
ناشناس
| - |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
بله این حق که آنها هر کاری بکنن برایشان محفوظ است به مدد تفکرات امثال شما
از روسها باید ترسید..
پاسخ ها
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
روسها از گذشته فقط ایران را تاراج کرده
مهدی
| Germany |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
از تاراجگران خودی باید ترسید!
خبر تکذیب وزیر امور خارجه روسیه هم بذارید لطفا.
خبر تکذیب وزیر امور خارجه روسیه هم بذارید لطفا.
به نظر غیر عملی نمیاد چون الان دیگه اکثر مخالفان هم در سوریه شکست خورده اند و امریکا و اسرائیل خیلی دوست دارند ایران انجا نباشد.
روسیه بره بیرون ما تعهد میدیم جلوی تحریمهایش را که از اروپا و امریکا گرفته بگیریم!!!!!!!!!!!!
فکر بدی نیست حرف از برداشتن تحریمها بزنند تا ایران نیروهایش را از سوریه خارج کنند بعد تحریمها را تشدید کنند مثل آب سنگین اراک که وعده دادند آقایان سیمان ریختند و تعطیل کردند ولی تحریمی برداشته نشد کمکی نشد
روسیه خیلی اشتباه کرده هیچ قدرتی ایران رو نمی تونه از سوریه خارج کنه
ایران نباید قبول کنه.از دست دادن هسته ای چیز کمی نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
عکس سلفی با موگرینی مگه چیز کمیه؟
اسرائیل ممکنه دوست داشته باشه ولی امریکا که میخواد از عربستان پول بگیره ایران تحریم ایران رو ول نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
لایک تا پول عربستان هست ما تحریم میشیم چون بیشتر باج میده
وقتی همه رفتند و حتی خود شما بیا حرف اضافی بزنید روسیه جان
هرچقدر روی تعهدات قبلیشون ماندند روی بعدی ها هم خواهند ماند
ایران میتواند حضور خود را در منطقهٔ شیعه نشین تقویت ،و پایدار کند و برای این محدودیت ،توافقنامهٔ‌لغو تحریمهای یک جانبهٔ‌امریکا را بخواهد ، در عراق هم اینگونه توافقنامه ای مصوب گردد ،در مورد تسلیحات دفاعی ایران هر نوع محدودیت را به لغو فروش تسلیحات پیشرفته ،و تهاجمی به کشورهای منطقهٔ حوزهٔ خلیج فارس ،و خاور میانه ،و همسایگان ایران منوط نماید و بشرط لغو تمامی تحریمهای امریکا ،و اروپا ،و سازمان ،ملل ،،؟،،و بازگشت صلح حقیقی به منطقهٔ‌خاورمیانه ،،،،؟
خود روسیه تحریم است و چی گیر روسیه می اید این وسط؟
ما هیچ نیازی نداریم شما بخواهید برای ما کاری بکنید و بعضی تحریم ها را بردارید و خود ما بلد هستیم چه جوری گلیم خودمان را از اب بیرون بکشیم و هر وقت شما ها هم خواستید بیرون بیایید از سوریه ، بیایید پیشنهاد بدهید
بلاخره تنها راه ممکن پیش روی ایران مذاکره است.
این که عده ای فکر می کنند ترامپ بلاخره خسته می شود و کوتاه میاید در اشتباه اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
دشمن و استعمارگر و کسی که به جز به منافعش نمی اندیشد هیچ گاه کوتاه نمی آید مذاکره که 6 سال طول کشید و کلی از منافع ایران و درآمد مردم ایران بلوکه و مبالغ هنگفتی هم از جیب مردم ایران تو ژنو و... هزینه شد و آخر کار هم آمریکا به راحتی زد زیر همه چیز. بنابراین حرف اوق رو قدرت می زنه و لاغیر ما باید فقط قدرتمند شویم که بتونیم جلوی زورگوییهای اینچنینی بایستیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
ما به خاطر "ایران" باید مقاومت کنیم.مذاکره برای از دست دادن هسته ای چیز کمی نبود که حالا برای چیز دیگری مذاکره شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
این که شما فکر می کنید داخلی ها هم خسته می شوند و کوتاه می آیند در اشتباهید. برید رد کارتون. مذاکرتون رو
هم دیدیم. از SPV چه خبر؟ هنوز 2 هفته نشده؟
روسیه هم کمتر از آمریکا برای ما ایرانیان ضرر نداشته است. . آخر سر هم میگه آمریکا قبول نکرد. بعدش می بینیم که از نظر منطقه ای ضعیفتر شدیم و هیچ تحریمی هم برداشته نشد. و ضرر رو ضرر
ما دست از سر اسراییل بر نمیداریم
من شخصا با سیاست ایران در مورد منطقه به این شکل که تمام هم وقم وتمرکز بر حضور در کشورها برای مسائل استراتژیک مخالفم منظور من تمام توجه به روبر وغافل از پشت سر که همان داخل است.ولی موافقت با این پیشنهادها را بهیچ وجه نمی پزیرم.چون اولین واکنش از طرف اشخاصی مثل خود من هست که چرا اینهمه هزینه شد در اخر سر جای اولیم.درحال حاضر اگر دولت وحکومت بتواند به مشکلات داخلی غلبه کند و سطح زندگی مردم واقتصاد کشور به حد متعادل برساند بهترین شرایط استراتژیک را در منطقه وحتی در دنیا داریم که امتیازهای فراوانی را برای کشور خواهد داشت.البته با مدیربت یکپارچه وبدون دسته بندی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
تنها راه محقق شدن این مسئله رای ندادن به افراد بی کفایته.......
امیدوارم عمق استراتژیک کشور به جای سواحل مدیترانه در داخل پیگیری شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
پرچم ایران داری ولی هر روز از اسرائیل همین جمله رو می نویسی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
مرسی !!!
يعني حاضر نيستند از سوريه بيرون بيان
سلام همانطور كه بيشتر دوستان اعلام كردند آمريكا ذاتا غيرقابل اعتماد است و هيچ تضميني وجود ندارد كه اگر ما عقب نشيني كنيم آنها سرقولشون بايستند. لذا تنها راه ايران مقاومت است. البته اين را هم بگم من خودم بشدت با اين نحو اداره کردن کشور مخالفم.
سلام اگه نصف روز سپاه تنگه هرمز رو ببنده همه دشمنان به دست و پاي ايران ميفتند و آدم ميشن
ایران همه جوره در منطقه فعلا دست بالا را نسبت به عربستان داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
آیا اینکه ایران دست بالا دارد برای من وشما نون می شود
اینها برای اینکه اتحاد ایران و روسیه را بشکنند به هر دروغی متوسل می شوند
پيشنهاد خيلي خوبيه، با برداشتن تحريم ها : سفره برخي سودجويان داخلي از تحريم جمع ميشه، فقر و فلاكت مردم كمتر ميشه ، ايران از انزوا در مياد، درآمد كشور خرج خود مردم ايران ميشه
به روسیه چه ارتباطی دارد ،روسیه قبل از همه باید سوریه را ترک کند،،اعتماد و اتکا به روسیه خبیث و خیانتکار یک اشتباه استراتژیک است،قطعا در پشت تمامی تحریم ها و اقدامات ضد ایرانی امریکا و سایر کشورها،روسیه نقش اساسی دارد،ایکاش متوچه شوند
کامنت ها رو میخونم چقدر روس پرست و آمریکا پرست داریم در داخل کشور!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اخه میدونی.ملیگرایی جرمه جرم.شما میتونید هر جایی رو بپرستید الا ایران.چون ملیگراها در راسشون مصدق سیلی سختی به انگلیس زدند که هیچکس در خاور میانه نتونست اونو تکرار کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
من که شخصا فقط ایران پرستم.روسیه و آمریکا هر دو برن به جهنم.
اصلا تکلیف ایران با روسیه مشخص نیست یه کشور درجه دو هست روسیه که داره برای ما ادای ابرقدرت در میاره با یه خورده کاراکتر هالیوودی پوتین و یه قدرت نصفه نیمه نظامی که یادگار اتحاد عظیم شوروی هست داره نقش بازی میکنه مثل دلال ها می مونه که چیزی دستشان نیست ولی ادای آدم حسابی رو در میارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
دلیلش ساختار اشتباه سازمان ملله که چند کشور حق وتو دارن و از این طریق کشورهای دیگه رو در مشت میگیرن.
خوشبختانه الان ما یک عمق استراتژیکی پیدا کردیم در سواحل خاورمیانه و میتونیم با‌ همین عمق استراتژیک قیمت ها رو کنترل کنیم و با کاهش لبنیات کاری کنیم که ملت بتوانند یک ماست و خیاری بخورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
دمت گرم امروز از ته دل نخندیده بودم.این عمق
.استراتژیک رو خیلی خوب اومدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
شیر و ماست وظیفه ی دولت بی کفایتی هست که امثال تو بهش رای دادن.زحمت نظامی ها و شهدا با چرندیات تو زیر سوال نمیره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
یعنی من فقط به عشق این عمق استراتژیک نظرات رو می خونم .
مذاكره كردن با امريكا را بايد به رفراندوم گذاشت.در شرايط فوق حساس كنوني كه اقتصاد كشور در استانه فروپاشي است مردم خود بايد در اين باره تصميم نهايي را بگيرند
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
بنظرت بهتر نبود امریکا هم ماندن در توافق یا خارج شدن به رفنراندوم بذاره بس کنید بابا فهمیدیم تفکراتتون زیاد چرا فک رمی کنی هرچی زیاده خوب تیغ هم در بیابان زیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
توی کارگر بی سواد اصلا چیزی از سیاست های غرب میفهمی که ازت بپرسن با سرنوشت 80 میلیون چیکار کنن؟
آمریکا تاکنون به هیچ پیمان و وعده پایبند نبوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
عزیز من این امریکا نیست. این حاج پوتین هستش که داره زیر پامونو خالی میکنه و همومن چیزی را از ما میخواد که قبل از تحریمها آمریکا میخواست.
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
امریکا دوستانشو تنها نمیزاره.شما دوست امریکا باش و پادشاهی کن.در غزه کودک بکش.در استانبول خبرنگار مثله کن.امریکای ترامپ مردانه پشتت می ایسته.
مگه غضنفر چه عیبی داشت؟
جلو ضرر را از هر موقع بگیریند عین منفعت است و این امر که روسیه پیش قدم شده را باید به فال نیک گرفت انشاله که محقق شود در شرایط تحریم این مردم هستند که نابود می شود مسولین محترم شرف و انسانیت حکم می کند در این امر اهتمام ورزند قطعا خوشنودی ملت وخدلوند متعال را به همراه خواهد
ما باید از سوریه خارج بشویم سوریه باتلاق ما ایرانی ها است
هر چه زودتر از این چاه سوریه خلاص شویم بهتر است
باز این تابی یه مطلب غیر واقعی رو منتشر کرد عده ای هم جوگیر شدن کامنت نویسان محترم خواهشا جوگیر نشین حالا این تابی یه چیزی رو گفت شما باور نکنید
به نظرم خوبه که به خاطر کاهش فشارها هم که شده کمی از برخی ماجراجوییهای منطقه ای دست برداریم.پدر ملت دراومده.ما سالها در عراق و سوریه به خاطر جلوگیری از گسترش سلطه آمریکا و اروپا جنگیدیم و اونهمه شهید دادیم و داریم بدترین تحریمهای و ناجوانمردانه ترین تحریمها رو به خاطر اونها تحمل میکنیم اونوقت نخست وزیر عراق میگه ما منافع ملت عراق رو به خاطر ایران به خطر نمیندازیم.هم حیدر العبادی و هم عادل عبدالمهدی هر دوشون این حرف رو زدن.تازه هنوز که هنوزه سفارت آمریکا هم در عراق و هم در سوریه وجود داره و روابط دیپلماتیک خوبی دارن. منافع ملی از همه چیز مهمتره. البته ما تجربه تلخ برجام رو داشتیم که به خاطر بی تدبیری و هول بودن حضرات مذاکره کننده به نتیجه نرسید و دورمون زدن. اینبار باید با چشمان و گوشهای بازتری جلو بریم.
تورم و گرانی روزبه روز شدت میابد و خیلی از اقشار نمی توانند دوام بباورند
دوباره مثل برجام یک توافق میبندن وقتی از سوریه خارج شدیم میزنن زیرش و یک امتیاز جدید میخوان! مساله اینه که تحریمها راحت برمیگرده اما ما که نمیتونیم راحت برگردیم!
دم پوتین گرم که بی سر و صدا هر کاری که دلش میخواد میکنه بعید هم نیست یه روز واسطه ی ایران و آمریکا بشه و یه روز هم واسطه ی ایران و رژیم صهیونیستی .
در صحنه سیاست جهانی وظیفه ترساندن کشورهای منطقه را به ما داده اند تا راحت تر کشورهای پولدار را بدوشند . البته هزینه عملیات را هم باید خودمان بدهیم .
اگر واقعا با خروج نیروها تحریمها برداشته میشه، روسیه اول از خودش شروع کنه. از سوریه بره بیرون ببینه تحریمهاش برداشته میشه یا نه.با فریب ایران میخان یک حاشیه امن برای اسرائیل درست کنند. کسانی هم که در داخل همین حرف را میزنند ، همگی خائنند.
حتی خر هم دوبار خرما نمی‌خوره.
تابرجام کامل اجرا نشه مذاکره فقط خر کردن خودمونه
اگرهدف داعش بود که تمام شد اگر هدف رساندن اسلحه به حسن نصرالاهه که اسراییل نمیگذارد وممکن است تبدیل به جنگی با یک کشور اتمی بشود چرا باید فدای یک سری شعار مرگ بر توخالی بشویم اینهمه اسراییل پایگاه ونیروهای ایرانیرا منهدم کرد کوچکترین حرکتی از طرف نیروهای ما انجام شد که خیر پس کارما انجا از این پس چیست خوبه که ما هم بدانیم به این میگویند شفافیت با مردم خدا شاهد است که نمیدانم چرا سوریه از رگ حیاتی ایران یعنی خوزستان ارجحیت دارد
واقعا جای تعجبه در این شرایط حساس و شرایط برزخی که واقعا مردم بیچاره ما و همه مون در فشار معیشت هستیم یک مشت دلواپس کاسب تحریم بیدرد توی این سایت همش از جنگ در سوریه و منطقه حمایت می کنند و مدام برجام را محکوم می کنند که بد بود کاری نکرده و دیدی برجام چه بد بود ؟!!! اولا شما باعث همه این بدبختیها هستید و شما برجام را شکست دادید که الان این چرندیات را بگید و اینو همه میدونند ثانیا اگر شماها فکر می کنید که با این شامورتی بازیها 1400 مردم بشما رای میدن باید بگم که کور خوندید ماها اگر قراره تحقیر بشیم و گدایی و بدبختی بکشیم و بمیریم حکم قتلمونو خودمون صادر نمی کنیم و بدونید که ماها با شما به بهشت هم نمیایم ... هرچه بدبختی تو این 40 سال کشیدیم از دست شماها بوده نه هیچکس دیگر .
پوتین اگر راست میگوید اول راه حلی برای تحریمهای خودش توسط آمریکا را حل کند
اگر دشمنی در جهان نداشته باشیم دیگر دشمن شکنان چه کنند باید بیکار در کنج خانه ها بنشینند و فارق از هرگونه در امد و ...
پیشنهاد روسیه یا پیشنهاد داخلی ها از طریق روسیه؟؟؟؟؟؟؟پس این میلیاردها دلاری که باید صرف پیشرفت مردم ایران می شد و در سوریه دود شد برای چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار