بازدید 7570

لغو عوارض خروج از مرز مهران

استاندار ایلام گفت: تعطیلی دو هفته ای مدارس مهران لغو شد و مدارس این شهر تنها روز شنبه 29 آبان ماه تعطیل خواهند بود.
کد خبر: ۶۴۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 13 November 2016
استاندار ایلام گفت: تعطیلی دو هفته ای مدارس مهران لغو شد و مدارس این شهر تنها روز شنبه 29 آبان ماه تعطیل خواهند بود.
 
به گزارش میزان، محمد رضا مروارید گفت: روز گذشته از سوی فرماندار ایلام اعلام شد که مدارس شهر مهران به مدت دو هفته تعطیل خواهند شد.
 
وی افزود: پس از این اعلام مسئولان آموزش و پرورش با تعطیلی دوهفته ای مخالفت کرده و تاکید کردند که دانش آموزان با این تعطیلی از مباحث آموزشی دور خواهند ماند.
 
استاندار ایلام با اشاره به آخرین وضعیت تعطیلی مدارس مهران تصریح کرد: مقرر شد تنها روز شنبه 29 آبان ماه مدارس مهران تعطیل شوند و از امروز یکشنبه تا روز چهارشنبه دانش آموزان باید در مدارس حضور پیدا کنند.
 
مروارید در خصوص مباحث مطرح شده پیرامون پر شدن ظرفیت پارکینگ های شهر مهران خاطر نشان کرد: در حال حاضر پارکینگ های داخل شهر مهران پر شده اما پارکینگ اصلی که برای ایام اربعین در نظر گرفته بودیم هنوز ظرفیت خالی زیادی دارد.
 
وی ادامه داد: این پارکینگ 80 هکتاری بوده و ظرفیت ‌آن 50 هزار خودرو است و پس از پر شدن پارکینگ های داخل شهر از شب گذشته خودروها به سمت پارکینگ اصلی هدایت شده اند.
 
استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مشکلی برای پارک خودروها در شهر مهران وجود ندارد خاطر نشان کرد: علاوه بر پارکینگ اصلی که هنوز ظرفیت بسیاری برای پارک خودروها دارد 2 پارکینگ دیگر نیز در بیرون از شهر مهران در نظر گرفته شده که در صورت نیاز آماده ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خواهند بود.
 
مروارید از لغو عوارض خروج از کشور در مرز مهران خبر داد و اذعان کرد: با توجه به ازدحام جمعیت در مرز مهران مقرر شد عوارض خروج از کشور در این مرز لغو شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل