بازدید 18329
آخرین تحولات خاورمیانه؛

دستور قطع ارائه خدمات به «بیمارستان ایرانیان» در امارات/واکنش ها در عراق به دستور بازسازی ارتش این کشور توسط ائتلاف آمریکا/سفر موگرینی به ترکیه با محوریت موضوع ایران/تلاش ترامپ برای تبرئه محمد بن سلمان بر خلاف گزارش سازمان سیا

سفر موگرینی به ترکیه با محوریت موضوع ایران، واکنش ها در عراق به دستور بازسازی ارتش این کشور توسط ائتلاف آمریکا، تلاش ترامپ برای تبرئه محمد بن سلمان بر خلاف گزارش سازمان سیا، درگیری شدید لفظی میان نماینده سوریه و اسرائیل درباره جولان و کشته شدن چهل غیرنظامی دیگر در حملات آمریکا در شرق سوریه، از جمله مهم ترین خبرها و رویدادهای مرتبط با خاورمیانه در 24 ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به دستور قطع ارائه خدمات به «بیمارستان ایرانیان» در امارات نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۸۵۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 18 November 2018

سفر موگرینی به ترکیه با محوریت موضوع ایران، واکنش ها در عراق به دستور بازسازی ارتش این کشور توسط ائتلاف آمریکا، تلاش ترامپ برای تبرئه محمد بن سلمان بر خلاف گزارش سازمان سیا، درگیری شدید لفظی میان نماینده سوریه و اسرائیل درباره جولان و کشته شدن چهل غیرنظامی دیگر در حملات آمریکا در شرق سوریه، از جمله مهم ترین خبرها و رویدادهای مرتبط با خاورمیانه در 24 ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به دستور قطع ارائه خدمات به «بیمارستان ایرانیان» در امارات نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ اداره بهداشت دبی (DHA) در نامه‌ای رسمی، از همه شرکت‌های بیمه‌‌گذار خواسته تا ارائه خدمات به «بیمارستان ایرانیان» متوقف شود.

به نوشته وبگاه «گلف نیوز» در بخشی از این نامه خطاب به شرکت‌های بیمه‌ای آمده است: «اداره بهداشت دبی مایل است به اطلاع مشتریان بیمارستان ایرانیان (شامل درمانگاه صفا و داروخانه) برساند تا زمان رعایت مقررات صدور مجوز در دبی از سوی این مکان، تمامی شیوه‌های بیمه‌ درمانی این بیمارستان متوقف خواهند شد.»

این نامه چهارشنبه گذشته به شرکت‌های بیمه‌گذار مستقر در دبی ارسال شده و آن‌ها نیز مجبور شده‌اند با تغییر سیاست‌های کاری، این مسأله را به اطلاع مشتریان خود برسانند.

بیمه عمان، یکی از شرکت‌های طرف حساب با این بیمارستان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد، کار خدمت رسانی به بیمارستان ایرانیان در دبی را متوقف کرده و دلیل آن نیز تحریم‌های آمریکاست.

دستور قطع ارائه خدمات به «بیمارستان ایرانیان» در امارات/واکنش ها در عراق به دستور بازسازی ارتش این کشور توسط ائتلاف آمریکا/سفر موگرینی به ترکیه با محوریت موضوع ایران/تلاش ترامپ برای تبرئه محمد بن سلمان برخلاف گزارش سازمان سیا

این روزنامه در پایان با اشاره به تماس گرفتن با یکی از مسئولان این بیمارستان و تأیید این مسأله از جانب این مقام نوشت: یکی از مسئولان بیمارستان ایرانیان، از ارائه هرگونه جزئیات بیشتر در این زمینه خودداری کرد.

بیمارستان ایرانیان در دبی که تحت نظر جمعیت هلال احمر ایران مدیریت می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های کشور امارات است که از سال 1972 میلادی کار خود را آغاز کرده است.

سفر موگرینی به ترکیه با محوریت موضوع ایران

فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی و «یوهانس هان»، کمیسر سیاست همسایگی این اتحادیه پنجشنبه اول آذرماه آینده به آنکارا می روند.

براساس خبرنامه منتشره در تارنمای رسمی اتحادیه اروپا، موگرینی و هان در این سفر با هیأتی بلندپایه به ریاست مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه و مسئول امور اتحادیه اروپای ترکیه دیدار می کنند.

منافع و نگرانی های مشترک از جمله مسائل مهم سیاسی مثل تحولات سوریه، ایران و عراق و همچنین روابط دوجانبه ترکیه و اتحادیه اروپا پیرامون مهاجرت و مبارزه با تروریسم در دستور کار دیدار این مقام هاست.

اتحادیه اروپا از زمان خروج آمریکا از برجام در 18 اردیبهشت امسال، ضمن اعلام مخالفت خود با تصمیم یکجانبه دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور، همواره بر حمایت خود از برجام تأکید کرده است.

این اتحادیه همچنین در حال آماده سازی سامانه سازوکارر ویژه مالی برای حفظ تبادلات مالی کشورها و شرکت های اروپایی با ایران است.

دستور قطع ارائه خدمات به «بیمارستان ایرانیان» در امارات/واکنش ها در عراق به دستور بازسازی ارتش این کشور توسط ائتلاف آمریکا/سفر موگرینی به ترکیه با محوریت موضوع ایران/تلاش ترامپ برای تبرئه محمد بن سلمان برخلاف گزارش سازمان سیا

ترکیه همواره مخالفت خود را با خروج واشنگتن از برجام اعلام کرده و یکی از هشت کشوری است که از سوی خزانه داری آمریکا از تحریم های نفتی علیه ملت ایران معاف شده است.

موگرینی عصر جمعه در تماس تلفنی با عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق گفت: اتحادیه اروپا از موضع عراق برابر تحریم های ضد ایرانی آمریکا حمایت می کند و آماده است برای مقابله با تبعات آن به عراق کمک کند.

واکنش ها در عراق به دستور بازسازی ارتش این کشور توسط ائتلاف آمریکا

اعلام وزارت دفاع عراق مبنی بر بازسازی ساختار ارتش عراق با همکاری ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا، واکنش‌های متعددی در محافل سیاسی عراق به همراه داشت.

به نوشته پایگاه خبری «سومر نیوز»، «تحسین الخفاجی» سخنگوی وزارت دفاع عراق، پنجشنبه پیش (15 نوامبر)، از آغاز روند بازسازی ساختار نهاد نظامی این کشور با همکاری ائتلاف بین‌المللی خبر داد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عراق بازسازی ساختار نهاد نظامی را آغاز کرده و یک طرح درازمدت تا سال 2020 برای این منظور تدوین شده است و این بازسازی با همکاری ائتلاف بین‌المللی صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد، هدف از این اقدام، آموزش و بازسازی ساختار نیروها و تدوین ایدئولوژی نیروهای نظامی و برنامه‌ریزی برای آن به مدت چهار سال و نیز برنامه‌ریزی برای چالش‌های فراروی کشور و ارزیابی مواضع است.

سخنگوی وزارت دفاع عراق تأکید کرد، در این میان نقش ائتلاف بین‌المللی بسیار مهم است و این ائتلاف در پروسه آموزش و تسلیح کمک خواهد کرد.

پس از انتشار این خبر، ائتلاف «سائرون» به ریاست «مقتدا صدر» تأکید کرد، مخالف مشارکت ائتلاف بین‌المللی در پرونده بازسازی ساختار نهاد نظامی عراق است.

«رعد المکصوصی»، نماینده ائتلاف سائرون گفت: ما موافق ایجاد ارتشی توانمند برای مقابله با هر گونه چالش امنیتی و نظامی و نیز تقویت توانمندی نظامی و تسلیحاتی و ...ارتش هستیم؛ اما با دخالت خارجی در پرونده بازسازی ساختار نهاد نظامی عراق مخالفیم. این پرونده بسیار مهم و حساس است و نباید اسرار نظامی عراق در دسترس طرف‌های بین‌المللی باشد؛ حتی اگر آنها حامی عراق باشند. این امر خطرناک است و پیامدهایی به همراه دارد.

ائتلاف «الفتح» به رهبری «هادی العامری» نیز گفت، هرگونه همکاری میان عراق و ائتلاف بین‌المللی تنها باید با موافقت و درخواست دولت عراق صورت گیرد. همکاری‌ بین‌المللی در پرونده بازسازی ساختار نظامی عراق نیز تنها باید در بخش آموزش و تسلیحات صورت گیرد، نه در بخش اسرار نظامی مهم.

«عامر الفایز»، نماینده این ائتلاف گفت: الفتح نیز بر روند بازسازی ساختار نهاد نظامی عراق نظارت خواهد کرد و هرگونه اقدام ائتلاف بین‌المللی یا هر طرف خارجی دیگر در این پرونده حساس را به استثنای بخش آموزش و ارتقای توانمندی‌ها رد می‌کند، زیرا طرح‌ها و اسرار نظامی باید کاملا محرمانه باشد.

«اثیل النجیفی» از رهبران ائتلاف سنی «القرار» که در زمان اشغال موصل به دست داعش، استاندار نینوی بود، بر ضرورت همکاری و هماهنگی عراق و ائتلاف بین‌المللی در مسأله بازسازی ساختار نهاد نظامی این کشور تأکید کرد.

وی اظهار داشت: ما به همکاری بین‌المللی در این زمینه نیاز داریم تا این نهاد بر اساس اصول و ارکانی مستحکم بنا نهاده شود. دستگاه نظامی عراق نباید با سایر کشورهای جهان در تقابل باشد، بلکه باید منبع هماهنگی مشترک و مستمر در تمامی سطوح باشد. بازسازی ساختار نظامی کشور نیز باید بیشتر عراق باشد تا خارجی اما حمایت بین‌المللی برای این مهم، ضروری است.

النجیفی تأکید کرد: من معتقدم امروز دیگر اسراری در عراق وجود ندارد. اسرار نظامی مهم و قضایای حساس و ...اکنون دیگر در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

در پی اشغال دو سوم عراق از سوی داعش به دلیل اهمال دستگاه نظامی این کشور در سال 2014، بسیاری از ناظران و کارشناسان ارتش عراق را به فساد متهم می‌کنند و بر ضرورت بازسازی ساختار نظامی این کشور تأکید دارند.

تلاش ترامپ برای تبرئه محمد بن سلمان بر خلاف گزارش سازمان سیا

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه و علی رغم اعلام رسمی سازمان اطلاعات مرکزی این کشور، مبنی بر مقصر بودن «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان در قتل «جمال خاشقجی»، روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول ادعا کرد: ولیعهد عربستان نقشی در قتل خاشقجی ندارد!

به گزارش این منبع، رئیس جمهوری آمریکا با اعلام اینکه هنوز در مورد ارزیابی سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده (سیا) در ارتباط با قتل «جمال خاشقجی» اطلاعات لازم را دریافت نکرده، مدعی شد، به وی گفته شده ولیعهد عربستان نقشی در قتل خاشقجی نداشته است!

شایان ذکر است، منابع آگاه قبلا به روزنامه واشنگتن پست گفتند، سازمان سیا در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی شخصا دستور قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد عربستانی را در کنسولگری این کشور در استانبول صادر کرده است.

به گفته این منابع، نتیجه گیری سازمان سیا با قطعیت بالا بوده و بر این موضوع که بن سلمان شخصا در پس این جنایت هولناک بوده است، صحه می گذارد.

درگیری شدید لفظی بین نماینده سوریه و اسرائیل درباره جولان

روز گذشته درگیری شدید لفظی میان بشار الجعفری، نماینده سوریه در سازمان ملل با دنی دانون نماینده رژیم صهیونیستی در این سازمان درباره آینده جولان اشغالی درگرفت.

در حالی که نماینده سوریه اعلام کرد، دمشق به هر قیمتی، حتی جنگ جولان را بازپس خواهد گرفت،نماینده رژیم صهیونیستی مدعی شد، این رژیم از جولان خارج نخواهد شد.

بشار الجعفری گفت: نماینده اسرائیل از درک پیام تصویب قطعنامه عاجز است. اشتباهات فاحش نشان دهنده عدم درک رژیم اشغالگر است. جولان منطقه ای سوری است. به هر حال اسرائیل چه بخواهد یا نخواهد به آغوش سوریه بازخواهد گشت. هنگامی که نماینده اسرائیل می گوید، اسرائیل از جولان خارج نمی شود، باید بداند اگر به قطعنامه های بین المللی گردن ننهد، گزینه های دیگری گشوده می شود که گزینه جنگ است. ما جولان را مسالمت آمیز یا با جنگ پس خواهیم گرفت و این پیام ما به اسرائیل و نماینده آن است.

این در حالی رخ داد که ۱۵۱ کشور اشغال جولان از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم و بر حق حاکمیت سوریه بر جولان تأکید کردند.

کشته شدن 40 غیر نظامی دیگر در حملات آمریکا در شرق سوریه

ائتلاف بین‌المللی ضد داعش که به رهبری آمریکا تشکیل شد، بار دیگر غیرنظامیان سوری را به خاک‌وخون کشید.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ظهر روز شنبه گزارش داد، جنگنده‌های وابسته به ائتلاف آمریکا روستای «البقعان» را بمباران کردند.

دستور قطع ارائه خدمات به «بیمارستان ایرانیان» در امارات/واکنش ها در عراق به دستور بازسازی ارتش این کشور توسط ائتلاف آمریکا/سفر موگرینی به ترکیه با محوریت موضوع ایران/تلاش ترامپ برای تبرئه محمد بن سلمان برخلاف گزارش سازمان سیا

منابع محلی به سانا گفتند، در جریان این حملات، دست کم 40 غیر نظامی کشته شدند که بیشتر این افراد زنان و کودکان هستند.

روستای البقعان از توابع شهرک «هجین» واقع در ریف جنوب شرق دیرالزور در شرق سوریه است.

در همین راستا، جنگنده‌های ائتلاف آمریکا دو روز پیش روستاهای «البوبدران» و «السوسه» واقع در ریف شرقی استان دیرالزور را بمباران کرده بودند. در جریان حملات جنگنده‌های آمریکا ۲۳ تن کشته و شماری از خانه‌های تخریب شد.

این ائتلاف هفته گذشته در حمله به روستای «الشعفه» یک تن را کشت و شماری را زخمی کرد. در این حمله، چهار منزل مسکونی نیز تخریب شد.

ائتلاف آمریکا سه‌شنبه گذشته نیز در حمله هوایی به این روستا، ۶۰ تن از اهالی آن را به کام مرگ کشاند و موجب آوارگی صدها خانواده سوری شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۵۰
سلام...واقعا وجود بیمارستان در مناطق جنوبی کشور ضروری است یا دبی؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
این بیمارستان پیش از انقلاب تاسیس شده و جدای اینکه ایرانیهای زیادی از این بیمارستان استفاده میکنن. این بیمارستان برای کشور هم مفید بوده. اینکه در کجای ایران بیمارستان ضروری هست یا نه ربطی به این مساله نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
جالب است ببین کار عراق به کجا رسیده که ائتلاف امریکایی می گوید ارتش ات باید این جوری باشد اون جوری نباشد. این فقط ایران است اگر بعضی ها استفتاء نخواهند از امریکا چه می شود؟ جناب حامدی وجود بیمارستان یا مدرسه در بعضی از کشورها بخاطر تعداد زیاد ایرانی هاست و بدون شک با همت شماها بیمارستان مدسه سینما کارخانه ورزشگاه و...در مناطق جنوبی بنا خواهد شد چرا که نه همت جمع بلند است، همان کاری را که در کرمانشاه انجام دادید در مناطق جنوبی هم، همت کنید و به مسئولان یاد بدهید. چه اشکال دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
زمان محمود جرات اینمار را نداشتند چشم لیدرهای اصلاحات و تکراریون روشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
چه ربطی به هم دارد
از مسولان شهری استان سوال کنید که ناکارامد هستند که منطقه محروم دارند
ابوذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
راستی مگه به فرموده آقای عراقچی آمریکا منزوی نشده ؟ پس چرا هر جا نگاه می کنیم رد پای این عنصر منزوی گوشه گیر بی خاصیت را می بینیم .
کشورهای عربی مسلمان که در دین و کتاب و آیین با ما مشترک هستند در ضربه زدن به ایران پیشتاز هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
مگه فقط نوع دین اهمیت داره
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
هر روز داری تو خیابون مرگ بر ال سعود و مرگ بر ال خلیفه میگی. انتظار داری بعد همون ال خلیفه بیمارستان تو رو بیمه کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
يعني پيشتازتر از امريكايي كه آتش تحريمها از گور اون بلند ميشه؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
کاملا موافقم
دشمن دانا به ز دوست نادان
امارات"دستور قطع ارائه خدمات در بیماریستان ایرانیان"

آیا وقتش نرسیده که حریم هوایی ایران را به روی طیاره های 4 شرکت اماراتی ممنوع کنیم؟

چهار شرکت FlyDubai و Emirate و Ettihad و Air Arabia نباید حق استفاده از آسمان ایران را داشته باشند.

تصور کنید برای پرواز به مسکو و کشورهای شمالی ایران مجبور هستند مسیر طولانی تری را طی کنند و مسافرانشان به سمت شرکت رقیب یعنی پرواز قطری خواهند رفت. تابناک این رو پیگیری کن و از مسئولان درخواست کن. تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
خوبه. فقط درامدهای ایران از محل دریافت عوارض آسمان کمتر میشه و برای مردم هم مشکلات بیشتری بوجود میاد خصوصا کسانی که به کشورهای خارجی سفر میکنن یا خانواده ها و بستگانشون در خارج هستن
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
کاملا موافقم - شرکت های واسطه ایرانی مستقر در دوبی رو باید به جای دیگه منتقل کنیم
امارات هم منافع ملی را به هر کشور نفروخت.
شک ندارم امریکا با این حمایت های بی حدو حصر از بن سلمان و آل سعودی بخاطر اشتباهات فاحش قتل خاشقچی و بمباران یمن و کشتن غیر نظامیان یمنی، ملت ها را نسبت به خودش بدبین و غیرقابل اعتماد کرده است، این امریکایی ها حتی بخاطر محیط زیست هم حاضر نیستند دست از پول بردارند، بجای این کارها بهتر است به فکر خاموش کردن آتش در جنگل های کالیفرنیا باشید. درعوض این چین بزرگ است که همراه با انواع و اقسام تولیدات حامی طبقه متوسط و فقیر بوده است، و همراه مسالمت جو رفتار کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
دوست عزیز پس هیچ شناختی از چین نداری، برو یک کم تاریخ کامبوج را بخوون، یا همین حالا وضعیت ونزوئلا نتیجه سیاستهای استثماری چین هست.
یمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
جنگ ها در عراق افغانستان سوریه لیبی داعش یمن و... نتیجه حمایت بی حد و حصر از آل سعود و ولع برای فروش سلاح به کشورهای جهان دنیا را بسوی بی ثبات پیش برده، کدام کشور جلودار بی تدبیرهای آل سعود خواهد بود، چین بنیان تجارتش براساس تولید و فروش کالا است اما امریکا ایجاد جنگ خونریزی برای تجارت اسلحه، دنیا بیش از این تحمل سودجویی های دولت امریکا را ندارد.
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
جناب ناشناس وقت کردی حتما اخبار گوش کن، به خبرهای مربوط به جنگ و خون ریزی و ترور، ببین اسم کشور امریکا را بیشتر می شنوی یا چین را.
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
کشور چین با تمدن چندهزار ساله و اصیل کجا، کشور هفت تیر کش شرارت کار آمریکا کجا؟
هر جا امریکا باشد یا در آینده در آنجا جنگ می شود یا کودتا یا در حال حاضر خون خون ریزی رخ می دهد. یعنی تجارت اسلحه برای دولت امریکا از صلح از حقوق بشر از محیط زیست از امنیت از وحدت ملت ها و پیشرفت علمی کشورها مهمتر است. مرگ بر امریکا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
کاملا موافقم - در آمد اونها از فروش اسلحه و ایجاد جنگه
این بن سلمان چه خاصیتی برای جهان داشته جز ایجاد جنگ و خون و خون ریزی و طراحی قتل که دولت امریکا این همه از او حمایت می کند.
بی خود نیست خیلی ها امریکا را می پرستند شما نگاه کن به همین آل سعود هر کاری هر خبطی کنند باز دولت امریکا ازش حمایت می کند حتی اگر همه جهان مخالف آل سعود باشند.
عجب ارتششون رو میدن دست دشمن تا براشون ارتش بسازه بعد 80 درصدش جاسوس دربیان
۷ سال در دوبی با خانواده زندگی میکردم و از خدمات عالی بیمارستان هلال احمر ایرانیان بخوبی استفاده میکردیم و جالب انکه بیشترین مراجعین این بیمارستان خود اماراتی ها بودند و بسیار اعتماد داشتند و همیشه موسس بیمارستان و مدیریت انرا دعا میکردند و زمانی در آنجا تاسیس گشت که دوبی سه یا چهار درمانگاه داشت .
بنظر من زنگ خطر برای شرکتهای ایرانی و سرمایه داران ایرانی در امارات بصدا درامده و هر لحظه امکان دارد همین قانون را برای توقیف سرمایه ویا جلوگیری از فعالیت انها را جدی انجام دهند .
ایکاش کلیه تجهیزات بیمارستان مذکور باز شده و به سیستان و بلوچستان منتقل گردد و زمین و ملک ان در دوبی که مرعوبترین و گرانترین ملک است بفروش رسیده و در سیستان و بلوچستان هزینه گردد
و مسولین کشور درک کنند که بیگانه ، بیگانه است مخصوصا از نوع اعراب خلیج فارسی اش .
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
این بیمارستان توسط محمد رضا پهلوی تاسیس گردیده است
ناشناس
| Turkey |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
آقای علی شرکت های ایرانی سال هاست زتگ خطر را شنیده و امارات را ترک کرده اند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
من با نظر علي آقا موافقم سرمايه هاي ايراني مصادره خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
همینطوره. خبر دیگه ای هم بود که حساب ایرانیان رو بستند. کار با این کشور میکروسکوپی دیگه به صلاح نیست.
خانم موگرینی از دست برجام پیر شد!
خانم موگرینی به ترکیه نرو چون ممکن است نمایندگان آنجا سلفی حقارت بیاندازد
شیطان بزرگ بیش از رژیم صهیونیستی زبان زور را می فهمد تا زمانی که مزدوران و نظامیان آمریکایی زنده از سوریه بر میگردند کار بر اینها مشتبه می شود. روسها و خط مقاومت باید غیر از کشتن این موجودات پلید هیچ رفتاری با اینها نداشته باشند. حتی اسارت آنها هم منتفی است.
ترامپ فاشیست بزودی از کار برکنار می شود و خودش و نوکرانش مفل بولتون و پومپئو و بن سلمان و نتانیاهو به زباله دان تاریخ می روند.
بیچاره اروپایی ها الکی این و آن ور سفر می کنند که بگویند ما هم هستیم، جناب شما اول از زیر سایه آمریکا بیا بیرون تا روت حساب کنند.
مسولین اگر ایرانی باشند پاسخ مناسبی به اینگونه تحرکات میدهند
...: در نبرد با داعش تمام هزینه ها را ما پرداخت کردیم، حتی ریالی از عراق نگرفتیم!!!
بیمارستان ایرانیان در دبی؟؟؟!!! بعد وزیر میگه شما تو ایران ماساژ بدین مریض هاتون خوب میشن
حتی اگر این بیمارستان پول هنگفتی در می آورد وقتی تو بسیاری از شهرهامون خودمون دسترسی به خدمات درمانی بسیار ضعیفی داریم چه لزومی دارد جان دیگران آنهم از نوع دشمن برامون مهم تر باشه
واقعا اینجاست که : یا رب روا مدار که گدا معبر شود بوضوع تجلی میکند .
بد جوری عادت کردیم که مرتب ایراد بگیریم و یک جوک و یا طنز خوشگل هم ، فی البداهه برای ایرادات و مشگلاتمون هم بسازیم و بعدش، کلی هم بخندیم و اصلا ، منتظر دریافت جوابیه یک مسئول قانونی ذیربط هم نباشیم.
البته ممکنه این بیمارستان متعلق به بخش خصوصی هم باشه که اونوقت ،موضوع حساب کشی خیلی فرق میکنه و نمیشه مثلا مجوز قانونی مجلس شورای اسلامی ایران رو ، مبنی بر مجاز بودن ساخت یک بیمارستان در خارج از کشور رو ، از مسئولین ذیربط خواست .
ولی خب؛
اگر متعلق به بخش خصوصی هم باشه، فقط میشه از صاحبش گله کرد!!!!
باید حقوق کارمندان بانکها قطع شود و بیشترشانمحاکمه شوند
باز خدارو شکر مسئولین جهت درمان میرن اروپا......
به اطلاع کلیه سرمایه گذاران ایرانی موجود در امارات رسانده شود این کار امارات ممکن است شامل آنها نیز شود تا دیر نشده سرمایه تان را خارج کنید.
با سلام .بنظر می رسد بانک مرکزی قبول کرده است که ارز مانند یک اجناس است که توسط مردم خرید و فروش می شود .لذا تابع قانون تجارت باشد. و برای اینکه قاجاق شاخته نشوذ . شماره سریال ارزدر دست هر فرد در سامانه ثبت شده باشد . ونیز مانند خودرو و املاک خرید و فروش ان فقط در صرافیها باشد .خواه خریدار دولت باشد و یا فرد دیگر . و صرافیها مجبور باشند که نقل انتقال ارز را در سامانه ثبت و فکتور خرید به خریدار بدهد . تا منبعد شاهد پدیده زشت خرید و فروش در خیابانها نباشیم .
دليل اصلي توقف خدمات بيمارستان ربطي به تحريم ندارد.از ابتداي سال ميلادي در امارات قانون ماليات بر ارزش افزوده اجرايي شده است.لذا همه موسسات بايد اين روال قانوني را رعايت كنند و مخارج و درآمدهايشان را اعلام كنند.بيمارستان ايراني دوبي در اين سال ها بدون ثبت شركت و به عنوان موسسه خيريه عمل مي كرد.دولت امارات با حسن نيت بيمارستان را مخير كرد كه يا به عنوان موسسه خيريه ثبت شود و يا پروانه كسب بگيرد.ظاهرا با توجه به مصارف غير متعارف بيمارستان! هلال احمر رغبتي به ثبت خيريه نداشت و تن به ثبت شركت داد.اما به دليل تعلل بسيار و ناديده گرفتن اخطارهاي دولتي،كار را به اين نقطه رساند.در خصوص اين مورد ١٠٠٪؜ تقصير رياست بسيار ضعيف هلال احمر و متعاقبا وزارت بهداشت است كه متاسفانه اگاهی از جايگاه اين بيمارستان در منطقه و ترميم چهره ايران ندارند.به اين مديرها كه اميدي نيست،اميدوارم با مطرح شدن موضوع در كابينه،حداقل وزارت خارجه كه از اهميت آن واقف است با يك تشر به وزارت بهداشت موضوع را حل و فصل كند.
- شرکت های واسطه ایرانی مستقر در دوبی رو باید به جای دیگه منتقل کنیم
مطلب اصلى ننويشتيد چرا كشور ايران مسلمان بايد با كشورهاى اسلامى مشكل دارد و با كشورها چين و روسيه و ارمنستان غير مسلمان روابط دوستانه
سلام به همه ايرانيان عزیز و دوستان مهربون ، مطلبی رو که میخواستم اینجا مطرح کنم در رابطه با بیمارستان ایرانیان دبی است ؛ چند روزی است که اکانت کلیه بیمه های طرف قرارداد بیمارستان به دلیل مشکل لایسنس بیمارستان متوقف یا اصطلاحا ساسپند شده که این مطلب هیچ ربطی به تحریمهای آمریکا ندارد؛ این مطلب تنها مریوط به قوانین جدید دولت امارات است که طبق آن بیمارستان ایرانیان باید تِرِد لایسنس بگیرد و اسپانسر داشته باشد که این امر در حال انجام است ولی چون بیمارستان متعلق به هلال احمر ایران است پروسه مجوزات اداری ایران و اینجا یک مقدار زمان بر و طولانی شده است که با همت و پیگیری رئیس بیمارستان دکتر افشاریان ان شاالله این مشکل حل خواهد شد ؛ خواهش میکنم تا از مطلبی مطمئن نشدید آن را عنوان نکنید در صفحات دیگر این مطلب به تحریمها ربط داده شده که علاوه بر اینکه شایعه است و بار حقوقی دارد باعث تضعیف روحیه هموطنان ساکن در امارات هم میشود ؛ ما ایرانیان چه در داخل و چه در خارج از ایران دچار مشکلات عدیده ای هستیم و خواهش میکنم با ایجاد شایعه سعی در بدتر کردن اوضاع نکنیم ؛ برای همین مشکل بلافاصله رئیس بیمارستان دستور دادند برای کلیه مراجعین ۵۰ درصد (50%) تخفیف در نظر بگیرند ؛ این تخفیف به تمام خدمات بجز دارو و تجهیزات پزشکی ؛ تاکید میکنم این تخفیف برای کلیه خدمات بجز دارو و تجهیزات پزشکی است ؛ بیمارستان ایرانیان یک نهاد ایرانی است شاید اشکالاتی داشته باشد که قطعا دارد ولی این نهاد ایرانی است و با حمایت ما ایرانیان پا بر جا خواهد ماند و برای همیشه نام ایران در مملکت دیگری پابرجا میماند ؛ پس بیایید بجای شایعه سازی از نهاد کشور خودمون دفاع و حمایت کنم همانطور که سایر ملل ساکن در این کشور از نهادهای مملکت خودشون هر چند خصوصی هم باشد حمایت میکنند ؛ لطفا شایعه نسازیم و روحیه خودمون رو هیچوقت تضعیف نکنیم ، ممنون از همتون و شرمنده از اینکه وقت گرانبهاتون رو گرفتم
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
بفرمایید از کیسه کی ۵۰٪ تخفیف به عربها دادن ؟
آن بیمارستان در سال ۱۳۴۶ موقعی که امارات بیابان بود توسط رژیم قبلی ایران ساخته شده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها