بازدید 9311

جایزه آمریکا برای دستگیری شیخ «اکرم الکعبی»

کد خبر: ۷۵۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 23 December 2017

تصویر دیده‌نشده‌ای که برای اولین بار از شیخ اکرم الکعبی انتشار یافته، نشان می دهد که پس از گریختن وی از زندان آمریکایی‌ها در عراق، نام او در لیست عناصر تحت تعقیب اشغالگران قرار گرفته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی نجباء، سندی از تلاش نیروهای آمریکایی‌ برای دستگیری دبیرکل فعلی نُجَباء پس از حدود ۱۰ سال برای اولین بار منتشر شده است.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء که حیات جهادی خود را از دوران رژیم بعث عراق آغاز کرده است، پس از سرنگونی «صدام حسین» دیکتاتور معدوم به مبارزه با اشغالگران آمریکایی پرداخت.

تصویر دیده‌نشده‌ای که برای نخستین بار از شیخ «اکرم الکعبی» انتشار یافته، نشان می دهد که پس از گریختن وی از زندان آمریکایی‌ها در عراق، نام و تصویرش در لیست عناصر تحت تعقیب اشغالگران قرار گرفته است.

در مقطع مورد اشاره (نزدیک به ۱۰ سال قبل)، ارتش و نهادهای اطلاعاتی آمریکا برای هرگونه کمک منجر به دستگیری شیخ اکرم الکعبی، ۵۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده بودند.

وی اکنون پس از گذشت سال‌ها، جنبش مقاومتی را رهبری می‌کند که رزمندگانش عهده‌دار امنیت عراق و حفاظت از حرم‌های اهل‌بیت(ع) و حریم مردم مظلوم سوریه شده‌اند و از همین‌رو، کنگره ایالات متحده در تکاپوی تصویب لایحه تحریمی مقاومت اسلامی نُجَباء است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل