بازدید 8882

اظهار شگفتی وزیر آموزش صربستان در غرفه ایران

وزیر آموزش صربستان در بازدید از غرفه ایران در شصت و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد، از نزدیک با آثار هنری و ادبیات ایران آشنا شد و اظهار شگفتی کرد.
کد خبر: ۶۳۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵ 28 October 2016
وزیر آموزش صربستان در بازدید از غرفه ایران در شصت و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد، از نزدیک با آثار هنری و ادبیات ایران آشنا شد و اظهار شگفتی کرد.

به گزارش ایسنا، ملادن شارچویچ، وزیر آموزش صربستان با حضور محسن سلیمانی، رایزن فرهنگی ایران در صربستان و رضا نوعی، مدیر بین‌المللی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در جریان فعالیت‌های غرفه ایران به عنوان میهمان ویژه نمایشگاه کتاب بلگراد قرار گرفت.
در این بازدید، نوعی با ابراز خرسندی از اینکه ایران میهمان ویژه نمایشگاه بلگراد است ابراز امیدواری کرد که سال‌های آتی نیز صربستان به خوبی بتواند حضور پرشوری در نمایشگاه کتاب تهران داشته باشد.
 
وی همچنین به معرفی مجموعه آثار عرضه‌شده در این رویداد فرهنگی پرداخت و اعلام کرد در این نمایشگاه 136 اثر تصویرگری ایرانی که در بلگراد جایزه قلم زرین را برده‌اند معرفی شده است. این تعداد اثر موجب شگفتی وزیر آموزش صربستان قرار گرفت و او اظهار خرسندی کرد.
 
سلیمانی نیز توضیحاتی درباره اهمیت آموزش و تبادلات فرهنگی بین دو کشور را مطرح کرد که وزیر آموزش صربستان بر همکاری‌های دوجانبه و فراهم کردن فرصت مناسب آموزشی در این کشور تاکید کرد و خواست تا جلساتی را برای تبادلات همکاری داشته باشند.
 
به گفته رایزنی فرهنگی ایران در صربستان، پیش‌تر نیز وزیر آموزش صربستان اعلام آمادگی خود را برای برگزاری کلاس‌های آموزش زبان فارسی در این مدرسه اعلام کرده و خواستار انجام فعالیت‌هایی در آموزش عالی و مدارس برای کلاس‌های آموزش زبان فارسی شده است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل