بازدید 8111
۱
سوژه

واکنش جالب و متفاوت مالک باشگاه نساجی به باخت تیمش

فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه پرهوادار نساجی مسیر متفاوتی در پیش گرفته و به مبحث مالکیت و تیمداری در فوتبال ایران وزن و شان جدیدی بخشیده است. او برخلاف برخی مالکان پرحاشیه، از جنجال و تبلیغات کذایی در رسانه ها برای خودش اجتناب کرده و کمتر تن به مصاحبه می دهد.
کد خبر: ۷۳۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 06 October 2017
 طی چندسال اخیر مالکان خصوصی متعددی در فوتبال ایران ظهور کرده و اقدام به تیمداری کرده اند که اغلب آنها برای چهره شدن و بعضا خودنمایی دست به این کار زده اند و کمتر سرمایه گذاری دلسوز و علاقمند واقعی به فوتبال بین آنها دیده شده است اما گویا در مورد باشگاه پرهوادار نساجی این موضوع فرق دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، در روزهایی که حاشیه سازی و جنجال جهانیان خریدار جدید باشگاه کم هوادار نفت تهران سوژه تمسخر رسانه ها و شبکه های اجتماعی شده است و او به هر قیمتی در رسانه ها مصاحبه کرده و به بهانه درگیری و اخراج علی کریمی مانور می دهد، فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه پرهوادار نساجی مسیر متفاوتی در پیش گرفته و به مبحث مالکیت و تیمداری در فوتبال ایران وزن و شان جدیدی بخشیده است. او از جنجال و تبلیغات کذایی در رسانه ها برای خودش اجتناب کرده و کمتر تن به مصاحبه می دهد.

واکنش جالب و متفاوت مالک باشگاه نساجی به باخت تیمش

صنیعی فر که تیمش در فصل جاری یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است، بعد از شکست تیمش مقابل اکسین البرز، از کادرفنی اش به شکل جالبی حمایت کرد و حتی خواستار تقویت جوانگرایی و استفاده از استعدادهای نخبه شد.وی گفت: به شخصه حساسیت خاصی روی جوانان و امیدهای باشگاه دارم و از مهدی پاشازاده هم خواستم از بچه های رده پایه ای استفاده کند کما اینکه هم اکنون نیز چند جوان مستعد کنار تیم بزرگسالان تمرین می کنند.

فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه ریشه دار و قدیمی نساجی مازندران که در کرج و از نزدیک شاهد باخت یک بر صفر تیمش بوده ، در این ارتباط گفت: آلمانی ها یک ضرب المثل جالب دارند که می گوید آموختن از شکست تضمین پیروزی های آینده است. امیدوارم بچه های ما هم از این باخت مقابل اکسین درس خوبی گرفته باشند و در دیدارهای بعدی آن را به کار بگیرند و برنده از زمین خارج شوند. وی ضمن تقدیر از تشویق تیم بازنده توسط هواداران نساجی در پایان بازی با اکسین یادآور شد: این فرهنگ جدید یا حداقل نادری در فوتبال ایران است که تماشاگران خونگرم و فهیم مازندرانی در پایان این مسابقه به نمایش گذاشتند و پس از باخت به تشویق تیم ما پرداختند. داشتن چنین هواداران با معرفت و فهیمی مایه افتخار من است.

صنیعی فر در ادامه در خصوص تیم های پایه ای نساجی نیز گفت: خاک قائمشهر و اساسا مازندران فوتبال خیز است. استعداد فراوان است و نوجوانان و جوانان این خطه فقط کمی نیاز به توجه بیشتری دارند.استراتژی باشگاه ما حمایت جدی از تیم های پایه است. برنامه های خوبی که یک نسل طلایی از جوانان نساجی مازندران بسازیم و بر همین اساس اردویی هم در تهران برگزار کردیم که بسیار مفید بود. به شخصه حساسیت خاصی روی جوانان و امیدهای باشگاه دارم و از مهدی پاشازاده هم خواستم از بچه های رده پایه ای استفاده کند کمااینکه هم اکنون نیز چند جوان مستعد کنار تیم بزرگسالان تمرین می کنند. انشالله در آینده از آنان بیشتر خواهید شنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حرف که ملاک نمیشه ، خدا از دلش خبر داره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان