بازدید 23819

واکنش جمشید مشایخی به تصمیم هنرمندان

کد خبر: ۸۰۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۷ 30 May 2018

جمشید مشایخی در پی تصمیم برخی از هنرمندان مبنی بر تحریم مراسم افطار رییس جمهور نوشت: «در این وانفسای توطئه ها بر سفره افطار ریاست جمهور دم از وحدت و همدلی می‌زنیم.»

به گزارش خبرآنلاین، جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در دست‌خطی به تصمیم برخی از هنرمندان برای حضور نیافتن در مراسم افطار حسن روحانی رییس جمهور واکنش نشان داد.

نوشته مشایخی به این شرح است: «زمانه، زمانه وحدت و همدلی است. فرزندان من ما همه اهل فرهنگ و هنر هستیم. اهل دل هستیم، در این وانفسای توطئه‌ها بر سفره افطار ریاست جمهور دم از وحدت و همدلی می‌زنیم.»

روز گذشته، هنرمندانی چون پرویز پرستویی، مهناز افشار، شیلا خداداد، احسان کرمی و... به دعوت افطار روحانی جواب رد دادند و مشایخی این نامه را در واکنش به تصمیم این هنرمندان نوشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۴
انتشار یافته: ۱۰
...
مثل اینکه آقای مشایخی هنوز خبر ندارند در سفره های مردم چیزی جز نان نمانده که اونم قراره بعد از ماه رمضان برداشته بشه !
بسیار عالی . از نسل من و مشایخی نباید به جز ادب و متانت و احترام چیز دیگری انتظار داشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
مسئله ادب نیست در این برهه زمانی باید انتقادات صورت گرفته یک اثری بر روی مسولان داشته باشه که البته بازهم نداره
آفرین بر این موقعیت شناسی و بزرگ منشی!

انصافا درست نیست در مقابل توطئه های هر روزه رییس جمهور قلدرصفت آمریکا از یک سو و بسیاری کشورهای عربی منطقه که از دشمن بیشتر دشمنی می کنند ، رییس جمهور را تنها بگذاریم.
منکر وجود مشکلات بسیار نیستیم ولی شرایط پیچیده بین المللی را هم در نظر داشته باشیم.
آقای مشایخی فرمایش شما متین ولی آیا شما از وضع اسف بار مردم اطلاع دارین یا ندارین؟
آقای مشایخی در این وانفسا نفست از جای گرم بلند میشه
نرفتن هنرمندان به مهمانی رئیس جمهور هیچ ضربه بین المللی نمی زنه و هیچ تاثیری در برگشت و یا برگشت ناپذیری برجام نداره و هیچ تاثیری بر دوخته شدن لایه اوزون نداره و تاثیری بر اینکه چرا تو کره مریخ آب یخ زده نداره، و هیچ تاثیری بر دربدری دخترانی که با اسید دچار مشکل شدن نداره، هیچ دردی از ما دوا نمی کنه، آقا کلا هیچ به هیچی؛ کار ما با این حرکتا دوا نمی شه، هنرمندان عزیز اگه این حرکتو در بی توجهی به آقای ناصر ملک مطیعی انجام داده اید چرا زمانی که ایشان زنده بود این کارو نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! پس کار شما هیچی به هیچی.
در حرمت نظر استاد معظم و فخر زمانه هنر ایران زمین استاد ارزشمند آقای جمشید مشایخی هیچ شکی نیست ولی احتمالا آقای بازیگر فراموش کرده اند که ده میلیون کارگر با حقوق قانون کاری نانی برای خوردن در سفره ندارند اما دریایی از ثروت زیر پایشان است.
آقای مشایخی گویا فراموش کردن که با پشتیبانی و طرفداری این مردمی که درحال حاضر ازفقر و گرسنگی و خالی بودن سفره افطار در رنج و .... به این جایگاه مردمی رسیده اند.
اقدام هنرمندان کاملا صحیح ومنطقی بوده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر