بازدید 12928

شرایط نقل و انتقال برون استانی معلمان اعلام شد

کد خبر: ۷۹۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 08 May 2018

آموزش و پرورش با اعلام شرایط نقل و انتقال برون استانی معلمان اعلام کرد که زمان ثبت‌نام در سامانه و ارائه مدارک به امور اداری منطقه مبداء از تاریخ ۲۲ اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل نقل و انتقالات برون استانی فرهنگیان را ابلاغ کرد. در این بخشنامه آمده است: در راستای عدم تمرکز و افزایش بهره‌وری کارکنان وزارت آموزش و پرورش، افزایش رضایت شغلی فرهنگیان و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در مناطق آموزش و پرورش، نقل و انتقال نیروهای رسمی، رسمی‌ آزمایشی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت درون و برون استانی با رعایت ضوابط و مقررات مربوط در سال تحصیلی 97-98 تفیض می‌شود.

متقاضیان انتقال درون استانی با رعایت شرایط بندهای الف و ب این شیوه‌نامه طبق دستورالعمل و براساس زمانبندی اعلام شده از سوی استان باید از طریق سامانه مربوط اقدام کنند تا با رعایت عدم نیاز مبداء و نیاز مقصد اقدام لازم انجام شود.

متقاضیان انتقال برون استانی در صورت دارا بودن شرایط این شیوه‌نامه و مطابق جدول زمانبندی باید با مراجعه به سایت نقل و انتقال به آدرس enteghal.medu.ir نسبت به ثبت درخواست و تکمیل فرم امتیازبندی خود اقدام و سپس مدارک لازم را جهت بررسی به امور اداری آموزش و پرورش منطقه مبداء ارائه دهند.

درخواست ثبت شده متقاضیان در سامانه hrm مشروط به عدم نیاز مبداء (مبتنی بر داده‌های سامانه بکفا و تراز نیروی انسانی به نحوی که در مبداء در گروه و جنس متقاضای هیچ حق‌التدریسی پرداخت نشود) و نیاز مقصد (مبتنی بر داده‌های بکفا و تراز نیروی انسانی به طوری که در منطقه مقصد درگروه و جنس متقاضی هیچ کسری ساعت موظفی نباشد) قابل بررسی خواهد بود.

بدیهی است مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل و پاسخگویی به متقاضیان با توجه به تفیض اختیار با مدیر کل آموزش و پرورش استان‌ها است و باید تمهیدات لازم انجام شود تا ضمن عدم مراجعه متقاضیان به واحدهای ستادی تعیین تکلیف نهایی متقاضیان انتقال دائم و موقت حداکثر تا تاریخ 15 مرداد 97 پایان پذیرد و ابلاغ افراد حداکثر تا 25 مرداد 97 صادر شود.

* ضوابط و مقررات انتقال دائم

نداشتن تعهد خاص خدمت به منطقه مبداء. دارا بودن حداقل 5 سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور 97.

مدت سوابق خدمت به صورت حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، سایر دستگاه‌ها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه و قرارداد کار معین جزو سابقه خدمت محسوب نخواهد شد.

همسر جانبازان در صورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارائه تاییدیه از مراجع ذی‌صلاح به استناد ماده 17 آئین‌نامه اجرایی ماده 13 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان (بدون داشتن شرایط فوق) منتقل می‌شوند.

* شرایط و ضوابط انتقال موقت

دارا بودن حداقل 2 سال سابقه خدمت رسمی تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور 97

مستخدمینی که در سال تحصیلی 96 - 97 با رعایت مفاد بخشنامه تاریخ 17 شهریور 96 جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه‌های دولتی (غیراز علمی‌کاربردی و پیام نور) با ارائه مدارک مستند متقاضی انتقال موقت به استان محل تحصیل باشند.

همسر همکاران فرهنگی که جهت ادامه تحصیل در رشته مورد نیاز متقاضی انتقال موقت یا مامور به تحصیل باشد.

متقاضیانی که به تشخیص کارگروه راهبری توسعه مدیریت منطقه و تایید کمیته راهبری توسعه مدیریت استان مبداء و مقصد دارای شرایط حاد و خاص باشند.

* شرایط و ضوابط تبدیل انتقال موقت به دائم

نداشتن تعهد خاص خدمت به منطقه مبداء. دارا بودن حداقل 3 سال سابقه متوالی انتقال موقت. انتقال موقت بابت تحصیل خود یا همسر نباشد.

به گزارش تسنیم ثبت‌نام در سامانه نقل و انتقال و ارائه مدارک به امور اداری منطقه مبداء از تاریخ 22 اردیبهشت تا تاریخ 14 تیر ماه انجام می‌شود.

کنترل، بررسی فرم‌های درخواست و امتیازبندی متقاضیان و اعلام نظر در سامانه hrm توسط آموزش و پرورش منطقه مبداء از تاریخ 25 اردیبهشت تا 23 تیرماه انجام می‌شود.

بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر در سامانه hrm توسط اداره کل آموزش و پرورش استان مبداء از تاریخ 26 اردیبهشت تا 31 تیر ماه انجام می‌شود.

بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر در سامانه hrm توسط اداره کل آموزش و پرورش استان مقصد از تاریخ 22 تیرماه تا 6 مرداد ماه انجام می‌شود. همچنین اعلام نتایج نقل و انتقالات توسط آموزش و پرورش منطقه مبداء در تاریخ 15 مرداد ماه انجام می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر