بازدید 7760
۴

وضعیت وحشتناک مردم یمن

کد خبر: ۷۰۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱ 02 July 2017
این روزها ملت یمن موجی از بیماری‌ وبا را به‌عنوان قاتل کودکان خود نظاره می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این روزها ملت یمن علاوه بر متحمل شدن ویرانی‌های گسترده ناشی از تجاوزهای ائتلاف سعودی- آمریکایی در زادگاه خود، موج گسترده‌ای از بیماری‌های مسری نظیر وبا را به‌عنوان قاتل کودکان خود نظاره می‌کند.

*گزارش سازمان ملل از 1500 قربانی بیماری وبا در یمن/ وبا 21 استان از 22 استان یمن را فراگرفته است


سازمان ملل متحد امروز طی گزارشی اعلام کرد: تعداد قربانیان بیماری وبا در یمن به 1500 نفر رسیده است، به‌گونه‌ای که گسترش این بیماری در محدوده جغرافیایی، 21 استان از 22 استان یمن را فراگرفته است.

موارد یاد شده اظهارات نیوو زاگاریا نماینده سازمان بهداشت جهانی در یمن، طی یک نشست خبری مشترک با نماینده یونیسف در یمن است.

 
 
به گزارش از شبکه روسیا الیوم، مسئولان بین‌المللی اعلام کردند که از 27 آوریل تا 30 ژوئن اخیر، 246 هزار مورد مبتلا به وبا در یمن ثبت شده که 1500 تن از آنان جان باختند.

*وضعیت بیماری وبا در یمن، در نهایت خطر و هشدار قرار دارد


این نمایندگان نهادهای بین‌المللی اعلام کردند که وضعیت موجود پیرامون بیماری وبا در یمن، در نهایت خطر و هشدار قرار دارد.

نمایندگان بهداشت بین‌المللی و یونیسف در ادامه با اشاره به منطقه جغرافیایی این بیماری تصریح کردند: وبا 285 مرکز و 21 استان یمن را فرا گرفته است، به‌علاوه برای نخستین بار پیام‎هایی از وجود وضعیت‌های مشابه ابتلا به وبا در استان حضرموت از توابع شرقی یمن رسیده است.

نماینده بهداشت جهانی در یمن افزود: به‌حد توان اقداماتی را به مسئولان بهداشتی یمن به‌منظور کاهش حالات مرگ ناشی از وبا ارائه کرده‌ایم، به‌گونه‌ای که در برخی از مناطق میزان مرگ‌و‌میر به 6/0 درصد رسیده و در بعضی نواحی دیگر، این میزان کمتر از مقدار ذکر شده است.

*یک چهارم قربانیان وبا در یمن را کودکان تشکیل می‌دهند


ناظر یونیسف نیز با بیان این‌که یک چهارم قربانیان وبا را تاکنون کودکان تشکیل می‌دهند، گفت: یمن شاهد بدترین شکل وبا از لحاظ شیوع این بیماری است.

متجاوزان سعودی بیش از دو سال است که با حملات وحشیانه خود به نواحی مسکونی یمن، ضمن کشتار بی‌سابقه غیرنظامیان که اغلب آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، بخش اعظمی از زیرساخت‌های این کشور را ویران کرده‌اند.

به‌علاوه محاصره مردم بی‌دفاع یمن و محدودیت شدید در دست‌یابی شهروندان یمنی به امکانات دارویی، بهداشتی و غذایی؛ موجی از انواع بیماری‌های واگیر‌ نظیر وبا را میان کودکان مظلوم این کشور به‌راه انداخته است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
لعنت خدا بر وهابیت و آل سعود
لعنت خدا بر آل سعود.
خدایا هر چه زودتر مردم مظلوم یمن ومسلمانان جهان رو از شر ظالمان نجات بده
لعنت به تمام مسببین ظلم و جنایت....
لعنت الله علی قوم ظالمین شامل آمریکا و اسراییل و وهابیت آل سعود . کور باد هر آنکس که این ظلم ها می بیند و توانایی مقابله با آن را دارد اما کمک نکرده و بر آن می دمد. آه این مظلومان عاقبت دامان وهابیت کثیف (این عاملان و حمالان آمریکا و اسراییل ) را خواهد گرفت.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار