بازدید 6438

حیدر العبادی وارد موصل شد

کد خبر: ۶۷۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 07 March 2017
منابع عراقی به‌دنبال پیشروی‌های ارتش عراق در عملیات آزادسازی موصل، از ورود نخست‌وزیر این کشور به این شهر خبر دادند.

به گزارش آنا از وب‌سایت شبکه سومریه‌نیوز، قرار است حیدر العبادی در سفر به موصل از واحدهای نظامی مشارکت کننده در عملیات آزادسازی موصل بازدید کند.

سفر العبادی به موصل هم‌زمان با پیروزی‌های بزرگ نیروهای عراقی در این شهر و غلبه آن‌ها بر عناصر داعش انجام می‌شود. نیروهای عراقی امروز (سه‌شنبه) توانستند بر ساختمان‌های مهم دولتی در شهر موصل مسلط شوند.

عبدالامیر محمداوی، سخنگوی نیروهای واکنش سریع وابسته به وزارت کشور عراق گفت: «نیروهای امنیتی ویژه عراق امروز سه‌شنبه عناصر داعش را از چند ساختمان مهم دولتی در موصل، آخرین سنگر داعش در عراق، بیرون کردند.»

محمداوی اعلام کرد نیروهای عراقی ساختمان استانداری نینوا و چند ساختمان دولتی اطراف آن را در عملیاتی شبانگاهی به کنترل خود درآوردند.

علاوه بر این، ساعتی پیش از عراق خبر رسید رهبر گروه موسوم به جیش الخلافه به نیروهایش دستور داده است تا فورا موصل را ترک کنند. این دستور به معنای سقوط قریب‌الوقوع موصل به شمار می‌آید.

منابع محلی موصل گفتند فرمانی از سوی رهبر جیش‌الخلافه از زیر شاخه‌های گروه تروریستی داعش صادر شده است که از نیروهایش می‌خواهد تا فورا شهر موصل را به سمت رقه ترک کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار