بازدید 2922

ویزای عراق فقط از دفاتر معتبر زیارتی اخذ شود

کد خبر: ۷۴۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 02 November 2017
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اخبار منتشره مبنی بر ویزای جعلی عراق، از صدور بیش از یک میلیون و 600 هزار روادید برای زائرین اربعین حسینی خبر داد و تاکید کرد:مردم از طریق شرکت‌های زیارتی معتبر روادید عراق را اخذ کنند.

به گزارش ایسنا،‌ شهریار حیدری در مورد فعالیت افراد سودجو و سوء استفاده‌گر در شرایط پر ترافیک صدور ویزای اربعین گفت: عزیزان وزارت اطلاعات برخورد مناسبی با آن‌ها دارند.

وی که در یک برنامه رادیویی سخن می‌گفت، افزود: ما از طریق شبکه‌های مختلف اطلاع‌رسانی کرده‌ایم و از طریق رادیو نیز تاکید داریم که مردم همکاری نمایند. برای مردم 2430 دفتر زیارتی و خدماتی به اضافه 5 شرکت همکار با سفارت و کنسولگری عراق پیش‌بینی کرده‌ایم که در سامانه‌ها تعریف و معرفی شده‌اند.

حیدری با بیان اینکه نهادهایی غیر از دفاتر مذکور ویزای جعلی یا غیر قانونی صادر می‌کنند، اظهار کرد: مردم در وهله اول باید همکاری کرده و به دفاتر مذکور مراجعه کنند و طبیعی است کسانی‌که مدارک مردم را دریافت می‌کنند، یک کد رهگیری اعطا می‌کنند که مشخص است از سوی چه دفتر و یا چه ساز و کاری تعریف شده است.

وی گفت: افراد سودجو از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کنند و ممکن است روادید را کپی یا اسکن کنند که از سوی افراد متخصص فورا قابل تشخیص است ولی عموم مردم طبیعا به این موضوع توجهی ندارند؛ بنابراین تاکید داریم که مردم از طریق شرکت‌های زیارتی معتبر روادید عراق را اخذ کنند.

حیدری افزود: اگر مردم خارج از این دفاتر اقدام به اخذ مدارک کنند، ممکن است هرگونه اتفاقی برای مراجعه کنندگان رخ دهد. تا کنون بیش از یک میلیون و 600 هزار روادید برای زائرین اربعین حسینی صادر شده است و حدود 150 هزار مورد نیز از قبل مدارک خود را تحویل داده اند که ظرف چند روز آینده تکمیل می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان