بازدید 2668
سوژه

دوباره حق پخش،دوباره اختلاف/احتمال جلوگیری از پخش مسابقات لیگ برتر

علی کفاشیان پیشنهاد کرده که از پخش و حضور دوربین‌ها برای پوشش مسابقات لیگ برتر جلوگیری به عمل بیاید چون صدا و سیما حق فوتال را نمی‌دهد.
کد خبر: ۵۶۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 19 February 2016
علی کفاشیان دوباره تصمیم دارد از ورود دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها جلوگیری به عمل آورد.
به گزارش تابناک ورزشی، این روزها علاقه مندان زیادی به واسطه حضور در ورزشگاه ها و رایگان شدن بلط‌ها از بازی های تیمشان در استادیوم استقبال می‌کنند اما هنوز هم فوتبال ما معضلی به نام حق پخش تلویزیونی دارد.
در حالی که در ابتدای لیگ امسال و به واسطه اختلافات صدا و سیما و فدراسیون فوتبال تعدادی از بازی های لیگ برتر پخش نشد حالا هم کفاشیان دوباره تصمیم گرفته از ورود دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه ها جلوگیری کند. کفاشیان در این باره می‌گوید: می‌خواهم به هیأت رئیسه سازمان لیگ پیشنهاد بدهم که برای بازی‌های لیگ برتر پس از عید، دوباره جلوی دوربین‌ها برای حضور در استادیوم‌ها گرفته شود. معتقدم که دوباره باید این اقدام انجام شود و من پیشنهادش را می‌دهم و دیگر تصمیم‌گیری در این خصوص به باشگاه‌ها و سازمان لیگ مربوط می‌شود.
صداوسیما ببیند که این همه هوادار وقتی به ورزشگاه می‌آید یعنی آنها راغب هستند که بازی‌های تیم‌های مورد علاقه‌شان را از نزدیک ببیند و دوست دارند که این تیم‌ها هر روز قوی‌تر شوند اما با  این وضعیت که صداوسیما ایجاد کرده و حق پخش که حق طبیعی فوتبال است را نمی‌دهد روز به روز افت می‌کنیم. صداوسیما زور می‌گوید و حق باشگاه‌ها و هوادارانش را نمی‌دهد. اگر فوتبال ایران روز به روز رو به نابودی و انحطاط می‌رود مسئولش فقط صداوسیما است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل