بازدید 9112

حذف خودرو پراید با راننده مرد از سرویس مدارس

کد خبر: ۷۲۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 10 September 2017
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: خودروی پراید با راننده مرد از مجموعه خودروهای سرویس مدارس پایتخت حذف شد و تنها رانندگان زن به دلیل شرایط مالی مجاز به استفاده از خودروی پراید برای فعالیت در این مجموعه هستند.

عباسعلی باقری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رانندگان مرد باید خودروهایی غیر از پراید را برای عضویت در مجموعه سرویس مدارس بکار گرفته و در اختیار داشته باشند.
 
وی با اشاره به شرایط مالی رانندگان زن سرویس مدارس برای داشتن خودرو پراید افزود: بانوان برای سرویس دانش آموزان ابتدایی گزینه های مناسب و مطلوبی هم از نظر اولیا و هم از نظر مدیران مدارس هستند و برهمین اساس قصد حذف این گروه از چرخه سرویس مدارس تهران را نداریم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره تناسب جنسیت رانندگان سرویس مدارس با دانش آموزان نیز گفت: تلاش می کنیم که موضوع جنسیت راننده سرویس با دانش آموز در تمامی مناطق شهر تهران مورد توجه قرار گیرد اما با توجه به اینکه برای سرویس مدارس انواع خودروها از جمله خودروهای شخصی، تاکسی، مینی بوس و ون مورد استفاده قرار می گیرد، امکان اجرای کامل این طرح درحال حاضر میسر نیست.
 
باقری با تاکید بر اینکه تمامی خودروهای سرویس مدارس شهر تهران برچسب و نشان ویژه دریافت می کنند اظهار کرد: کار ساماندهی سرویس مدارس با همکاری اداره انجمن اولیا و مربیان، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری، سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور تهران بزرگ انجام شده و تمهیدات لازم دراین خصوص اندیشیده شده است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: درهمین ارتباط سامانه هوشمند سرویس مدارس، استفاده سرویس ها از جی پی اس(موقعیت یاب)، سیستم حضور غیاب دانش آموزان در این خودروها و ارسال پیامک به والدین به صورت آزمایشی در بعضی از مناطق آموزش و پرورش تهران اجرا می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱
والا متاسفانه الآن خانمها ي خلاف كار كم نيستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
بله در مقابل هر 1000 مرد خلافکار یک زن خلافکار هم وجود دارد
واقعا ممنونم .
ایکاش به همون خانم های راننده هم وام خودرو با بهره پایین داده میشد ، تا اونها هم با پراید کار نکنند.
اگر اینکار رو بتونین با همکاری خودرو سازها و موسسات لیزینگ انجام بدین ، کلی هم ثواب داره . ...
ممنونم
ای کاش سرویس مدارس دخترانه از ابتدایی تا آخر ، تماما" از رانندگان خانم استفاده کنند
آهان ، یعنی همه پراید هایی که راننده خانم داشته باشن ایمن هستند؟!
یه قانونی برای راننده ها چه زن و چه مرد بگذارید خارج از ظرفیت سوار نکنن. بعضی از راننده های خانوم بد تر از آقایون رانندگی می کنند و وقتی می ایستند می بینی از یه پراید شش هفت تا بچه پیاده میشن
بجای این که به نوع خودرو توجه شود بهتر است سوابق تخلفات راننده بررسی شود. شما یک راننده محتاط با پراید را ترجیح می دهید یا یک راننده کاملا بی احتیاط با مثلا مگان؟
چرا تبعیض آخه؟
باز هم میگن زنها در ایران مظلومند
مردي كه بايد نون برا زن و بچش ببره و پول ماشين بهتر از پرايد نداره چكار كنه؟
اگه به خاطر ایمنی می گن که زن و مرد فرقی نداره پراید پرایده .اگه به خاطر مشکل مالی میگن بازم زن و مرد فرقی نداره .اون مرد هم می خواد نون ببره برای زن و بچه اش .کاش به جای گیر دادن به پراید می گفتن کلاس های قدیمی نیم کت های فرسوده از مدارس حذف میشه .همه چی گل و بلبل فقط مشکل پراید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس