بازدید 37728

نسخه جدید تلگرام با امکانات جالب منتشر شد

تلگرام دقایقی پیش نسخه 3.16 اپلیکیشن محبوب خود را با قابلیت حذف پیام‌های ارسال شده، نمایش میزان مصرف ترافیک اینترنت و لینک شخصی با آدرس T.me منتشر کرد.
کد خبر: ۶۵۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ 03 January 2017
فارنت نوشت: تلگرام دقایقی پیش نسخه 3.16 اپلیکیشن محبوب خود را با قابلیت حذف پیام‌های ارسال شده، نمایش میزان مصرف ترافیک اینترنت و لینک شخصی با آدرس T.me منتشر کرد.

حذف پیام‌های ارسال شده در تلگرام


حتماً برای شما هم پیش آمده که پیامی را اشتباهی برای فردی به صورت خصوصی یا در گروه ارسال کرده باشید. تاکنون می‌توانستید این پیام‌ها را ویرایش کنید اما حالا تلگرام امکان حذف آن‌ها را نیز فراهم کرده است. به این ترتیب پس از لمس پیام و انتخاب گزینه Delete باید گزینه Delete for … را نیز فعال کنید تا پیام شما از گفتگوی تلگرام مخاطبتان نیز حذف شود. گفتنی است قابلیت حذف پیام‌ها تنها تا 48 ساعت پس از ارسال آن‌ها وجود خواهد داشت و راهی برای حذف پیام‌های قدیمی‌تر وجود ندارد.

نمایش میزان ترافیک مصرفی تلگرام

اگر شما هم از مصرف ترافیک اینترنت گوشی خود کلافه شده‌اید خوب است بدانید درصد زیادی از آن را معمولاً کلیپ‌های تلگرام مصرف می‌کنند. تلگرام حالا در بخش تنظیمات اپلیکیشن خود و Data and Storage گزینه جدیدی با نام Mobile Data Usage را اضافه کرده که نشان می‌دهد دقیقاً چند مگابایت یا گیگابایت از حجم اینترنت همراه خود را صرف ارسال و دریافت پیام‌های تلگرام کرده‌اید.

لینک‌های شخصی جدید

پیش از این برای لینک دادن به صفحه یا کانال تلگرام خود می‌توانستید از آدرس telegram.me/username استفاده کنید. حالا تلگرام کار را با اضافه کردن آدرس t.me/username راحت کرده و کافیست به‌جای username آی‌دی تلگرام خود را نوشته و لینک حاصل را در فیس‌بوک، اینستاگرام، واتس‌اپ، پیامک یا هر جای دیگری به اشتراک بگذارید.

سایر امکانات جدید

در نسخه جدید تلگرام همچنین پیام‌های ارسلا شده توسط هر ارسال کننده به‌صورت منظمی دسته‌بندی شده و در ورود و خروج به چت‌ها نیز محل اسکرول به خاطر نگه داشته خواهد شد. هنگام ارسال فایل نیز می‌توانید فایل‌های دانلود شده اخیر را برای راحتی بیشتر مشاهده کنید.

از این پس همچنین با کیبورد GBoard گوگل می‌توانید مستقیماً تصاویر متجرک GIF ارسال کنید و اگر از اندروید 7.1 استفاده می‌کنید قادر خواهید بود با لمس و نگه‌داشتن آیکن تلگرام به‌سرعت به چت‌های اخیر دسترسی داشته باشید.
 
نسخه جدید تلگرام را از اینجا میتوانید دانلود کنید
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان