بازدید 15664
اصلاح‌طلبان شورا حاشیه را انتخاب می‌کنند یا ...؛

مخالفت ناطق و اصلاح‌طلبان با شهردار شدن وزیر سابق/ اندیشه‌های سوپر لیبرال و اختلاف با دولت مانع جدی آخوندی

آخوندی حالا جدای از چهار گزینه ای که باید با آنها برای تصدی کرسی عالی شهرداری تهران رقابت کند، باید بتواند از دو سد دیگر بگذرد؛ اول، از سد حداقل 10 مخالف در شورای شهر تهران و دوم مخالفان سیاسی جدی که عمده آنها به لحاظ سیاسی همفکر و همسنگر او محسوب می شوند. این مسائل را می توان یکی از دلایل عمده و جدی عدم موافقت حجت الاسلام «علی اکبر ناطق نوری» با شهرداری باجناقش «عباس آخوندی» دانست...
کد خبر: ۸۵۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 10 November 2018

مطابق با انتخاب اصلاح طلبان شورای شهر تهران، آقایان «رسول کشت‌پور» با 14 رأی، «عباس آخوندی» با 11رأی، «پیروز حناچی» با 11 رأی، «غلامرضا انصاری» با 10 رأی و «سید کامل تقوی نژاد» با 10 رأی به عنوان پنج گزینه نهایی شهرداری تهران از میان ١٣ گزینه ای که شانس انتخاب به عنوان 5 گزینه نهایی را داشتند برگزیده شدند تا در نهایت یکی از این افراد به سمت شهردار جدید تهران معرفی شوند. البته این انتخاب ها همچنان بیانگر این است که مطالعه و دقت کافی درباره برگزیده شدن چهره هایی که در نهایت می توانند شهردار تهران باشند، صورت نگرفته است.

به گزارش «تابناک»؛ درباره 5 انتخاب صورت گرفته از سوی شورای شهر تهران در همان روزهای اول، حرف و حدیث هایی پیرامون اولین انتخاب اصلاح طلبان شورا مطرح شد. پس از انتشار نام 5 گزینه تصدی شهرداری تهران، صحبت‌هایی مبنی بر بازنشستگی «رسول کشت پور» یکی از 5 گزینه تصدی شهرداری تهران مطرح شده و «محمدجواد حق شناس» رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تأکید کرد، کشت پور بازنشسته است. وی عنوان کرده «رسول کشت‌پور» یکی از 5 نامزد تصدی شهرداری تهران، بازنشسته بوده و حکم بازنشستگی خود را ابطال کرده کرده است.

در همین رابطه نیز «رسول کشت‌پور، شهردار» فعلی منطقه 2 و یکی از کاندیدهای شهرداری تهران تأکید کرد: از خدمت بنده هنوز چند سالی باقی است و اخبار مبنی بر بازنشستگی‌ام درست نیست. من رأی دیوان عدالت گرفته و حکم بازگشت به کار دارم و در حال حاضر نیز کارمند رسمی شهرداری تهران محسوب می‌شوم. وی همچنین در پاسخ به این پرسش که اعلام شده شما در شهریورماه استعفا داده اید گفت: اینطور نبوده است.

حواشی باعث برتری آخوندی به کشت پور می‌شود

همچنین بحث هایی در مورد اینکه کشت پور به دلیل دارا نبودن مدرک کارشناسی ارشد و نرسیدن به رتبه و رده مورد انتظار برای تصدی مسئولیت شهرداری مطرح شد که البته در این خصوص به دلیل اینکه «رسول کشت‌پور» نامزد احراز پست شهرداری تهران، در گذشته در سمت شهردار ارومیه که از شهرهای درجه ١٢ بوده، فعالیت داشته و حکم وزارت کشور را نیز دریافت کرده است، می تواند در رقابت با سایر گزینه حضور داشته باشد.

براساس تبصره 3 ماده 1 آیین نامه احراز سمت شهردار مصوب هیأت وزیران سال 77: کسانی که دارای تحصیلات کارشناسی ( لیسانس) مندرج در ردیف 2 بند " ح" ماده 1 این آیین نامه با حداقل پنج سال پیشینه کار در سمت شهردار شهر درجه 7 تا 10 و بالاتر و یا معاون شهردار شهر درجه 11 و 12 و یا مدیریت میانی به بالا و همتراز آنها در وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی وابسته به دولت و شهرداری‌ها باشند نیز می‌توانند برای احراز سمت شهردار در شهرداری‌های درجه 11 و 12 و تهران انتخاب شوند.

با این حال بسیاری از رسانه ها و فعالان سیاسی اعتقاد دارند که «عباس آخوندی» در رقابت با سایر گزینه و همچنین با توجه به مباحثی که در خصوص کشت پور مطرح شد، شانس اصلی تصدی کرسی عالی مدیریتی ساختمان بهشت و شهردار شدن در تهران است. آخوندی که هرچند خودش رغبت زیادی برای تصدی این کرسی از خود نشان می دهد، مخالفان جدی در بدنه اصلاح طلبان و حتی نزدیکان و خویشاوندانش دارد.

مخالفت جدی ناطق با شهردار شدن آخوندی

روز گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد که حاکی از مخالفت جدی ناطق با شهردار شدن آخوندی داشت. شنیده های موثق از منابع آگاه حاکی است که علی رغم مراجعات مکرر «عباس آخوندی» جهت کسب حمایت باجناقش حجت الاسلام ناطق نوری برای تصاحب پست شهرداری تهران، ناطق نوری اعلام کرده که موافق حضور آخوندی در شهرداری تهران نیست و به دفعات به آخوندی توصیه کرده که برنامه ای برای شهرداری نداشته باشد.

به گفته این منبع آگاه، ناطق نوری با یادآوری اختلافات شدید وزیر سابق راه با دولت به وی گفته به صلاح شهر تهران، دولت و حتی خودت نیست که شهردار تهران شوی.پیش از این نیز در جریان استیضاح آخوندی که پیش از به جریان افتادن منجر به استعفای وی از وزارت راه و شهرسازی شده بود، تعدادی از نمایندگان استیضاح کننده اعلام کرده بودند که ناطق‌نوری به ما پیام داده که آقای آخوندی هزینه‌اش برای ما زیاد شده و دیگر ما از وی حمایتی نداریم؛ خود دانید!

اعضای اعتماد ملی به‌ دنبال حفظ کرسی شهرداری برای اعضای حزب‌شان

«اسماعیل دوستی» از اعضای حزب اعتمادملی و عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به گزینه‌های تصدی شهرداری تهران گفت: روند انتخاب شهردار تهران، روند مناسبی نیست و باید اعضای شورای شهر در جلساتی خصوصی، گزینه‌های مناسب برای شهرداری تهران را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی افزود: از آنجا که نفرات معرفی شده برای تصدی شهرداری تهران اشخاص شناخته‌ شده و دارای کارنامه مشخصی هستند، نیازی نیست زمانی برای بررسی کارنامه‌ آنها گذاشته شود و این گونه اقدامات شورای شهر، نتیجه‌ای جز هزینه برای مدیریت شهر تهران نخواهد داشت.

عضو سابق شورای شهر درباره احتمال حضور عباس آخوندی در جایگاه شهردار تهران تصریح کرد:‌ آقای آخوندی جزو نیروهایی است که در این سال‌ها در مسئولیت‌های مختلف زحمات زیادی کشیده، با توجه به روحیه و اخلاقی که از او سراغ دارم، بعید می‌دانم بتواند تعامل مناسبی با شورای شهر تهران داشته باشد.

سخنگوی حزب اعتمادملّی هم درباره احتمال انتخاب عباس آخوندی به عنوان شهردار تهران گفت: به نظر می‌رسد شورای شهر، حتماً این آگاهی و تدبیر را دارد که دست به انتخابی نزند که با دولت یا دیگر ارکان نظام به درگیری و دلخوری کشیده بشود.

وی ادامه داد: مدیری که با چنین وضعیتی از دولت بیرون آمده، حتماً دولت نسبت به چنین مدیری، حساسیت بالایی دارد و با توجه به دیدگاه‌هایی هم که ایشان دارند، به ویژه دیدگاه‌های لیبرالیستی در خصوص سرمایه‌گذاری و اقتصاد، با توجه به شرایط کنونی شهرداری تهران قطعاً کارآمدی نخواهد داشت و به تعدیل بسیاری از نیروها در شهرداری کشیده خواهد شد، و به نظر من این نه به صلاح اصلاح‌طلبان است نه کشور.

گرامی مقدم با بیان اینکه ممکن است آخوندی در جایی غیر از شهرداری، مفید شود، اظهار داشت: به عنوان کسی که در حوزه اقتصاد، تحصیل کرده‌ و دانش‌آموخته این رشته است، می‌گویم در شرایط کنونی، با توجه به اینکه ۶۷ هزار نیرو در شهرداری مشغول به کارند، برای حفظ این نیروها و اینکه حتی یک نفر هم نباید بیکار شود، فردی باید شهردار شود که توان درآمدزایی را برای شهرداری داشته باشد و در میان این ۵ نفر، حتماً چنین فردی وجود دارد.

با توجه به اینکه بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان سیاسی انتخاب شهردار جدید برای تهران را رقابتی بین دو حزب اتحاد ملت و اعتماد ملی می خوانند، به نظر می رسد اعضای حزب اعتماد ملی که 2 گزینه نزدیک به خود را در بین 5 گزینه نهایی می بینند و در مقابل 3 چهره نزدیک به اتحاد ملت را رقیب گزینه های خود، تمایل دارند پس از افشانی که یکی از اعضای شورای مرکزی این حزب بود، همچنان کرسی عالی مدیریت شهری تهران را برای یکی از اعضای خود حفظ کنند.

رمضان زاده: آخوندی گزینه‌ای با اندیشه‌های سوپرلیبرال اقتصادی است

اما یکی از مخالفان جدی آخوندی برای رسیدن به کرسی شهرداری تهران، «عبدالله رمضانزاده» فعال سیاسی اصلاح طلب و سخنگوی دولت اصلاحات است که در خصوص انتخاب آخوندی به عنوان شهردار تهران هشدار داده و در توییترش نوشت است که «شهر تهران به اندازه کافی از شکاف طبقاتی رنج می برد. با انتخاب گزینه ای با اندیشه های سوپر لیبرال اقتصادی به این ناهنجاری ها دامن نزنید.» دلایل رمضان زاده نه احتمال اختلاف آخوندی در قامت شهرداری تهران با دولت که اندیشه ها و سبک تفکر اقتصادی آخوندی است که آن را باعث شکاف بیشتر طبقاتی در تهران قلمداد کرده است.

مخالفت رئیس سابق شورای شهر با شهرداری آخوندی

رئیس سابق شورای شهر تهران هم در صف منتقدان جدی شهردار شدن آخوندی قرار گرفته و تأکید کرده است که «شهرداری تهران نیازمند حضور مدیری جهادی اهل تلاش و کار و دویدن است و بی شک مدیری اشرافی نمی تواند شهردار خوبی برای پایتخت جمهوری اسلامی ایران باشد.»

«مهدی چمران» در خصوص گزینه های شهرداری تهران گفت: عملکرد آقای آخوندی در وزارت راه و شهرسازی بسیار گویاتر از آن است که نیاز به توضیح داشته باشد و مردم از نزدیک با عملکرد ایشان آشنا هستند؛ ازاین رو نمی تواند گزینه قابل قبولی برای شهرداری تهران باشد. اگر عنوان شود که با حضور آقای آخوندی در شهرداری باقی مانده فعالیت های عمرانی شهر به خواب ابدی می رود، مسلما سخن گزافی گفته نشده است، چون توقف کارها بعد از ورود ایشان به خیابان بهشت دور از انتظار نیست.

چمران در این باره افزود: اگر آقای آخوندی همانند وزارت راه وشهر سازی همه پروژه ها را تعطیل کند و پس از خسارت فراوانی به شهر با حالت قهر به این بهانه که دولت از شهرداری حمایتی به عمل نمی آورد یا بدهی خود را به شهرداری پرداخت نمی کند خارج شود، عملا شهر در خوابی چندین ساله شاهد خسارات فراوانی خواهد بود که جبران آن به خودی خود نیازمند سالها برنامه ریزی و مدیریت جهادی است.

رئیس سابق شورای شهر با اشاره به اینکه شهرداری جای مدیران مستبد نیست، خاطرنشان شد: بی شک شهرداری همانند وزارت راه و شهر سازی جای استبداد نیست، چرا که شورای شهر در تصمیم گیری های شهرداری نقش بسزایی دارد و شهرداری تهران باید با آزاد منشی اداره شود. از سوی دیگر، ذکر این نکته خالی از لطف نیست شهرداری تهران نیازمند حضور مدیری جهادی اهل تلاش و کار ودویدن است. بی شک مدیری اشرافی نمی تواند شهردار خوبی برای پایتخت جمهوری اسلامی ایران باشد.

آخوندی و موانع پیش‌رویش برای شهردار شدن

هرچند بسیاری «عباس آخوندی» را جدی ترین گزینه برای شهرداری تهران می دانند، اما مباحث زیادی پیرامون وضعیت تهران در صورت شهردار شدن او مطرح می شود که اختلاف احتمالی بین دولت و شهرداری، نوع تفکر اقتصادی آخوندی، عدم تعامل درست او با شورای شهر پایتخت، افزایش هزینه ها برای مدیریت شهری پایتخت و ... از مسائلی است که در مورد آن نگرانی های زیادی از سوی فعالان سیاسی مطرح شده و می شود.

آخوندی حالا جدای از چهار گزینه ای که باید با آنها برای تصدی کرسی عالی شهرداری تهران رقابت کند، باید بتواند از دو سد دیگر بگذرد؛ اول، از سد حداقل 10 مخالف در شورای شهر تهران و دوم مخالفان سیاسی جدی که عمده آنها به لحاظ سیاسی همفکر و همسنگر او محسوب می شوند. این مسائل را می توان یکی از دلایل عمده و جدی عدم موافقت حجت الاسلام «علی اکبر ناطق نوری» با شهرداری باجناقش «عباس آخوندی» دانست که حاضر نشده برای شهردار شدن او این بار پا پیش بگذارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۶۰
یعنی فکر می کنید مردم نمی دانند که 300 صنعت وابسته به صنعت ساختمان را چه کسی خراب کرده است ؟!. صورت مسئله را پاک می کنید؟!. حق مدیریت و .... برای این مطلب بی خود است لطفا به فکر معیشت مردم باشید
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| United States of America |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
از آزاد راه تهران شمال


























چه خبر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
قربون حرف حساب گوش شنوا کجاست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
صنایع وابسته به ساختمان را طرح مسکن مهر خراب کرد که بر اساس یک توهم طرح شده بود.این طرح با صد هزار میلیار پول خرج کردن مردم را خانه دار نکرد در عوض حاشیه های جدید برای شهر ها و یک مشت ساختمان نیمه کاره درست کرد.رشد قارچ گونۀ صنایعی مثل سیمان هم کمکی به صنعت ایران نکرد.امروز سیمان ما با آلودگی بالا و کیفیت پایین و قیمت غیر قابل رقابت روی دست تولید کننده مانده.همین آقای آخوندی حداقل طرح داده بود که با توسعۀ روکش های بتنی قدری از مازاد سیمان را مصرف کنیم.
کسی که نتوانسته وزارت راه و شهرسازی را خوب هدایت کند چطور میتواند سکان شهرداری تهران را بدست گیرد.
پاسخ ها
پویا
| Germany |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
اگه 4 سال اول نتونسته بود پس چرا مردم به این دولت رای دادند عزیز؟
تمشکال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
آنان که درد معیشت در زندگی ندارند برای شهردار شدن این و آن بدون تماشاگران تهرانی سینه می زنند..خدا قبول کناد
برید بابا لیبرال انقلابی اصلاح طلب اصولگرا یه عمره با همین اسمها ملت سرکار گذاشتین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
جالبه همشونم پشت پرده یکی هستند فقط ملت را بازی میدن
پویا
| Germany |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
ببخشید قربان ی سوالی. چند سال این ها سکان کشور رو به دست داشتند؟
بنا به گفته ناطق نوري يعني ««« شنيده هاي موثق از منابع آگاه حاکي از اين است که علي رغم مراجعات مکرر «عباس آخوندي» جهت کسب حمايت باجناقش حجت الاسلام ناطق نوري براي تصاحب پست شهرداري تهران، ناطق نوري اعلام کرده که موافق حضور آخوندي در شهرداري تهران نيست و به دفعات به آخوندي توصيه کرده که برنامه اي براي شهرداري نداشته باشد.»»
من هم موافقم كه آخوندي بعلت عدم هماهنگي با دولت موجب ميشود به شهرداري تهران و مردم تهران ضربه جبران ناپذيري بزند و خداكند اين آگاهي در ميان اعضاي شوراي شهر باشد كه دست به اين ريسك خطرناك نزند كه مانده آبروئي كه براي اصلاح طلبان در شوراي شهر باقي مانده است هم ازبين برود. بهترين فرد حناچي است. بدنيال چند ورق پاره برنامه افراد نباشيد همه بدنيال مترو و آلودگي هواي و ايجاد برنامه شادي مردم و تامين بودجه مالي شهرداري هستند مابقي برنامه هاي افراد فقط روي كاغذ است و كشك است . دوسال ديگه از شوراي شهر وشهرداري جديد نمانده است بهتر است از حناچي حاكم بر شهرداري استفاده شود
لب كلام براي تصميم گيري شوراي شهر براي انتخاب شهردار تهران كه بايد مد نظر اعضاي شوراي شهر قرار گيرند :::

عضو سابق شوراي شهر درباره احتمال حضور عباس آخوندي در جايگاه شهردار تهران تصريح کرد:‌ آقاي آخوندي جزو نيروهايي است که در اين سال‌ها در مسئوليت‌هاي مختلف زحمات زيادي کشيده، با توجه به روحيه و اخلاقي که از او سراغ دارم، بعيد مي‌دانم بتواند تعامل مناسبي با شوراي شهر تهران داشته باشد.
سخنگوي حزب اعتمادملّي هم درباره احتمال انتخاب عباس آخوندي به عنوان شهردار تهران گفت: به نظر مي‌رسد شوراي شهر، حتماً اين آگاهي و تدبير را دارد که دست به انتخابي نزند که با دولت يا ديگر ارکان نظام به درگيري و دلخوري کشيده بشود.
وي ادامه داد: مديري که با چنين وضعيتي از دولت بيرون آمده، حتماً دولت نسبت به چنين مديري، حساسيت بالايي دارد و با توجه به ديدگاه‌هايي هم که ايشان دارند؛ به ويژه ديدگاه‌هاي ليبراليستي در خصوص سرمايه‌گذاري و اقتصاد، با توجه به شرايط کنوني شهرداري تهران قطعاً کارآمدي نخواهد داشت و به تعديل بسياري از نيروها در شهرداري کشيده خواهد شد، و به نظر من اين نه به صلاح اصلاح‌طلبان است نه کشور.
باجناغ...!!!!!!!!!!????????
نمی دانم این آقای آخوندی به کجا وصل است که اینقدر قدرت و نفوذ دارد از در بیرونش می کنند از پنجره وارد می شود از پنجره بیرونش می کنند از دودکش وارد می شود به چه زبانی به این آقا باید گفت مردم به شما نیازی ندارند و اتفاقا باید پاسخگوی بسیاری مسایل هم به وقتش باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
به علت اختلاف اقای خاتمی ریس دولت اصلاحات با اقای محسن هاشمی وحمایتش ازاخون ی هست که اوضاع اینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
خوشون گفتند دیگه باجناق ناطق نوریه
پویا
| Germany |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
به ایشون میگن ی اصلاح طلب واقعی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
دقیقا به جایی وصل نیست وگرنه هر کسی یک لگد بناحق بهش نمی زد
انسانهای کوتاه نتیجه میدهد شهر و کشور کوتاه
ایشون خیلی ناز نازی تشریف دارند من همینجا قسم می خورم آخوندی شهردار بشه ۳ ماه نشده‌استعفا می ده مگر ابنگه‌ بخواد ۹۱ روزش کنه که قسم من بی اعتبار بشه.
خب الحمدالله معنی مردم سالاری دینی هم در انتخاب یا عدم انتخاب شهردار با اعلام نقطه نظر افای ناطق گ دوستان مشخص شد! لابد مردم هم کشک!
مردم سالاری دینی یعنی مردم سالارند و نباید در امور ساده دخالت کنند و عده ای برای انان همه چی رو سانسور استغفرالله ببخشید کانالیزه میکنند و زخمت انتخاب هم بدوش اهل عبد و عبیده
ناطق تشکر
واقعاانسان متحیرمی ماند باوجود این همه دلیل ومخالفت بحق در ابراز ناکارآمدی آخوندی چه اصراری توسط شورای شهر دراین رابطه هست
مدام پستها در دستان تعدادی معدود که اکثر در سنی نیستند که بتوانند تنشهای کاری در سطوح بالا را تحمل کنند ،دست به دست میشود.ضمنا تابناک جان مثبت منفی ها را فعال کن. سایت انتخاب باکس نظرات را دوباره فعال کرده با مثبت منفی.
نمیدونم چرا با اینکه بعضی وقتها همه یه چیز میگن ولی نتیجه یه چیز دیگه میشه.
مثلا همه میگفتن معرفی شریعتمداری توهین به شعور ملته و... دیدیم رای خوبی هم آورد.
درباره آخوندی هم همینطور. با همه این حرفا همینطوری بین گزینه ها داره میره بالا.
یه چیزایی با هم جور در نمیاد.
کارهای بزرگ را نباید به دست هر کسی سپرد . منظور همین آخوندی ها هست که جز حرف زدن چیز دیگه ای بلد نیست .
جوسازی های الکی مسخره! به نظر من آخوندی تحت هیچ شرایطی نباید وزیر شود
این آقازاده ها بلانسبت هموطنان شهیدپرور مرا چی حساب می کنند که هرجا می روند ویران می کنند بعد که گندش در آمد، می روند جایی دیگر . دولت ارجمند شما که خوب می دانید که این آقا اصلا صلاحیت ندارد چگونه مسئولیت پایتخت کشور اسلامی را که چندین میلیون مسلمانان اهل البیتی در آن زندگی می کنند را به او خواهید داد.
چرا قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم سراغ آخوندی نمیرود که کشور را با بحران مواجه کرده است
حالا به فرض آخوندی بیاد نیاد بده بمونه نمونه یکی دیگه بیاد هر کی بیاد هیچ کس نیاد چه فرقی میکنه اوضاع هر روز و هر لحظه داره بدتر میشه چه اهمیتی داره تقی بیاد یا نقی بیاد
شهر خالی خانه خالی جیب این ملت که خالی ...تو بگو در چه خیالی
آقای آخوندی دروزارتشان سال ها گند زدند. تور و خدا برو و دیگه ضربه به نظام و انقلابمان نزن.
وای بر شورای شهری که پیشنهاد آخوندی را داد.
مدیریت باجناقی واژه ای جدید در علم مدیریت البته مختص کشور ایران....
عباس آخوندی رییس ستاد موسوی بود.یعنی اگر موسوی رای میاورد معاون اول میشد. ....... خدایا شکرت که رای نیاورد
حق تهرانی‌ها همین آخوندی هست. ی مسکن در طول 6سال تحویل نداد راه و جاده خراب مسکن بی مسکن
هر چی می‌زنیم که تابناک پخش نمبکنه
بله دوستان عزیز تابناک. اینه جناح اصلاح طلب !!!
اینه همون دولت آرمانی که پارسال 23 میلیون و 600 هزار نفر خودشون رو کشتند تا رای بیاره
آنچنان رونقی هم در زندگیمون ایجاد شده که 45500 دیگه برامون پولی نیست.
دوستان زیاد جو گیر نشید این مطلب از قول اقای ناطق نوری را تا دقیقا مستقیما از خودشان نشنیدید باور نکنید ایشون عادت نداره اینطور حرف بزنه سایت تابناک که با پله های سایت بازتاب به اینجا رسیده جدیدا مشغول سم پراکنی است هدفش صرفا از کار انداختن دولت شورا یا حمله به اصلاح طلبان است هیچ کاندیدایی برای شهرداری نداشته و ندارد حتی دقیقا نمی داند با کدام ایده اخوندی مشکل دارد بهر حال با هر کاندیدایی که شورا انتخاب کنه مخالفه
پاسخ ها
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
یک بار دیگه نوشته خودتو بخون ! حتی نمی داند با دکام ایده اخوندی مشکل دارد ! اخه ناشناس بی معرفت لازم نیست از ایشون ایده ای بدونیم ! ایشون امتحان عملی تو وزارتخونه مسکن و راه و شهرسازی از خودشون نشون داده ! وزارتخونه ای که بی ارتباط با مسئولیتهای یک شهرداری شهری مثل تهران نیست ! لازم نیست از ایشون ایده ای بدونیم !
من موندم شما چه دشمنی با اخوندی دارید و هر روز دارید بر علیه اش مطلب میذاری از خدا بترسید.
پاسخ ها
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
کسی با اخوندی دشمنی نداره ! کسی که به داغدارهای قطار می گه مشکلی نیست قطار بیمه است ! کسی که میگه افتخار می کنه حتی یک مسکن برای مردم بی مسکن نساخته ! کسی که دستشو می گذاره کمرش یک لنگ هوا میره مناطق زلزله زده بعدشم پیداش نمی شه هنوز مردم زلزله زده مسکن ندارند ! اخه کی با کی دشمنه ! !
آخوندی در 6 سال وزارت به وضعیت مسکن گند زد حالا نوبت شهرداریه......
پاسخ ها
نعمت
| United States of America |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
خجالط بکش و آب به آسیاب دشمن نریز
هر گاه شورا ،و یا مجلس در اختیار اصلاح طلبها قرار گرفته است زندگی را برای مردم جهنم نموده اند ؟ ای کاش شوراها را با یک ماده واحده توسط خبرگان از قانون اساسی حذف کنند ، بدون شک صد در صد به نفع مردم ‌و حکومت ‌و مملکت است ،فقط یکی از منافع حذف آن ،جلوگیری از رانتخواری ،خذف هزینه های ۲۵۰ هزار نفر که حداقل ماهی نفری چند میلیون تومان حقوق بی جهتی است که به اینها داده میشود ،آیا وزیر کشور ‌و هیات دولت ناتوان هستند که خود شهردار انتخاب کنند ،؟ مگر نه اینکه در نهایت وزیر کشور حکم شهردارها را امضا میکند ،آنهم شهر داری که بایستی هماهنگ با وزیر کشور باشد ؟ادارهٔ کشور به یک همگرایی نیاز دارد نه دو دستگی ،و چند دستگی آنهم سیاسی ، که به دشمنی بیشتر شبیه است ؟،،شوراها بار هزینه ای را از جیب مردم فقیر بیچاره تامین میکنند ،و ریخت ،وپاش میکنند
پاسخ ها
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
به نظر من بهجای شورای شهر بهتره انتخاب شهردار در هر شهری توسط مردم صورت بگیره والا از شورا بهتره بلاخره مردم خودشون که بهتر می دونند کی رو شهردار کنند . کاندیداها برنامه ارائه می دهند و مردم هم رای می دهند . وظایف شهرداری هم خیلی امنیتی نیست که نگران باشیم چه کسی از چه طیفی برنده شده
ازموده را ازمودن خطاست
آقاي آخوندي زمانيكه وزير بود چه گلي به سر كشور زد كه حالا مي خواهد همين گل را بسر پايتخت بزند ؟
افراد کار آمد در این سیستم جایی ندارند .
انتخاب آخوندی بعنوان سهردار تهران پس از سه بار استیضاح و عملکرد فاجعه بار در وزارت راه فقط یک معنا میتواند داسته باسد و آن هم قحط الرجال است

آخوندی مدیری ناکارامد است که نه با شایستگی و توانایی بلکه با تکیه بر حمایت از نو جوانی وارد رده های مدیریتی شد
آخوندی در هیچ مقطعی از دوران مدیریتش دستاورد قابا اعتنایی نداشته

انتخاب آخوندی یعنی دهن کجی به مردم
آخوندی کاندید هر محفل سیاسی باشد آن محفل بدون تردید ناکارامد است
رشد قیمت مسکن از سال ۹۲ تا ۹۶ چقدر بوده ؟ متاسفانه بعضی دوستان به سوابق اقای اخوندی توجه نمی کنند ایشون در طی این چهل سال سوابق درخشانی در سازندگی پشتیبانی جنگ بالاترین نهادهای ساخت و ساز مثا بنیاد مسکن و وزارت و ..... و حتی فعالیتهای فرهنگی اجتماعی است مطمئن باشید ایشون شخص نابلدی نیست و اگر با کارنامه ایشان مشکل دارید دفاعیه اش را هم بخوانید اون دوستی که میگه وقتی شورا و .... دست اصلاح طلباست جهنمه بفرمایید چه موقع دست اصلاح طلبا بوده که جهنم بوده ۲۰ سال دست اصولگرا بود بیست هزار میلیارد بدهی و ...... داره قبلش هم که اصلا اصلاح طلبی نبوده
حاصل لیستی رای دادن به آقای عارف همین شورا است و نتیجه آن ماهها نداشتن شهردار و 3 شهردار در دو سال !!! هرچند موافق قالیباف نبوده ام ولیکن کارهای ماندگاری در شهر تهران کرده است. مثال بارز آن بزرگراه امام علی است!
لطف کنید و بررسی کنید اموال و دارایی ها چقدر است و چطور به دست آمده است البته فقط ایشان نیست مسئولین در این چند دهه هزارارن برابر اموال و دارایی هایشان زیاد شده است.
شوراي شهري كه همين مردم تهران انتخاب كردند حالا بايد چوبش بخورند. ان از شوراي شهر افراطي واين هم از اخوندي ناکارامد .خدا به داد مردم تهران برسد براي شوراي شهرشان وشهردارهاي پيرو وازكار افتاده
ببین پست و قدرت چقدر شیرین است یکی نیست به ایشان بگوید که زمان وزارت چه گلی بر سر مردم زدید که حالا میخواهید شهردار شوید؟؟!!!!
واقعا جای تاسفه روحانی و اصلاح طلبان هر چه خواستند با مردم کردند..این وزیر ناکارامد هم بشه شهردار نور علی نوره..یادمون نرفته تو فرودگاه امام در پاسخ به اعتراض گرانی پارکینگ گفت میخاستی نیایی..
اصلاح طلبی در ایران یک شعار قشنگ است
نصف بدبختیها این دولت زیر سر همین اخوندی هست.مدیری بداخلاق .کسی که حرف مافوقش (رییس جمهور) رو گوش نکنه،همون بهتر که نباشه.من که ترجیح میدم یک اصولگرای بااخلاق شهردار بشه،این نشه
همین اخوندی خوب میتونه از پس مردم نمک نشناس تهران بربیاد .امیدوارم او شهردار بشه تا این مردم خوابزده اندکی بیدار بشن.
اقای دکتر آخوندی از بنیانگذاران جهاد سازندگی است ...مهندس دانشگاه فنی تهران است نه از این دانشگاه های کذایی ...دکترای اقتصاد دارد ...چند نفر در مجلس ...در دولت ... ایشان سراغ دارید ...اعضای محترم شورای شهر تهران ! تا دیر نشده...تا ایشان پشیمان نشده...بروید و از ایشان بخواهید مسئولیت سنگین شهرداری را بپذیرند...الحمدالله انچنان هم سیر است که نیاز به رانت ...هم ندارد !!
خدایا ما را از شر این جابه جایی های مصلحتی رها کن نابود کردن ما رو
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل