بازدید 11014
۲

اعلام نحوه فروش بلیط های دربی/ ساعت باز شدن درب استادیوم مشخص شد

کد خبر: ۵۷۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 10 April 2016
 یکی از مهمترین تصمیماتی که در جلسه شورای تامین استان برای دربی ۸۲ گرفته شد در مورد حضور هواداران در ورزشگاه آزادی در حد مجاز بود و بر این اساس بلیت فروشی آن به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، صبح امروز (یکشنبه) نشست شورای تامین استان تهران برای برگزاری هر چه بهتر دربی  با حضور مهدی تاج، نماینده حراست سازمان لیگ، معاون سیاسی امنیتی استان تهران و دیگر مسئولان مربوطه در محل سازمان لیگ برگزار شد.

در این نشست حاضرین در مورد مسائل مربوط به برگزاری دربی 82 هماهنگی‌های لازم را به عمل آوردند. یکی از مهمترین تصمیماتی که در جلسه شورای تامین گرفته شد در مورد حضور هواداران در ورزشگاه آزادی در حد مجاز بود. با توجه به حساسیت فوق‌العاده‌ای که دربی 82 دارد مسئولان ارگان‌های مختلف پیش‌بینی کردند تماشاگران زیادی برای تماشای این بازی به ورزشگاه بیایند و از این‌ رو تمهیداتی را در این مورد اندیشیدند.

بر اساس تصمیمات گرفته شده در جلسه شورای تامین، قرار بر این شد که بلیت فروشی دربی 82 به صورت الکتریکی باشد و ساعت 12 روز جمعه 27 فروردین نیز در ورزشگاه آزادی به روی هواداران سرخابی باز شود، ضمن اینکه سازمان لیگ از ظهر جمعه تا زمان آغاز دربی مراسم‌های مختلفی را برای هواداران حاضر در ورزشگاه در نظر گرفته است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
تاریخ دقیق شروع بلیت فروشی به صورت اینترنتی چه روزی است؟؟؟؟ با تشکر
سلام من بلیط نتونسم بخرم میتونم روز بازی از دکه بلیط فروشی ازادی بگیرم توروخدا جواب بدید
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی