بازدید 11089

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره سخنان کی روش

کد خبر: ۸۱۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸ 27 June 2018

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز تاسف کرد.

به گزارش مهر، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه اظهارات تندی نسبت به عملکرد چند ماه اخیر برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مطرح کرد. باشگاه پرسپولیس در واکنش به این اظهارات در سایت رسمی خود اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن تشکر و قدردانی از افتخارآفرینی دلیر مردان فوتبال جمهوری اسلامی ایران که منجر به صدور پیام های تبریک مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری، ریاست مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان هم شد و موجی از شور و نشاط ملی را به همراه داشت، اعلام می کند که متاسفانه سخنان توهین آمیز سرمربی تیم ملی خطاب به باشگاه های سازنده که با وجود همه مشکلات و سختی ها بازیکنان خود را همچون سرباز در اختیار کشور عزیز خود قرار دادند و آنها نیز همچون نگینی در قلب تیم ملی در مهمترین رویداد فوتبالی جهان درخشیدند، کام مردم عزیز و هواداران فوتبال کشورمان را تلخ و موجی از یاس و ناامیدی را حکمفرما کرد.

باشگاه پرسپولیس از مسئولین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران انتظار دارد تا ضمن توجیه ایشان نسبت به اینگونه اظهارات، تذکرات لازم را داده و به وی یادآور شوند که حق دخالت در امور داخلی باشگاه ها و اظهار نظر در این خصوص را ندارد. البته جای بسی تاسف است که کی روش در رسانه ملی با میلیون ها بیننده مستقیماً به فدراسیون فوتبال توهین کرده و اعلام می کند که با هزینه شخصی وسایل مورد نیاز مرکز آمادگی تیم ملی را خریداری کرده است!!!

در پایان این اطلاعیه، باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری می کند که از این پس شاهد اینگونه اظهار نظرهای تفرقه افکن و اختلاف برانگیز در فوتبال کشورمان نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۲۰
حق با کی روش است بعنوان یک پرسپولیسی این انتقاد را وارد میدانم
جای تاسف برای کسانی است که بجای همراهی با مربی تیم ملی که همچون یک ایرانی غیرتمند به دنبال کسب نتیجه و پیروز ی تیم بود با او همراهی نکردند و امکانات لازم و موثر را در اختیارش قرار ندادند.چه مسئولین چه باشگاه ها و چه مربیان ......
فرافکنی یا اطلاعیه
شک ندارم که حرفهای کیروش قرین به حقیقت است.
حق با کی روش است
بی طرف قضاوت کنیم این یعنی سوختن باشگاه پرسپولیس !!! کیروش یک حرف زد که درست بود و اونهم برگشت و گفت بازیکنان را به من نمی دادند ! وقتی پای منافع ملی در میان است و برد تیم ملی این از همه چیز مهمتر است و هم استقلال و هم پرسپولیس باید بازیکنان را در اختیار تیم ملی بگذارند مثل بقیه دنیا در مورد خرج و مخارج شخصی هم ممکنه از جیب خرج کند و بعدا از وزارت ورزش بگیرد و یا اضافه خرجی را صلاح ببیند و از جیب شخصی پرداخت کند چون پای برد مطرح است . برانکو و شفر نداره همه باید بازیکنانی که به تیم ملی دعوت میشوند را به طور کامل در اختیار تیم ملی قرار دهند نه 1 روز در هفته و سنگ اندازی هم نکنند
بابا این همه صحبت از تفرقه، دشمن، فرافکنی، جو سازی، و ... نکنید.
آقای کی روش بسیار قابل احترام و افتخار است. مگر سخنان علی آقای پروین را در خصوص آقای کی روش نشنیدید؟
یادمان نرود که همه ما فقط ایران هستیم وقتی لازم است با هم باشیم. راجع به جام جهانی صحبت می کنیم نه لیگ داخلی.
«به وی یادآور شوند که حق دخالت در امور داخلی باشگاه ها و اظهار نظر در این خصوص را ندارد. »
مگر شما پرسپولیس حق دخالت و سنگ اندازی تو برنامه تیم ملی رو داشته؟!
با صحبت های کی روش کاملا موافقم!باشگاه ها باید کاملا در اختیار تیم ملی باشند در حالی که پارسال بارها مربیان بعضی تیم های باشگاهی مثل برانکو قلعه نویی نسبت به اینکه بازیکنان در اردوهای تیم ملی حضور دارند، معترض بودند
خوب حالا که چه ،حرف حساب که ناراحتی نداره جناب پاسخگو.
آقای کی روش دست از حاشیه بر نمیداره . ایشان همان کسی بود که با وجودی که بازیکنان داخلی به کمپ تمرینی میرفتند از آنها ایراد میگرفت و اولویت براش بازیکنان لژیونر بود . حالا مدعی شده بازیکنان داخلی از کمپ به این آمادگی رسیدند .
کیروش راست میگه. من خودم قرمز هستم ولی حق با کیروشه
به نظر من حق کاملا با آقای کیروش است وکسی حق ندارد در مورد برنامه ها اردوها وسایر موارد که به ساختن تیم قدرتمندملی کمک می کند سنگ اندازی کند باید تیم ملی بالاتر از همه باشگاه ها قرار گیرد هرکسی حق دارد طرف دار یک باشگاه خاص باشد ولی این تا زمانی مجاز است که به تیم ملی آسیبی نرسد
باسلام کیروش فرا فکنی می کند
کی روش حرف حق زد
اولا صحبت کی روش خطاب به برانکو بود نه باشگاه .
دوما باشگاه پرسپولیس از بودجه عمومی مملکت تغزیه میشود ، لذا بیشترین هماهنگی را میبایست میداشته .
سوما خیلی خوب است باشگاه پرسپولیس اعلام کند طی 10 سال اخیر چه تعداد بازیکن را پرورش داده و به فوتبال معرفی کرده است ؟ لطفا بااسم اعلام کنید .
هوادار مطلق پرسپولیس واقعی . و بیشتر از آن تیم ملی ایران .
اتفاقا من به عنوان یک طرفدار باشگاه پرسپولیس نظرم این است که کی روش کاملا درست می گوید. باشگاه پرسپولیس با بازی های شکننده و لب مرزی در جام باشگاههای آسیا قطعا به مرحله فینال نخواهد رسید و چه بهتر بود که بازیکنان این تیم و همچنین استقلال زودتر در اختیار تیم ملی قرار می گرفتند. آقای برانکو هم با سیاست مرموزانه ای که دنبال می کرد به دنبال مربیگری تیم ملی بود و احتمالا هست. اینکه برانکو بازیکنان اوکراینی را به تیم وارد کرد که یک دقیقه هم بازی نکردند جای هیچ بحثی ندارد و ایشان باید پاسخگو باشد.
کی روش مرد بزرگی هستش
به عنوان یک پرسپولیسی متعصب کاملا حق با آقای کیروش هستش.دمش گرم که بازیکنان را جسور با آورد.
دلار چند شد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی