بازدید 17493

نقشه ۴۰ دانش‌آموز برای اخاذی از مردان هوسران

کد خبر: ۷۵۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶ 03 December 2017

جوان آرایشگر و 40 پسر دانش‌آموز یکی از دبیرستان‌های مشهد با جازدن خود به جای دختران در تلگرام و اینستاگرام و فریب مردان از آنها کلاهبرداری می‌کردند.

به گزارش جام‌جم، اوایل هفته گذشته مردی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی با طرح شکایتی مدعی شد در فضای مجازی از او شکایت شده است.

وی به افسر تحقیق گفت: دو ماه پیش با دختری به طور اتفاقی در تلگرام آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. با هم گاهی تلفنی حرف می‌زدیم، اما اجازه نمی‌داد که حضوری همدیگر را ببینیم. در این مدت او به عناوین مختلف از جمله این‌که خودش یا اعضای خانواده‌اش بیمار شده‌اند یا خودرویش تصادف کرده، از من می‌خواست که اینترنتی پول به حسابش واریز کنم.

مرد جوان افزود: در این مدت به خاطر علاقه‌ای که به او داشتم، خواسته‌هایش را می‌پذیرفتم و هر بار پو لی به حسابش واریز می‌کردم. او در این مدت 15 میلیون تومان پول از من دریافت کرد. چند روز پیش یکباره ارتباطش را با من قطع کرد و بعد از آن با شماره‌ای ناشناس پیامی برایم در تلگرام ارسال کرد که اگر از وی شکایت کنم، بلایی بر سرم می‌آورد. همان جا بود که مطمئن شدم او کلاهبردار است.

با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری کلاهبردار فراری ادامه داشت تا این‌که ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند فردی که شاکی را فریب داده و از او کلاهبرداری کرده، دختر نبوده بلکه یک پسر است. با شناسایی این جوان که آرایشگر 22 ساله‌ای بود، وی چند روز پیش با دستور قضایی بازداشت شد.

متهم جوان با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی، راز کلاهبرداری‌های عجیب خود و 40 پسر دانش‌آموز یکی از دبیرستان‌های شهر مشهد را که به طور سریالی به کلاهبرداری از شاکی و مردان دیگری دست زده بودند، فاش کرد.

وی به افسر تحقیق گفت: دو ماه پیش یکی از دوستانم به آرایشگاهم آمد و گفت در گروه‌های تلگرامی یا اینستاگرام با جا زدن خود به عنوان دختر با مردان ارتباط دوستی برقرار می‌کند و با این ترفند هزینه‌های شارژ تلفن همراهش را تهیه می‌کند. من هم با شنیدن حرف‌های او وسوسه شدم و همین کار را چند بار انجام دادم.

متهم ادامه داد: سپس برای این‌که ماجرا لو نرود، با همدستی تعدادی از پسران مدرسه‌ای که به محل کارم می‌آمدند، همین نقشه را به اجرا گذاشتیم. چند نفراز آنها با جا زدن خود به عنوان دختر در تلگرام و اینستاگرام با شاکی ارتباط برقرار می‌کردند و از او به عناوین مختلف پول می‌گرفتند و شاکی گمان می‌کردبا یک خانم در ارتباط است. غافل از این که ما همه پسر بودیم که این چنین او را سر کار گذاشته و از وی کلاهبرداری می‌کردیم.

وی افزود: برای این‌که شاکی به موضوع شک نکند و بتوانیم به کلاهبرداری سریالی‌مان از او ادامه دهیم، من از دختر مورد علاقه‌ام، می‌خواستم که حرف‌های مختلفی را در قالب صدای ضبط شده برایم ارسال کند که ما همین صدا‌ها را برای شاکی ارسال می‌کردیم و او مطمئن شده بود که طرف مقابلش یک دختر است. من و 40 دانش‌آموز مدرسه با این شیوه از مردان دیگری هم کلاهبرداری کردیم.

با اعتراف‌های جوان آرایشگر و با دستور سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند آغاز شد و ماموران موفق به شناسایی 40 پسر دانش‌آموز یکی از دبیرستان‌های مشهد در این پرونده شدند. آنها با احضار به پلیس فتای خراسان رضوی، بازجویی شدند و اعتراف کردند هدفشان از این کار فقط به دست آوردن پول و تفریح بوده است.

سردار قادر کریمی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این باره گفت: با افشای این موضوع چند نفر از دانش‌آموزان نزد مدیر مدرسه رفته‌اند و اعلام کردندکه حاضرند پول‌های کلاهبرداری شده را پس بدهند.

وی افزود: تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد و از مردم می‌خواهیم هنگام حضور در شبکه‌های اجتماعی دقت لازم را داشته باشند و براحتی فریب افراد را در فضای مجازی نخورند که این طور به دردسر بیفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۴
«دقت لازم را داشته باشند و براحتی فریب افراد را در فضای مجازی نخورند»
ببخشید ایشون باید می‌فرمودند که مردهای هوسران خودشان را مهار کنند! آن چند پسر هم تا حدودی نقش پلیس را بازی کردند حالا این وسط یه پولی هم به جیب زدند!
خب اون مرده حقش بوده .................
خدائیش حق این مدل مردها همینه
دستشون درد نکنه که نقره داغشون کردند.
یعنی خاک کاهووووووو.....
متاسفم برای اون مرده که نتونسته جلوی هوس خودش رو بگیره و به ر احتی فریب خورده....به نظر من خودش هم مقصره....حتی اگه طرف مقابل دختر هم بود و به هبانه مختلف و مشکلات ازش پول می خواست نباید می داد...
آقا احتمالا جای شاکی و متشاکی عوض نشده یووج ؟!!
دمشون گرم اون مرده عجب نادانی بوده است حقش بوده است
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد در جامعه است همین است .
هیچ کس به نقش زن این مرد فکر نکرد

اگه اون براش کم نمیذاشت شوهرش دنبال ی صدا نمیرفت(90 درصد همینه و 10 درصد از هوسبازی مردا )

مشکل اینه که دختران این سرزمین شوهر داری یاد نمیگیرن فقط لوس و تنبل و پرتوقع بزرگ میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
آفرین به این نظر درست. دقیقا حرف دل من و خیلی ها رو نوشتید. زنها خیلی در حق مردها کم لطفی میکنند. یک زن می تواند سعادت و پاکی خود و خانواده اش را تضمین کند.
دستشون درد نکنه. حقشون بوده.
مرد هوسرانی که با شنیدن صدای جنس مخالف ذوق مرگ میشه و حاضره براش پول خرج کنه چنانچه متاهل هم باشه باید مجازات بشه این پولا حق زن و بچه هاشه
اون بچه مدرسه ای ها هم باید مجازات مناسب بشند که دیگه از این راه نخواهند پول در بیارند و کلاهبرداری و...کنند اینا از همین الان اگه مزه این پول زیر دندونشون بره وقتی بزرگ شدند هرکدام برا خودشون کلاهبرداران بزرگی میشند شاید آخر عاقبت کارشون به فساد و جنایت هم بکشه
ازقدیم گفته اند : تا ابله درجهان است ، مفلس درنمی ماند
دنیای مجازی یعنی همین مرد و زنش همه مجازیندو هیچکدام واقعی نیستند.متاسفم برای بعضی ها که هنوزهم این فضای کثیف رو در کشور درک نکردند.
حالا هی سرتون تو موبایل هاتون باشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار