بازدید 5706

ترامادول و ریتالین، دروازه ورود به اعتیاد

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‎‌شرقی گفت: ترامادول و ریتالین دروازه ورود به اعتیاد است که متأسفانه جوانان و به‌خصوص دانش‌آموزان در فضای مجازی به استفاده از این مواد به‌ویژه در شب‌های امتحان تشویق می‌شوند.
کد خبر: ۶۱۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۰ 18 August 2016
دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‎‌شرقی گفت: ترامادول و ریتالین دروازه ورود به اعتیاد است که متأسفانه جوانان و به‌خصوص دانش‌آموزان در فضای مجازی به استفاده از این مواد به‌ویژه در شب‌های امتحان تشویق می‌شوند.

به گزارش ایسنا، سردار «محمد نصرتی» در دوره آموزشی آشنایی با سوءمصرف مواد نیروزا و داروهای لاغری، ویژه مدیران زن باشگاه‌های ورزشی استان با بیان این‌که بعد از انقلاب اسلامی شاهد تحولات بزرگی در حوزه اجتماعی در کشور بوده‌ایم، اظهار کرد: تحولات جمعیتی بزرگی در سال‌های پس از انقلاب رخ داده است و هم‌چنین حضور زنان نیز در فعالیت‌های اجتماعی نزدیک به 10 برابر شده است.

وی افزود: شاه بیت تحولات پس از پیروزی انقلاب اسلامی گسترش رسانه‌ها و ارتباطات جمعی است، 18 هزار کانال ماهواره‌ای فعال وجود دارد  که برخی از آن‌ها با برنامه‌ریزی‌های سازمان یافته درصدد انحراف فرهنگی مردم کشورمان هستند.

وی ادامه داد: سالانه بیش از 50 نوع مواد مخدر و روانگردان توسط رسانه‌های ماهواره‌ای معرفی می‌شوند.

نصرتی، خانواده را جزو سرمایه‌های اجتماعی دانست و گفت: بانوان نقش کلیدی در فضای خانواده ایفا می‌کنند، پس باید به فکر سلامت و شادابی بانوان جامعه باشیم تا از حربه‌های دشمنان دور بمانند.

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‎‌شرقی  گفت: ترامادول و ریتالین دروازه ورود به اعتیاد است که متأسفانه جوانان و به خصوص دانش‌آموزان در فضای مجازی توسط دشمنان به استفاده از این مواد به‌ویژه در شب‌های امتحان تشویق می‌شوند.

وی با بیان این‌که مکمل‌های مورد استفاده در برخی باشگاه‌های ورزشی منشأ تقطیری دارند و جزو آدرس‌های دشمنان محسوب می‌شوند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این‌که دشمن برای تسلط بر کشور سرمایه‌های انسانی ما را مورد تهاجم قرار داده است، اظهار کرد: دشمن ارزش‌ها و فرهنگ مردم ما را نشانه گرفته است که برای مقابله با این مسائل باید دانش دشمن‌شناسی خود را تقویت کنیم.

براساس این گزارش، دوره آموزشی آشنایی با سوءمصرف مواد نیروزا و داروهای لاغری ویژه مدیران زن باشگاه‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی امروز 27 مرداد ماه در تالار اندیشه ائل‌گلی تبریز برگزار شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر