بازدید 3078

از سرنوشت دیپلمات ایرانی در صنعا بی‌اطلاعیم

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن درباره سرنوشت دیپلمات ایرانی ربوده شده در صنعا اظهار داشت: خبری بیش از آنچه در رسانه ها موجود است، در اختیار ندارم.
کد خبر: ۴۰۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰ 21 June 2014
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن با بیان اینکه از سرنوشت دیپلمات ایرانی ربوده شده در صنعا اطلاعی ندارم، اظهار داشت: خبری بیش از آنچه در رسانه ها موجود است، در اختیار ندارم.

به گزارش ایرنا؛ جمال بن عمر پس از نشست شورای امنیت درباره اوضاع یمن، در یک گفت‌وگوی خبری درخصوص آخرین وضعیت «نوراحمد نیکبخت» دیپلمات ایرانی ربوده شده در صنعا پایتخت یمن، ابراز بی اطلاعی کرد.

برخی خبرها در هفته اخیر از سلامتی این دیپلمات ایرانی ربوده شده حکایت دارد و معاون عربی – آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان نیز ابراز امیدواری کرد نیکبخت به زودی آزاد شود.

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن در ادامه به تشریح تازه ترین رویدادها و انتقال سیاسی در آن کشور پرداخت و گفت: تهدیدات از سوی القاعده در جنوب یمن همچنان ادامه دارد و سازمان ملل حمایت های هر چه بیشتر بین المللی را در این باره خواستار است.

جمال بن عمر افزود: در ماه آوریل به شورا درباره درگیری های گروه الهوثی و دیگر گروههای مسلح که در جنوب یمن مستقر هستند، گزارش داده بودم که همچنان ادامه دارد.

وی بر ضرورت ایجاد طرح صلح از طریق مذاکرات مستقیم تاکید کرد.

بن عمر تصریح کرد: در دیدار با مقامات کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس بر تداوم همکاری سازمان ملل با آن کشورها برای حمایت از روند انتقالی در یمن تاکید کرده ام.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان