بازدید 12060
۴

ارسال امواج رادیویی ازسوی یک نیروی مرموز

کد خبر: ۸۲۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 11 August 2018

یک نیروی فوق العاده و مرموز در حال انداختن امواج رادیویی در اعماق فضا به سمت ماست.

به گزارش خبرگزاری علم وفناوری استان سمنان به نقل از livescience یک نیروی فوق العاده و مرموز در حال انداختن امواج رادیویی در اعماق فضا به سمت ماست.

جهان سرشار از امواج مرئی است .فراتر از امواج مرئی، فضا پر است از امواج رادیویی و میکرو که به وسیله ی خورشیدها و ستاره های در حال فروپاشی میدان های مغناطیسی و چاله های فضایی فرستاده می شوند.

امواجی وجود دارند که دارای انرژی زیادی هستند و هیچ کس منشأ این امواج را نمی داندبه چنین امواجی ،امواج سریع انفجاری رادیویی (FRB) می گویند در 25 ام جولای در ناحیه ی بریتیش ،کلمبیا در کانادا نوعی از این امواج دریافت شد که به عنوان نادرترین امواج شناخته شده ثبت شد.

این موج بشدت پرانرژی بوده و از منبعی بسیار قدرتمند در کهکشان منشأ گرفته است در نتیجه می تواند منشأ طبیعی داشته باشد.

FRBها هم چنان به عنوان یک راز در فضاشناسی باقی مانده است و میتواند توضیحی برای وجود آدم فضایی ها باشد که به دنبال راهی برای ارتباط با ما هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
برای تابش چنین امواج قدرتمندی نیاز به انفجار ستاره ای و اجرام بسیار پر جرم می باشد. بعید است که موجودات فضایی برای ارتباط با دیگران اجرام پر جرم فضایی را منفجر نمایند. این کار خود آنان را تحت تاثیر یا نابودی قرار میدهد.
بنظر بهتر است برای ارتباط با موجودات فضایی دیگر، بر سرعت و قدرت موتورهای موشک ها بیافزاییم و با استفاده از دانش ریاضی، تکنولوژی های دیگری برای سفر در فضا پیدا نماییم.
برای سفر در فضا نیاز به رسیدن به سرعتی برابر یک میلیارد برابر سرعت نور داریم تا بتوانیم از جهان های موازی و فضای بین فضاها عبور نماییم.
همینطور نیاز به نقشه مسیر راه داریم که خالی از سیارات و ستارگان و اجرام بین کهکشانی و تنها و سرگردان باشد...
اول اینکه توی تیتر باید بنویسید از سوی یک "منبع" مرموز نه "نیروی" مرموز. دوم اینکه توی متن نوشتین "در حال انداختن امواج " که اینم غلطه و باید بنویسد "در حال ارسال امواج".
بشر کلی هزینه می کنه تا موجودات احتمالی در سایر کرات را کشف کنه . موجوداتی که می تونن از ویروس گرفته تا مخلوقی بسیار باهوش تر و متکاملتر از انسان باشه تا بعد با آنها ارتباط برقرار کنه . این در حالیه که زمین میلون ها گونه حیاتی داره و ما بدون درنگ در حال نابود سازی آن ها هستیم . انسانهای زمینی حتی با خودشان ارتباط درستی ندارند چه رسد به ارتباط با بیگانگان . همیشه مرغ همسایه غاز بوده و هست .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر