بازدید 4312

فرار بازیکنان و کادر فنی استقلال به زمین شماره 3 آزادی!

کد خبر: ۵۸۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 17 April 2016

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی با حاشیه‌های بیرون و داخل زمین برگزار شد که شعارهای تماشاگران استقلال علیه مدیریت باشگاه و همچنین مظلومی و سرپرست موقت این تیم همه چیز را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش تابناک ورزشی، حدود 40 الی 50 نفر از تماشاگران و مشوقین استقلال با حضور در محل تمرین به شدت علیه بازیکنان موضع گرفتند و با شعارهای بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم یا مربی کاغذی نمی‌خواهیم اعتراض خود را اینگونه به بازیکنان منتقل کردند. در بین اعتراض‌ها حمایت‌هایی مبنی بر مدیریت باشگاه صورت می‌گرفت.

پرویز مظلومی وقتی شرایط جوی تمرین را متشنج دید بازیکنان را به زمین شماره 3 منتقل کرد ولی لیدرهای استقلال همچنان در حال شعار بودند. ضمن آنکه آنها مرتب علیه بازیکنان موضع گرفته و خواستار اخراج برخی از آنها بودند. تعدادی از لیدرهای شعار می‌دادند پیراهن آبی غیرت دارد و به همین دلیل نصرالله عبداللهی برای دقایقی با مشوقین استقلال صحبت کرد. پس از صحبت‌های مشاور ویژه بهرام افشارزاده مقرر شد بازیکنان به سمت لیدرها بروند و به خاطر عملکردشان مقابل پرسپولیس از آنها عذرخواهی کنند. البته اعتراض‌ها باعث شد تا رئیس حراست ورزشگاه آزادی به میان تماشاگران بیاید و برای دقایقی با آنها صحبت کند. وی از تماشاگران خواست تا از شعار دادن دست بکشند و تیم‌شان را تشویق کنند اما لیدرها از نتیجه استقلال مقابل پرسپولیس ناراضی بودند و همچنان به اعتراض خود ادامه می‌دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی