بازدید 4498
گزارش

راز نویدکیا در سپاهان چیست؟

تیم فوتبال سپاهان در دیدار برگشت خود مقابل لوکوموتیو ازبکستان از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ساعت 10 امروز اصفهان را به مقصد ازبکستان ترک کرد.
کد خبر: ۵۷۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 04 April 2016
از وقتی که ایگور استیماچ هدایت سپاهان را برعهده گرفته نه تنها مشکلات این تیم کم نشده بلکه بر مشکلات این تیم هر روز اضافه می شود.
به گزارش تابناک ورزشی، بعد از استعفای نابهنگام حسین فرکی از سپاهان پیش بینی می شد که این تیم این فصل روزهای راحتی را در پیش نداشته باشد.
حضور استیماچ کروات هم در راس فنی این تیم نتوانسته از مشکلات تیم کم کند. نکته جالبی که بعد از حضور استیماچ در سپاهان رخ داده تقابل او با برخی از بازیکنان قدیمی تیم است که معلوم نیست این اختلافات ریشه در مسائل فنی دارد یا پای بحث های دیگر هم درمیان است.
اولین برخورد استیماچ با هادی عقیلی بود و به راحتی این بازیکن ار از تیمش حذف کرد به طوری که مدیریت باشگاه سپاهان هنوز هم نتوانسته در مورد این بازیکن تصمیم گیری کند.
مرد کروات در ادامه برنامه های خود به طور نامحسوسی با خلعتبری و محرم نویدکیا هم چندان روی خوش نشان نداده است.
او در برخی بازی ها خلعتبری را از فهرست خود خط می زند و البته گاهی هم بازی می دهد. البته برخی شنیده ها هم حاکی از آن است که این بازیکن خلعتبری همیشگی نیست و چندان با هوش و حواس کامل در میدان حضور ندارد و شاید همین مسائل باعث می شود تا سرمربی زردپوشان نیز در انتخاب او دچار تردید شود.
نفر بعدی که استیماچ روی او زوم کرده محرم نویدکیا است. مردی که فرکی به خاطر فشار هواداران در حمایت از او مجبور به استعفا شد. نویدکیا اوایل فصل به دلیل برخی مسائل که همچنان مثل راز مانده در تمرینات تیم شرکت نمی کرد و  بعد از مدت ها کلنجار رفتن به تمرینات تیم بازگشت. البته این بازگشت چندان خوش یمن نبوده و از وقتی استیماچ هم به سپاهان آمده نویدکیا فرصت حضور کمتری برای عرض اندام داشته است.
البته از اصفهان خبرهایی می رسد همان هایی که در روی سکوها سینه چاک نویدکیا بوده اند اکنون از کرده خود پشیمان هستند و حتی خبرها فراتر رفته و صحبت از این است که محبوبیت این مرد باسابقه در بین هواداران سپاهان در حال کاسته شدن است.
همه چیز مثل راز مانده است و اینکه آیا استیماچ در این تیم پر از حاشیه گیر کرده و تصمیمات عجیب او به خاطر همین مسائل است و یا اساسا انتخاب این مربی اشتباه بوده و او در حدی نیست که بتواند تیمی مثل سپاهان را هدایت کند.
استیماچ در تازه ترین تصمیم خود نویدکیا را برای بازی لوکوموتیو ازبکستان به تاشکند نبرده است هر چند که می گویند محرم دچار سرماخوردگی شدید شده است اما با شناختی که از افکار این مرد کروات به دست آمده اگر نویدکیا سرماخورده هم نبود چندان مورد نظر سرمربی تیمش نبوده است.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی