بازدید 27490
۵
رویترز به نقل از دو تن از مقامات شورشی در حلب مدعی شد؛

ایران شرایط آتش بس در حلب را تغییر داده است +ویدیو

در حالی که با انفجار یک بمب صبح امروز در حلب سوریه و حملات خمپاره ای و بدون هدف شورشیان و تروریست ها در شرق حلب، آتش بس توافق شده برای خروج شورشیان از مناطق محاصره شده به هم خورده است، اکنون رویترز به نقل از دو تن از مقامات ارشد گروه های شورشی مدعی شده است که ایران تغییراتی در شرایط آتش بس به وجود آورده است.
کد خبر: ۶۴۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 14 December 2016
در حالی که با انفجار یک بمب صبح امروز در حلب سوریه و حملات خمپاره ای و بدون هدف شورشیان و تروریست ها در شرق حلب، آتش بس توافق شده برای خروج شورشیان از مناطق محاصره شده به هم خورده است، اکنون رویترز به نقل از دو تن از مقامات ارشد گروه های شورشی مدعی شده است که ایران تغییراتی در شرایط آتش بس به وجود آورده است.
 
به گزارش «تابناک»؛ صبح امروز با حمله تروریست ها و شورشیان به مواضع ارتش سوریه در حلب، آتش بس توافق شده در شب گذشته برای خروج معارضان از مناطق تحت محاصره بر هم خورد و ارتش سوریه و روسیه دوباره حملات خود را به مواضع تروریست ها از سر گرفتند.

شبکه خبری اسکای نیوز به نقل از وزارت دفاع روسیه گزارش داد،  بامداد امروز افراد مسلح به مواضع ارتش سوریه حمله کرده‌اند. خبرگزاری رویترز نیز گزارش کرد که صبح امروز همچنین یک انفجار در شهر حلب رخ داد.
 
ایران شرایط آتش بس در حلب را تغییر داده است 
تروریست‌ها با منفجر کردن بمب در حلب، بار دیگر توافق برای خروج عناصر مسلح از حلب را نقض کردند. به همین دلیل منابع روسی اعلام کردند، حمله نیروهای ارتش سوریه به تروریست‎ها در صبح امروز، در مناطق محاصره شده حلب پس از نقض آتش بس از سر گرفته شد.

در همین حال، خبرگزاری رویترز دقایقی قبل به نقل از دو تن از مقامات ارشد شورشیان در حلب گزارش داد که ایران شرایط جدیدی برای آتش بس توافق شده در حلب ارائه کرده است.

بر اساس این گزارش، مقامات دو گروه از شورشیان در سوریه و همچنین یکی از مقامات سازمان ملل گفته اند که ایران با معرفی شرایط جدید، تغییراتی در آتش بس توافق شده میان ترکیه و روسیه ایجاد کرده است.

یکی از این مقامات گفته است، ایران که از گروه های نظامی شیعه حاضر در عملیات حلب حمایت می کند، درخواست کرده است که همزمان با خروج نیروهای تروریستی و شورشی از حلب، طبق توافق آتش بس، شهروندان غیر نظامی در دو روستای فوا و کفرایا که اکنون تحت محاصره شورشیان مسلح است، بتوانند به سلامت این مناطق را ترک کنند.

این مطلب را یکی از مقامات شورشی مستقر در ترکیه بیان کرده و گفته است، این درخواست از سوی ایران به گروه معارض مسلح شامیه رسیده است، اما در خصوص نحوه و چگونگی دریافت این درخواست از سوی ایران توضیح نداده است.

یکی دیگر از مقامات شورشی وابسته به گروه ارتش آزاد سوریه نیز با طرح همین ادعا گفته است: اکنون مذاکرات به شکست رسیده است، آنها از اجازه دادن به شورشیان برای خروج از حلب سر باز می زنند و در مورد برخی مسائل بهانه جویی می کنند؛ از جمله در مورد فوا و کفرایا؛ اما این مسائل کاملا بهانه جویی هستند برای بر هم زدن توافق آتش بس زیرا ایران خواستار آتش بس نیست.

ادعای مقامات شورشی و تروریست باقی مانده در حلب و مقامات آنها در ترکیه در حالی است که همان گونه که بیان شد، صبح امروز حتی قبل از خروج شورشیان از مناطق کوچک باقی مانده در این شهر، انفجار یک بمب که به قصد ضربه زدن به نیروهای مقاومت و ارتش سوریه بوده است، به همراه حملات خمپاره ای بی هدف از سوی تروریست ها به مواضع ارت شوریه منجر به بر هم خوردن آتش بس شده بود.
 
ایران شرایط آتش بس در حلب را تغییر داده است 
 
در پی این حملات بود که وزارت دفاع سوریه با تأکید بر نقض آتش بس از سوی تروریست ها و گروه های مسلح باقی مانده در حلب، اعلام کرد که حملات از سوی ارتش سوریه و روسیه برای پاکسازی بقایای تروریست ها و شورشیان باقی مانده در حلب ادامه خواهد یافت.

اکنون آنچه به نظر می رسد این است که تروریست های باقی مانده در حلب، سعی دارند، با تبلیغات سیاسی، شکست آتش بس در حلب را به گردن ایران بیندازند تا رشته تبلیغات و پروپاگاندای رسانه ای غربی در خصوص وضعیت حلب همچنان ادامه داشته باشد.
 
تعداد بازدید : 30
دانلود 

تهیه و تنظیم : سید عبدالحسین طباطبایی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۵
شما که اعلام کردید حلب آزادشد ....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
اونام میگن روسیه و اسد آتش بس رو نقض کرده. خودتون میگین کمبود نیرو سلاح غذا مجبور به ناتوانی شون شده. بعد انتظار داری باور کنم الان تو موقعیتی ان که بخوان حمله کنن اونم در شرایطی که دیگه چیزی ازشون نمونده حتی یک محله دستشون نیست.
کار بسیار درستی هست و خواسته ایران بجاست بیشتر از سه ساله که این دوشهر تحت محاصره هست و هیچ نهاد و سازمان حقوق بشری کوچکترین حرفی درمورد نسل کشی شیعیان این دوشهر نزده در حالی که هر روز در شورای امنیت شاهد صحبت بر سر خروج شورشیان حلب رو شاهد هستیم

یا باید تمام شیعیان ساکن فوعه و کفریا هم از این طرح آنش بس بهرهمند بشن و یا هیچ کس نباید نفعی ببره
در شرایط فعلی حلب، خروج هر تروریستم از حلب یعنی اضافه شدن به تعداد تروریسم ها در دیگر مناطق درگیری. تا زمانی که تسلیم نشوند، آتش بس اشتباه است.
حق با ایران هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم