بازدید 9308

انهدام کاروان سوداگران مرگ در قلعه گنج کرمان

کد خبر: ۷۴۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 23 October 2017
دادستان عمومی و انقلاب قلعه گنج در استان کرمان از انهدام کاروان موتورسوار سوداگران مرگ در این شهرستان خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه 52 کیلوگرم هروئین و 478 کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش ایرنا، سجاد افشارمنش افزود: در درگیری 2 ساعته ماموران نیروی انتظامی در ارتفاعات قلعه گنج - منوجان - بشاگرد با سوداگران مرگ همچنین سه قبضه سلاح جنگی و شکاری، مقادیری مهمات و 11 دستگاه موتورسیکلت قاچاقچیان توقیف شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج ادامه داد: در این درگیری هفت نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند که هم اکنون در حال بازجویی هستند.
 

 
وی بیان کرد: در این عملیات ماموران انتظامی قلعه گنج با پایش‌ دقیق و اشراف اطلاعاتی اعضای یک باند مسلح از حاملان مواد مخدر را که از مناطق سخت گذر دهستان مارز با استفاده از 11 دستگاه موتورسیکلت اقدام به جابه جایی مواد مخدر به استان هرمزگان و شهرستان میناب می کردند شناسایی و دستگیر کردند.
 
افشارمنش تصریح کرد: به دلیل موقعیت خاص منطقه‌ای و همجواری با استان سیستان و بلوچستان و در راستای مبارزه با مواد مخدر، قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان مداوم رصد می شوند.
 
وی گفت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی قلعه گنج با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط شهرستان اجازه نمی‌ دهند قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ ای احساس امنیت کنند.
 
مرکز شهرستان قلعه گنج در 420 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل