بازدید 8370

نظر جهانگیری درمورد افزایش نرخ بنزین

کد خبر: ۸۴۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 21 October 2018

فارس نوشت: معاون اول رئیس‌جمهور از موافقت مقام معظم رهبری برای برداشت 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای شرکت‌های دولتی خبر داد و گفت: افزایش نرخ بنزین در شرایط فعلی شدنی نیست و جامعه کشش ندارد.

اسحاق جهانگیری با بیان اینکه صادرات امروز پیشران توسعه اقتصادی و صنعتی کشور است و اگر کسی به دنبال تولید است باید صادرات را راه‌اندازی کند، گفت: ولی این صادرات که همه آن را قبول دارند، باید از محل آن ارزی حاصل شود که نیاز کشور را تامین کند و اگر کسی صادرات انجام دهد، به قصد خروج سرمایه این دیگر خدمت نیست و عکس خدمت است.

جهانگیری بیان داشت: بخش خصوصی پیشنهاداتی برای اصلاح فرایند بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد دارد، اعلام کند، زیرا دولت در مورد بازگشت ارز حاصل از صادرات تصمیم بلندمدت نگرفته است، اگر مردم ایران با هم باشند و به آمریکایی‌ها بگویند که اقتصاد ایران به این راحتی‌ها قابل فروپاشی نیست، تحریم‌ها طولانی نخواهد بود.

وی گفت: قیمت پایه صادراتی اصلاح می‌شود، به من گفته شده موضوع حل شده است، این در حالی است که اگر موضوع حل نشده است، به من نامه بنویسید که حل نشده است.

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: از صندوق توسعه ملی 500 میلیون دلار را تبدیل به ریال خواهیم کرد تا از این طریق از شرکت‌های دارویی حمایت کنیم، مقام معظم رهبری نیز هفته گذشته تاکید داشته‌اند که مشکلی در این زمینه نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها