بازدید 735269
قیاس‌هایی که در واکنش به دستگیری گروه «هپی» باب شده؛

ماجرای فیلم ترسناک جنایت رقم خورده در بیمارستان قم چیست؟

به گفته مقامات پلیس، با توجه به بازتاب و تبعات این حادثه در جامعه، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این درگیری «بصورت ویژه» در دستور کار پلیس آگاهی و دستگاه قضایی استان قرار گرفت و [نقل به مضمون] «با انجام تحقیقات گسترده و گسترش اقدامات اطلاعاتی با بسیج تمام توان و با تلاش‌های شبانه روزی پلیس آگاهی و سایر رده‌های انتظامی، هویت طرفین دعوا مشخص و نهایتا دستگیر شدند‌».
کد خبر: ۴۰۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸ 24 May 2014
تأکید فرمانده پلیس بر سرعت عمل بسیار زیادشان در زمان دستگیری گروهی که با آهنگ یک خواننده خارجی رقصیده بودند، موجی از قیاس به راه انداخته که نه چندان جالب است و نه مبتنی بر حقیقت.

به گزارش «تابناک»، به فاصله چند روز از دستگیری و آزادی به قید وثیقه گروهی که با آهنگ یک خواننده آمریکایی در تهران رقصیده و ویدئو کلیپ آن را باز‌آفرینی کرده بودند، موجی در فضای مجازی به راه افتاده که بیشتر به لج و لج بازی شباهت دارد تا واکنشی منطقی و همین ‌برای کشاندن آن به فضاهای نامطلوب کفایت می‌کند.

اگر از شمار زیاد افرادی که در اثر کار قدرتمندانه پلیس و به‌کارگیری حداکثر توان برای دستگیری بازیگران این ویدئو کلیپ، پی به ماجرا برده‌ و با دیدن آن، واکنش‌هایی بیشتر از سر احساسات از خود نشان داده اند، بگذریم، طیف دیگر واکنش‌ها به قیاس عملکرد پلیس در حوادث گوناگون می‌پردازد و یکی از بهترین دستمایه‌ها برای این قیاس، فیلم جنایتی است که به تازگی در یکی از بیمارستان‌های قم رقم خورده است.

اگر طاقت دیدن صحنه‌های دردناک را دارید، این فیلم را ببینید تا برسیم به ادامه ماجرا؛ البته دیدن این فیلم وحشیانه ضرورتی هم ندارد و می‌توان با خواندن ماجرا، پی به اتفاق رخ داده در فیلم برد و به قدر کافی از خشونت حاکم  بر جامعه ترسید!


دانلود

با فراگیر شدن بازنشر و اشتراک‌گذاری این فیلم، پس از دستگیری گروه رقصنده‌های ملقب به «هپی»، برخی خلاقیت به خرج داده و این دو رویداد را با هم قیاس کرده‌اند تا به این نتیجه برسند که چگونه پلیس در شش ساعت شش جوان رقصنده را دستگیر کرده و اما در زمان وقوع جنایتی تا این اندازه سبوعانه، در محل نبوده‌اند و پس از آن هم نتوانسته‌اند در عملیاتی ضربتی، ضاربین (بخوانید قاتلان) را دستگیر کرده و به مجریان عدالت بسپرند؟!

اما ماجرای این فیلم چیست و فرجام آن چه شده؟

به گزارش پایگاه خبری قم‌نا، شرح حادثه از این قرار است که ساعت یک بامداد دهم فروردین ‌امسال، یکی از شهروندان قمی، جوان مجروحی را که توسط جمعی از اراذل و اوباش مورد سوء قصد قرار گرفته بود، با وسیله نقلیه خود از صحنه زد و خورد فراری داده و با تحمل ضربات قمه و چماق وارد آمده بر بدنه خودرو‌ ۲۰۶ خود، به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی می‌رساند.

اما این انتقال با تعقیب ضاربین، به حمله افراد مسلح به اورژانس بیمارستان منجر می‌شود تا درگیری ثبت شده در دوربین‌های اورژانس، جو متشنجی را نشان دهد که ماحصل آن وارد آمدن ضرباتی مرگبار بر پیکر فرد مجروح است؛ ضرباتی که انتقال جوان مجروح به اتاق عمل هم نمی‌تواند مانع ‌مرگ جوان و رقم خوردن قتلی وحشتناک شود.

اوضاع به قدری ترسناک بوده که در زمان ضرب و شتم، کادر پزشکی و پرستاران روپوش‌های خود را در آورده و از ترس جان پنهان شده بودند و مأموران حراست بیمارستان که تنها یک گاز اشک آور همراه داشتند، نه توانستند مانع ورود مهاجمان شوند و نه مانع فرار ایشان پس از سلاخی!

ماجرای فیلم ترسناک جنایت رقم خورده در بیمارستان قم چیست؟

بدین ترتیب از‌‌ همان آغاز کار یکی از دلایل شکل گیری حادثه، نبود ماموران انتظامی در زمان وقوع حادثه در محل ذکر شد -که ریشه در مشکلات خاصی داشت که ذکر نشده- تا این گونه القا شود که اگر نیروی انتظامی در صحنه بود، چه بسا چنین اتفاقی رقم نمی‌خورد، اما هرچه این ادعا می‌توانست اقناع کننده به نظر برسد، برای شرایط پس از ماجرا، فاقد قدرت نفوذ به نظر می‌رسید.

تا اینجای داستان، آن چیزی است که روایت آن دست به دست در شبکه‌های مجازی می‌چرخد و قیاس آن با ماجرای دستگیری گروه رقصندگان «هپی»، بستر نقد نیروی انتظامی را فراهم آورده است، اما این ماجرا ادامه دارد و ادامه آن بر خلاف آنچه بسیاری حدس می‌زنند، مبهم و ناپیدا هم نیست.

شاید پس از این حادثه، آن دسته هم‌وطنانی که ماجرا را شنیده بودند از خود می‌پرسیدند «مگر به این سادگی است که عده‌ای به بیمارستان حمله کرده، فردی را سلاخی کنند و بگریزند؟» و در طرح این پرسش، دستگیری قاتلان در زمانی کوتاه را انتظار می‌کشیدند.

به گزارش قم‌نا، ۲۵ فرودین، پانزده روز پس از رقم خوردن این حادثه تلخ، پیگیری‌های دادستانی و پلیس آگاهی قم به ثمر نشست و درگیری آغاز شده در محله شادقلی‌خان این شهر که به قتل در بیمارستان بهشتی ختم شده بود، با دستگیری عوامل حادثه پایان یافت.

آن گونه که در گزارش آمده، علت وقوع درگیری، اختلافات قبلی فی ما بین طرفین بوده و جز فرد مصدومی که به اورژانس منتقل شده بود و در ‌‌نهایت سلاخی شد، پنج تن از یک طرف دعوا و دو تن از طرف دیگر دعوا مجروح شده بودند.

ماجرای فیلم ترسناک جنایت رقم خورده در بیمارستان قم چیست؟

البته به گفته مقامات پلیس، با توجه به بازتاب و تبعات این حادثه در جامعه، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این درگیری «به صورت ویژه» در دستور کار پلیس آگاهی و دستگاه قضایی استان قرار گرفت و [نقل به مضمون] «با انجام تحقیقات گسترده و گسترش اقدامات اطلاعاتی با بسیج تمام توان و با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس آگاهی و سایر رده‌های انتظامی، هویت طرفین دعوا، علت درگیری، ‌سوابق طرفین و… مشخص و نهایتا عوامل اصلی شناسایی و دستگیر شدند‌».

اینکه ادامه ماجرا به کجا رسیده و آیا محاکمه ضاربان آغاز شده یا نه، بر ما پوشیده مانده، ولی آنچه از نقل این حادثه می‌توان دریافت، این گونه نبوده که رویدادی تا این اندازه خشن مورد پیگیری پلیس قرار نگرفته یا ختم به نتیجه نشده باشد؛ پس چرا برخی این رویداد را با دستگیری گروه هپی قیاس می‌کنند؟

بی‌شک مقامات پلیس بهترین پاسخ دهنده به این پرسش هستند، ولی گویا تأکید شدید پلیس بر سرعت عمل دستگیری گروه رقصنده‌ها در چند ساعت و مانور رسانه‌ای گسترده بر این رویداد در رسانه ملی، در کنار سکوت همین نهاد‌ها و یگان‌ها در قبال امثال حادثه‌های رقم خورده در بیمارستان قم، سیاست یک بام و دو ‌هوایی را نشان می‌دهد که کمترین عارضه همراه با آن، قیاس‌هایی باشد که برخی درباره عملکرد پلیس انجام می‌دهند و جنبه انصاف را رعایت نمی‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۳۹۸
"
به گزارش قم‌نا، 25 فرودین، پازنده روز بعد از رقم خوردن این حادثه تلخ، پیگیری‌های دادستان ی و پلیس آگاهی قم به ثمر نشست و درگیری آغاز شده در محله شادقلی‌خان این شهر که به قتل در بیمارستان بهشتی ختم شده بود، با دستگیری عوامل حادثه خاتمه یافت."
خوب است که خودتان نوشته اید "پانزده روز" بعد از حادثه...
عزيزم تابي جون تو اين كشور جان انسانها رو تار سيبيلهايي مي چرخه
با سلام، شناخت متخلفین در فضای مجازی آسان تر از محیط کوچه و خیابان است.
در ضمن، در این حادثه یک نفر زیان دید در حالیکه کسانیکه مرزهای عفاف را در جامعه علنا میشکنند به یک ملت زیان میرسانند
سلام . من خودم این فیلم رو فرستادم. الان تو قم کلا در این مورد حرف میزنن. قرار بود روز چهارشنبه 31 اردیبهشت سه نفر اصلی رو اعدام کنن حتی خودمم صبح زود رفتم میدان مطهری قم . خیلی آدم اومده بود. حتی 3 تا جرثقیل هم اومده بود و اونارو نیاوردن.گفتن باباشون تو زندان سکته کرده و فعلا عقب افتاده.حالا هر روز یه شایعه جدید درست میشه.
باید نیروی انتظامی حضور فعال و محسوس و شبانه روزی و مکفی در اماکن عمومی داشته باشد نه آنکه نیاز به تماس و حضورشان بعد از نیم ساعت باشد که قاتلین و سارقین فرار کرده باشند...!!!
عجب یعنی این بیچاره رو اراذل و اوباش تو بیمارستان کشتن وای بر ما و امنیتمون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
گرفتن جونا فقط راحته!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
قبلا از هر چی شکایت می کردیم میگفتن عیب نداره حد اقل امنیت هست،اخلاق هست،گوشت و میوه تو ایران ارزونه و... الان من فقط 1 دلیل میخوام واسه زندگی تو ایران لطفا کمکم کنید!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مقتول از بستگان قاتل و خودش نیز از اراذل و اوباش به نام بوده است ! تابناک غرض دارد که این مطلب رو صریح بیان نمی کند ! یک قمی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
امنیت؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حالا باید ببینیم اون نیروی پایسی که با افتخاز از دستگیری چندتا جون توی 6 ساعت حرف می زد، این ارازل را چندساعته دستگیر می کنه
ناشناس
| France |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آخه جالب اینجاست همون رسانه ها بخونین فیسبوق که پس فردا همین اراذل و اوباش رو میخوان اعدام کنن و به سزای اعمالشون برسون دایه عزیزتر از مادر شده و با چسبوندن برچسب های آزادی خواه و سیاسی و غیره جوسازی میکنن
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پلیس اومد و تو تلویزیون جار زد که رقصنده ها رو دستگیر کرده اما همون پلیس اومد بگه قاتلار و دستگیر کرده که برا بقیه مجرما درس عبرت بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مدیریت جهانی ما که خوب است اگر یک فکری هم برای مدیریت داخلیمان کنیم خیلی عالی میشود آنوقت آمریکا و دار و دسته اش باید بیایند از ما یاد بگیرند!!!!!!
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من یکی از اهالی قم هستم و از بطن ماجرا باخبرم
فرد کشته شده نیز یکی از اراذل به نام ساکن قم بودند و از اقوام ضاربین محسوب میشدند. نتیجه مهاجرت افراد به صورت بی رویه به شهرهای مختلف و از بین بردن اصالت و فرهنگ اصیل و جا افتاده شهرهای مختلف نتیجه ای جز این در پی ندارد
محمد - قم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
البته این مقتول خیلی بیچاره نبوده و خودش از هم کیشان قاتلین بوده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
1 سال ميره حبس باز دوباره آزاد ميشه همين آشو همين کاسه اين سر بعد بدتر!!!
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مگه قم هم ارازل داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حالاهی بیاد بذل وبخشش کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
البته در همون شب چهار نغر رو دستگیر کردند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عشششششششششششششششق است
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فرد مقتول و قاتل عموزادگان یکدیگر هستند.من خودم اصل مضوع رو میدونم..اما لزومی نداره بگم...فقط این بدونین که هم قاتلها وهم مقتول وبرادر از مجرمان و مواد فروشان محل هستند...و مقتول حکم مفسد الارض ازقاضی ........داشته وتحت تعقیب بوده..............اسم محلمونم نیروگاه هستش
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حالا که قراره همه مون (75 میلیون) کشته بشیم من که ترجیح میدم با قِر کمر کشته بشم تا قمه...!!!
ستاره
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
امنین ما مشکلی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
2 هفته بعد دستگیر کردن
البته اگه او ضاربین یه رقص دست جمعی تو بیمارستان می کردن 2 ساعت بعد دستگیر می شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
هنوز این روزهای خوشمون هست وقتی ارازل و اوباش همه جا برای خودشون میپلکند و باکی هم ندارن از داشتن سلاح سرد و گرم !باید منتظر بدتر شدن اوضاع هم باشیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
فقط اعدام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
عاشقتونم!
آقایون پلیس پس از کلی تلاش «هویت طرفین دعوا» رو کشف کردن. انگار مقتول هم فراری بوده!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
خیلی دلم می خواد چهره قاتل موقع قصاص هم اینجا بود تا کسایی که فکر اینجور کارها به سرشون می زنه، نتیجه این کارا رو هم ببینن خصوصا اونی که داره فحش می ده!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ناشناس 19:42 شما فکر میکنید این ادم هایی که اینجوری ادم میکشن فکر نمیکنن که جرم قتل قصاص نفسه؟!!مشکل جایه دیگس،مشکل عصبی شدن جامعه و اختلالات رفتاری که جامعه مارو به این سمت میبره.این همه اعدام شدن چیزی درست شد؟!!
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
غیر قابل انتشار ها رو ببین!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مجلس چرا لایحه حمل سلاح سرد را تصویب نمیکند؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آخه فقظ زورش به دخترا و جوونايي مي رسه كه يه تار موشون بيرونه
USF
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
عقلتان نرسيد اول فيلم را كه هيچي نداره حذف كنيد؟ نيم ساعت وقت هدر داديم تا اين بخش لود شه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حالا یک گروه راه بیفتند برای قاتل ها رضایت بگیرند، بیچاره مردم عادی
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
وقتی که مد شده که پای چوبه دار محکومین به به دار رو می بخشن، وضع از اینی که هست بدتر هم میشه.
حبیب عباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
من روزنامه هفت صبخ به تاریخ 6 اردیبهشت 93 رو هنوز خونه دارم که نویسنده روزنامه یه نقدی بر کلیپ هپی نوشته یعنی ادعای پلیس ادعای واهیه که تو 6 ساعت رقصنده های کلیپ رو گرفته چون دستگیری یک ماه بعد از پخش کلیپ در شبکه های اجتماعی انجام شده
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
صلابت پلیس ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
قابل ذکر است در اولین اقدامات رییس بیمارستان بازداشت شد که با دخالت نظام پزشکی آزاد شد
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
باید اون عزیز قمی که اون جوان رو به بیمارستان رسوند جلوی بیمارستان می رقصید تا پلیس برسه وجوون رو نجات بده !!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اقا اگه امریکا بود تا یه ماه بیست و سی نشونش میداد ولی اینجا همه چی ارومه!!!!
ایران من
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
امنیت تنها در سایه آرامش اجتماعی و فرهنگ اصولی بروز می کنه.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
البته معلوم هم نیست فقط قاتلین اراذل بودند!!! یعنی دو طرف مثل هم بودند و همدیگر را هم مجروح کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
من خودم چندتا درگیری رودیدم که بلافاصله به110زنگ زدیم پلیس بعدنیم ساعت باپایان یافتن یافرار وجنایت اراذل اومده تازه میپرسه چی شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
اینکه اراذل و اوباش اینقدر وقیح شده باشند که برای انجام جرمشان به داخل بیمارستان بیایند یا دسته جمعی داخل پارک ها به ایجاد رعب و وحشت بپردازند یادنبال نیروهای انتظامی بکنند، در چند سال اخیر زیاد شده . باید ریشه یابی شود
ناراحت
| United States of America |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
وای بر ما ایرانی ها
خیلی وقته که غیرت و انسانیت ما ایرانیا رو فقط میشه توی داستانا و افسانه ها پیدا کرد
فقط عقده و خشونته که توی وجود ما جا خوش کرده
محمد
| United States of America |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
ببخشید من متوجه نشدم اون که زیر تخت افتاده بود مرد؟ آخه مگه اون مجروح نبودش پس چجوری داشت دعوا میکرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
وضعیت روز به روز داره خراب تر میشه باید مسلح بشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
اقا منم بودم می رفتم رقاص ها رو دستگیر می کردم نه قمه به دستارو .
amin
| Germany |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
واقعا این مملکته ما داریم ؟؟؟/
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
درود بر نیروی انتظامی و حافظان امنیت ملی و شرم بر یاوه گویان بی حیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
مطمئن باشید تا الان پلیس از این اتفاق خبر نداشته وگرنه نه با یک اقدام ضربتی و قافلگیرانه و کار اطلاعاتی دقیق در کمتر از 6 ساعت آنها دستگیر می کرد!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
احتمالا اونم یکی مثل خودشون بوده
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
توی خبر ها همیشه میاد که فرد دستگیر شده سابقه های فراوان سرقت شرارت و ... داشته.
یعنی بعد اون همه سابقه طرف ول تو خیابون می چرخه هر کاری خواست بکنه. به عنوان مثال عرض شد
حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
پلیس به تماسهای که اعلام بکند مثلا یک دختر وپسر این کار را میکنند بصورت فوری رسیدگی میکند ولی به تماسهایی از این جنس که اعلام زد وخورد ودرگیری ونزاع وقتل باشد بعداز ختم غائله رسیدگی میکند
پارسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
چرا نباید توی مملکت اسلامی حکم قمه با حکم اسلحه یکی باشه هردو محاربن؛قوه قضاییه فکری کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
شما فکر کن یه نفر با نیست خیر به یه انسان رو به مرگ دیگه کمک میکنه و بعد به دلیل این عمل خیر خواهانه کشته میشه! این فاجعه است! فاجعه! نه فقط برای نیروی انتظامی برای ما! برای ایرانی و ایران که...
اخلاق مرده تو این شهر!
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
داریم کجا میریم؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
به جرات میگم که این درصد خیلی کمی از نا امنی در این مملکته که حالا تصویر آن پخش شده . موارد زیادی هم هست ولی چون همگانی نمیشه ......انشاءا.. با همت مسولان و پلیس نا امنی ریشه کن بشه
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
شما رو به خدا این رو هم پیگیری کنید
فرشته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
وای بر ما و مردم مون که میریم پنهان میشیم تا اتفاقی برامون نیافته
mostafa
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
تو همه جای کشور از این جور اتفاقات هست .ولی هیچ وقت تو رسانه ها منتشر نمیکنن . جنایتهایی میشه که واقعا وحشناکتر از این هست .
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
این گونه افراد و مشابه اینها را باید زجر بدند و بعد ادام کنند. ادامشون ضروری...
مهدی
| United States of America |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
باور کنید ما همیشه از این صحنه ها تو قم مخصوصا محله های اذر ودروازه ری میبینیم
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
نه بابا سال دیگه احسان علیخانی تو ماه عسل میاره بابا مامان مقتولو که ازشون رضایت بگیره بعد مردم نادون هم کمپین حمایت از قاتل راه میندازن که بخشش برای این مادر به خطاها بگیرن
فقط باید تاسف خورد به حال این مردم ...
ظاهرا نیروی انتظامی فرصت و جرات مقابله با افراد شرور رو نداره و فقط دنبال بچه های مردم و بچه بازی و خاله بازی و مخصوصا کسانی که با آب پاش ، همدیگرو خیس می کنند ، هستند .
و دخترهایی که تار موهاشون دیده می شه ...
وضعیت به جایی رسیده که ملت از پلیس می ترسن و اراذل و اوباش با پلیس حال می کنند خودم بارها دیدم که رابطه خوبی بینشون هست .
من اگر جای مقامات باشم اینها را در سریعترین زمان ممکن از سقف همان اورژانس به دار می اویزم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
با تمام خانوادشون
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من اگر جای مقامات باشم بخاطر چنین اتفاقاتی خودکشی میکنم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما با این دیدگاهتون بیشتر ممکنه جای همان قاتلها باشید تا جای مقامات قضایی
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چنین مقام امنیتی باید استعفا بدهد
سید عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اشتباه نکن اینو بکشیم دیگری رو چی آیا باعث زدنده شدن مقتول هم می شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دیروز به دار آویخته شدند
Nazer
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
که بگی کار تموم شد ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بگی همه چیز آرومه ؟؟!!!
کارشناس ارشد مدیریت سلامت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بیمارستان محل درمان و التیام بخشیدن به دردها است، نه محل دار زدن و جان انسانها را گرفتن. اگر آن قاتلین خطا کرده اند، نباید کار اشتباه دوباره ای کرد.
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سریعترین زمان همون زمان کشتن طرف بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نخیر عزیزم جای مقامات باشی باید جای افتخارکردن به دستگیری چند جوان در 6 ساعت بابت عدم توانای در تامین امنیت استفاء بدهی و خود را به دلیل اهمال در انجام مسیولیت به مقامات فضایی معرفی کنی البته اگر مقامات قضایی قبلا استفاء نداده باشند
هموطن اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
بجای اعدام اینها برخی از مسئولین بی کفایت رو باید به دار آویخت..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اگر جای مقامات باشم بخاطر توانایی فوق العاده زیاد استعفا میدم!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
نیم ساعت قبل از دعوا باید اعدامشون میکردند
محمد جواد باقری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
چهارشنبه هفته پیش 5 نفرشون را اعدام و اون پیره هم قبلا تو زندان سکته کرده و مرده
محمود
| Australia |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
پليس با دستگيري وبرخورد شش ساعته با اينجورآدمها ميتونه آرامش رو به جامعه بياره وصدا وسيماي ملي ! هم با پيگيري اينجور جنايات قاطعيت پليس رو نشون بده نه با نمايش دستگيري مغرورانه چند تا جوان به قول خودشون فريب خورده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
به Nazer :

نمی خواهیم بگیم همه چیز آرومه. اما برای این که حداقل این دو سه تا وحشی فرصت تکرار چنین اعمالی رو نداشته باشند و دوباره خانواده های دیگه ای را داغدار نکنند
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
جناب ناشناس مسئولیت کیفری شخصی است طبق قانون مجازات اسلامی چه ربطی به خونوادشون داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
دادستان قم از فرط عصبانیت میخواست همین کار را بکنه ولی عده ای مانع شدند
سانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
سلام بمیرم واسه مادرش
ضارب ها و اراذل زود ازاد میشن وگرنه این همه اراذل تو جامعه نداشتیم...
شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه ... ؟؟؟؟؟
متاسفم براي خود و ديگر هم وطناني كه در اين جامعه بايد شاهد اينگونه ماجراها باشند و نه قدرت انجام فعاليتهاي بازدارنده را دارند و عواملي كه بايد جلوي اين اعمال را بگيرند بسيار ضعيف عمل مي كنند
گرچه تجربه ثابت کرده تو انعکاس نظرات سلیقه ای عمل می کنید و به اصطلاح نه می خواهید دل پلیس مقتدر رو بشکنید نه مخاطب پولسازتون رو ولی واقعا اقتدار پلیس یه مملکت به دستگیری 4تا جوون به جرم شادی تو منزل شخصی شونه یا دستگیری ارازل و اوباشی که هر روز تو خیابونا میبینیم مردم رو واسه یه کیف پول یا گوشی موبایل سلاخی می کنن؟؟ پلیسی که دو روز قبل این داستان رئیسش میاد میگه تو دزدی نسبت به سال قبل پیشرفت داشتیم با چه رویی میاد میگه با اقتدار 4-5 تا جوون بیکارو که ما نتونستیم برای تفریحشون برنامه ریزی درست بکنیم گرفتیم ، تو چند ساعتم گرفتیم، ما خیلی زبل هستیم!!
تحليل خوب و منصفانه يا است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پانزده روز پس از رقم خوردن این حادثه تلخ=ظرف 6 ساعت
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
کجاش منصفانه است با وجود دوربین در محل حادثه 15 روز طول کشیده 6 ساعت کجا 15 روز کجا کشتن یک نفر توی بیمارستان کجا رقصیدن 6 تا جوون شاد کجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اصلا هم منصفانه نیست.قتل و وحشیگری تو یه بیمارستان رو با کار چند تا جوون که "فقط" واسه شادی بوده و ضرری هم به کسی نرسونده مقایسه می کنین؟؟؟تابناک واقعا برات متاسفم
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
رسم بر اینکه پلیس وقتی عاملین یک جنایت بزرگ را شناسایی و دستگیرمیکند بیاد الم شنگه بپا کنه، اینجا هم اومدن با دستگیری چند جون ساده لوح را که همه چیزش کاملاً مشخص بوده با آب و تاب تو جامعه جار و جنجال درست کردن افسوس!!!!!!!
لطفا 6 ساعته ها بياين جواب بدين.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اومدیم جواب هم دادیم ولی کی چاپ می کنه؟!!!!
خودمم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
خب معلومه که نیروی انتظامی قم با تهران فرق میکنه.
مشهود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
ساکت شو بابا
همتون برای امنیت اخلاقی و اجتماعی خطر دارید
هم برای پلیس ، هم برای تابناک و هم برای خودمون متاسفم
پلیس به دلیل نحوه برخورد با مجرم! ها
شما برای نحوه خبررسانی که کمی از داستان پلیس کم نداره
و خودمون که توی ایران زندگی میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
همچین میگی انگار تو امریکا و اروپا گل وبلبله و از این اتفاقا نمییفته . . . عزیز جان وای بر ما که با یه اتفاق کوچک هم جوگیر میشیم هم وطن فروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
وجدان بهترین و عادلانه ترین محکمه است برای کسانی که فقط با آمار بازی می کنند، برای کسانی که ضعیف کش هستند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقا الان حجاب و مفاسد اجتماعی و تهاجم فرهنگی و ماهواره در اولویت است نه دستگسری دزد و قاتل و ارازل و اوباش!!!
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پلیس چکار کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
برای اولی و دومی حرفی ندارم. برای سومیش هم کسی مجبورت نکرده اینجا زندگی کنی. جمع کن برو هرجایی که فکر میکنی بهتره زندگی کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حالا شما که تو ایران زندگی میکنی و خودت هم اعتراف میکنی چرا سایت تابناک رو با فیلتر شکن باز میکنی که آدم بگه وای یه ایرانی خارجرفته کامنت گذاشته! چه باکلاس!
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما که با پرچم انگلیس امدی واقعا جای تاسفه که توی ایران زندگی می کنی؟ بهتره یک کم آمار جرم و جنایت را تو کشورهای مثل آمریکا را ببینی بد نیست تا مرغ همسایه را غاز نبینی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
می تونستم هزار تا لایک دیگه هم میدادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
موافقم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
عزیزم تابناکم مجبوره اینجوری گزارش کنه وگرنه فیلتر میشه
م.ج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
مطمئن باش لیاقت بیشتر از ایرانو نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
از ارادل میترسن
فرشته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
موافقم دمت گرم
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
سلام دوست عزیز که اینقدر از ایران بدت میاد
درسته که اقدامات نیروی انتظامی تو این مورد ناقص بوده ولی نباید به همه چی بد بین شد فقط کافیه یه سری به کشورهای اطراف و بعضی کشورهای اروپایی بزنی تا متوجه بشی که امنیت تو کشور خودمونه
جوانی که قمه می کشد یک نفر را می کشد، اما جوانی که هنجار شکنی کرده و می رقصد 75 میلیون نفر را می کشد، پس باید در مورد دومی جدیت و سرعت بیشتری به خرج داد.
پاسخ ها
بچه مسلمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
.
مطمئني داروهاتو منظم ميخوري؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
وای بر تو و وای بر افکارت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ای شیطون برای اینکه منفی جمع کنی اینجور نظر.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چرا 75 ملیون؟ کل جمعیت کره زمین را میکشد.
مفلوک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پوسیدم از بیکاری و بی پولی، آره عزیزم هنجار غم و غصه من با دیدن اون کلیپ 5 دقیقه واقعا شکست؟!
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بعضی حرف نزن و نظر ندن روزشون شب نمیشه ظاهرا منفیا رو ببین و خجالت بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقای محمد جعفر عزیز یادتان نرود که آیه قران است که کسی جنایت کند؛ مانند کشتن یک جامعه است. پس با توجیهی این چنین اهمیت آن را نکاهید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حمد جعفر جان عاشق این اظهارنظراتم
آخه قربون شکل ماهت
اون 75 میلیون که کشته میشن ته دلشون قند آب میشه
این بدبخت تیکه تیکه شده
اون کشتن با این کشتن خیلی فرق داره
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
در این که باید با هنجارشکنی فرهنگی مبارزه کرد شکی نیست...اشتباه اینجاست که امثال جنابعالی فکر میکنید با فیلترینگ و پلیس و قاضی میشه مشکلات فرهنگی رو حل کرد.... نه جانم سی ساله نشده بعد از اینهم نمیشه مشکل فرهنگی با بازداشت و زندان حل نمیشه با کار فرهنگی حل میشه.
ناشناس
| Czechia |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
جوانی که میرقصد 75 میلیون نفر را آزار می دهد..........متاسفم برات دوست گرامی.....دلواپس
علی
| Germany |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
والا شما منو هم کشتی ها.
ناشناس
| Armenia |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به قومی گرفتاریم که فکر می کنند خدا فقط ا
ونارو هدایت کرده!!!!!
شریف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو هم منو کشتی! عجب بکش بکشیه جون جعفر!
پربال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خودتو به یک روان پزشک نشون بده . همیشه هم میای اینجا گوهر فشانی می کنی داغون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حيفه اون مغز كه تو كله تو خداوند گذاشته جاش بايد ملات ميريختن
مملی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چه قیاسی ای کاش یک جو عقل توسر بعضیا بود اون جانیه این یکی رقصیده همون کاری که 90% مردم ایران توجشنهاشون انجام میدن پس همه رو بکشن وغاتلارو که فامیلهای شمان تکریم کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
استدلالت منو کشت...این طرز فکر خطرناک ت رو باید بکشی هموطن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هیچ گناهی بزرگتر از گرفتن جان به عنوان ودیعه الهی نیست و هیچ ثوابی بهتر از شادمان کردن خلق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو از وهابیا هم بدتری که با این طرز فکرت!!!
ایرانی
| Germany |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لطفا از 75 میلیون یکی را کم کن چون من اینطوری نمیمیرم
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
يعني اين همه تو اينترنت مي گشتي تا اين كليپ رو ببيني و كشته بشي؟ عجب!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یه سر به منفی هات بزنی می فهمی خودت کجای دل این مردم جای داری !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما که فعلا زنده ای!!! یا مردی داری از برزخ نظر میدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقا جفنگ نگو!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
قمه كشيدن و آدم كشتن جزو هنجارهاي شما و جامعه ما است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ازه مشخص شد. رص چه بيماري نه ببخشيد چه صلاح كشنده ا يه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کسی مجبورت کرده ببینی کی می رقصه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یعنی کلامی به ذهنم نمیرسه در جواب پاسخ شما بگم، متحیرم!!!! از همه جام داره دود میزنه بیرون
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
محمد جعفر جان!
داری شوخی میکنی فرزندم یا واقعاً احوال روحی و روانیت بده؟
پسرم قرصاتو سر موقع بخور بابا !!!
ناشناس
| Belgium |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
وافعا!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نظر هر کسی محترمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو که منو کشتی ممد جون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
الان یعنی تو کشته شدی؟؟؟؟ یعنی منو کشتن؟؟؟؟ پس چرا من زنده م؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فکر میکنم که شوخی کردی دوست من، ولی ما چقدر بدبختیم که آهنگ خوندن واسمون جرمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
برو بابا
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نزدیک من بودی چهارتا انگشت دستمو تو دهنت خورد می کردم.اگه تو مردی چرا پس پیام گذاشتی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
با توجه به اینکه با هنجار شکنی و رقص چند تا جوان 75 نفر از جمله جنابعالی کشته شده اید، لطفا به رتق و فتق امور برزخ و آخرت بپردازید، ما که نمرده ایم امور دنیا را رسیدگی می کنیم.
لطفا اموات در امور دنیا دخالت نکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
جوانی که می رقصد 75 میلیون نفر را می کشد ؟!!!!!
واقعا ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هنجار شکنی نمی دانم در این جامعه زندگی می کنید یا نه ولی هنجار شکنی در جامعه امروز ما خواندن نماز در اتوبوس بین راهی در بین مسافران و راننده ای است که نماز نمی خواند و...
متاسفانه اوضاع از بد هم بدتر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مهندس، آدمی که قمه میکشه، روح امنیت و احساس امنیت را در جامعه می کشدددددد
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقای محمدجعفر ضعف سیستم پلیس اینجوری قابل توجیه نیست
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این نظر رو تنهایی دادی یا کل تیر و طایفه ات کمکت کردند؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تا کوته فکرانی مثل تو وجود دارند مردم روی امنیت را نخواهند دید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
البته شما رو هم كه كشتن لابد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقای محمد جعفر با تاسف از اظهار نظرتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما خیلی باحالی محمد جعفر جان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نکنه خودت قمه کشی داداش؟
خجالت بکش...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نمیری شما با دیدن خوشحالی بقیه
سوال بی جواب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
میشه تو اصلا نظر ندی و بری همون خبرهای سایت خبرنگاران جوان را بخونی و نظر بدی.
ماندانا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو دیوانه ای چیزی هستی یارو
کشتن هر فرد در قران به صورت کشتن کل جامعه تلقی شده واونوقت تو این دوتا رو با هم یکی میکنی؟
خداوند شفا عنایت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
متاسفام برات اگه يك روز يك عزيزت رو اينجوري سلاخي كردن اونوقت بايد ديد نظرت چيه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
جوک نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تابناک چرا نظری رو که نویسنده برای تمسخر و ریشخند دیگران مینویسه تایید میکنی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پس ما بعد از اون کلیپ جزو اموات هستیم دیگه؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اولا که این مقیاس رو از کجا آوردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آگر با برادرت یا یکی از بستگانت این برخورد می شد بازم این حرف و میزدی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فقط متاسفم برات
با وجود افرادی مث تو کار کشور به اینجا رسیده
حیف. فقط حیف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما اینجور توجیهات رو از کجات در میاری؟
اميد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مطمئني كارش هنجار شكني بوده و 75 ميليون نفر را كشته‌اند؟!!!
يك نگاه به راي مردم به اظهار نظرتون بياندازيد و دوباره آمار كشته شدگان را حساب كنيد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آدرستو بنویس به درد دست گرمی قمه کش ها می خوری
ff
| Switzerland |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اون75 ميليوني كه با رقص يه نفر ميميرن همون بهتر بميرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما سر پل صراط جواب خدا رو چی میخوای بدی؟
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو الان مردي خبر نداري بيچاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
وقتی همین اوباش و ارازل یکی از عزیزانتو سلاخی کنن همین حرفو میزنی . واقعا که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یعنی به نظر شما اونیکه با قمه وارد اورژانس بیمارستان شده هنجار شکنی نکرده؟ حماقتهم حدی داره.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
محمد جعفر ، بجای اینکه حرف بزنی راه رفتی.شب بخیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چرا مغلطه می کنید. در تمام دنیا روزانه میلیونها نفر میرقصند پس باید تا حالا چند میلیارد بابت رقصیدن آنها کشته شده باشند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یعنی شما خودتو قاطی 75 میلیون نفر انسان! می دونی؟؟؟ پس باید تاحالا مرده باشی. خدا رحمتت کنه !!!!
زارعی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
او ديگه خيلي قاطي خداييش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو ديگه خيلي قاطي خداييش
الان يعني تو مردي؟؟؟؟؟ با ديدن اون فيلم؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بشین منفیاتو بشمر
محمد از قم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نمیشه تو نظر ندی محمد جعفر؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
طالبان که شاخ و دم نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ببینید با کیا شدیم 70 م
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
متاسفم برای شما اگر اینو ازته دل گفته باشین
Hadi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
دوست من بجای متعصبانه نگاه کردن به موضوع و لوث کردن بحث بهتر است در مضمون دینی قتل مطالعه ای بکنی و بفهمی که اگر کسی نفسی را بکشد گویی که جامعه ای را کشته است .
عماد
| Switzerland |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
درست هر دو كار زننده است ولي شما براي اينكه بيشتر به قبح قضيه پي ببري سراغ قران برو و ببين خدا درباره قتل يك بي گناه چه فرموده.
saeed
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خداوند تو قران میفرماید هر کس یک نفر را بکشد انگار همه جامعه رو کشته
میشه بگید کجا نوشته کسی که میرقصه 75 میلیون نفر رو میکشه
چیزی که جامعه رو میکشه افکار امثال شماهاست
مصطفي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
يعني تو الان مردي !!!!!!؟
البته تو را هم كشتنند
جعفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
{...هر کس انسانی را جز برای قصاص نفس یا فسادی که در روی زمین کرده بکشد ( یا از اسلام به کفر درآورد ) چنان است که گویی همه مردم را کشته ( و گمراه ساخته و در جهنمی مخصوص قاتلان بی گناهان خواهد بود ) ...} سوره مائده آیه 32
ببخشید که خدا با شما موافق نیست
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
راستي اگه اوني كه براش قمه مي كشن و مي كشنش خانواده خودت باشن، بازم همين نظر رو داري كه اول باييد برن اونايي رو كه رقصيدن رو بگيرن
هيچ كسي رو توي قبر كسي ديگه نمي زارن تو ايمانتو قوي كن رقص اونا روهم نگاه نكن. اگرچه كه با هركسي كه كار نامناسبي مي كنه بايد متناسب باهاش برخورد كرد
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خداوند عقل به شما عنایت کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خدا شفات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
راست گفتی، رقصشون منم کشته
رامین
| Kazakhstan |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
جعفر جون شما خودتو ناراحت نکن. یه دوش آب سرد بگیر قضیه حل میشه.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اینجاست که میگن با سر می خوام برم تو دیوار .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لطفاً درک و فهم شخصی خودتون رو با 75 میلیون نفر گره نزنید!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مطمئنی اسمت محمد جعفر هست ؟
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از کی تا حالا با رقص 75 میلیون کشته میشن؟؟

شما تا حالا نه ورود ممنوع رفتی نه دوبل پارک کردی نه هیچ هنجارشکنی دیگه که این جوری فتوا میدی ، نه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حالت خوبه؟
ناشناس
| Canada |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من جات بودم ممد جفر با این همه رای منفی خودمو با کش زیر شلواریم دار میزدم!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
منفیات بشمار عزیزم
استاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مطمئن باش اگه 1400 سال پیش بود شما فرمانده گروه خوارج می شدی.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
منم جزو 75 میلیونم؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لطفا از جانب خودت حرف بزن . بجای 75 میلیون ایرانی نه حرف بزن و نه نظر بده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
میگم اینارو یواشکی بفرستیم اسرائیل با یه قر کمرشون اسرائیل رو با خاک یکسان کنند؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
منن مرده بودم زنده شدم با دیدن اینهمه هنر .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
قمه کش حس امیت 75 میلیون نفر رو میکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو نیرو انتظامی کار میکنی، داداش؟
Saeed
| Kazakhstan |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خدا شاهده جمله واسم نمیاد...نمیدونم چی بهت بگم!نرود میخ آهنی در سنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو هم جزء کشته شده هایی یا مجروح شدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ما در دينمان داريم كسي كه يك نفر را كشت اشكالي ندارد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقا خودت میدونی داری چی میگی یا همین جوری یک چیزی میگی که گفته باشی؟
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
با سلام خدمت شما
عزیز دل اونهایی که شما بهشون لقب هنجار شکن دارن فقط و فقط قصد شاد بودن در یک لحظه را دارن تا رد میان این همه قتل و جنایت کمی خود را به فراموشی بزنن اینها نه قاتل روح هستند نه قاتل جان ، فقط شادکننده روح مردم اگه یه نگاه به اقدامات فرهنگی کشور بندازی متوجه می شوی .
Khoram
| United States of America |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خداوند شفای عاجل عنایت فرماید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
زرشک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگر هفتاد میلیون نفر با یک رقص میمیرند همان بهتر که یمیرند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عموجان شما توانایی بالایی درجهت عضویت در بخش فرهنگی گروه طالبان دارید
کامران وکیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
منو که تو یکی کشتی با این طرز فکرت!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
و تو با این نظرت یک میلیارد نفر را میکشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سلام عزیز جان!شوخی میکنید دیگه؟!!
مصطفی
| United States of America |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
وقت کردی منفی های تعدادی از این 75میلیون به قول شما کشته شده به دست جوانان رقصنده رو بشمری بد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
امیدوارم نظر دیگران در مورد حرفی که زدی شما را قانع کرده باشد.
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
محمد جعفر عزیز ، یه سوالی ازت دارم ، خداوکیلی با این استدلالی که کردی ، صادقانه جواب بده . تو دوست داری من برات برقصم و شادی کنم یا با قمه سلاخیت کنم ؟ فکر میکنی کدومش به کامت خوش میاد ؟
امیر ارسلان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقای محمد جعفر....اون که با قمه یه نفر رو میکشه ...در واقع اعتماد و امنیت خاطر یه کشور رو نابود میکنه ...کی میخواین شما این چیزارو بفهمین آخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
جعفر جعفر .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ببخشيييييييد عذرميخواااااااام روم به ديوار يه سوالي از شما(محمد جعفر)دارم......عقلم داري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جوابیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لطفا یکم فک کن...که چرا ملت بهت این همه منفی دادن...
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اما اگر پاش بیفته تو از اون هایی هستی که یه نفر رو میکشی. نه؟!!!!
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خدا شفات بده یعنی اگر یک جوانی ازخوشحالی برقصد 75 میلیون را کشته؟خدا مردم را از شر امثال تو مصون دارد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بابا بنده خدا منظورش از کشتن ، کشتن عشقی بوده :))
مختار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو این فیلم را حتما دیدی
شادی جرم هست مگه سیاسی بوده تا کی باید فقط ناله کرد چرا جوانان ما شاد نباشند به چه گناهی رقص؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شادی جامعه را پویا میکنه
ناهنجار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از ديد آقا محمد جعفر قتل هنجار است ورقصيدن ناهنجار .عجب!!!!!!!!!!
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگر ای اتفاق برای عزیز شما می افتاد باز این حرف رو میزدی آقا؟؟
yalda
| Spain |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خدا وکیلی تو یه نفر حاضری کشته بشی به جای 75 میلیون نفر؟؟؟؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بهتره حرف نزنی. تا اینهمه مورد تمسخر قرارنگیری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
الان این 99 درصد رای منفی که گرفتی نشون دهنده کشته شدن افکار متحجرانه توئه عمو!
تو ایران هم 74 میلیون نفر با افکار امثال شما طالبانی ها مخالفن
مشت نمونه خروار!
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آدمی با افکار خطرناکی مثل تو گناهشون کمتر از این ارذل و اوباش نیست
Nazer
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مریضی تو !!!!
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
وقتی چنین نظری رو خوندم از ایرانی بودنم احساس شرم کردم. یعنی ...
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
منفی هات رو بشمار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
واقعا براي تحليلت متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
احتمالا خواستی شوخی کنی ولی خیلی بی مزه بود
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما خوبی بقیه بدن ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من مسلمانم و شیعه. ولی ترجیح می دم برادرانم با موسیقی بمیرند تا با قمه!!!!!!
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یه روز که یکی از بستگان نزدیکت قمه خورد میفهمی چه شعری سرودی!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اگه تو مردی چطوری داری کامن میذاری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
استدلالت منو کشته!!! عقل هم خوب چیزیه
ساسان
| Germany |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
پس یه ماهی هست شما فوت کردی..روحت شاد..به امور اون دنیات برس گلم..
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کشتی منو با این حرفت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تعداد شما که اینجوری فکر میکنن بعید میدونم به 750 هزارتا هم برسه پس ازخودتون مایه بزار از 7425000 نفر دیگه مایه نزار ..آره با...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
؟؟؟؟؟/
123
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مثلا تو الان مردی
نیماm
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
امید است که این قمه کشها به سراغ شماهم بیاییند تا ببینیم بازم هم هیمن حرف را می زنی جناب آقای بی عاطفه!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما در کدام بیمارستان بستری هستید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو الان مردی جاسبر؟!
ali saedi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
آقای محمد جعفر واقعا برات متاسفم که جون یک انسان برات مهم نیست شما جه جور آدمی هستین . تو قم توی حوزه اینا رو به شما یاد میدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به مادرت بگو برات اسفند دود کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ینی الان از اون دنیا داری کامنت میزاری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
محمدجعفر یا اخی منفی هارو بشمار اگر فارسی بلدی!!!!
ساسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یعنی مرد مومن از نظر شما و سایر افرادی که مثبت دادند قتل، جنایت، ایجاد رعب و وحشت، از هم پاشیدن حداقل دو خانواده و ... هنجار شکنی نیست؟؟؟
سید عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اولین چیزی که در قیامت از انسان سوال می شود جان انسانها است
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ما که زنده ایم اگه شما کشته شدید جنبه ندارید
عموجان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
با آقای دوربینی رقابت داری جفری؟ دفعه آخر باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خدا شفات بده
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
(به همین جهت بود که ما به بنی اسرائیل اعلام داشتیم که هر کس فردی را بکشد، بدون اینکه آن فرد کسی را کشته باشد و یا فسادی در زمین کرده باشد، مثل این است که همه مردم را کشته و هر کس یک انسان را از مرگ نجات دهد، مثل این است که همه مردم را از مرگ رهانیده باشد و به تحقیق رسولان مابرای بنی اسرائیل معجزاتی آشکار آوردند، با اینحال آنگاه بسیاری از آنان بعد ازاینهمه پیامبر ومعجزات در زمین زیاده روی می کنند). سوره مبارکه مائده، آیه شریفه 32
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به سلامتی ینی الان شما مردین؟!! میشه آدرس بدین بیایم سر قبرتون؟
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این همه رای منفی تقریبا نودوهفت درصد خیلی حرف داره واصه گفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
واقعا اگه عزيز خودتم ميكشت همينو ميگفتي
pedram
| United States of America |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لعنت به من ایرانی اول به خودم
فریدون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مگه شما 75 میلیونی!!!!
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
برای این طرز فکر شما متاسفم.
ناشناس
| France |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
رکورد منفیها رو زدی اقا محمد جعفر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عزیزم برو اول معنی هنجار شکنی و یاد بگیر بعدا بیا باهم بشینیم جوک بگیم بخندیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عزیزم متاسفم برات همین تفکرات سطحی هستش که آخرش به همین مسائل ختم می شه
کجا نوشته که رقصیدن گناهش بیشتر از محاربه هستش؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اره اتفاقا من این ویدئو رو دیدم، در جا مُردم الان دارم از عالم باقی کامنت میدم
ساسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من دیگه حرفی ندارم!!!
عليرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
به نظر مياد سيستم ثبت مثبت و منفي در سايت دچار مشكل شده باشه
يه عده خاص براي ايجاد يه جو رواني عليه پليس منفي و مثبت ميزنند
عليرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
و خداوند توجيح را آفريد
رضا جلالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما احتمالا جرء این 75 میلیون نیستید .چون الان زنده اید!!!
اردبیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اقای عزیز می دونی چرا حضرت محمد در عربستان ظهور کرد اونها هم مثل تو فکر می کردن دخترانشان را زنده زنده زیر خاک می کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما خوت رو هم جزو مقتولین حساب کردی خب نبین جعفر جان این چیزارو
نوید
| Germany |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
باشه حرفی نیست .. پس از این به بعد اگه همین بلا سر خودت و خونوادت اومد زیاد ناراحت نشو .. به جاش برو اونایی که دارن هنجار شکنی میکنن رو ارشاد کن !!!
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اونی که با یه رقص کشته میشه همون بهتر که بشه چه یک نفر چه 75 میلیون نفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یه نگاه به مثبت منفی ها بکن دستت بیاد چه خبره ،
رضایا
| Germany |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چقد منفی داری قمه پسند
ناشناس
| Turkey |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عجب منطقی !!! واقعا تا حالا اینجوری قانع نشده بوذم :))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تعدا منفی جوابتو داد ممد جفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
رقصدندگان پشت بامی را به تلافی اینها اعدام کنید!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
افراط و تفریط به این میگن......آدمهای افراطی همینن دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
لطفا با افکار متحجرانه خود ما را نخندان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
والا ما که رقصو دیدیم نمردیم. اگر این جوری باشه که شما میگی مردم ایران باید همه مرده باشند تا حالا
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خیلی جالبه که بعضی ها !!! با دیدن رقص بقیه میمیرن!!
واقعا عجیبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از طرف قمه کشها از شما تشکر می کنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نوش جونت منفی هات
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
براي طرزفكرت متاسفم
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
توحتي ازنص صريح قران كريم هم اطلاعي نداري كه مضمون ومعني آن اينست كه اگركسي نفس مومني يامسلماني رابكشديك جامعه اسلام راكشته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
داداش شما فکر کنم جون ادما برات مثل .... بی ارزشه. خدا شف بده
لاله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
77 میلیون نفر دلشون شاد میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حیف خاک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
م ج چیزی بنام انسانیت و احساس و وجدان تو وجودت هست؟ انسانها اشرف مخلوقاتند خدا گفته تبارک الله احسن الخالقین .هیچ جمله ای در وصف کامنت تو ندارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا

امیدوارم قرآن رو قبول داشته باشی بزرگوار . . .
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما از طرف خودت صحبت کن!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
امیدوارم هنجار رو تو منفی هات فهمیده باشی - سخت نیست فهمیدنش - یکم فشار بیاری میتونی -
nashenas
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
واقعا بخاطر حضور مغزهای بزرگی مثل شماست که اینقدر پیشرفت کردیم...مرحبا به تو جون
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ممد جعفر خداوند مزارع گندم را با باد به رقص در می آورد پس آن نان و غذایی را که میخوری حرام اندر حرام است.!!!
بختیاری با غیرت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
و خاک بر سر شما که اینجوری مقایسه میکنی میدونم دیپلم رو هم به زور گرفتی وگرنه اینجوری مقایسه هم نمی کردی آی کیو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
امیدوارم یه روز همچین جوان قمه به دستی به جون فرزند خودت بیفته . درضمن مردم مثل جنابعالی خیلی ضعیف النفس نیستن که با یه موزیک اختیار از کف بدن . احتمالا از اونایی هستی که با دیدن یه زن بدحجاب چشات چپ میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
رکورد منفی رو شکستیا!! دمت گرم. البته بجز منفی چیزای دیگه هم بود!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو واقعا نظرت همینه؟؟!!!؟؟ پیشنهاد میکنم بری عضو بوکوحرام یا داعش بشی...!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نکنه قمه مال تو بود؟ راست بگو!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
شما با رقص یک نفر نمیر....
کسی که با یک رقص همه چیزو از دست میده..
بهتره واسه خودش فاتحه بخونه
آرما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
سلام بروبچ اینجا چه خبره !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آی من کشته شدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
عجب تحلیل کارشناسانه ای کردی شما چشم نخوری یه موقع!
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حقیقتا که فهماندن چیزی به کسی که برای نفهمیدنش پول می گیرد، سخت است.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
دیگه واقعاً گودبای‌پارتی جعفره!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
یعنی نه تنها ایشون با رقصیدن 4 نفر می میرند خدای نکرده، بلکه در مورد ظرفیت مشاهده رقص 74999999 نفر دیگه هم همینطور فکر می کنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
رکورد پاسخ ها رو هم شکستی
arman
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
همان به که تو مرده باشی .خدایش ی ریزه عقلم خوب چیزیه که شما متاسفانه هیچ بهره ای از ان نبردی.خدایا یا عقلش بده یا گرفتار قمه اش بکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مم جعفر
می‌شود یک خط این وسط بکشیم شما و این فمه کش‌ها یک طرف ما و این هنجارشکن‌ها یک طرف
والا اگر بنا باشد ترجیخ می‌دهیم به روش هنجارشکن‌ّا کشته شویم
عطا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آقا طالبانم تابنیک میخونن مگه؟
pedram
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
گر اراذل و اوباش با یکی از اعضا خانوادت اینکار بکنند بازم نظرت همینه
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
فک کنم برادری رفیقی یا فامیلی از قاتل قمه ایی هستی موش نخوره تو رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
قمه کشیدن چیز مهمی نسیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ماشالا به این هوش ! چش نخوری !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
عزيزم شما احتمالا در حال قر دادن بيهوش شدي

نمردي پاشو خودتو به موش مردگي نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مدعی ایرانیت که با این چیزا نمیمیری !!!! مشکل شما اینه که مردی اما متوجه مردن خودت نیستی
آیین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
دستت برسه تک تک مونو خونی می کنی که هنجار نشکنیم الان کی گفته شما باید هنجارهارا تعیین کنی
الهه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
وای مهندس به مامانت بگو برات اسفند دود کنه نابغه ای مثل تو چشم نخوره ...
يكي از اون هفتاد و پنج ميليون
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
سلام به همه كساني كه مي خوانند اگر طبق حديث نجات يك انسان نجات بشريت باشه كشتن يك انسان چه حكمي داره؟ و مقايسه كنيد 75 ميلون رو با 7و نيم ميليارد. منكر قبح رقص و ... نيستيم اما ... يه كم فكر كنيم شايد يه اتفاقي بيفتد. افلا يعقلون....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
پس از نظر شما قر دادن جزو سلاحهاي كشتار جمعي به حساب مي آيد ؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
خدایا ما رو با کیا کردی 75 میلیون نفر؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
برات متاسفم با این افکار . رقص یک جوان باعث مرگ 75 میلیون نفر می شود؟؟؟؟؟؟؟؟
منصور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
خدا رو شکر این منفی و مثبت ها هست که نشونت بده تا چه اندازه در اشتباهی
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آقا من به عنوان یکی از 74 میلیون نفر از شما می خوام نگران مرگ بنده نباشید، به زور من رو به بهشت نبرید قوربون دستت داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آقا من مي خوام خودكشي كنم ، به نظرتون ديدن اين كليپ جواب ميده ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
راستش رو بگو تو با القاعده و گروه داعش ارتباطی نداری
omid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آقای ممدجفر کاش سر خودت زیر اون کارد بود اونوقت میدیدم برای کدوم یکی جدیت و سرعت بیشتری میخواستی
قمي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آخه گودباي پارتي جعفره ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
متاسفم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
خیلی فکرت بسته هست. متاسفم
منصف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
آقای محمد جعفر :حیف از اون مغز که تبا خود حمل میکنید !!!!!؟؟؟؟ قوه تجزیه و تحلیل و ببین !!!!! راست بگید چقدر فکر کردید و به این نتیجه رسیدید ؟
راوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اگه فک و فامیل خودت هم زیر اون تیغ می رفتن همینو می گفتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ياد حضرت علي و مردم جاهل اون زمان افتادم
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
من فعلا زنده ام. بزار برم یه بار دیگه کلیپه رو ببینم شاید مردم واقعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
جعفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
من که جان تازه گرفتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
حرفت مشکوکه
ابن فرخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اقای محمد جعفر دین تازه اورده ای؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
لطفا بازهم هنجار شکنی کرده ، برقصید و مارا بکشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اینجور نظرها با این اسامی فقط با غرض صورت میگره
تا مردم را وادار به عکس العمل منفی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
محمد جان راسته می گن امشب گودبای پارتیه جعفره؟! ناقلا کجا می خای بری؟!!!!
سعید
| United States of America |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
کسی مثل تو هم کل کره زمین رو میکشه و باید پوستت رو بکنن و داخلش کاه بریزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ذهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اونایی که رقصیدن کجات رو ناامن کردن؟
اونی که قمه می کشه و سلاخی می کنه 75 میلیون که سهله 7 میلیارد نفر رو هم می ترسونه و حس ناامنی بهش میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
محمد جعفر بابات اومد فرار کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
بابا جعفر تو چرا؟؟؟ تو که گود بای پارتی میگیری چرا؟؟؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
بابا این مخصوصا همه تونو اسکل کرده که اینهمه کامنت جمع کنه.
وگرنه خودش ختم هپی هاس.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
واقعا" برای مغزت که شتسشو شده و پاکه پاکه متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
تو که با یه رقص میمیری چرا نمی تونی خودتو کنترل کنی و نگاه می کنی . بعدش هم فقط از مرگ خودت مایه بذار من با دیدن رقص اونا خوشحال و خندان و شاد شدم و به عمرم اضافه شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
خخخخخ
حامد گراشی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اگر تو انسانی و شعور داشتی می دونستی که خداوند میفرماید کشتن یک نفر مساویست با کشتن تمام انسان ها و زندگی بخشیدن به یک نفر مساویست با زندگی بخشیدن به تمام انسان ها در ضمن رقص و شعر هم باعث طراوت و شادابی پوست میشه خیلی خوبه...
م د
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
البته شما را کشتندها....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا
ناشناس
| Australia |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
تقصیر خودش نیست این بدبخت هم قربانی شستشوی مغزی در مدرسه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
کاش اون قمه کش تورا کشته بود تا بفهمی ضرر قمه بیشتر است یا ضرر رقص ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
الان که ما جزء اموات هستیم دیه مارو یکی حساب کنه لطفا ، لازمش داریم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
واقعا تاسف آوره همچین بیماریی
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
امشب منفی پارتی جعفره!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اتفاقا باب شدن و عادی شدن این وقایع ت تو مکان های عمومی(اگه جلوش گرفته نشه) بیشتر ضربه میزنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اگه کلیپ هپی جعفر عاقارو نکشت شماها میکشینش . بابا یه حرفی زد حالا ، انقد ضایعش نکنید . حتما جنسش خوب نبوده !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
کل تیکه هایی که به آدم تو 100 سال میتونه یاد بگیره زیر کامنتت میشه خوند . گناه داری خو !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
بنام خدا
طبق آیات دصریح قران کسی که یک نفر رابکشد مانند کسی است که همه مردم را کشته است !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
گود بای پارتی جعفره
سمانه
| United States of America |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
بابا يه غلطي کرد نفهميد ببخشيدش
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
آقا محمد جعفر دمت گرم! تا حالا هیچ کامنتی توی تابناک اینهمه منفی و کامنته پاسخ نداشته!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
واقعا تو مریضی
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
محمد جعفر جان یعنی خاک بر سرت با این تفکرت
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
عزيزان!
منظور ايشان از رقصنده بابك زنجاني بودا
منم باهات موافقم محمدجعفر
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
به قول اوس موسی ت پایتخت 3: محمد جعفر برو تو اتاق الان میام مزنمت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
تابناک با منتشر نکردن نظر من متوجه نیت شما شدم.
این اسامی با این نظرات 100% مشکوکه
طرف با اسم محمد جعفر میاد همچین نظری میده اونوقت شما منتشر میکنی پس شما هم مشکل داری ، هر مسلمانی میدونه بین قتل با کلیپ رقص خیلی فرق هست ، اما اینا میان با اسامی مذهبی اینجور نظراتی میدن تا مردم وادار به عکس العمل منفی کنن.
برای شما متاسفم
اگر هنوز یه مقدار شرافت برات باقی مونده منتشر کن ، البته الان دیگه اکثرا این صفحه رو خوندن و نظر گذاشتن پس دیگه فایده ای هم نداره نظر من رو بذاری ، کار خودتو کردی و می کنی مثل بعضی از سایت های مشابه
اسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
اقا اونا ول کنید... یکی بیاد اینو بگیره.....
خودم خفه ات می کنم..
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
بابا حساس ، کلیه سنگ ساز...
تو هم منه کوشتی بالام جان...
انی عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
فسیل چه موجودی هستی خدا می داند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
برو بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
ممدجعفر نبودي ببيني شهر پر از رقصنده و ارازل و اوباشه ممددددددد
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
خجالت بکش لااقل از خودت خجالت بکش
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
فعلا که همه زندن جز اون قمی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
جعفر جون تعداد منفی ها نشون میده چقدر نظرت طرفدار داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
عزیزم تعداد منفی هاتو بایدثبت گینس کنن فعلا رکوردداری
فهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
الکیییییییییییی میگه..... شما باور نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
واقعا آدم بی مغزی هستی. یکم از بالاخونه استفاده کن. حیفه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
ای منجفر ناقلا:
هیچ جوری بهتر ازین نمیشد بفهمیم چن نفر این صفه رو تو تابناک خوندن(ببخشین عامیانه نوشتم) آخه از ادبیات فارسی حیفم اومد واسه جوابتو نوشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
اگه شوخی کردیکه مرحبا
اگه واقعا عقیدته خاک همه دنیا بر سرت
پیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
واقعا خجالت داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
هر چیزی جای خودش را دارد.
بر اساس عدالت علی، قمه زنی جرم جدا و عرف شکنی جرم جدا است و مجازات در شان هر یک. ولی کلا متاسف شدم برای خودمون که به کجا رسیدیم اینقدر راحت آدم میکشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
آقای محمد جعفر ببخشید ها ولی خیلی پرتی
اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
ایشون از افعال معکوس استفاده نموده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
رقص یه ورزشه کجاش هنجار شکنیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
شدت جنایت قمه کشیدن خیلی بیشتر از رقصیدن است.البته یادت باشد رقصیدن کسی را نمیکشد اما قمه میکشد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
شما حتما به یک روان پزشک مراجعه فرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
محمد جعفر عزیز واقع بین باش
تو هر خانه ای که نگاه کنی در جمع خانواده ها تولد و عروسی و ... گرفته می شود و جوانان ما حالا در حریم شخصی خودشان می رقصند با نظارت پدر و مادر اما در جامعه آن هم در بیمارستان و جلوی دوربین چنین کاری واقعا جای تاسف داره برای جامعه ایرانی این وحشی بودن آن جوان است که غمه دست می گیره و به سلاخی یک انسان مشغول می شه انسان وحشی خطرناک تر از شیر وحشی درنده است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
امثال تو هستن که وضعمون اینه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
جعفر جون به این میگن یه شبه ره صدساله رفتن
هم معروف شدی هم محبوب :-))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
عباس معصوميه!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
جعفر جون یه شبه ره صد ساله رفتی با این کامنتت
هم مشهور شدی هم محبوب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
تو هم منو كشتي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
مغز فسیل شدت منو کشت
ناشناس
| Iraq |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
گیر کیا افتادیم محمد جعفر
م از قم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
والا نه تنها ما رو نکشت کلی هم لذت بردیم... شما هم نترس. تا امثال شما ما رو جوونمرگ نکنید هیچیتون نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
lبراي شما متاسفم كه هنجارهاتون اينقدر شكننده هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
حیف اون اسم روی شما...
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
کم خرد
بهزاد نوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
هرگز با احمق ها بحث نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
مراقب خودت باش چون توی شازده حسین سه نفرو کشتن اگه تونم بودی تونم می کشتن
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
دیوانه ای.؟..برو یه کم دنیارو ببین ببو....
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
ای وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
به نظر من تورو باید اعدام کنن
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
10 ثانیه قبل از اینکه کامنت بنویسی فکر کن !!!

مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
آههااااااااااااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
خاک بر سر ملتی که با رقصیدن 6 جوان کشته بشن. اگر ملت با رقصیدن 6 جوان کشته بشن پس همون بهتر که نباشن
سمیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
این همه جواب کامنت برای تو..چیزی شبیه یاسین خوندن هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
ننگ بر تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
من رو هم از جمع 75 میلیون کم کنید
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
آقا من که یه ساعت خندیدم! پس میگن مردیم از خوشی منظور همینه! من که ترجیح میدم اون شش تا منو بکشن تا این شش تا قمه ای!!
کشته شده
| France |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
حیف که با دیدن اون فیلم به شدت منجزر کننده!! کشته شدم یعنی برات مثبت میدادم. هر چند که دردی از دردات دوا نمیکرد !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
هیچ گناه کبیره ای به پای قتل و شرک نمی رسه
تحجر آخه چقدر که اصول رو زمین میذارید و فروع رو رو سر میگیرید؟
چند نفر رقصیدن و نه با دروغ نه با ریا
صداقتشون به اندازه کل اون ریا کارایی که دستگیریشون رو تو بوق و کرنا کردند می ارزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
خدایا ما رو با کیا کردی هفتاد میلیون ؟

اللهم اشف کل مریض
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
اگه شمائید از پیغمبر هم جلو میزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
سرعت عمل واسه رقصیدن.
خودمم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
آقا محمد حرف شما خلاف متن صریح قرآنه که میگه اگه کسی انسانی رو بکشد مثل این است که جامعه ای را کشته است.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
دوست عزیز اگر خدای ناکرده خودت یا یکی از بستگانت قربانی اتفاق این بیمارستان بودید باز هم همین نظر را داشتی
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
حیف اسم محمد که رو تو گذاشتنش!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
آره خو من وقتی کلیپ رقصو دیدم یک هفته تو کما بودم از وقتی هم به هوش اومدم جرات نمیکنم برم پشت بوم خونمون. من هم خواستار "جدیت و سرعت بیشتری" هستم
صالح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
قبل از اینکه حرف بی عقلانه بزنی کمی فکر کن آدم ناعاقل.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
نگنه با قاتلها نسبت فامیلی داری یا اصلا خودت هم باشون همدست بودی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
توهم برت داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
ولی من میگم یکی برا آدم برقصه بهتر از اینه که با قمه بزنه آشو لاش کنه. شما موافق نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
واست دعا می کنم خوب بشی
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
این آدم با این اسمی که برای خودش انتخاب کرده فقط خواسته دین رو غیر منطقی و غیر انسانی نشون بده...
قضاوت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
احتمال آقای محمد جعفر خودشان از اراذل و اوباش تشریف دارند آقا محمد جعفر لطفا از جانب خودت نظر بده نه از جانب 75 میلیون نفر / از این 75 میلیون نفر / شاید تنها دو میلیون نفر هم نظر شما باشند انشالله شما با اراذل و اوباش محشور شوید و ما با اون دوستان رقصنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
خجالت بکش افکارتو عوض کن
l
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
جغفر من الان 30 سالمه كارشناس الكترونيك 5 ساله دارم دنبال كار ميگردم----كليپ هپي رو نگاه كردم بعد از 5 سال نااميدي لبخندي تو لبام اومد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
جعفر......
ازتو بعيده
خودم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
صلوات بفرستین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
خدایا با کیا شدیم 70 میلیون....خدایا چرا چرا چرا...
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
اشتباهی مثبت زدم خیلی عذر میخوام!!!
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
لطفا با اسم اسلام این تفکرات را پخش نکید. دین خدا را هم شما دستکاری کردید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
آقا منفی ها که مشخصه . موندم این مثبتا رو کیا میدن !!!!
آقا من تا الان اون کلیپو ندیده بودم میرم که کشته شم !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
این محمدجعفر هم اعدام کنید باتشکر
باران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
امیدوارم تو اون یه نفر باشی که با قمه تیکه تیکه میشه ومن جز اون 75 میلیون که با رقص میمیره
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
با این نظر دادنت
محمد
| United States of America |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
هه هه هه خندیدیم
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
این دوستمون رو خواستیم بکشیم جلوش قر بدیم :V
گاگولی هم حدی داره عقــده جعفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
اون مملکتی به بخواد بخاطر رقص به انحراف بکشه باید همشون و به دار اویخت
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
اونوقت فقط با رقص 75 میلیون کشته شدن-متاسفم برات-چرا تو نمردی پس
لیلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
خدایا ریشه کور فکرها رو بکن
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
پس معلوم شد که عین 75 میلیون تو خونشون ماهواره دارن و این چیزا رو میتونن ببینن. پس نیروی انتظامی دیش کیارو جمع میکنه.
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
سخته از الفاظ رکیک استفاده نکرد.اما چاره چیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
واقعا متاسفم برات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
جوک میگی ابول ابدوغ
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
یکی بیاد این ناشناس رو جمع کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
جامعه ی سالمی داریم . اما یک در هزار توش افراد
مریضیم هس محمد جعفر خان من جمله این افرادن اینا رو باید از زندگی ساقط کرد حالا بگین به عقاید هم احترام بذارید ! این احترام ارزش ... هم ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
می دونی چی گفتی؟
وقتی پلیس یک کشور نتواند امنیت مراسم جناح پیروز شده با اکثریت رای مردم را تامین کند از این پلیس انتظاری جز دستگیری سریع چند مطرب و خواننده که جزو بی آزارترین افراد جامعه هستند نمی رود.
همه جای دنیا مردم با دیدن پلیس احساس امنیت می کنن اما اینجا برعکسه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
احسنت!!!
فيروز
| Netherlands |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بابا جهانگرد!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تو با طالبان نسبتي نداري؟
سعید
| Lithuania |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من والا هیچ کاری نکردم که پلیس رو عصبی کنه ولی میبینمشون احساس ترس می کنم و بیشتر عصبی میشم.
رضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
همه جای دنیا ؟
شما برو آمریکا ببین پلیس با سیاه پوست ها چه کار میکنه ...
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
حرف مفت زدن کاری نداره ببخشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
فقط تو رو کشته آقاي تند رو
ناشناس
| France |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تاززه با رقصیدن همه را زنده می کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
از طرف قمه کشها از شما تشکر می کنم.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اینجا فرار میکنن!!
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
توی سوییس شما فقط توی فرودگاه پلیس رو به صور علنی میبینی!
بقیه جاها جوری رفت و آمد میکنن که نه مزاحم مردم باشند و نه از کارشون کم گذاشته باشند!
احساس امنیت هم در حد تیم ملی!!
یک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
یه چیزی شنیدی داری بدون فکر تکرارش میکنی. خدا تو و امثال تو رو شفا بده.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اینجا قمه کش ها و زورگیرها و مواد فروشان و اختلاس کنندگان و ... احساس امنیت می کنند. این به اون در.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مثلا تو این ماجرا قمه کشا خیلی احساس نا امنی کردن؟!!!اینو به اون دوست 22:11 میگم
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ناشناس 22:11 شما خواستی با گفتن آن جمله این بابا را مسخره کنی. ولی متاسفانه نظر شما صحیح نیست و تعداد مثبت های خیلی بالای این کامنت نشان از حقیقتی تلخ در جامعه ما دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
برو چای گوزل بخور
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
کار پلیس در هر دو مورد قابل تمجید است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ای ول با مرام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
تازه وضعیت پلیس تو جاهایی مثل تهران خیلی بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
خدا من و امثال من را شفا بده تا هرچه سریعتر از این دی...خانه فرار کنیم
ناشناس
| Germany |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
خاک بر سر کسی که با یه موزیک ویدیو شاد رو بد تر از قمه کشی میدونه . خوب نبین . این همه فیلم هنجار شکن تو این مملکت هست .آیه اومده که حتما ببینی . فکرهای شما از قمه کشی بدتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
برعکسه چون هرکدوم از ما یه گیری توی کارمون هست
ناشناس
| Iraq |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
البته دليلش كاملا واضحه ولي سانسوريه!!!
م از قم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
آقا/خانم یک ایرانی فک کنم شما کلا ایران نبودی!!
والا ما وقتی پلیس از کنارمون رد میشه کلی ذکر میخونیم از ترس -_-
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
من که 45 سال ایران و 7 سال خارج از ایران زندگی کردم و الان هم دائما در تردد هستم کاملا حرف ایشان را برای کشورهایی نظیر کانادا تایید می کنم و همین سفارش را به بچه هایم هم کرده ام که در کانادا هر مشکلی داشتند به پلیس مراجعه و در ایران سعی کنند تا ممکن است از پلیس دوری کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
آفرین و احسنت
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
آهها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
یک ایرانی جان، خیلی هم راست می گه این کامنت!
امیر
| United States of America |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
ماشاا... منفی!!!
فرشته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
خدا این قمه کشا را نصیب یه ایرانی کنه تا بفهمه فکر و تکرار یعنی چی امیدوارم معنی عقلا هم بفهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
فقط خواهشا از روی احساس حرف نزنید
سحر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
وای خیلی طرز فکر دیکتاتورواری داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
باز تو خودتو آدم حساب کردی ؟؟؟؟؟
پليس ما در مقابل چند تا جوان بيگناه كه از سر بي مسئوليتي مديران براي يك تفريح سالم كه در ايران فقط شده فست فود خوري و با ماشين چرخيدن در خيابانها شمشير ميكشد و يا براي چند دختر بيحجاب همه كار ميكند ولي براي يكسري آدم لات بي همه چيز عاجز و درمانده است
تبریک به تابناک به دلیل اطلاع رسانی این واقعیت ها در جامعه
پاسخ ها
آریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اشتباه منفی دادم..
+
این طایفه همیشه عامل بدترین و خشن ترین نزاع ها و قتل ها در سطح استان قم هستند
سلام
اینکه نیروهای حراستی بیمارستان به گفته تابناک گاز اشک آور داشته است کاملا دروغ است چون خود من یکی از پرسنل آنجا هستم و هیچگاه به مسئولین حراست هیچ نوع وسیله برای دفاع از خود داده نشده حتی اگر ضرب و شتمی هم از طرف همراهیان باشد بازهم حق دخالت ندارم
هفته گذشته 4 نفر از عوامل قتل در قم اعدام شدند.
پاسخ ها
بچه مسلمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
.
فك كنم تقويمتو از آخر سال شروع كردي!!
از قم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تایید میشه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خبر می دادی رضایتیون میومدن برا رضایت
وجدان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خب یعنی اینا رو اعدام نکنن؟ یا بزران 4 تا که شدند اونوقت؟
مختار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
یک نفر هم در این خصوص اعدام نشد چرت نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کجا کي؟؟ ما که نديديم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
شما که منفی دادین ، یعنی اعدام نشدن؟؟!!! آخه همینطور منفی؟ بعضی ها عادت دارن به منفی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
عوامل کدوم حادثه؟ همين حادثه مورد بحث يا حوادث 10 سال قبل؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
من قم زندگی میکنم. 4 نفرشون جلو بیمارستان اعدام شدند. این دیگه منفی نداره که دادید. نکنه نباید اعدام میشدند؟؟؟
مهدی
| Germany |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
منفیها به خاطر مخالفت با اعدام هست بیسواد
شهروند قمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ایکاش اطلاع رسانی میشد تا حساب کار دست بقیه بیاید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
منظور این افرادی که منفی زده اند، این است که باور نکرده اند که اینها اعدام شده اند.
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
دوستانی که منفی دادند احتمالا باور نکردند که اعدام شدند
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
الکی میگه!!!!!!!!
سید خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اگر اینقدر سهل انگاری در اجرای صحیح مجازاتها نبود و واقعا طبق شرع عمل میشد ما امروز با این همه هنجارشکنی مواجه نبودیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اعدام راه حل نیست.
افس پلیس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
دادا این مسائل با اعدام حل نمیشه هر روز دارن اعدام میکنن هر روز این جنایتا داره افزایش پیدا میکنه جان تو عجب بکش بکشیو!!
ناشناس
| Iraq |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
چرا علنی نشد
از قم 2
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
حالا هی اعدام کنند.... تاثیرشو روی آمار جرم و جنایت میبینم دیگه. هر روز یه جنایت جدید...
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
من منفی دادم و اگر اجازه بدین می خواهم بگم چرا. اولا که اطلاع رسانی صحیحی درباره روند دستگیری و اعدام اگر هم واقعا اعدامی در کار باشه نشده! دوما مگر میشه هر انسانی رو حتی اگه خود شیطان هم که باشه به این سرعت اعدام کرد؟! مگه کشور قانون و دادگاه نداره؟‌ این چه روند قضایی هست که افرادی فاصله دستگیری و اعدامشون زیر یک ماه بشه؟ از هر طرفی به قضیه نگاه کنی شک آوره. در آخر اینکه چه دلیلی داره هر حرفی در بخش نظرات نوشته بشه رو قبول کرد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
باید اطلاع رسانی میکردند دلمان خنک میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
ما منفی دادیم چون خبری نشده تازه دیروز گفتند که عوامل در محل جنایت اعدام خواهند شد حالا کو تا چند تا بیچاره رو بگیرند و بجای عوامل اعدام کنند .
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
راه حلش اعدام نیست
این بدبختام که رفتن اما از قدیم گفتن پیشگیری بهتر از درمان است
دلیل اینکه 4 تا جوون ایرانی به چنین پستی ای بیفتن مهمه نه اینکه کار از کار گذشت بیان و با 4 تا اعدام بگن امنیت برقرار شد !
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
چرا چاخان میگی
zahra.z
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
برای امنیت جامعه برخورده جدی لازم است
اراذل و اوباش به هر حال چاقو و قمه دارند ! حمله میکنند ! خطرناکه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خطرناکه حسن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اینجا ایران است زیر 14 ساله ها نگاه نکنند چون ایران جای ترسناکی است
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خطرناکه حسن
سعید
| Lithuania |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این ارازل توباش هم به نوعی قربانی نا بسامانی های اجتماعی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اینطور که محمد جعفر این بالا گفته ((قر کمر)) این جوونا خطرناک تره!!! حتی از بمب هسته ای خطرناک تر...75 میلیونو میکشه... خب اینارو بفرستیم اسرائیل پس همشونو در جا میکشن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
چون خطرناکند پلیس نباید سریع پیگیری کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
البته به گفته مقامات پلیس، با توجه به بازتاب و تبعات این حادثه در جامعه، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این درگیری «به صورت ویژه» در دستور کار پلیس آگاهی و دستگاه قضایی استان قرار گرفت
یعنی روزی چنصد نفر با این وضع کشته میشن ولی چون بازتابی نداره باید برن چنتا رقاصو بگیرن که چاقو قمه ندارن از خودشون دفاع کنن
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
نه عزیز مشکل اینجاست وقتی جلو این اراذل واوباش تو این صحنه ها در میای قاضی اولین حرفش اینه میگه به شما چه دخالت کردی اول هم تو رو میبرن زندان خوب نتیجشم میدون دادن به ارازل البته ماشالله و صد البته ماشالله به پلیس که معمولا بعد درگیری دخالت میکنه تا مبادا ماموران محترم صدمه ببینن
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
ولی چهار تا جوون فقط تارو تنبک دارند و خطری ندارند.
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
مرگ بر آمریکا...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
همین! لطفا مسئولان رسیدگی کنند! بنظر من قمه کمتر تیز شده ملی لازم داریم!
تابناك جان ممنون.
آقا براي پليس تنها چيزي كه اهميت دارد امر به معروف كردن است و جلو گيري از برگزاري پارتي هاي شبانه است !!!!!!!!
متاسفانه هر جا بوی درگیری فیزیکی به مشام پلیس برسد پلسی اهمال کاری میکند
فاصله قوای اجرایی قضایی و انتظامی ما با توصیه های دینی و مشی اعمه به سالهای نوری می رسه
ماجرای هپی نشان داد همه چیز را
مردم چیزی رو که میبینن میگن
همه جای دنیا مردم با دیدن پلیس احساس امنیت می کنن اما اینجا برعکسه!
نیروی انتظامی کارش شده فقط تعویض کارت هوشمند گواهینامه و دادن جریمه و خلافی ماشین در واقع بنگاه اقتصادی
دیگه از امنیت جامعه دست برداشته و به حال خودشون رها کرده
سلام آیا قیاس غیر منصفانه بود .چطور پلیس وقتی عدهای به بیمارستان حمله کردند وارد عمل نشد وخواب تشریف داشت ولی برای دستگیری چند جوان که شاید عرف جامعه را زیر پا گذاشته باشند ولی خسارتی به کسی وارد نکردند چنان افاده می آید ومیگوید ظرف 2ساعت چنین وچنان کردیم که اگر کسی نداند می گوید چه نیروهای ورزیده وموثری هستند .که اصلا این گونه نیست نیرویی بی تفاوت ونا کارامد .هستند
تک تک قمی ها سابقه برخورد با این افراد روانی و دیگر آزار را دارند .
آقاااااااااا ولش کن.
لطفا یه مرجعی به افکار عمومی جواب بده که ضرورت پیگیری موضوع اون کلیپ اصلا چی بوده و چه دردی از جامعه دوا میکرده؟
همه اینها برای اینه که جوانها از گیر دادن به جوانها گشت مواد و معتاد را بندازه
خدای من.
شرم بر صدا و سیما.
هرجای دنیا بود رئیس پلیس رو به چهار میخ میکشیدن. اما اینجا ارزش جون با بادمجون یکی هست.
پخش تلویزیونی از جوانان رقصنده ....
همین دیگه! ادامه ماجرا و دستگیری اراذل و اوباش به جایی نخواهد رسید.
پلیسی که همه توانش صرف روسری دختران مردم بشه از این بهتر عملکردی نمیتونه داشته باشه! حقیقت اینه. حالا هر چی میخواید بگید.
خنده داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هار هار هار !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
خنده دار؟!!!
باید خون گریه کنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
گریه هم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
این خنده ما از گریه غم انگیز تر است، کارمان از گریه گشته بر آن میخندیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
گریه داره دوست عزیز ( به حال خودمون )
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
گریه داره
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
کجای این ماجرا حنده داره! وای برما!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
مرگ کجاش خنده داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
البته خنده تلخ تر از گریه!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
تنها حسی که حین دیدن فیلم بهم دست نداد حس خنده بود. توی بیمارستان! طرف میره میاد رجز میخونه هیچکس هم نیست جلوشو بگیره ولی جرات داری کار سیاسی کن از در و دیوار جان برکف میریزه! تاسف داره نه خنده. البته میدونم منظور شما از خنده دار کنایه بود. تنها چیزی که خنده داره وقاهته...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
گریه داره عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
قم؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سلاخی یک نفر خنده داره؟عدم وجود آزادی خنده داره؟!!! بابا ای ول به تو!
حسام
| Germany |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
می خندی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!1
اسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
اره خیلی خنده داره...
وضع قم از این حرف ها خراب تره .
پليس ايران فقط توانايي مقابله با جوانان ساده (سوسول‌ها) را دارد و حتي توان مقابله با دزدان را هم ندارد
شما 6 ساعت رو با 15 روز مقایسه کن...مقایسه کردی؟
وافعا، از نیروی انتظامی باید تشکر کرد. چه شش ساعت،چه 15 روز
مقامات و ماموران کشور ما فقط دنبال خلاف های با اهمیت هستند مگر جان افراد اهمیتی هم برای آنها داردکه اقدامی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آفرین برنیروی انتظامی که رقصندگان را در مدت شش ساعت بازداشت کردند وخطر بزرگی که کشور را تحدیدمیکرد ازبین بردند
خواهش می کنم چاپ بفرمایید. تابناک عزیز تلاش شما برای رعایت اعتدال برکسی پوشیده نیست و کاملا قابل ستایش است. اما آوردن یک مثال هیچ چیز را رد و یا اثبات نمی کند. باید دید که چرا مردم این مثال ها را می زنند. یعنی در جامعه چه دیده اند؟
یکی از نزدیکان من درخانه شخصی خودش به قتل رسیده و الان 1 سال و 4 ماه از این تاریخ میگذره ولی هیچ حرکت مثبتی از اداره آگهی وپلیس شهرستان دیده نشده
حتی اینقدر وقت تلف کردن که سابقه آنتنهای موبایل هم از دستمون رفت

فقط وفقط کاغذ بازی
اگر اینها اعدام نشن توهمین بحبوحه پیچیدن قضیه در مردم،تأثیری که باید بگذاره رو نمیذاره ، امیدوارم نکشه به دو سه سال دیگه...
تابی جان بارها شاهد این بودم که پلیس تو دعواها فقط تماشاگر بوده دلت خوشه ها
اگه میتونستن مرزبانها رو این مدت کم آزاد میکردن
شما مطمئن باشید اگر فیلی از این اتفاق وجود نداشت و پای آبروی نیروی انتظامی در غضای مجازی مطرح نبود عمرا بعد از 15 روز هم پیگیر این اتفاق نمی‌شد!
کسی که از سلاح سرد و گرم استفاده میکنه مفسد فی الارضه و حکمش اعدام. اما متاسفانه قوه قضائیه با اراذل و اوباش با رافت برخوردمیکنه نه با قاطعیت.
.
تابي جون حالا مثلن خواستي بگي قيمه قيمه كردن يه آدم تو مكان عمومي از آب بازي تو پارك قبحش بيشتره؟؟؟؟!!!!!!
درمورد اول که قیاس شده با رقصنده ها باید بگم که رقصنده ها توی خونشون نشسته بودند و جایی فرار نکرده بودند، در ضمن کار به جاهای سیاسی نکشیده بود
فیلمش که نمیخونه ؟؟؟
تا وسطش میره قطع میشه ؟؟؟؟؟

جوابگو باشید
یکی از نزدیکان من درخانه شخصی خودش به قتل رسیده و الان 1 سال و 4 ماه از این تاریخ میگذره ولی هیچ حرکت مثبتی از اداره آگهی وپلیس شهرستان دیده نشده
حتی اینقدر وقت تلف کردن که سابقه آنتنهای موبایل هم از دستمون رفت

فقط وفقط کاغذ بازی
دالاس قمزاس!!
تابناك جان سعي داري توجيه كني ولي ضعيف بودني.
شما مطمئن باشید اگر فیلی از این اتفاق وجود نداشت و پای آبروی نیروی انتظامی در غضای مجازی مطرح نبود عمرا بعد از 15 روز هم پیگیر این اتفاق نمی‌شد!
تابناک تشکر تشکر تشکر
پلیس عزیز روی پشت بام این بیمارستان گروهی قصد شادی کردن دارند .......
ایرانه دیگه!! اینجا جرم رقصیدن و شادی کردن تو خونه خودت و حتی پوششت از آدم کشی و سرقت بیشتره!
هر كدام از اين حوادث در جاي خودش قابل تامل هست.اگر پليس جايي خوب عمل مي كند نبايد اين حسن را با جاي ديگري كه كوتاهي كرده ناديده بگيريم.
آخه آدم کشی و دزدی که تو این مملکت جرم نیست.
به گزارش قم‌نا، 25 فرودین، پازنده روز بعد از رقم خوردن این حادثه تلخ، پیگیری‌های دادستان ی و پلیس آگاهی قم به ثمر نشست و درگیری آغاز شده در محله شادقلی‌خان این شهر که به قتل در بیمارستان بهشتی ختم شده بود، با دستگیری عوامل حادثه خاتمه یافت.
پانزده روز بعد؟؟؟؟؟؟؟
من از این فیلم متوجه نشدم کی کشتش ! انگار دو نفر بودند به 5 نفر ؟
کلا پلیس ایران همینه .دنبال کارای بی درد سر میگرده.
واقعا که؟؟
در اهمال کاری پلیس در برخورد با شیشه فروشان و اراذل و اوباش و ... که شکی نیست.البته تمام بدبختی این مملکت از اجرانشدن قوانین قضایی است.
کجا داریم زندگی می کنیم.....
ای بابا ، هر ماه یه قتل اینجوری (تو دعوا ) تو منطقه نیروگاه قم اتفاق میفته ، کیه که جواب بده ...
ای بابا ، هر ماه یه قتل اینجوری (تو دعوا ) تو منطقه نیروگاه قم اتفاق میفته ، کیه که جواب بده ...
دیگه شعار دادن بسه بیاید واقعیات رو قبول کنیم
نمی تونید کاری کنید جمع کنید برید
به نظرم 3 نفر ازشون رو جلوی خود بیمارستان شهید بهشتی روز چهارشنبه 93/2/31 اعدام کردند.
البته من اینطور شنیدم.
به گزارش قم‌نا، 25 فرودین، پازنده روز بعد از رقم خوردن این حادثه تلخ، پیگیری‌های دادستان ی و پلیس آگاهی قم به ثمر نشست و درگیری آغاز شده در محله شادقلی‌خان این شهر که به قتل در بیمارستان بهشتی ختم شده بود، با دستگیری عوامل حادثه خاتمه یافت.
پانزده روز بعد؟؟؟؟؟؟؟
سلام
وقتی در جامعه ای مردم به قول معروف احساس کنند که مملکت بی صاحب است انجام این کارها خیلی دور از انتظار نخواهد بود......وقتی اختلاص میکنند و میروند کانادا یا با 200 تا سرعت میروند و میزنند زیر گوش مامور دولت....این همه نشان میدهد که خیلی هم صاحب نداره
واقعا صحنه ها دردناک بود امیدوارم سازمان های ذیربط سریعا اقدام کنند..
یعنی چی که نیروی انتظامی باید قرارداد رو امضا کنه؟ این از وظایف نیروی انتظامی هست که تو این مراکز حضور داشته باشه . بعدش هم این جوونهای شاد اسمشون رو تو کلیپشون نوشته بودن . حالا شادی جرم شده؟
کی آزاد میشن ؟ لطفا اینو هم اعلام کنید مردم آمادگیشو داشته باشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ما فقط داشتيم (فرهنگ، تمدن و...) الان هيچي نداريم ... متاسف شدم
حالا فرض کنیم داستان این یک مورد به شرحی که شما گفتین باشه اما در این رابطه چند نکته وجود دارد:
1- آیا تابناک به عنوان یک سایت خبری و دیده بان معضلات جامعه وکیل نیروی انتظامی شده؟ یعنی نیروی انتظامی به این عریض طویلی اینقدر مظلوم شده که شما باید عملکردش رو توجیه کنین یا مساله ترس و تهدید در میان است؟
2- نگرانی ای که مردم دارن و هر روز آن را تجربه میکنند اینست که برای مسائل به مراتب مهمتر گاها چند ماه طول میکشد که مجرم دستگیر میشود یا بی عملی نهادهای امنیتی به موقع لزوم مثل میدان کاج.
3- چیزی که مهم است احساس امنیت در جامعه است و این مساله نه با توییتر و یوتیوب و سایتهای مغرض از بین میرود و نه با دفاع کردن نا مربوط این احساس امنیت بیشتر میشود.
منتشر کن
اخه رقصیدن در خانه خودمان جرم است .پس دزدها دزدی کنید تا همیشه ماگریه کنیم!!!
جالبه طرف یک لیوان اب می خوره می فهمند این ها به همین سادگی وارد بیمارستان شده و ....
در مورد بیمارستان قم موردی از رقص و آواز و حرکات موزون و کشف حجاب مشاهده نشده لذا شامل پیگیری خاصی نمی باشد.
تابی جان تو هم خوب بلدی یکی به نعل بزنی و یکی به میخ. حتما می دونید که برای اینکه سایت خبری قوی داشته باشین، مهمترین عوامل آن، صادق بودن و نترس بودن است.
چقدر ما ادعامون میشه..
ما مسلمونیم؟
مسلمونی به اسم نیست :)
ما ضعیف کُشیم
اوج امنیت
من اهل قم هستم.
يادم هست پارسال كه در اورزانس بيمارستان بستري بودم يك بيمار كه واقعا درد مي كشيد از روي ناراحتي با انتظامات (پليس بيمارستان) درگيري لفظي پيدا كرد.متاسفانه با اين بيمار چنان بد برخورد شد كه انگار مجرم به تمام معناست!!!!
حالا اون مامورهاي خشن بيمارستان كجا هستند!!
آيا جان دادن اين آدم تا حدودي به سستي پليس برنمي گردد؟؟؟؟؟!!!!
]چر اینقدر با تاخیر این خبر رو دادید.
دستگیری گروه هپی سیاسی بود
شما بعد از این همه کار رسانه ای هنوز نمیدونید دزدی، قتل، غارت، تجاوز، رشوه و تخطی از قانون جرم نیست.
براي خودم كه در اين كشور زندگي مي كنم متاسفم
قم اصلا امنیت نیستش. 72ملت که میگن یعنی همین.از هر جایی که شما فکر کنی ریختن تو این شهر.
خوب اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید ببینیم ورودی ها چیست:
یک گروه از ارازل رقصنده داریم که کلیپی خواندند و 6 ساعته بازداشت شدند.
یک گروه از قاتلین داریم که مقتول را تا بیمارستان دنبال می کنند و 10 روزه یا 240 ساعته، بازداشت می شوند.
به عبارت دیگر دستگیری مجرم به قتل برای پلیس چهل برابر مجرم رقص زمان برده است.
به گزارش قم‌نا، 25 فرودین، پازنده روز بعد از رقم خوردن این حادثه تلخ، پیگیری‌های دادستان ی و پلیس آگاهی قم به ثمر نشست و درگیری آغاز شده در محله شادقلی‌خان این شهر که به قتل در بیمارستان بهشتی ختم شده بود، با دستگیری عوامل حادثه خاتمه یافت.
پانزده روز بعد؟؟؟؟؟؟؟
امنیت وقتی برقراره اصلا همچین اتفاقی نیفته احتمالا برادرای انتظامی اون موقع در کمین موتور گیری بودند
اقایان نیروی انتظامی چه جوابی دارید بدید.
پليس مقتدري داريم البته در گير دادن به خوشحالي مردم و چند تار موي خانم ها كه نكنه ...
اما امنيت كه وظيفه پليس نيست.
یعنی همه باید برای تامین امنیتشون با پلیس قرارداد ببندند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی چی خوب یکدفعه مردانه بگید نیروی انتظامی هیچ هر کی امنیت میخواد شش لول ببنده..... مگه ماجرای سعادت آباد نبود نیروی انتظامی هم در محل بود چکار کرد؟؟؟؟
تنها ماموریت نیروی انتظامی در برخورد با بی حجابی است
ارازل و اوباش ممكنه براي پليس دچار هزينه كنه. دستگيري چند تا جوون كه خيلي ساده تره. يه حساب ساده 2*2=4
مقتول خود جزو اراذل واوباش بود که چندین مورد در گیری داشته ویکی از ناهیان منکر را نیز با ضربه چاقو قطع نخاع کرده بود
البته حکم اعدام 4نفر از این اراذل واوباش صادر شده
اگه در این محل پلیس هم بود هرگز با اون نفرات درگیر نمیشد چون اگه یه ضربه به اونا میزد باید دیه هم میداد مثل محیط بانان عزیز که تا پای اعدام هم رفتند ولی دونفرشون رو که در مازندران زخمی کردن از ترس محاکمه نتونستن دست به شکارچیا بزنن
محمد جعفر تو هم کمی از این قاتلا نداریا
تابناك جان چرا اين موضوع رو لوس ميكني
چقدر نیروی انتظامی در این موارد ضعیف عمل میکنه ! حیف حقوقی که میگیرن .
چه موقع میخواهید باور کنید که این نطام فقط برای ترساندن افراد بی گناه جامعه است
یا پلیس
شما 6 ساعت رو با 15 روز مقایسه کن...مقایسه کردی؟حالا جواب بده ببینم اگه این به قول شما سلاخی توسط دوربین ضبط نشده بود و مردم ندیده بودنش هم پلیس اینجوری پیگیریش میکرد؟
به نظرم بهتره به جای توجیه بی مسوولیتی های پلیس، به فکر راه حل باشیم نویسنده ی گرامی
دو روز پيش پنجشنبه ميخواستن اعدامشون كنن كه نكردن تا يكي دو روز اينده ايا اعدام كنن يا نه.
محمد جعفر بز رو آب دادي
ول كن اون كامپيوترو
پاشو برو صحرا
اشتباه از پرسنل بیمارستان بوده!
وقتی زنگ زدن 110 به جای اینکه بگن اینجا زد و خورده و دارن یه نفرو میکشن! باید میگفتن اقا بیاید اینجا چند نفر شادن دارن اواز میخونن و اون یکی هم رو زمین افتاده حرکات موزون انجام میده!
نمی دونم چق بگم!!!
سال1393هستيم نه سال1357
قابل توجه اقایان سردار احمدی مقدم وسردار رادن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس چه حقوقی می گیرن این حراست بیمارستان؟؟!!!
همشون موش شده بودن که!!
یعنی تو این مملکت ارازل و اوباش غیر سیاسی هم وجود دارند و آدم هم میکشند ؟ عجب مملکتی شده بدتر از زمانهای قدیم
نتیجه اخلاقی اینکه همه مردم باید با پلیس قرارداد امنیتی امضاء کنند و اگرنه اگر روزی در هر جایی کشته شوند پلیس مقصر نیست
متاسفانه وقتی تمامی سازمان ها ، ارگان ها و نهاد ها در یک کشور وارد جریان های سیاسی شوند از انجام وظیفه اصلی خود باز می مانند.
احتمالا یکی از دلایل سلیقه ای و موردی عمل کردن نهادها در ایران سیاسی بودن اقدامات آنهاست
عجب طرز فکری
حکم اینها فقط اعدام
اين افراد طرفين دعوا با هم فاميل نزديك بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
من بی خبرم!
ایلیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
یکی از قاتلین که متواریه
نفرین بر کسانی که از اموال بیتالمال حقوق میگیرند و امنییت عمومی را چنین بلاصاحب رها میکنند.
خواهشا تو این مورد سرعت عمل نشون بدید نه تو دستگیری 8 جوان کلیب ساز آباریکلا
من که فقط برای هسته ای دلواپس هستم
من از اقوام مقتول هستم تاکی باید خون جوانها ریخته شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
تا زمانی که طرح کاد پلیس ایران تموم بشه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
اصغر جان اصل ماجرارو بگو چی شده
واقعا صحنه ها دردناک بود امیدوارم سازمان های ذیربط سریعا اقدام کنند..
محمد جعفر پسر گلم تا حالا كسي واست قمه كشيده؟تا حالا جلوت كسي رقصيده؟از كدوم ترسيدي؟يا از ترس مردي
اسامی همه این لبچاره ها آخر کلیپ بود کارشاقی نکردند 2 ساعته گرفتندشون خیلی مردند جلو این همه ارازل و اوباش را بگیرند ووو
واي به حال جامعه و امنيت ما
اینها کاملا بهم مرتبط هستند
واقعا صحنه ها دردناک بود امیدوارم سازمان های ذیربط سریعا اقدام کنند..
خخخخخ
یادتان رفته در اروپا مروه شروینی را
پلیس در یک اقدام مقتدرانه و ضربتی در عرض شش ساعت چند جوان که با کلیپ رقص خود امنیت و آرامش را از جامعه ربوده بودند شناسایی و دستگیر کرد.
پلیس در خدمت آرامش مردم است.
واقعا جالبه پلیس در تلویزیون با قدرت میگه رقصندها را در 6 ساعت گرفتیم بعد اینجا 15 روز تول میکشه
همون درسته جای پلیس رو پشت بوم ها و سر خیابون هاست . اینجور کار ها رو راحت تر میتونن مدیریت کنند . البته سخت هم هست خداییش.
اینجا قمه یا تگزاس؟؟؟
پیشنهاد می کنم از این به بعد تمام دستگاهها تعدادی جوان را به عنوان نیروی امنیتی استخدام کنند تاهر وقت هر جا نیاز به حضور نیروی انتضامی شد اونها شروع به رقص و آواز کنند و یک نفر هم از همان مکان زنگ زده و گزارش این حرکت جوونا را بده تو عرض چند دقیقه نیروی انتضامی میرسه
اینجور سلیقه ای برخورد کردن اصلا درست نیست.
توجه نكردي تابناك جان. موضوع اينه كه دستگيري و برخورد با چهار تا جوون كه به خيال خودشون خوشحالي كردن، براي نيروي انتظامي ما خيلي مهمتر از برخورد با قاتل‌ها و كسانيه كه رعب و وحشت ايحاد ميكنن.
از هم اکنون منتظر پادرمیانی و جانفشانی هنرمندان و عوامل 90 جهت عفو و بخشش این عزیزان هستیم!!
لپ تاپ خودمو که تمام کار پایان نامه دکترام توش بود دزدیدن
بعد از چند ماه گفتن کسایی که دزدی لپ تاپ تو این محدوده داشتن بیان
یکی رو نشون دادن گفتن ایشون دزد بوده بیایین رضایت بدین و یک لپ تاپ جایگزین بتون بدیم
لپ تاپ من حدود سه میلیون بود ولی لپ تاپ جایگزین فکر کنم 200 هزارم نمی ارزید گفتن رضایتم ندید همینم گیرتون نمیاد.
به گزارش قم‌نا، 25 فرودین، پازنده روز بعد از رقم خوردن این حادثه تلخ، پیگیری‌های دادستان ی و پلیس آگاهی قم به ثمر نشست و درگیری آغاز شده در محله شادقلی‌خان این شهر که به قتل در بیمارستان بهشتی ختم شده بود، با دستگیری عوامل حادثه خاتمه یافت.
پانزده روز بعد؟؟؟؟؟؟؟
بیشتر شبیه توجیح کردن هستش. با این توضیحات سوالات مربوط به عدم برخورد قاطع با مجرمان و دزدان بیت المال از بین نمیرود
واقعا جای تأسفه .پلیس با دستگیری چند جوان بخاطر رقصیدن شأن وفرهنگ ایران رو در دنیا زیر سوال برد
35 ساله از خون کشتار و جنگ و مصیبت صحبت می کنید طبیعی هستش مردم وحشی و روانی بشن
همه چيز ريا و تبليغ و عوام فريبي شده
این همه سرعت و دقت در امر اطلاع رسانی عجیبه!!! 10 فروردین تا 3 خرداد !!!!! قاتل و مقتول هر دو از مواد فروشان زحمت کش بوده اند.
ولی باید به سر در این نیروی انتظامی .....د؛
در همه جای دنیا پلیس ها جزء نیروی محبوب و مورد احترام جامعه در ایران هستند اما در ایران رفتار امنیتی و گاها زیاد از حد اونها باعث شده مردم بیش از اینکه خودشون رو کنار نیروی پلیس بدونند مقابل اون ببیند.
این همه سرعت و دقت در امر اطلاع رسانی عجیبه!!!
نیازی به جو سازی مثبت و منفی نیست
جدا وحشی گری بود.
به نظرم باید تمامی آنها چه زن چه مردشون رو به خاک سیاه نشاند
این پلیس، نیروی انتظامی برخی آقایانه نه مردم! هر وقت برخی احساس خطر کردند شروع به اقدام سریع می کنند.
چقدر نیروی انتظامی در این موارد ضعیف عمل میکنه ! حیف حقوقی که میگیرن .
مشکل دير عمل کردن پليس در خيلي موارد است از جمله گم شدن مجسمه ها در روز روشن در تهران و هزاران مسايل پليسي ديگر!
بی خود از عملکرد پلیس دفاع نکن.
پیری ام تیزی داره. بیشتر اون کاردی کرد اون بد بختو.

همه سیاه پوشن.
قم سیاه مد؟
نکشی میمیری.
اینجا ایران است.
بحث سر این است که جریح شدن .....
همچنان به نظر من بیطرفترین و حرفه ای ترین رسانه کل ایران هستید. اما در مورد متن خبر لطفا تا حصول نتیجه پیگیر باشید و اطلاع رسانی کنید.
همه سركاريم..
حتمن ازارل و اوباش محترم قم با قید وثیقه ازاد هستند!
در شهرك مينودر قزوين يك دعواي بزرگي راه افتاده بود و دو طرف با چوب و چماق و قمه به جان هم افتاده بودند همسايه ها وحشت زده بودند زنگ زدن به پليس 110 گفتند شما بايد حضورا بياييد شكايت كنيد . از اين به بعد ديگر زنگ نمي زنيم بگوييم دعوا شده زنگ مي زنيم مي گوييم اينجا يك عده دختر و پسر دارند تو ملا عام مي رقصند شايد فرجي بشه و بجرم شاد بودن مردم بيايند به محل واقعه .
تمامی نداره عزیزم
دو روز پيش پنجشنبه ميخواستن اعدامشون كنن كه نكردن
واقعیتی که به خود منم ثابت شده همینه.
تابناک گزارشت و قیاس آن با گروه هپی بی نظیر بود
از این ماجرا بگذریم، پلیس ما بسیار مشکل داره
اعدام چاره کار نیست مگه تا حالا اعدام کردیم چی بدست اوردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
برو پی کارت.
حیف که تابناک سانسور میکنه. وگرنه میدونستم چی بهت بگم.
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
البته در مواردی خداییش چاره اش فقط همینه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
موافقم
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
نه پس دست نوازش بکشیم سرشون؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
دیونه
صالح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
اعدام فقط یه راه حل موقتیه، باید جامعه اصلاح بشه
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
برید ببینید مشکل از کجاست و چرا جونای این مملکت دارن این همه به خشونت و وحشی گری کشیده میشن،در اصفهان هم دقیقا همین اتفاق افتاده ولی نه در بیمارستان که در اتوبوس واحد
کدامپ پلیس
همه می دونن که عزم پلیس برای مبارزه با مجرمین ( از دید خود پلیس ) فرهنگیو ارشادی خیلی جدی تر از برخورد با اراذل و اوباش قمه به دست و قاچاقچیان مواد مخدره !!!
وگرنه به جای گشت ارشاد سر هر چهار راه گشت ضربت مبارزه با مواد مخدر و معتادان و اراذل و اوباش داشتیم !!!
آفرين بر تفكرمحمد جواد ، شادي بزرگترين آفت جوامع بشري و دشمن تهجر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
جمله تون متناقضه
میزان خشونت وحشتناک در جامعه باید با عوامل خشونت ضربتی برخورد کرد.در بیمارستان هم مردم امنیت نداشته باشند!!!
مشکل اینجاست که چنین اتفاقاتی تا علنی نشه پیگیری نمیشه
بزارید داستان خودم رو بازگو کنم تا بدونید وضع امنیت ماکجاست خود بنده از دانشجوهای ارشد دانشگاه تهران هستم و ساکن خوابگاه کوی دانشگاه تهران اینجا به حدی وضعیت امنیتی خرابه که تو روز روشن اومدن در اتاق منو باز کردن و لپتاپ و کلیه مدارک منو دزدیدن بعد که رفتم پیگیری کردم در حراست دانشگاه و فیلم های دوربین ها رو خودم نشستم صبح تاشب با مجوز قاضی دیدم نگو آقایون حراست نشتن تعریف میکنن چایی میخورن و افراد به ظاهر غیر دانشجو همینطوری میرن و میان حالا رفتم نیروی انتظامی و کلانتری واسه چهره نگاری و.. با اینکه حکم دادگاه هم دارم عین خیالشون نیست میگن اینقدر دزدی داره میشه ما دیگه وقت نداریم به دزدی برسیم اینو یکی از مسولای کلانتری یوسف اباد به من گفت
حالا خودت شما فکر کنید کلااطلاعات شخصی و حاصل یک سال پایانامه شما بره به همین راحتی و این حرفارو بشنوید واقعا دیگه احساس امنیت ندارم
امیدوارم تابناک نظرم رو نشون بده
در ادامه گزارش شما هفته گذشته 4 نفر از شرکت کنندگان در قتل در مقابل بیمارسان بهشتی در ملا عام اعدام شده اند
واقعا"مشکل کشورماموی خانم ها و یاروبوسی یه بازیگر !!؟
ما که کلا دیگه نا امید شدیم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
آدم با این چیزا ناامید میشه؟
دنیا دار مکافاته عزیز
شما هنوز متوجه نشدید! هپی بودن جرمه نه کشتن یک انسان در راهروی یک بیمارستان!!!
به نظرم پليس نيرو و توان خود رو بهتره در گشت امنيت اخلاقي بزاره كه با جوانها بهتر برخورد كنه جالبه كه ما همش از ارازل اوباش حرف ميزنيم و برخورد با اونها ولي غافل از اين هستيم كه روز به روز به خاطر فرهنگ ضعيف نداشتن اموزش قوي و نبود جديت در برخورد با ارازل اوباش و نيز ازادي سريع متهمين ارازل اوباش بيشتر وًبيشتر ميشن
چتدسال بيش مؤتمري بمن زد وفرار كرد مردم شماره متواري رابرداشته بودند ومرا به بيمارستان بردن پزشك قانوني هم گواهي لازم را نوشته بود ما شكايت كرديم از كلانتري به دادسرا ازدادسرابه كلانتري از كلانتري بپليس راه راهنمايي دو سال دربين إدارات مربوطه بودم أخر هم از شكايت خود صرف نظر كرديم (الموقع درمشهدبوديم ) سه سال پيش هم انباري مارا دزد زد به گلانتري مراجعه كرديم هنوز هم دزد پيدا نشده است
اعدام
نیروی انتظامی حتی در صحنه هایی که حضور داره کاری نمیتونه بکنه.
آقاي عزيز مردم الكي نمي گن خودت امتحان كن زنگ بزن 110 بگو خونه همسايه پارتيه 5 دقيقه بعد ميزيزن. بعد زنگ بزن اينجا ده نفر دارن با قمه همديگرو ميزنن ببين بعد از چه مدتي و چند تا نيرو مي فرستن اگه زير 30 دقيقه فرستادن بعد اينارو بنويس اينجا.....
سردستشون اون پیرمرده بود؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
دستور میداد میگفت بکشش بکشش
تابناک از کی طرفدار رقص غربی و آموزش آن و دفاع از هیپ هاپ و.... شده ای پیشرفت کردی .بابا رقاص
اگه این مقتول تو بیمارستان میرقصید نیروی انتظامی سریع دستگیرش میکرد و الان زنده بود
آفرین به تابناک باید قبل از رسانه های بیگانه خبر توسط رسانه خودی پخش بشه تا مردم به شما اعتماد کنند
حادثه پیش آمده در قم میباید بسرعت پیگیری شود و نتیجه آن با تبلیغات فراوان پخش شود تا از تکرار آن پیشگیری شده و اطمینان خاطر به جامعه داده شود.
تجربه نشان داده هر اتفاقی که رسانه ای شود پلیس زود اقدام میکند
با سلام،
باید روی مقوله حجاب، فحشا، اخلاق کار کارشناسی بی طرفانه انجام داد. زیرا این مقولات از نظر مذهبیون یک معنی دارد و از نظر کارشناسان علوم روز معنائی دیگر!
بعضی از افرادی هم که کشته میشوند مسئله دار هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
کلا این عبارت "مسئله دار" برای کشتن خوب جواب میده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
محمد آقا اونوقت نقش و وظیفه پلیس چیه؟ دو ساعته رقصنده ها را شناسایی و دستگیر کنه؟ اراذل را کی بگیره؟
ضاربان این صحنه سه نفر بوده که به اعدام محکوم گشته و نفرچهارم پیرمرد موجود درصحنه به حبس ابد محکوم شد . حکم اعدام اجرا شد.
در محله ما شب ها بار ها افراد مست با موتور باعث ازار مردم هستند البته جدای از اینکه این افراد هم قربانیان وضع موجود جامعه هستند پلیس با توجه با تماس مکرر اهالی در محل حاضر نمی شود و این در تابستان ها و بهار بار ها اتفاق می افتد
ای کاش روئسای قدیم و فعلیدستگاه قضا بجای اینکه تمام همتشان حفظ حقوق مجرمین باشد
برادر وقتی اسلام در خطر باشد برخورد با رقاصان نسبت به اراذل اوباش ارجحیت دارد.
حالا شاید بتوان با نشر یکطرفه خبر مشخصی ، جریان زندگی مردم را وارونه نشان داد ولی واقعیت این است که پلیس توجه خود را بر حجاب، سگ و ماهواره و.. متمرکز کرده و مردم امنیتی ندارند کیف قاپی، زورگیری، تجاوز گروهی .... بیداد می کند
برعکس گریه داره
10 روزه شناسایی شدن، 100 روزه دستگیر شدن
1 ساعته ازاد شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
نه عزیزم همه شون اعدام شدن
در ضمن تابناک عزیز همون شب 4 نفرشونو دستگیر کردت
مردم به کدوم امنیت اطمینان کنند ؟؟
؟؟؟؟
در اخبار امده بود که تعداد 500 نفر از حزب اخوان المسلمین را به اعدام محکوم کردند و دلیلش را کشتن یک پلیس به صورت فجیع دانستند و ابتدا او را در بیرون و سپس در بیمارستان به قتل رساندند جرم اراذل و اوباش در این بین شاید مورد اغماض واقع شده بگذریم از اینکه دستگیری اون چند جوان که شو درست کرده بودند چه عوارض ملی بر علیه ما ایجاد کرد و هنوز ادامه دارد و در مقابل همین بی تفاوتی عوارضی از نوع دیگر را دارد.
تابناک جان حالت خوبه؟ آخه اینقدر محافظه کاری برای چی؟؟؟
احتمالا این حادثه رسانه ای نشده
دادگاهامون از مسجدامون شلوغ تره؟
پلیس ما
گشت ارشاد ماست
اون چیزیایی که تو تلویزیون میبینید هم فتوشاپه!
الفتنة اشد من القتل
اگه شعار سیاسی داده بودن یک ساعته دستگیر می شدند
بیا شهرستان ما رو ببین که روزی یکی از این ماجراها رو داره و نیروی انتظامی که همه از الشتر هستن سکوت که هیچ بی خبر بیخبرند
واقعا متاسفم برای نویسنده این مقاله...
يه پليسه خوبي داشتيم خوب نيگرش نداشتيم
.........
مقصر به وجود آمدن اینهمه ارازل و اوباش ت.کشور کیه؟ چرا ما کشور ارازل و اوباش پروری شدیم؟
بنام حق مطلق
بیش از 35 سال خانواده های محترم ایران از دست افراطیون مذهبی که خود را کلیدداربهشت می دانند سختی های فراوانی کشیده و می کشند و حتی اغضای خانواده شان هم رنگ زندان را ندیده بودند بنوعی شاید بتوان گفت یکی از اعضای خانواده ایرانی پایش به زندان افتاده است!!!!
این افراد را نباید فقط اعدام کرد باید سلاخی شان کرد تا مایه عبرت شوند
به نظر من این اتفاق در آمریکا افتاده و ایران باید از آمریکا در کمیته حقوق بشر سازمان ملل شکایت کند.
این افراد جز اکوسیستم این مرز و بوم هستند و حذف این افراد اکوسیستم را بهم میزند و یجورایی وجودشون لازمه تا رقاص ها مجال رشد نیابند .
میخوام منفی رکورد بزنه ها .
تابناک محترم!!!!
پلیس هم مثل شما عمل می کند. همانطوریکه شما نظراتی که به مزاجتان خوش می آید، نشان می دهید، ولی پیامی که به مزاجتان خوش نیاد نشان نمی دهید. پلیس محترم هم هر موردی که رسیدگی به آن خوشش بیاید اقدام می کند ولی در جاهایی که احتمال دارد به مزاجش خوش نیاید، اقدام نمی کند.
پس بنا برمحاسبات وتحلیل محمدجفرقلی خانی باید گفت درود برارازل واوباش
گروه هپى همه را به خطر انداخته بودند.
کلا باید یک بازنگری در قانون اساسی مملکت بشه
عزیز دل برادر اولاً این قیاس کاملاً درست است.دلیل اینکه در آن شهر و بیمارستان اراذل احساس امنیت می کنند این است که از توان نیروی محترم انتظامی آگاه هستند.نیرویی که بخش عظیم آن در کنترل لباس و مانتوی نوامیس مردم مشغول است یا همانطور که فرمودید در جستجوی چند جوانی می باشند که با یک آهنگ غربی رقصیده اند.بر فرض که دستگیر شوند چون حمله مغول وار و دسته جمعی کرده اند و مقتول فقط یک نفر بوده است بعد از چند ماه یا چند سال از زندان و با تجربیات بیشتر آزاد شده و باز می شوند بلای جان مردم.
اقای محمد جعفر کسی که ادم میکشه با کسی که می رقصه برابر است ! متاسفم برای خودم که با تو در یک کشور زندگی می کنم
افرین بر محمد جعفر احسن بر آن شیری که تو را خورد
از بالا پشتبوم ما صدای پا میایه ، آقا پلیسه با کوله باری از غرور میایه
نشان از عدم امنیت در کشورمان می دهد و عدم واقعیت ادعاها
اون بیچاره هپی ها هم اگر گیر افتادند بخاطر نام و نشانشان بود که در انتهخای فیلم اعلام کرده بودند نه سرعت عمل نیروی انتظامی!!!!
نوروز امسال دچار يك مورد كلاهبرداري در جزيره كيش شديم . متهم دستگير و تحويل اگاهي داده شد . دادگاه از متهم قول گرفت كه مال برگردانده شود .. سپس متهم با قرار ازاد و به دامن طبيعت بازگشت.. ايشان اكنون خوش و خرم و ازاد در خيابانهاي كيش ازادانه ميگردد و به ريش همه خواهد خنديد و البته دوستان او كه شاهد بودند براي دزد هيچ اتفاقي نيافتاد.......
مگر پلیس در بیمارستان جقدر نیرو میگذارد بابا بخدا یک سرباز میگذارد که اگر ان هم بود امکان داشت کتک که میخورد هیج اسلحه اش را هم میبردند باید مکر اساسی شود شدت برخورد با ارازل اوباش توسط قانون قضا مثل تبعید -کار اجباری -ووووو جواب خواهد داد.
تابناک جان سرعت عمل انتقال خبرت رو عشق است!
اراذل خیالشون راحت باشه با این کیفیت فیلم نمی تونن پیدا شون کنند.اگه تو چین و ژاپن که همه مثل همند قیافه هاشون راحت تر پیداشون میکردند . کاش میشد تو نیروی انتظامی 1 اوراژانسی میزدند بد نبود
اون دوست عزیز که رقص رو با چاقو کشی مقایسه کرده خیلی باحالههههههه
واقعا متاسفم....
تابناک خجالت بکش به خاطر چهار تا اشنای خودت که دستگیر شده اند ابروی نیروی انتظامی خدوم را نبر خیلی کثیفید
الکی جو ندین خواهشا
کیفیت تصویر اون فیلم مثل آینه بود. این یکی اصلا کیفیت نداره که پلیس بخواد کسی رو از روش شناسایی کنه آخه !
چرا پیام من را سانسور میکنید?
تاجای که من عمرکردم درسالهای خیلی دورهیچ وقت یادندارم چنین اتفاقهای صورت گرفته باشداماچندسالی هست واقعانمی توانیم بازن وبچهایمان حتی توی پارک هم رفت خوش بحال انهای که محافظ دارندوبامحافظ رفت وامدمی کنند
متاسفم برات تابناک
متاسفم و صد بار متاسفم برای مقامات نیروی انتظامی با اون برقراری امنییتشون واقعا که .........................
بعد از اتفاقات زورگیری در تهران و چند شهر دیگر که به قتل افرادی منجر شد و پلیس و مقامات قضائی بلافاصله اقدام قاطع کردند و اطلاع رسانی لازم هم صورت گرفت ولیکن متاسفانه هنوز هم شاهد چنین اتفاقاتی هستیم که لازمست با اجرای دقیق قوانین و مقررات بدون کم و کاست با اینگونه افراد برخورد شده و از همه مهمتر چرا باید بعد از اتفاقاتی اینچنین در ایران تازه به فکر چاره می افتیم ؟؟؟ همیشه پیشگیری بهتر و کم هزینه تر از درمان است
حرکات مبتذل و رقص از نظر فرهنگی اثرات بسیار نامطلوبتری بر افکار جامعه دارد
حرکات مبتذل و رقص از نظر فرهنگی اثرات بسیار نامطلوبتری بر افکار جامعه دارد
بی سوادی = جهل = جنایت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
جاي بيسوادي بهتره بگي بي شعوري
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
= فقر هم بهش اضافه کن
واسه یه تصادف ماشین زنگ می زنی 110 باید یک ساعت و نیم صبر کنی تا پلیس بیاد .....دیگه چه انتظاری دارین
تابناک عزیز سلام
بنده قصد این نوع نگرش شما را به موضوع ندارم
اما شکی نیست که متاسفانه پلیس بخصوص در شهرستانها (حتی شهرهایی مثل قم) عملکرد فعالی ندارد
اين ممد جعفر از همون قمه كشاست
من جای رویس پلیس اون شهر بودم استعفا می دادم.
اولا که من نفهمیدم جرم اون جوونای شاد چیه دوم اینکه تابناک حق داره،این دوتا جرم با هم قابل قیاس نیست،اون جهار تا جوون بیگناه که رو پشت بوم شادی کردند کجا و این اراذل و اوباش قاتل کجا
تابی یعنی میخوای بگی قبول نداری که پلیس در عوض فکر کردن به امنیت مردم وارد مسایل درجه پندم شده و مردم الکی از پلیس انتقاد میکنن ؟؟
یکم کلاهتو قاضی کن تابی جان از تو بعیده
توجه کنید : ۲۵ فرودین، پانزده روز پس از رقم خوردن این حادثه تلخ، پیگیری‌های دادستانی و پلیس آگاهی قم به ثمر نشست و درگیری آغاز شده در محله شادقلی‌خان این شهر که به قتل در بیمارستان بهشتی ختم شده بود، با دستگیری عوامل حادثه پایان یافت. یعنی پلیسی که پشه رو توهوا نعل میکنه و ظرف دوساعت چند تا جوون را شناسایی و با اقدامات و شگرد پلیسی ظرف 6 ساعت دستگیرشون میکنه باید 15 روز طول میکشید که از میان کوهی از شواهد و فیلم ضبط شده دوربین امنیتی بیاد اونها رو دستگیر کنه
رقاصه 2 ساعته دستگیر میشه و قاتل 15 روزه!!!
کار مقتدارنه پلیس!!!!!!!!!!!!
اقدامات اراذل و اوباش مصداق محاربه در ق م اسلامي و مجازات آن اعدام است چرا كه موجب خوف و وحشت عموم با قمه شده اند.
اینا که وظیفه پلیس نیست اگه بد حجابی بود در سریعترین زمان دستگیر میشدن
عجب!!!!!!!!!!!!!
واقعأ متأسفم
چند روز پیش توی پارک ملت ملک شهر اصفهان دوتا جوان درحال دوچرخه سواری بودن که مورد حمله ۳۰نفر از اراذل قرار گرفتند وحسابی کتک خوردند پلیس ملک شهر بعد از اتفاق اومد وگفت ما همشون رو میشناسیم وبه اون دوتا جون گفت شما برید بعد بهشون گفته بودن چرا با پلیس همکاری نکردید پارک جای دوچرخه نیست
چرا حرف الکی میزنید
در جواب محمد جعفر:
رقص یک ورشه و هیچ کسی رو نمی کشه
واقعا متاسفم
جناب تابناک شما برای ادعایی که داری دلیل هم داری؟میگی پلیس کم کاری کرده از کجا میگی؟
آفرین بر دلاورمردان نیروی انتظامی
حضورنیروی حراست بیمارستان چیزی درحدجوک بود.
باید خندید از این حال و روز--
.باعپ تاسفه
تابی یعنی میخوای بگی قبول نداری که پلیس در عوض فکر کردن به امنیت مردم وارد مسایل درجه پندم شده و مردم الکی از پلیس انتقاد میکنن ؟؟
یکم کلاهتو قاضی کن تابی جان از تو بعیده
اگه کره جنوبی بود.نخست وزیر اگه استعفا نمیداد لا اقل فرمانده نیروی انتظامی شون استعفا می داد
تابناک از تو هم بعیده
اگر کار کسی به نیروی انتظامی گرفتار شده باشه و واقعا راضی باشه، لطفا اعلام کنه.
پليس خودش مخل آسايش و امنيت مردمه
حالم از فیلم به هم خورد
نه کامل پخش میشه نه دانلود
دوستان پلیس خودشونو راحت کردن! حیطه فعالیتشونو محدود کردن به دستگیر کردن هپی و هیپی و مجازی!
دلواپسیم...
البته دستگیری پس از چند ساعت با دستگیری پس از دو هفته خیلی فرق داره
تابی یعنی میخوای بگی قبول نداری
تا آدمایی مثل جعفرخان ضد هنجاروجوددارند دعاکنیم وضعمون بدتر ازاین نشه.البته مگه بدتر ازاینهم میشه.البته که نه!!!!!!!!
مه افرید خسروی اعدام شد، رقصنده ها دسگیر شدند و ... که همین الان تو سایت تابناک خوندم و لی از جنایت کارا خبری نیست
در قم ؟
اراذل و اوباش محله آذر را ميگوييد واي چه ترسناك!!!! خودم ميام اعدامشان ميكنم
اگر پلیس بخشی از توان خود را که صرف مقابله با مردم و حریم خصوصی آنها می کند را صرف امنیت مردم کند مشکلات امنیت مردم حل می شود.
شما مطمئن باشید اگر فیلی از این اتفاق وجود نداشت و پای آبروی نیروی انتظامی در غضای مجازی مطرح نبود عمرا بعد از 15 روز هم پیگیر این اتفاق نمی‌شد!
رئیس پلیس قم اولین کاری که میکنه باید عذرخواهی و استعفا باشه
؟؟؟؟
تا انجا که من میدونم بیمارستان شهید بهشتی نزدیک ایستگاه پلیس 110 هست یعنی 1 دقیقه هم راه نیست برای پلیس نگهبانها اگه توان مقتبله نداشتن تلفن و موبایل هم نداشتن زنگ بزنن تا دنیا بشتر از این مسخره نکن ایرانیا را
موندم حمله مغولها وحشیانه تر بوده یا این . . .
من در محله قنات کوثر تهران مشغولساختمان سازی در زمین خود دارای سند مالکیت منگوله دار و جواز رسمی از شهرداری بودم که عدهای به کارگران حمله ور شده و ÷س از فحاشی و تهدید کارگران را اخراج نموده و کارگاه را تعطیل کرده و درب کارگاه را نیز قفل نموده و من ÷س از دو ماه دوندگگی و ÷اسگاری بین کلانتری و داد سرا هنوز نتونستم این افراد را به دادگاه بیارم اون وقت رییس قوه قضاییه هر روز فتنه گران را تهدید میکنه
آقا 110 اسمش روشه یهنی زنگ بزنید تا 110 دقیقه شاید برسد
آقای محمد جعفر فقط می توانم برات متاءسف باشم. ولی آرزو نمی کنم این بلا سر تو بییاد .(به عنوان یک انسان)
هر دو طرف دعوا و قاتل و مقتول جزء مواد فروشها و اراذل مشهور قم هستن ...
حالا فرقی نمیکنه چجور هلاک بشن با قمه یا چوبه دار ....
با دیدن فیلم بسیار متاثر شدم
یه عده به شکلی ناجوانمردانه یه جوون رو سلاخی کردند و رفتند.

اللهم عجل لولیک الفرج.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
خدا نصیب کافر هم نکنه به قول قدیمیا
اما اونی رو که ناحوانمردانه کشتن خودش سر دسته اراذل و اوباش بود
اگر در بیمارستان رقصیده بودند.؟؟؟
آن چهارتا جوون تو خونه نشسته بودند که دستگیر شدند.فکر می کنید اون آدم کش ها هم تو خونه شون نشسته بودند؟
شما انگاری عقل ندارید تابی ها !!
باید وقتی آقارو کشتند اسمشون می نوشتن تا مثل گروه هپی شش ساعته دستگیر بشوند......
واقعا" بعضی اوقات آدم از این حس بی تفاوتی و خونسردی نیروی انتظامی در عجب میمونه...
تكفيريهاي سوريه...؟؟!!
وقتی این اتفاقا در جامعه عادی میشه و هر روز شاهداین ماجراها هستیم ،افراد بسیاریو مشاهده میکنیم که بخاطر در امان بودن جون و ناموسشون مجبور به استفاده از گاز فلفل و شوکر میشن.بهرحال همه قدرت بدنی لازمو ندارن که در برابر چاقو و قمه دوام بیاورند.
ما نسلی هستیم کا هم از پلیس می ترسیم و هم از دزدو قاتل
وقتی هر روز تو رسانه ها خبر گذشت اولیائ دم از قاتل درج میشه و در تلویزیون از کار اونا تشکر و قدر دانی بعمل میاد نتیجه اش میشه حادثه بیمارستان قم و امثالهم دیگه هیچکس به مرگ طبیعی نمیمیره؟
با دیدن بعضی از نظرات مخصوصا نظر آقای محمد جعفر خیلی نباید متعجب بود که توی دنیا موج اسلام حراسی رو راه انداختن.
خیلی راحت!!!
چرا نمیتونن این ارازل اوباش رو که همه میشناسن حتی نیروی انتظامی هم میشناسه رو از جامعه جمع کنن؟؟؟؟
برای آدم نماهای مملکت خودم متاسفم.
مثل حادثه م کاج همه نظاره گر بودند
بستر های ایجادشده خلاف وخشونت باید از بین برود.اعدام یک ودونفر مشکلی را حل نمیکند.باید دادگاههای علنی برای اینگونه موارد برگزارکنند وریشه ناهنجاری را کشف وخنثی نمایند
واقعا انسان میتونه اینقدر پست و سنگ دل باشه که هم نوع خود را با این وضعیت بکشه،شرم بر ما که در جامعه اسلامی و مسلمان زندگی میکنیم
گریه داره بیشتر تا خنده
برخی خلاقیت به خرج داده و این دو رویداد را با هم قیاس کرده‌اند تا به این نتیجه برسند که چگونه پلیس در شش ساعت شش جوان رقصنده را دستگیر کرده و اما در زمان وقوع جنایتی تا این اندازه سبوعانه، در محل نبوده‌اند
در آمریکا با وجود همراه داشتن سلاح گرم و سرد میزان جرائم اونا کمتر از ماست ما حمل چاقو رو جرم میدانیم اما در عوض افرادی با اطمینان از اینکه افراد فاقد سلاح گرم و سرد هستند به اونا حمله میکنند اگر داشتن سلاح آزاد بشه اونوقت طرف جرات نزدیک شدن به دیگری نداره چون میدونه طرف هم سلاح داره و از خودش دفاع میکنه
وقتی بعد از یک مدت بسیار کوتاه با استفاده از بند پ و یا اقازاده بقودن آزاد می شن باید انتظار این گونه وقایع رو داشت.
اصلا معلوم نیست متعلق به کدوم طیف و دسته هستند!!!! بابا اینا که تابلویه کی هستن!
از همونا که...
چند روز قبل از عید نوروز حادثه ای به مراتب هولناکتر از این را در اتوبان شهید آقابابایی اصفهان مشاهده کردم که صدها نفر دیگر هم در حال مشاهده بودند ولی همه از ترس میخکوب شده بودند و کسی جرات جلو رفتن نداشت، حدود بیست دقیقه ای ترافیک شدید و چاقو زدن به مقتول ادامه داشت ولی از پلیس خبری نبود، متاسفانه پس از قتل و جنایت هم قاتل به راحتی از صحنه متواری شد و دیگر خبری هم از آن نرسید
برادر من در این ممکلت موی یک دختر مهم تر از لت و پار کردن مردم است
یعنی شما دستگیری ۱۵ روزه رو دارید با ۶ ساعت مقایسه می کنید بعد میگید پلیس سریع عمل کرد؟!
نکته ای در بالا دوستمان بنام محمد جعفر ذکر کردند تایید اولویت دستگیری رقصندگان بر قاتلین و ادم کشها است اما تبعات اختلاس های هزار میلیاردی و عاملین ان از نظر این دوست بزرگوار دراین رده بندی مجهول است البته من فکر کنم اولویت برخورد باز هم به رقصندگان میرسد البته با استدلال اقای محمد جعفر !!!بهترانست کمی گریه کنیم.
مردم چقدر غیرتمندند ؟
کار کار خرزوخانه
پاسخ ها
خورزو خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
به من چه مگه تنت میخاره .خخخخخخخخ
تابناك عزيز تاحالا بيش از صدبار نظر گذاشتم
منتشر نكرديد
اكثر اوقات بنده به چشم خودم ديدم كه خود پليس ازاراذل اوباش ميترسند وان هم به دليل عدم پشتيباني اين نيرو ها ازطرف قوه قضائيه است
لطفا غصه نخورید من یک قمی ام هردو را میشناسم هردو قاچاق فروش واراذل بودند
تابناک چنان ازمقایسه این دوتعجب میکنی که انگار کارپلیس وصداوسیما درگرفتن 4تاجوونی که واسه خودشون رقصیدن وواسه خودشون کلیپ درست کردن تعجبی نداره...بعدمیان توتلویزبون اعترافاتشونوپخش میکنن انگاراین بچه ها قاتلن...نظرموکه میدونم ثبت نمیکنی ولی گفتم که خیلی یه طرفه به قاضی نری
تابناک چنان ازمقایسه این دوتعجب میکنی که انگار کارپلیس وصداوسیما درگرفتن 4تاجوونی که واسه خودشون رقصیدن وواسه خودشون کلیپ درست کردن تعجبی نداره...
پلیس ما پلیس مردمی نیست. پلیس دولتی است.
اتفاقا بر خلاف نظر تابناک یا نویسنده مقاله مردم قیاس مع الفارغ نکرده
در چواب محمد جعفر بگم که یک نفر به تنهایی یک نفر نیست بلکه یک نسل است.پس اگر کسی یک نفر را از بین ببرد یک نسل را از بین برده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
این از کامنت قبلی جا مونده بودیه ؟!؟!
؟؟؟؟
از این موارد که کم نیست
بسمه تعالی
پلیس حاضر نیست برای حفظ امنیت مردم با حضور فوری در صحنه و برخورد با اراذل و اوباش در زمان وقوع جرم خود را بخطر بیاندازد .
تابی یعنی میخوای بگی قبول نداری که پلیس در عوض فکر کردن به امنیت مردم وارد مسایل درجه پندم شده و مردم الکی از پلیس انتقاد میکنن ؟؟
پليس همه رو مي گيره بعد هم همه رو آزاد مي كنه
بابا گروه بیگانه نبودند که .اصلاح طلب هم نبودن .جوان شاد هم نبودند .فقط یک گروه چاقوکش بی ازار بودند
اعدام حقشونه
حالا چه توقعی از این پلیس دارین؟
ماجراهای اینچنینی رو می شه هر روزه در گوشه و کنار شهر دید.
افسوس...............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
دقیقا..........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
تو هم بی خود جو نده دیگه!!!
aidin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
... و چون این حادثه و چندتای دیگه رسانه ای میشن اونوقت باید به فکر بود جالبه که اونم اعدام!!!
بهر صورت مشتفیض و مستفید... و در نهایت چون بیمارستان بود مستشفی شدیم.و مصداق واقعی اسمان ریسمان را از تابناک گرفتیم ومستضی شدیم
آقای محمد جعفر هروقت نظر میدی ازنظر منفی گرفتن رکورد میزنی منطقی حرف بزن آدم خنده ش میگیره والا
برادر من رو یکی با تهدید چاقو تو ماشین کرده بود. برادرم مشخصات ماشین رو اس کرد. به 110 زنگ زدیم که باید پلاک ماشین رو داشته باشیم. من هم که گفتم تو این شرایط چطور شماره ماشین رو برداره که به شما اعلام کنیم. خلاصه دیدم راهی نیست به برادرم اس دادم. اون هم بعد مدتی طرف رو آروم کرده بود و تو خلال آب خوردن بخشی از پلاک رو برداشته بود و اس کرد. دوباره زنگ زدیم 110 شماره ماشین رو اعلام کردیم گفتند چطوری زورگیری شده که شماره رو تونسته برداره. خلاصه با تعقیب و گریز خودمون و صحبتهای برادرم با طرف، برادرم رو جایی پیاده کرد و رفت
پنجشنبه اول خرداد سه از ضاربین اعدام شدند دادستانی قم خیلی سریع عمل کرد
هردوطرف درگیر از بزرگترین ارازل و اوباش قم بودند
در استان قزوین هم در یک مدرسه ابتدایی پدر ناتنی پسر بجه زن خود را در توالت مدرسه شارکش را بردید
کاش یه سری دلواپس هم برای وضعیت اسفناک امنیت در کشور همایش برقرار کنند.
ازین میترسم ازین به بعد اگه از دست ازاذل فرار کنیم بریم داخل کلانتری هم امنیت نداشته باشیم!!
دلاور مردان نیروی انتظامی خسته نباشید
افرين به اقتدار ماموران كه اينقدر اينا شل گرفتن
وای خدایه من من تو خونه بمیرم بهتره بیام بیمارستان واقعا خیلی شرمندگی داره واسه نیروی انتظامی
حدود یکسال و نیم گذشته در پل پنجم یلواز ابوذر با چشمان خودم دیدم که دو موتور سوار با قمه, کیف مردی را که از بانک خارج شد گرفتند و رفتند و از قصا پلیس هم در محل حصور داشت و فقط با حیرت نظاره گر بود درست مثل من! نکته ی جالب اینجاست که فاصله ی محل مورد نظر تا دادسرای محلاتی کمتر از 500 متر است.تابناک میتوانید تحقیق کنید.
حدود یکسال و نیم گذشته در پل پنجم یلواز ابوذر با چشمان خودم دیدم که دو موتور سوار با قمه, کیف مردی را که از بانک خارج شد گرفتند و رفتند و از قصا پلیس هم در محل حصور داشت و فقط با حیرت نظاره گر بود درست مثل من! نکته ی جالب اینجاست که فاصله ی محل مورد نظر تا دادسرای محلاتی کمتر از 500 متر است.تابناک میتوانید تحقیق کنید.
جا داره فيلم درگيري وحشيانه در بيمارستان پارسيان تهران را هم ...
وقوع این اتفاقات در قم رو به افزایش هست.
حتما قضیه ناموسی بوده
حالا اگه تو امریکا این اتفاق افتاده بود کلی صدا و سیما نشون میداد
به خدا بد می کنید به مردم
ممنون تابناک بابت اطلاع رسانی
پس حراست بیمارستان واسه چی پول میگیرن ؟
پاسخ ها
قمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
واسه اینکه مواظب باشه کسی تو بیمارستان نرقصه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
برا این که زیراب کارکنان بیمارستان رو بزنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
که نزارن همراه مریض !!!!!!! یه دو دقیق با آسایش مریضش رو ببینه بهش دلداری بده
ساناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
میدونی برای چی؟
برای:واسه چی
شایان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
شما خودت ماهی 1 تومن بگیری حاظری تکی با دست خالی بری جلوی چندین نفر که خون جلو چشمشونو گرفته و قمه و ... دارن و زنو بچت رو بدبخت کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
تو بودی چیکار میکردی
خورزو خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
واسه سیاهی لشکر بودن.
داریم به کجا می رویم ای سرزمین من؟
تو 15 روووووووووووووووووووز گرفتنشون .هپیها رو تو 6 ساعت گرفتند!!
می فهمی 6 ساعت
اونهايي كه دم از حقوق بشر واين حرفها ميزنند كجان كه از امنيت و حقوق ديگر شهروندان دفاع كنند و اشد مجازات اين اراذل رو بخوان؟
تابناک جان 15 روز کجا و 6 ساعت کجا در ضمن پیگیری پلیس صرفا کافی ن
یست تو این جنایت شما الان هدفتون این بود که بگید پلیس پیگیره همین!!!!
خب خطر ندارن این آدم کشها
جالب است همه مردم بدانند چرا میگم همه بدانند چون که ارتباط مستقیمی با جان وسلامتی خودتان داره-- ظاهرا واینطور که در بین مردم شنیده می شود اینه که ترفند نیروی انتظامی اینجوریه که در این دست حوادث سریعا ودر حین بروز اینجور اعمال وارد نشه وبعد از زد وخورد و پایان داستان وارد میشه همه پاسگاه و کلانتریها همشون این برنامه را دارند به این خاطر هست که میگم به امید نیروی انتظامی نباشین و خودتون فکر راهکار باشین والسلام
چرا حکمشون در ملا عام اجرا نشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
شد
پس چرا خبری از دستگیری اینها نیست .من به نوبه خود با دیدین فیلم وحشت کردم پس چرا کاری نمیکند .
این فاجعه وحشیانه را ادم کجای دلش بزاره
واقعاً به حال اون مردم نظاره گر متأسفم
چه فایده 10 تا نظر رو منتشر میکنی بقیه رو همینطور در قرنطینه نگه میداری؟ اگه نیرو نداری 4 نفر رو استخدام کن بشنن نظرات رو تایید کنن. واقعن این کارت خیلی مسخره است تابناک
برای یک قتل 15 روز ولی برای یک گروه آوازه خوان 6 ساعت. جالب بود که نویسنده نفهمید که چی نوشت!
ضمنا ظاهرا ایران شده ایتالیا!
من وقتی ماجرا رو شنیدم برای فرد مقتول خیلی ناراحت شدم ولی وقتی که شنیدم او کی بوده یه مقدار اروم شدم . شخص مقتول خودش از اراذل نامی شهره و پنج سال پیش از پشت یه ضربه چاقو به یک جوان که قصد امر به معروف به ایشان رو داشته فرو میکنه و ایشان رو قطع نخاع میکنه . شخص مضروب از کمر به پایین حس نداره0
حالا دلم به حال مقتول نمیسوزه ولی واقعا احساس امنیت نمیکنم . میترسم به کسی نگاه کنم و یهو قمه رو تو قلبم فرو کنه.
برای یک قتل 15 روز ولی برای یک گروه آوازه خوان 6 ساعت. جالب بود که نویسنده نفهمید که چی نوشت!
ضمنا ظاهرا ایران شده ایتالیا!
به لطف شبکه های اجتماعی از این مسائل باخبر میشویم وگر نه که عمرا شما می تونستیند این جور انتقاد کینین
به نظر من بهترین راه فیلتر کردن همه شبکه های اجتماعیه تا کسی مزاحمتی برای نیروی قدرتمند انتظامی ایجاد نکنه !!!!
محمد جعفر جان تو واقعا نابغه ای اگر در انگولا باشی ولی تو ایران پایین حد نرمالی.
تو روحتون که پاسخ ها رو میبندید .
متاسفانه دربیمارستانهاپلیس پول میگیردتامامور بگذاردوبیمارستانهاهم بی پولند
پلیس اون موقع خواب بوده؟
به نظرم کاملا قابل قیاسه تو این وضع مهم اینه که پلیس سلیقه ای عمل می کنه
تو میدون کاج یکیو سلاخی می کنن پلیس داره می بینه حالشو می بره ولی اگر دختری دست دوس پسرشو بگیره نیروهای جان بر کف می ریزن تارو مارش می کنن
دیروز صبح اعدام شدند از جمله پیرمرده
پاسخ ها
iiiiii
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
هنوز اعدام نشدند طبق گفته ها پرونده در دیوان عالی کشور هست و به احتمال زیاد فقط قاتل اعدام میشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
خخخخخخخخخ
جواد
| United States of America |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
آقای گنجی شب یکشنبه گفتند که جلوی بیمارستان اعدام میشن. شما چطور میگن دیروز اعدام شدند
جواد
| United States of America |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
سلام. شب یکشنبه3/4 آقای گنجی گفتن که جلوی بیمارستان اعدامشون میکنیم. شما چطور میگین دیروز اعدام شدن؟
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
5
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
ل
دزدی و ناامنی بیداد می کند
واقعا براتون متاسفم
ی موقع خواستید خلافو تجربه کنید نرید برقصید بلکه برید چاقو و قمه بردارید بیفتید دور خیابونا...
ظرف چند ساعت رقصنده ها توی ایران شناسایی و دستگیر میشن بعد 15 روزه توی قم چاقوکش ها شناسایی و دستگیر میشن
وقت مردم را نگیرید! اول لیلا حاتمی باید شلاق بخوره، بعد بریم سراغ مسایل کم اهمیت!
همسایه روبروی ما پارسال تو مغازه موبایل فروشی خیابون بهار کشته شد اما هیچ خبری نیست. هنوز در دست تحقیقه اونوقت...!
جناب محمد جعفر عزیز مواظب باشیم از انور بام نیفتیم.واقعن داره به این تفسیر و تبیین حق به جانب و جانبداری از پلیس؟75..... میلیون نفر؟؟بنده در تهران هر روز خبرها را میخوانم ولی رقصی چنینغغ ندیدم که همه مردم را بکشد؟؟نکند همه مردم از همه چیز و از همه کس خبر دارند الا حافظ شیرازی؟؟
توصیه میکنم نبینید.
پاسخ ها
محمد
| United States of America |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
برعکس حتما ببینید
اونوقت میفهمید بعضی از ماها به معنای واقعی کلمه کاملا وحشی هستیم
تابناک جان از تعارف بکاه وبه مبلغ افزا با این سرعت اینترنت افتضاح بهتر بود فقط صحنه اصلی را میگذاشتید واضافات را پاک میکردید یک ساعت نشستم نتونستم فیلم را ببینم
جناب آقای تابناک
ارتباط تیتر خبر با متن درون خبر چیه؟
من به خاطر دربافت جزییات بیشتر اومدم این خبرو بخونم بعد میبینم شما نشستی 2تا موضوع رو با هم قیاس کردی !!!
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
دیشب اومدم تهران با خانواده ساعت 4 صبح پلیس گفت بزن کنار بعد پسر جوانی امده جلو ماشین با لحنی بسیار زشت بیا پائین خوابت نبره چی داری تو ماشین او چون دید 2 زن داخل ماشین هستند گفت بزن کنار بهتر است نیروی انتظامی یک دوره در کشورهای کافر ببینه نوع رفتار اسلامی را از انها یاد بگیره بعد ادعا میکنه هر چی ماشین از اصفهان میاد بار قاچاق داره این اقای افسر زیبا روی جوان بهتر است اول یاد بگیره با بزرگتر از خودش چگونه صحبت کنه و به جای ایجاد امنیت و ارامش شهروندان ارامش انان را بر هم نزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
کلا تابناک استاد قیاس های مع الفارقه
ای اقا من در اواخر بهمن ماه سال گذشته جلوی درب منزل ام در سعادت اباد وزیر دور بین های مدار بسته ماشین ام را سارق دزدید تصویر واضح سارق را به اگاهی ارایه دادیم دریغ از یک پیگیری ساده خودشان را راحت کردند وگفتند قابل شناسایی نیست هفته بعد همان دزد دوباره به محله ما وبه ماشین دیگری دستبرد زد اما کسی بخواهد شادی کند ودر فضای مجازی فیلم آپ لود کند به طرفه العینی دستگیر می شود این تناقض را رییس پلیس کشور باید پاسخگو باشد امید وارم که این پیام را بگذارید
باید اویزونشون کنن مرتیکه ها رو
وقتی اینقدر بخشش پای چوبه دار را رواج می دن انتظار بیشتری نمیره بابا قاتل یا جنایتکار باید اعدام بشه
متاسفانه شهر قم در سالهای اخیر بدلیل مهاجرتهای بی رویه ای که به این شهر میشود روز به روز دچار انحطاط فرهنگی میشود،مهاجرینی که اکثرا از قشر فقیر و کم سواد جامعه محسوب میشوند.و باعث شده اند که روز به روز چهره این شهر را در انظار عمومی بیشتر مخدوش کنند.
آفذین به تابناک
دست مریزاد
همین که یه عده اوباش جرات کنن که اینطوری وارد یه بیمارستان بشن و یه نفر رو بکشن و عربده بکشن و برن کاملا نشون میده چقدر نیروی انتظامی ابهت داره
دیروز شنبه دوم خرداد اعدام شدند
اون هم در بیمارستان !
البته سه نفرشون
نفر چهارم سکته کرده که یه پیرمرد بود.
اونم اعدام میکنن ...
شما هم مسخره شو در آوردین ...!
نیروی انتظامی راحت ترین راه رو -گشت ارشاد- بلده.
ممد نبودی ببینی.....
آقای تابناک! حتما میدونی که پلیس ، وظیفه "پیشگیری" از اینگونه حوادث رو هم داره وگرنه وقتی طرف تو خون خودش غلتید (حتی اگه اونم از اراذل بوده باشه) دیگه اعدام چه فایده ای داره؟
اتفاق نادر در قم؟؟
فقط جهت اطلاع دوستان :
تمام عاملین ماجرا چند روز پیش اعدام شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
و حتما پلیس هم اعلام نکرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
چرا بی خبر؟ مگه دوتا جوون به جرم ساخت کلیپ شاد 6 ساعته دستگیر میشن کل صدا و سیما و روزنومه ها رو بسیج نمی کنید تا اعترافاتشون پخش بشه و غیره پس اگه راست میگید چرا این اشرار و قمه کشها اینطور بیخبر دستگیر میشن...
حادثه ای بدترازاین ودرروزروشن درشهرستان نقده دوماه قبل پیش امده بودکه نیروی انتظامی کلا تعطیل بود می توانیدفیلمش راببینید واززحمات پلیس که ترسیده ومخفی شده تشکر کنید
باید با عاملان جنایت هایی که با گستاخی و بی شرمی تمام در مکان های عمومی و در ملاء عام انجام می شوند
اون از میدان کاج اونم از از این..
درود به شرف احمدی نژاد که تمام این ارزل و اوباش را در قوطی کرده بود
حادثه ای بدترازاین ودرروزروشن درشهرستان نقده دوماه قبل پیش امده بودکه نیروی انتظامی کلا تعطیل بود می توانیدفیلمش راببینید واززحمات پلیس محترم شهر که ترسیده ومخفی شده است تشکر کنید
حادثه ای بدترازاین ودرروزروشن درشهرستان نقده دوماه قبل پیش امده بودودربیمارستان شهرقمهکشی شده بودکه نیروی انتظامی کلا تعطیل بود می توانیدفیلمش راببینید ومجرم نیز سوابق کیفری قبلی هم داشت
خود مقتول هم سابقه درخشاني در نزاء دسته جمعي داشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
لابد شما مسول بایگانی سوابق مجرمین هستی !!!!
اینهایی که این جنایت رو مرتکب شدن اسمشون انسانه ؟ شرف دارن ؟
اولین گام برای فرهنگ سازی را باید برای این مسایل مهم برداشت که متاسفانه هر روزه این چنین حوادث تلخی را خبرش را میخوانیم اگر کسی که رانت و اختلاس را شروع کرد همانموقع هر کس بود باهاش برخورد قاطع و قانونی میشد این همه از بیت المال اختلاس نمیشد
اگر قانون در مورد همه اقشار جامعه از مسئولین رد بالا تا پائین ترین فرد جامعه اجرا میشد الان شاهد دیدن این وحشی بازی و مرگ یک جوان نبودیم
بابا بیاین تو کلانتری شهرستانها ببینید چه افرادی اونجا هستند . ادمهای بددهن که به هیچی احترام نمیزارن . وقتی حرف میزنن خیال میکنی یکی از این اراذل تو فیلمهای قدیمی هست
من در محله قاتل و مقتول(که با هم پسر خاله هستند) ساکن هستم.دشمنی این دو از ۲سال پیش شروع مشود که قاتل در نزاعی که به کمک مقتول میرود و دشمن مقتول را با ضربات چاقو قطع نخاع میکند و محکوم به پرداخت دیه میشود،اما از آنجا که مقتول در پرداخت دیه به قاتل کمک نمیکند و او را تنها میگذارد لذا قاتل کینه مقتول را به دل گرفته و در فرصت مناسب او را به قتل میرساند.نکته قابل توجه اینکه هر دو از مواد مخدر فروشان به نام استان قم بوده اند و برادر مقتول نیز در حدود۶ ماه پیش در نزاعی در بلوار یادگار امام قم(نزدیک شادقلی خان) کشته میشود.قاتل.مقتول.نکته جالبتر اینکه مقتول دست از فروش مواد برداشته بود و همانطور که میگفت قصد داشت باقی عمر خود را به عشق و حال و خوش گذرانی بپردازد اما از آنجا که خداوند حق است و مال حرام خوردن ندارد این فرد به این سرنوشت دچار میشود.إن الله شدید العقاب -
من فيلمش و ديدم عين اب خوردن سرش و ميذاره رو تخت با چاقو ميكشتش همه در و بستن از پشت نردها نگاه مي كنن و فيلم مي گيرن
آخه خیلی خطرناکه .
محمدجعفر خاک تو سرت با این طرز فکرت. پس تو الان مردی خودت هم خبر نداری!!!!
من از این آقاهه می حام که از این به بعد قرصاشو بشوره و بخوره حالش بهتر می شه
فرهنگ/بی سوادی /جهل/کج فکری/نبود عدالت قضایی و امنیتی/فقرو... در کل وراثت واجتماع مسببان اصلی قضیه هستند.
موافقم به نظر من تجاوز دزدی سرقت مسلحانه کشتن آدما اختلاس و سایر موارد جرم سنگینی نیست اصلن بگن فردا با ولی بیان حل میشه ولی رقص وای بر من فقط اعدام
من از این آقاهه می حام که از این به بعد قرصاشو بشوره و بخوره حالش بهتر می شه ا
قابل توجه نمايندگان مجلس كه قانون حمل سلاح سرد را رد كردند
من از این آقاهه می حام که از این به بعد قرصاشو بشوره و بخوره حالش بهتر می شه ا
دست هپی کارها و گیر دهندگان رسانه‌ای درد نکند که فعالیت‌شان باعث به ثمر رسیدن این یک پرونده شد
اگه دقت کنید اونجا که اون مرده گردن اون پسر جوانه رو میگیره چاقویی دسته سفید دستشه و دستش پشت گردن مقتول بعد دقت کنید چاقو رو میبره زیر گلوی مقتول و میکشه و اونجاست که دیگه کار رو تمام میکنه
نکته ای که در این گزارش مغفول مانده، بروز حادثه در شهری مانند قم است.
پس چرا این قاتلا رو نمیارن از پشت توی شبکه های ایران نشون بدن
خب شما اول بريد ببينيد بقيه ماجرا چيه كه بر شما پوشيده مونده بعد بياييد دفاع كنيد
باید همه را اعدام کرد
دیدین این وقایع بسیار دردناک دل هر آدمی رو به درد میاره حالا میخواد مضروب یه فرد غریبه باشه یا یه فرد آشنا
فحاشی و ضرب و شتم و ... که مهم نیست
یه موقعه خوشحالی دیده نشود که گناه کبیره هست!!!
خخخخخخ
یکی دو سال پیش یکی از بیمارستان های امدادی مشهد هم به علتی مشابه مورد هجوم دسته ای اوباش قرار گرفت و چند ساعت در اختیار ان گروه بود و حتی کادر پزشکی مورد ضرب و جرح قرار گرفتند و پس از آن هم گریختند. لطفا بررسی کنید و ببینید واکنش پلیس در آن زمان چه بوده است و بنویسید تا همگی به اوج اقتدار نیروی انتظامی پی ببریم.
ازتمام نظرات و هدف اين گزارش كه بگذريم يه نكته ايي كه در وحله اول نظر من رو جلب كرد اين بود كه چند نفر با قمر و ظاهري آشفته و عصباني وارد محيط يك بيمارستان ميشن. قطعا از همون دم در خيليها اين صحنه رو ديدن و داخل بيمارستان هم كه شدن كلي طول كشيد تا مقتول رو پيدا كنن و بكشن و بعد از اينكه حسابي لت و پارش كردن چند دقيقه ايي جولان دادن(اگر درست متوجه شده باشم) و بعد با خيالي آسوده از بيمارستان رفتن. و در تمام اين مدت يك نفر به عقلش نرسيد به پليس 110 زنگ بزنه يعني اگه از همون بدو ورودشون به بيمارستان كسي به پليس خبر ميداد شايد ....
رکوردددددددددددددددد
سال 90 مقداری از اثاثیه ام به ارزش حدود 6 میلیون تومان سرقت شد پلیس یک گزارش تهیه کرد و گفت اگر به کسی مظنون هستی بگو تا دستگیرش کنیم. هر روز سرقت های بیشماری در کشور اتفاق می افتد و دست پلیس هم به آنها نمیرسد. بعد با دستگیری 4 تا رقاص و یا ساختن چند تا فیلم پلیسی میخواهند بگوین ما اقتدار داریم. غافل از اینکه دم خروس پیداست.
منم فیلما دیدم حالا اگه این اتفاق تو امریکا می افتاد تا یکسال اخبار ما روش مانور میکرد که تو امریکا امنیت نیست....... ولی متاسفانه تو ایران بجای توضیح ماجرا و پیگری و دستگیری عاملان ان دنبال هپی میگردند تا ظرف 6 ساعت دستگیرشون کنند متاسفم همین
توکدوم خبرگزاری زده اعدام شدند
باسلام. متاسفم براي تابناك كه كامنت افرادي چون محمدجعفر بي فرهنگ و عاري از انسانيت را چاپ ميكنه. و اما آقاي محمدجعفر فكر كنم زن و بچه شما هم رقص بلد باشن آنها را هم اعدام كن.
ماجرا این نیست .
این مطلب هیچ بویی از انصاف نبرده است!
بايد در اعلام سرعت عمل نيروي انتظامي اعتدال رعايت شود . جرا كه واقعيت در عمل با ادعا تفاوت بسيار دارد
به قول مش قاسم ..واله دروغ چرا.!! تا قبر آه..آه..آه.......آه.
سلام قم همیشه اینطور بوده است
ماجرا این نیست
خدا كنه امنيت به كشورمون برگرده يا حداقل شاهد اينگونه موارد تو مكانهاي عمومي نباشيم اميدوارم تمام مكانهاي عمومي با امنيت كامل مواجه باشه و نيروهاي امنيتي هميشه و در همه حال مواظب اين مكانها باشند بجاي اينكه فقط نظريه پردازي بشه و ختم قائله اي كاش عملياتي بشه كه ديگه اين اتفاق نيوفته
خوفناک
آخرشم که یارو رو میگیرن و میخوان اعدامش کنن ملت رو میفرستن جلو خونه صاحب عزا که بیا و قاتل رو ببخش ......ملت محترم ایران تو جو هستند همیشه....
لطفا برای اشائه حقیقت این خبر را از خبرگزاری جمهوری اسلامی که با این خبر در ارتباط است منتشر کنید.
دو پسرعمو، دو پرونده جنایت

قم – ایرنا – ضارب یک طلبه ناهی از منکر پس از پنج سال از مضروب کردن این طلبه در یک نزاع خانوادگی توسط همدست خود کشته شد.



به گزارش ایرنا، در دهمین شب از ایام نوروز سال جاری در پی یک نزاع خانوادگی در یکی از محلات قم، جوانی 24 ساله به نام ˈابوالفضلˈ چاقو خورد و برای مداوا به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شد.

ماجرا به این جا ختم نشد و ضاربان با حضور در بیمارستان ابوالفضل را با 20 ضربه چاقو بشدت مضروب کردند که منجر به قتل وی شد.

10 روز بعد، ضاربان به اتهام مشارکت در قتل و قدرت نمایی با چاقو با پیگیری دستگاه قضایی و امنیتی دستگیر شدند.

در تمام مدت، رسیدگی به پرونده با شرایط ویژه ادامه یافت و مسوولان قضایی و انتظامی تاکید می کردند که از ارائه جزییات تا رسیدن به نتیجه، معذور هستند.

از سوی دیگر، رسیدگی به پرونده این قتل پرونده کهنه دیگری را دوباره به جریان انداخت.

مشخص شد فردی که در نزاع بیمارستان کشته شده است، پنج سال قبل با همدستی پسرعموی خود که خود یکی از ضاربان حادثه اخیر بوده است، طی یک نزاع، یک طلبه 24 ساله آمر به معروف به نام ˈمحمدˈ را به شدت با ضربه چاقو مضروب کرده بودند که باعث قطع نخاعش شده بود.

پسرعموی ابوالفضل که اکنون متهم به مشارکت در قتل است در مورد حادثه مضروب کردن طلبه جوان می گوید: من و ابوالفضل هر دو چاقو در اختیار داشتیم و من ضربه ای را به کمر فرد مضروب زدم.

وی در آن زمان دستگیر و به تحمل سه سال زندان و پرداخت اقساطی دیه محکوم شد.

دادستان قم اکنون با تشریح برخی از جزییات این حادثه، به ضارب و پسرعمومی مقتول اشاره می کند و می گوید: این فرد جزء افراد شروری است که جنایت بیمارستان شهید بهشتی را انجام داده است پنج سال پیش به همراه متقول، مرتکب جرمی دیگر شده بودند و فردی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کرده بود را با چاقو مضروب کرده و فرد مضروب قطع نخاع شده بود.

ˈمصطفی برزگر گنجیˈ افزود: طلبه ای که امر به معروف کرده است اکنون مدت پنج سال است که خانه نشین شده است.

وی گفت: چهره ضارب نیز با اجازه دادستانی می تواند منتشر شود.

متهم به مشارکت در قتلی که طلبه ناهی از منکر را مضروب کرده بود فردی متواری بوده است و مدعی است که برای پرداخت دیه طلبه مضروب شده ضمانت گذاشته بوده است و از اخطارهایی که برای ضامن او می آمده است بی اطلاع بوده است.

اما محمد، جوان طلبه ای که پس از یک سال از ازدواجش به دست این دو پسرعموی شرور قطع نخاع شده، در این سالها اصلا روزگار خوشی نداشته است.

پدر محمد می گوید که اوضاع جسمی فرزندش آن قدر ناگوار بوده است که تا یک سال برای استحمام او از تختی مانند تابوت استفاده می کرده و او را به حمام می برده است.

محمد پس از پنج سال زمین گیر شدن اکنون 29 ساله شده و چند وقتی است با کمک واکر (عصای مخصوص) می تواند کمی بایستد و چند قدمی راه برود.
دفعه دیگه اگر خواستی چنین مجروهی را نجات بدی او را ببر پلیس نه بیمارستان
بايد در ملا عام وجلوي بيمارستان اعدام كنندتا درس عبرت شود البته قبل از اعدام بايستي شيشه نوشابه تو كونشون ميكردند
وقتی رهگذر تو خیابان امنیت نداره و زیر بلوک سیمانی له می شه و مصدوم تو تخت بیمارستان با ضربات چاقو جانش گرفته می شود، به کی می توان پناه برد؟؟؟
متاسفانه در ایران امنیت کاملی وجود نداره
پارسال 4-5 نفر از اراذل و اوباش در یکی از بیمارستانهای کشور اورژانس بیمارستان رو گروگان گرفتند و گاز اشک آور انداختند ولی پلیس توانمند تا صبح نتونست اونارو دستگیر کنه اونها هم فرار کردند بعد خودشون اومدن خودشونو معرفی کردن
بعد پلیس همه جا هوار میزد بدست توانمندما دستگیر شدن!!!!!
تابناک لطفا در مورد سرنوشت قاتلین اطلاع رسانی کن ..
عجب افتضاحیه!
خبر دستگیری مردم عادی که فقط خوشحالی کردند با آب تاب پخش می شه که مردم عادی بترسند
تا سر کسی نیاد نمیفهمه که اون بنده خدا چی کشیده
باتشکر از گزارش تابناک جای تاسف دارد که در شهر قم چنین اتفاقی افتاده
فیلم کامل نیست نصفه دانلود میشود
-خلاف قانون، چه بزرگ چه کوچک. خلاف است
پلیس ما فقط به دنبال اینه که جایی براش نفع داشته باشه
وای بر ما..حیونها هم اینجوری نیستند
باید رییس بیمارستان وکسانی هم که دراثر قصورشان این اتفاق افتاد روهم مجازات کرد نه فقط عاملان جنایت را...
آقای تابنااااااااااک. لطفا اینقدر نگو رسانه ملی. چون توهین به شعور همه ماست. اگه هم میگی لااقل جلوش یه علامت تعجبی، سوالی، چیزی بذار. لطفا
اولا نويسنده مطلب بسيار ناشيانه از عملكرد نيروي انتظامي دفاع كرده كه بهتر بود دست به قلم نميبرد واينطور ناشيانه توجيه نميكرد
ثانيا هيچگونه مجازاتي در مورد متهمان صورت نگرفته و مطالب نوشته شده دروغ محض ميباشد ثالثا اين يكي از معدود جناياتي است كه در قم شاهد بوديد
یکی از دلایل این فجایع پنهان نمودن آنها و عدم اطلاع رسانی درست از طریق صدا و سیماست، اینترنت ما هم که قابلیت دریافت این فیلم 40 مگابایتی را ندارد.....
این چه ادبیاتیه که تو گزارش نوشتن به کار بردین؟!
واقعن که
در جواب محمد جعفر : کسی که یک نفر را بکشد انگار همه مردم را کشته است.
چند روز پیش در حدود 4 صبح متوجه شدم دزدی سر وقت ماشینم رفته فورا به پلیس اطلاع دادم تا ساعت پنج و ده دقیقه که هنوز وایساده بودم پلیس نیومد دوبتره اطلاع دادم بازم هیچی اقایون امنیت چی هست؟پلیس بگه که کاری نمیکنه مردم تکلیف خودشونو بدونن به امید اونا نمونن.حاضر به مصاحبه هم هستم
تمدن 2500 ساله
قیاس شما اشتباه است.
ّنظرم باید اشد مجازات در ملا عام براشون اعمال بشه
پاسخ ها
aidin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
چقدر تا به امروز نظر امثال شماها کارساز بوده.
خوب پلیس ترجیح می ده با دختر پسرهای جوان مردم سر و کار داشته باشه بهتره دزد و قاچاقچی و قمه کش خطرناکه!!!
بدبختيم بخدا
ايراني قهرمان ايراني پهلوان
بعد میگن امریکا نا امنی بیداد میکنه، خدا نکنه امریکا تیر اندازی بشه تا 6 هفته تلوزیون روش مانور میده ولی اگه ایران باشه.............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلیل این دعوا هم به خاطر مساإل قبلی بوده
البته همشون حقشون اونایی که میگید بیچاره رو بدکشتن
ابول کارایی کرده که کل جوونا ی این منطقه و امسال اون باعث از بین رفتن همه ی جوونای پاک دنیا میشن و پایه ی خانواده ها رو به هم زدن
خدا ازشون نگذره
یا اینکه اگر جایی برای هدایت و توبه دارن هدایتشون کنه
الان من با این اوصاف تکلیفم چیه مرد ه ام یا زنده
عقل محمد جعفر همین قده
خب چرا اینقد بی انصافید!
هزاران هزار جنایت این ارازل اوباش انجام میدهند هیچ بازتابی ندارد _
4 نفر اعدام شدن پیر مرد هم حبس ابد خورد
ضارب و مضروب چند سال قبل 1 جوان رو با چاقو زده بودن و قطع نخاع کرده بودن
این دعوا هم ضاهرا ناموسی بوده
ایضا وقتی 6 تا اولاش قمه به دست وحشی میریزن یه جا کادر پزشکی کاری جز مخفی شدن نمیتونسته انجام بده ایجاد امنیت کار پلیسه مملکته نه کادر درمان .
اقایان پلیس در مقابل جرایم توزیع مواد مخدر که جوانان این مملکت را به فنا داده به این سرعت عمل نمی کنند
تا حالا به این فکر کردید، که این هنجار ها شاید خودشان با توحه به خواست و طرز فکر و زندکی اکثریت مردم ناهنجار هستند؟ قانون برای مردم است نه مردم برا ی قانون
در تعطیلات عید سال جاری، یک عابر بیگناه و بی دفاع را در روز روشن در خیابان اصلی زینبیه اصفهان دو نفر اراذل و اوباش با قمه به شدت مجروح می کنند. با آنکه شماره خودرو ( پراید ) آنها توسط عابران برداشته شده و هویت آنها بادستور قضایی شناسایی شده است اما کلانتری محل خود مضروب را مآمور شناسایی و دستگیری ضاربان کرده که در محدوده یک کلانتری دیگر سکونت دارند. تصور بکنید دو نفر قلتشن که به هیچ چیزی پابند نیستند و آنقدر جسارت داشته اند که در روز روشن شما را سلاخی بکنند
آدم کشی از اولین فرزندان آدم بنا نهاده شد .

به خودت.ن سختی ندید
گور پدر ملتی که قاتل رو می بخشن و جرات قتل رو افزایش میدن ............ خاککککککککککککککککککککککککککک برسر همچین ملتی با فرهنگ 2500 ساله
قم؟!!! و این حرف ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!1111111111111
بايذ خبرنگار به سراغ خانواده قمه گش ها هم مي رفت وپرس و جو مي كرد كه قضيه چي بوده بعد همه حكم اعدام واسش مي بريدند شايد حقش بود كه چنين كشته شود
هیچکس دقت کرده که در وسط این همه جمعیت فقط اون پیرمرده عصا به دست که دقایقی قبل از ورود اراذل در تصویر دیده میشود که عصا به دست دارد از در خارج میشود ، هنگام دعوا ، سعی دارد میانجیگری کند و افراد نزاع کننده را از هم جدا کند. بازهم گلی به جمال قدیمی ها
دوست عزیز این حرف شما چه معنی دارد پلیس ها ی کشور ما از فداکارترین و پاک ترین افراد می باشند اینجور هم نیست که شما القاء می کنین گزینشی برخورد می کنند اطلاع دارین در مرزها برای امنیت من و تو جه جوانایی هروز شهید می شوند بهتره بجای سیاه نمایی قدر دان تلاش این عزیزان و امنیتی که بوجود اوردن باشیم
تمام تنم می لرزه به خدا عین فاجعه ی میدان کاج شده خاک بر سرمون خاک بر سر اون مردم تماشاچی خدایا چی داره به سرمون میاد عجب صبری خدا داره چه طور ما رو تحمل می کنه تابناک نشون بده بده ....
تو بیمارستان شهرستان نور استان مازندران هم چنین اتفاقی افتاد اما اونجا جالب بود یطرفه درگیر اومدن تو بیمارستان و مجروح درگیری رو جلو چشم پلیس زدن با داس اما پلیس جرات یه تیر هوایی رور هم نداشت !! خدا به خیر کنه
حالا فرمانده نیروی انتظامی میاد همچین ژستی میگیره میگه با عنایت الهی وسرعت نیروی پلسی این مفسدان در عرض دو ساعت شناسایی ودر عرض 6ساعت دستگیر شدند طوری ژست گرفته فکر کردیم سرکرده طالبانو گرفتن
ولی به نظر من رکورد 6 ساعت یه چیز دیگس. 15 روز کجا 6 ساعت کجا. تازه اعتراف تلویزیونیش به کنار
چه فایده اگرنیروی انتظامی تمام تلاش خودش رو هم بکنه بازهم فاتحه آنرا میخواند مثل دستگیری معتادان ومواد فروشان -دزدها - و.......
تابناک جان شما هم با تغییر صورت مسئله سعی داری که جوابی پیدا کنی که قانع کننده باشه
پلیس که میاد تو تلویزیون سینه سپر میکنه و از دستگیری چند تا بچه سوسول به خودش میباله ، حالا کلاه شو بالاتر بذاره و توضیح بده!
شهرقم
در اصفهان 4 جوان در پارک نشسته بودند 17 ساله گشت دنبال انها گذاشته یکی از انها از دیوار اتوبان پایین پریده که متاسفانه یک تاکسی او را زیر میگیرد و سر پسرک بیچاره له میشود این بچه که سن قانونی نداشته و از ترس پلیس فرار میکند حالا به هر دلیل خون این بیچاره گردن کیست جوانان ما دارند با دست خودمان نابود میشوند باعث تاسف است کشورهای خارجی مردم با لبخند به عنوان دوست به پلیس نگاه میکنند ولی اینجا جای تاسف است بیچاره پدر و مادر ان جوان
بنظر من طالبان حقتو خورده
تر براي فرج
به خدا خود ما هم خسته شدیم
1برا توضیح بده چطوری میشه فیلمو دید هرکار میکنم نمیشه ممنون
آدميان مي گريند زير باران
و من اينجا خون مي گريم
و فقط خون...
من فكر مي كنم جعفر هم يكي از هموناس.
سلام-یک طرفه قضاوت نکنیم شاید اون جوان هم یه کمی مقصربوده-البته قصدم دفاع از کار اون افرادنبود
درود بر پرسنل نيروي انتظامي
دقيقا همين اتفاق در شهرستان نقده از استان آذربايجان غربي در تعطيلات نوروز 93 در بيمارستان امام اتفاق افتاد.
تگزاس یعنی این....
این جور افرادو در سریع ترین زمان باید دستگیر و به اندازهی خشونتی که به خرج داده اند . اششد خشونت برایشان انجام بگیرد .و بعد از شکنجه یفراوان و حبس . به دار آویخته شوند .
تابناك جان كليپ هپي از اين فيلمي كه گذاشتين خشن تر بود
حالا كه اين فيلم رو گذاشتين اقلا كليپ هپي ها رو هم ميذاشتين
امثال اون که میگن اون قمه کش هنجار شکن نیست اون که رقصیده یه ملت و کشت احتیاج مبرم به روانپزشک دارن
بدبختی ملت از همین جماعت
اعدام دیگه متاسفانه اثربخشی و بازدارندگی اش رو از دست داده
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
چرا ملا عام این کار به نظرت تو روحیه مردم چه اثری میزاره.
مردم چرا باید شاهد خشونت باشند
یادمه چند سال پیش که همراه دانش اموزان به اردوی زیارتی در قم رفته بودیم یکی از دانش اموزان ( مقطع راهنمایی ) یه شوخی با یک جوان قمی کرد پس از چند دقیقه ایی یه گردان از اشرار و اوباش با شیشه های نوشابه و ... می خواستند راننده ی بیچاره رو تکه و پاره کنند و جالب این هست که منطقه انتظامی هم وقتی تشریف اوردند هیچ اقدامی انجام ندادند و مدعی بودند که قادر به شناسایی افراد شرور نیستند در صورتی که تمام نوشابه های خورد شده رو از سوپرمارکت های نزدیک محل گرفته بودند و کسبه ی محل اشرار رو می شناختند !!!!!!!!
من یه کلیپ دیگه از این جنایتو تو گوشی یکی از اقوام دیدم.ظاهرا دو تا پسرعمو با یکی دعواشون میشه و طرفو میکشن.ولی ضارب اصلی قسر در میره و اون پسرعمویی که بیگناه بوده دستگیر میشه و میره زندان.بعد یه مدت از زندان مرخصی میگیره میاد بیرون تا از پسرعموش انتقام بگیره . با پدرش و برادرش میان تو بیمارستان و با قمه اونجوری سلاخیش می کنن
عملکرد مناسب ناجا بر کسی پوشیده نیست مگر مغرضین که با جو سازی بر علیه این زحمتکشان بی مزد نیت تخریب وجهه یاین نیو را دارند.
فکر کنم پلیس رفته یک گروه رقصنده هپی رو دستگیر کنه یا شاید یک مهمونی مختلط و یا شاید چند تا بچه داشتن تو پارک آب بازی کنند رفته اونا رو دستگیر کنند .
تابناک جان چرا نظر منو پخش نکردی تا بقیه از شبهه بیرون بیان
علت اختلاف و در گیریشون چی بوده؟
پاسخ ها
معین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
حالا تو این گیرو دار ، شما داری دنبال قاتل بوروس لی میگردی خواهر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
شما خودشو ناراحت نکن!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
شما کاری به اختلافشون نداشته باش،مساله اینه که اینقدر اینها وحشی هستند که چنین جو رعب و وحشتی را در یک بیمارستان ایجاد میکنند
این همه مردم دراونجاجمع بوده ودست به جیب صحنه روتماشامیکردندآفرین به شجاعت مردم!!!!!!!!!!!!!!
جالبه که اونا اسماشون رو هم نوشته بودن و گرفتنشون هیچ کاری نداشت چون از نظر خودشون اصلا جرمی نبوده بعدش آقای فرمانده به زمان گرفتنشون افتخار می کنه. واقعا بعضیا می تونن چقدر جایگاه خودشون رو ندونن.
به نظر من بهترین کار بریدن سر قاتلین از پشت سر (قفا) و طول دادن در بریدن سرشون تا بیشتر زجر بکشن البته جلوی چشم همه و جلوی در همون اورژانس...
علت به جای این جوانک ها ، دنبال دزد ها و قاتل ها نمیرن این است که این اینها بیخطرند
اینقد کورنباش و متعصبانه مث طالبانیا قضاوت نکن......
با دیدن هیچکی نمرده
آقا من یه منفی میدم 10تا میخوره مثبت میدم دو تا میخوره متناسب با نوشته رای ملت وزن داره؟
توفو
جوونای قمی تفریحشون شده دعوا باید تو قم باشی تا بفهمی جوونای قمی چی میکشن...
سلامچچ چرا کامنت های منو نمیزارین - چندتا کامنت دادم ولی درغ از یکی از اونا -- ما هم دیگه نباید نظر بدیم یا لابد اصلا نباید این مطالب را خواند این هم یک نوع سانسوره داداش
متاسفانه
قراره فقط3نفرشون اعدام بشه
حالا میان فیلم می سازند میگند اگه کسی زد کسی از شما رو کشت ببخشیدش ثواب داره!!!!!!!! نتیجه اش می شه این . . . ترحم بر پلنگ (حیف از پلنگ) تیز دندان ستم بود بر گوسپندان
حیف نام محمد و جعفر که بر بعضی گذاشته میشود
تورو خدا یکی به من بگه چطوری مییشه فیلمو دید ؟
باید اجازه حمل سلاح گرم بدند به مردم..
چطوری از خودمون دفاع کنیم؟
یعنی تا این حد گستاخ که طرف رو تعقیب کردن تا مطمئن شن مرده !!! واقعا دروووووود به این امنیت. واقعا دروووود به برادران انتظامی که "هپی" برایشان مهمترز قتل و جنایت است. خدایا خودت به دادمون بس.
در کل بگم قاتلا و اون شخص مقتول آدم درستی نبودن درگیری هم یکی یه چی میگه یکی دیگه یه چیز دیگه ما که خونمون یه مقدار اون ور تر از خونه ی قاتل نمیدونم قضیه در کل چیه
بالاخره خدا یا اینجور آدما رو هدایت کنه یا خوار شون کنه
یک سوال فنی مطرح میشه این وسط البته با وجود اینکه بخاطر برادر بیمارم زیاد به بیمارستان رفت و آمد کردم.
نقش حراست بیمارستان در جهت امنیت و کنترل بیمارستان ها چی هست؟ یعنی فقط جهت جلوگیری از ملاقات اطرافیان بیمار با بیمار کاربرد دارند؟
31 اردیبهشت ماه در محله شادقلی خان مراسم اعدام صبح زود برگزار شد و همگی به درک ارسال شدند.
من خودم چند بار برای گزارش نزاع زنگ زدم به 110 که گفتن ولش کنید همدیگه رو بکشن !!!
و در اکثر موارد هم با برخوردهای بسیار زننده جواب میدن
197 هم که هیچ موقع هیچ موردی را پیگیری نکرده ( شماره و آدرس دادم )
من اگه کاره ای بودم ارازل و قاتل رو همراه با خانواده، دسته جمعی اعدام میکردم! والله به خدا
در این گزارش به علت درگیری اشاره نشده خوب بود این مساله نیز روشن می شد تا از نظر اجتماعی پدیدهای که منجر به این جور حوادث میشه بازتاب پیدا می کرد.
چه نهادهاي ارزشمندي داريم
ولي واقعا آفرين به شهروندي كه جوان را فراري داده بود .واقعا شجاعت نشان داده گرچه متاسفانه موثر واقع نشد.
علت درگیری هرچی بوده باشه این حمله به بیمارستان ربطی به درگیری های قبلی نباید داشته باشه
جعفر، جعفر منو ببين ، خيييييييييييط !!! كنف شدي عزيز ؟؟ حالا برو بخواب
محمد جعفر از طرف کی صحبت میکنی که میگی 75 میلیون جریحه دار شدن
متاسفانه دستگاه قضایی در برخی موارد خیلی ضعیف عمل می کنه بخصوص در مقابل جرائم سرقت و عربده کشی های خیابانی و ...
دوستان ماجرای درگیری اونها از 6 ماه قبل بوده که همین پروه قمه کش برادر این شخص را می کشند سر می برند یکی از این ها خودشو بعنوان قاتل معرفی می کنه واین گروه برای رعب ووحشت وگرفتن رضایت به برادرش حمله می کنند الان دومین فرد از یک خانواده به وسیله همین گروه کشته میشه که پلیس ماهم دنبال 4 تا حوان هست که نهایت گناهشون رقص بوده
کاشکی یکی اون وسط بیمارستان می رقصید و یا یک زن روسریشو برمی داشت. نیروی انتظامی 5 دقیقه اونجا بودند
توان نیروی انتظامی بیش از این نیست
فقط جای نیروی انتظامی در این نزاع خالی بودیکنفر درآخر فیلم مشاهده شد که از دست اوهم کاری بر نمی آمد.
اصل ماجرا
آیا کسی می خواهد اصل ماجرا را بداند ؟
یاد خمرهای سرخ افتادم
متاسفیم برای جامعه اسلامی آنهم در شهر خون قیام - قم
والله با تمام این توضیحاتی که نوشته بودید باز هم مشخصه که پلیس نه همون موقع نه بعد اون نتونسته اراذل و اوباش رو دستگیر کنه و کلا خیلی جای سوال داره که یک عده ادم مسلح تو خیابون یک ماشین رو تا دم بیمارستان تعقیب می کردن بعد هم ریختن تو بیمارستان و پلیس هم که سر هر چهار راهی یک گشت ارشاد داره اصلا نفهمیده و نتونسته ضاربین رو دستگیر کنه. واقعا شرم آوره! ننگ بر این نیروی انتظامی
فکر میکنم پلیس گزینشی پروندها رو انتخاب میکنه و رسیدگی میکنه
تو سال 91 ما هم تو خیابون مورد کیف قاپی قرار گرفتیم هم دو هفته بعدش منزلمون سرقت شد تو روز روشن دار و ندارمون بردن در هر دو مورد هم هر چی رفتیم آگاهی یه جوری پیچوندن که امیدی نداشته باشین پیدا بشو نیست
نمیدونم دزد و قاتل برای جامعه خطرناک تره یا رقصیدن 5 تا جوون
من واقعا متاسفم
بابت این همه امنیت تشکر ویژه ای بنمایید
از محمد جعفر بیشتر از این انتظار نمی رفت. ولش کنید تو حال خودش باشه
اتفاقا مردم جنبه انصاف رو رعایت میکنن.
گرفتن 4 تا بچه که رقصیدن و اسم خودشون رو توی ویدئو نمایش میدن افتخار داره یا دستگیری قاتل و شرور؟
قیاس درستی نیست کسانی که اهنگ خوندن فرار نکردند ولی این ادم کشها فرار کردند
منحرف کثیف
خخخخخخخ
ایران - مهد تمدن - انسانهای با فرهنگ
خنده داره بابام جان
یک زنگ بزن به 110 بگو درگیری شده ببین چه میگن.نیروی انتظامی اگر کاری رو که بخواد انجام بده انجامش میده وقتی هم نخواد نمیده بستگی به مصلحت نظام داره...
سلام البته 4نفر این ارازل از جمله ضارب پنجشنبه 1/3/93جلوی بیمارستان بهشتی اعدام شدند اما حکایت فقر مادی وفرهنگی درمحله شادقلی قم همچنان پابرجاست
ادم خودش پیگیری کنه زودتر نتیجه میگیره
اینجا فقط دوست دارند شعبان بی مخ ها پرورش پیدا بکنند و صمد بهرنگی ها و ... دستگیر!
اقایان فرماندهان نیروی انتظامی کلاهتون رو بگذارید یک کمی بالاتر
اوناقا محمد جواد نیست جفری انگلیسیه
خوانندگان موسیقی happy نیستند که 6 ساعته گرفتند و افتخار می کردند

سردار جان اون افتخار نداشت این رو باید بگیری افتخار کنی

متاسف هستم برای امنیت کشورم که دونبال این هستند که کی رقصید و کی دست داد و رو بوسی کرد


عجب امنیتی داریم که وقتی از خونه می زنیم بیرون با هزار مدل ترس که نکشن ندزدن ، پلیس امنیت اخلاقی گیر ندهد ،چاقو نکشن کیف رو نزنند و ...
افرادي كه چاقو بدست هستند پليس جرات نزديك شدن به آنها را نداره و تنها كارش گير دادن به جوانها هست.
در قران اومده اگه کسی یک نفر رو بکشه انگار همه ادمیان رو کشته حیف اسم حیوون وحشی که رو اینا بزاریم چون حیونات فایده های زیادی دارن مثل پوستشون گوشتشون و غیره...
سلام؛
نظربنده با مضمون حادثه خیابان زینبیه اصفهان را چرا درج نکردید. اگر امکان درج نیست لطفا بفرمایید تا جای دیگری طرح و پی گیری کنم
بی نظیر تابناک. مرسی. تو دوره ای که همه کم گذاشتن مطبوعات حداقل کمی خوب عمل میکنه.
بنده با یکی از بستگان این چند نفر قاتل به طور تصادفی صحبتی داشتم اینطور گفتند:
که این فرد به خاطر عمل آپاندیسش از زندان راهی این بیمارستان شد
و دلیل زندانی شدن این شخص، کشتن یکی از اعضای خانواده قاتلین بود
که وقتی به خاطر آپاندیس قرار بود از زندان به بیمارستان منتقل شود از همان زندان به این خانواده خبر میدهند که این فرد راهی بیمارستان شهید بهشتی است
و ادامه ماجرا ...........
که پیر مرد پرد خانواده و از سه نفر جوانی که در فیلم مشاهده میشود دو نفر پسر این پیرمرد و شخص سومی، برادرزاده پیرمرد است
و پیرمرد به حبس ابد که فکر نکنم فایده داشته باشد محکوم شد و آن سه نفر به اعدام
در مشروح اخبار ساعت 14 شبکه 1هرچند وقت اعلام میشه

تیراندازی در آمریکا .....!!!
طبق فرموده قران کریم ، کسی که یک انسان رابه قتل میرساند ، گویی که همه انسانهای دنیارابه قتل رسانده است . اصلا، وظیفه قانونی پلیس ، مبارزه بابی امنی و سرقت و ناهنجاری و خشونت درجامعه است نه مبارزه باشادی و تفریح مردم .
به عنوان یک محقق خواهشم این است که محدودیتهای پلیس نیز در نظر گرفته شود. پلیس و نیروی انتظامی در ایران بعضا مظلوم واقع می شود. تورم و مشکلات اقتصادی میزان جرم و جنایت را بالا می برد ولی امکانات پلیس متناسب با آن افزایش نمی یابد و این شکاف امنیتی در جامعه ایجاد می کند
وای به حال ما واین مملکت خدابخیر کنه. قابل توجه همه مسئولین نظام.
آدمایی مثل این محمد جعفر که نظرش نزدیک شش هزار لایک منفی گرفته با این طرز تفکر خیلی خطرناک تر از اون ارازل و اوباش هستن و باید قبل از هر چیز این آدما رو ریشه کن کرد.
البته شایدم عقده داره و خواسته جلب توجه کنه که همچین نظری گذاشته.
هر کدوم از این منفی ها معنیش اینه:
" برو بمیر "
آدمایی مثل این محمد جعفر که نظرش نزدیک شش هزار لایک منفی گرفته با این طرز تفکر خیلی خطرناک تر از اون ارازل و اوباش هستن و باید قبل از هر چیز این آدما رو ریشه کن کرد.
البته شایدم عقده داره و خواسته جلب توجه کنه که همچین نظری گذاشته.
هر کدوم از این منفی ها معنیش اینه:
" برو بمیر "
من خودم چند وقت پیش شاکی شدم پلیس گفت برو خدا رو شکر کن خودتو نکشتن نمیخواد شکایت کنی
آدمایی مثل این محمد جعفر که نظرش نزدیک شش هزار لایک منفی گرفته با این طرز تفکر خیلی خطرناک تر از اون ارازل و اوباش هستن و باید قبل از هر چیز این آدما رو ریشه کن کرد.
البته شایدم عقده داره و خواسته جلب توجه کنه که همچین نظری گذاشته.
هر کدوم از این منفی ها معنیش اینه:
" برو بمیر "
از اين اراذل و اوباش در قم زياد هستند
از اين اراذل و اوباش در قم زياد هستند ولي پليس هم اگر در صحنه بود قطعا وارد نميشد مگه ماجراي ميدان كاج شهرك غرب با حضور نيروي انتظامي رخ نداد
واقعا برای این جامعه متاسفم...
اعدام تمام گروه به صورت پخش زنده از تلوزیون
اعدام تمام گروه به صورت پخش زنده از تلوزیون
وقتی رسانه های ملی وکاغذی و .... برای جلب رضایت اولیاء دم و جلوگیری از اجرای احکام اعدام مسابقه میگذارند و توفیقاتی هم دارند قبح جنایت وقتل می ریزد و این هم نتیجه اش . وقتی قران می فرماید کسی که یک انسان را احیاء کند (نجات دهد) مانند احیای همه انسانهاست پس قتل یک بیگناه هم مانند کشتن همه انسانها هست یا نیست؟
توی نقده آذربایجان غربی هم حدود 50 روز پیش همین اتفاق برای نوجوانی به اسم یاسر محمدزاده افتاد و او را پس از زخمی شدن با حمله به بیمارستان با قمه و چاقو داخل بیمارستان کشتند.
معلوم نیست اصلا حفظ امنیت مردم جایی در قاموس پلیس دارد یا نه؟
معلوم نیست اصلا حفظ امنیت مردم جایی در قاموس پلیس دارد یا نه؟
دو طرفم میشناختم بچه محلمون بودن خاک بر سرا ادمای آشغال همین دو ماه پیش بود که برادر کوچیکه مقتول که میشه عباس ذکایی رو تو محل زدن اتفاقا اونم باقمه از شارگش زدن عبرت که نمیشه بازم میرن دعوا میکنن.
پلیس ایران ( که به لحاظ غیر استاندارد بودنش بهتر است بگوئیم نیروی انتظامی)، 2 نقطه ضعف اساسی دارد:
1- آموزش ندیده و آموزش ناپذیر است!
2-قریب به اتفاق پرسنل آن، دهاتی و از قشر بسیار سطح پایین جامعه اند!
تو با این همه تفصیل چی خواستی بگی ما که نفهمیدیم این چه دفعی بود که از پلیس کردی این گل بخودی بودا
1- یکی از مثبت هاتُ کم کن من بودم اشتباهی دستم رفت.
2- رکورد منفی رو زدی (تو رکورد زدی)
3- رکورد پاسخ رو زدی (تا اینجا 112 تا) (تو باز هم رکورد زدی
4- جعفر دقت کن
5- بی خود کردی رفتی یوتیوب مگه فیلتر نیست؟
6- کسی اجباری داره بره ببینه؟
7- یه دیوار بتنی بیارید ملت
8- جعفر آخه چرا؟
9- جعفر جعفر جعفرررر....
دو سه روز پیش در بلوار چمران شیراز (یکی از شلوغترین بلوارهای شیراز) هم دونفر را با رگبار گلوله به قتل ذساندند ؛ ظاهرا" هنوز 6ساعت نشده و عاملان هنوز آزادند.
من صاحب اون پژو 206 هستم و میخواستم ببینم این وسط کی خسارت وارد شده به ماشین مارو میره؟
عجب بکش بکشیه تنها فرق با امریکا اینه اونا صلاح گرم دارن ما سرد
سلام به همگی . من خودم توی قم زندگی میکنم و بیمارستان شهید بهشتی را هم میشناسم . یک بیمارستان بسیار بد است . این واقعه در شادقلی خان قم رخ داده و به بیمارستان هم کشیده شده است . ولی بذارید من حکم رو بهتون اعلام کنم :

حکم این سه نفر اعدام بود .
که یک نفر آنها پدر قاتلان است .
اگر در فیلم توجه کرده باشید ، یک پیرمرد هم داره اون جوان رو میزنه .

اون پیر مرد از ترس و وحشت ، سکته میکند و میمیرد .

اما آن دو نفر در میدان ( 72 تن ) استان قم جلوی چشم مردم به دار آویخته میشوند و آنها را اعدام میکنند .

اینم از نتیجه قاتلان .
عاشق قم بودم

دلم لرزید ... !
همشون باید اعدام شوند
پیدا کردن هپی چه راحت ولی آدم کش چه مشکل.
آویزون کردن از طناب دار فایده نداره باید با یه چاقوی کُند آروم آروم کشتشون
من خبر ندارم ایا کلیپ رفص رو هم تابناک گذاشته بود چه راحت به خودتون اجازه پخش چنین کلیپهایی رو میدین
چه خوب شد که این اینترنت هست
که درد ما مردمو به گوش ها برسونه و بقیه بفهمن که تنها نیستن
چه خوبه که سایت های با وجدانی هست که همیشه همه چیزو سفید نشون نمیده
ممنون از شما
باید پرسنل بیمارستان و نیروی انتظامی به فکر امنیت باشند و قبل از وقوع جرم جلوگیری می کردند.
یه بیمارستان به این بزرگی نباید شیفت ثابت امنیت داشته باشه.
هرلحظه امکان وقوع جرایم این چنینی هست.
بایدحتما قانون دراینگونه موارد بازنگری شود این اراذل اوباش ها بارها و بارها دستگیر و آزاد شده اند و از بی خاصیت بودن قوانین این کشور کاملا اطلاع دارند. باید تصمیم جدی دراین خصوص اتخاذ شود تا جامعه شاهد اینگونه حوادث نشود.
بایدحتما قانون دراینگونه موارد بازنگری شود این اراذل اوباش ها بارها و بارها دستگیر و آزاد شده اند و از بی خاصیت بودن قوانین این کشور کاملا اطلاع دارند. باید تصمیم جدی دراین خصوص اتخاذ شود تا جامعه شاهد اینگونه حوادث نشود.
بایدحتما قانون دراینگونه موارد بازنگری شود
"به گزارش «تابناک»، به فاصله چند روز از دستگیری و آزادی به قید وثیقه گروهی که با آهنگ یک خواننده آمریکایی در تهران رقصیده و ویدئو کلیپ آن را باز‌آفرینی کرده بودند، موجی در فضای مجازی به راه افتاده که ...."

اگر فضای مجازی و صفحات اجتماعی همین قدر هم فایده داشته باشد که پلیس و دیگران را مجبور به پیگیری و پاسخ گویی کند، فیلتر کردنش صحیح نیست آنهم به این صورت گتره ای!
سپاس از تابناک...
مستر محمد کی گفت تو نظر بدی، اتفاقا تو رو هم باید اعدام کنن بخاطر طرز تفکرت
مساله این نیست که چرا پلیس نتونسته اینا رو 6 ساعته بگیره|
جعفر...جعفر...کجائی جعفر ..دم درب کارت دارند میگنداگه مردی بیا بیرون...جعفر...آهای ....جعفر!!!!
یک سئوال مهم این وسط جا داره، دست این مردم اسلحه بدی چند نفر تو سال زنده میمونند؟؟ خودشان رو با کجای آمریکا آقایون مقایسه میکنند؟؟ وحشی ترین جانیان رو بین همین مردم باید پیدا کرد.
يه نفر لطف كنه اين كليپ را نشن من هم بده ميخام كشته بشم
اگربرای یکباربدون هیچ دادگاهی هرکس که قمه می کشیدرا اعدام می کردند امروز به اینجا نمی رسیدیم روح الله دادشی کم بود بعدی وبعدی ها پشت سرهم می آیند.
واقعا باعث تاسف است .واقعا باعث تاسف است خداکنداین بار بدون طولانی شدن وفراموش شدن این حادثه ازذهن های مردم اقدام اساسی وجدی صورت پذیرد.
افرین بر پلیس و دادستانی محترم و زحمتکش
پلیس ایران واقعا ضعیف عمل می کند.
من موافق اعدام اين جانور ها هستم ولي حق بديد وقتي يك پرونده ساده بعد از چند سال تازه به نتيجه هم نميرسه هر كسي باشه به فكر ميفته خودش عدالت رو اجرا كنه البته اين به معني تاييد كار اين قاتل ها نيست
من نمیدانم این افراد تو چه جوی از خانواده بزرگ میشن؟!
از کسانی که شیشه مصرف میکنند دوری کنید من با چشمان خودم اثراتش رو دیدم.
کسی که یه دروره ی دو سه ماه شیشه مصرف کنه دیگه آدم نیست باید ازش فرارکنی تا امنیت داشته باشی.
فکر کن اسلحه گرم تو ایران ازاد بود!! از ماست که بر ماست!! همه چیزو از دست دادیم
فکر کن اسلحه گرم تو ایران ازاد بود!! از ماست که بر ماست!! همه چیزو از دست دادیم
قم وضعیتش خیلی داغونه حتی از تهران و کرج هم بدتره ولی چون از قدیم میگفتن مذهبی بوده این خرابی هاش مخفی مونده کسی خبر نداره فقط باید بیاید ببینید قم چه خبره یه روز دعوا نباشه امکانش نیست
با سلام تازه شانس آوردیم دوربینها از صحنه فیلم برداری کردند وگر نه ممکن نبود نیروی انتظامی زیر بار بره کلا از اساس منکر این اتفاق میشد دیدن این موارد برای ما ایرانی ها عادی شده تابناک عزیز مرسی که اطلاع رسانی کردی ولی عاقبت فرزاد حسنی رو فراموش نکن و سرت به کار خودت باشه
البته مقتول هم دست کمی از قاتل نداشت و هر دو جزو ارازل و اوباش بودند و کشته شدن آنها به دست همدیگر جامعه را امن تر می کند ولی مشکل اینجاست که اینجور آدمها قبل از اینکه به جان هم بیفتند با زورگیری و مواد مخدر به جان مردم می افتند . البته اینطور که جرات کرده اند جلوی مردم انتقام گیری کنند معلوم است مردم از نظر آنها هیچ ارزشی ندارند
وای بر آنانکه که خوش رقصی برای دیگران را به امنیت ترجیح می دهند ... ننگ بر ....
ضمنا مواظب ابروی جنایتکاران باشید
ضمنا مواظب ابروی جنایتکاران باشید
کلا توی فیلم که من متوجه مساله مشکوک و غیر عادی نشدم
وای به روزی که بگندد نمک
ای کاش پشت وانت من میرقصیدند6ساله وانت منو دزد برده هنوز خبری ازش نیست!
دیه جوان امر بمعروف کرده که قبلا ناکارش کرده بودن
درقم یک پلیس بخاطر تیراندازی وکشته شدن به یکئ از اراذل واوباش که با قمه درگیر شده بود چهارم خرداد حکم اعدام صادر شده پلیس باید چکار کنه
حتما موقع درگیری اراذل نیروهای انتطامی سرگرم جمع آوری دیشهای روی پشت بام بوده اند
واقعا متاسفم که تو این کشور زندگی میکنیم و امنیت هم نداریم و مشکل امنیتی ما هم شده یه تعدادی رقاص و حجاب آیا مسئولین این فیلم را دیده اند ؟ چند روز پیش با اینکه من با خانواده ام در منزل بودیم دزد امد بالای سرمان آیا مشکل ما اینهاست یا رقاصها ؟
اولا قیاس مع الفارق است چون زمان این دواتفاق ومکان آندو وافرادشان ونوع عملشان باید در قیاس کردن مورد توجه منطقی قرارگیرد رسانه ها باید به تحلیل منطقی این وقایع کمک کنند به اینکه به دامن زدن به این قیاسهای عوامانه جوناامنی روانی درجامعه را تشدید کنند ثانیا خلاف خلاف است وباهمه خلافها باید برخورد کرد شماباید برخورد کنندگان را تشویق کنید نه اینکه پلیس را برخوردکنندگان باهنجارشکنان اخلاقی واقدامات ضداسلامی به تمسخربگیرید وبا تاخیر در اقدامی ملامت کنید ای چه بسا برخورد باهپی ها نوعی اقدام پیشگیرانه برای جنایات احتمالی بعدی باشید منطقی باشیم
اینها همه اثرات مصرف شیشه است.
عزیزم، سعبانه نه سبوعانه !
باتوجه به چند تجربه ای که داشتم برام مسجل شده پلیس خیلی سرعت العملش پایینه،یه چیزایی رافقط توفیلمها می بینیم وبس..
بابا مامور از اراذل میترسه
همه چی ارومه ماچه قدرخوش بختیم واقعن ازابرازتاسف گذشته خدابه دادمون برسه
همه کارهای خلافی که در جامعه اتفاق می افتد ریشه در بیکاری دارد اگر معضل بیکاری حل شود جامعه درست میشود .
واي بر ما واي بر انسان ه h
خواهشمند یم هرچه زودتر این 5 یا 6 نفر را همشون را ببرید بالای دار تا به دیگران عبرت بشه کسی جرات این کارهارا نداشته باشد
وقتی صدا وسیما و مطبوعات می خواهند به زور یک مشت بی سواد فوتبالیست و ... را الگوی جامعه کنند وقتی که مسئولین بجای کارافرینی دروغ می گویند با این همه بیکار و علاف وضع بهتر از این نمیشه
با سلام. واقعاً جاي تاسف است، در مملكتي كه چند ساعته گروه خواننده اي شناسايي، دستگير، و حكمي صادر مي شود. و يا اگر حرفي توسط افراد روشن فكر و تحصيل كرده ضد حكومت زده شود، عامل چند ساعته شناسايي و حكم صادر مي شود. ولي از طرف ديگر در همان مملكت در جلوي ديده گان مردم قتل و يا قتلهايي، دزدي، رشوه گيري وغيره صورت ميگيرد كه پس از افشا شدن توسط رسانه ها و سايتها در اذعان عمومي، تازه سيستمهاي انتظامي و قضايي به فكر چاره ايي مي افتند. واقعاً جاي تاسف دارد.
فقط اعدام تا کسی دیگه جرات این کارو به خودش نده
این جوری باشه این کارا دیگه عادی میشه
هر جامعه اي كه باد بكارد طوفان درو خواهد كرد.
خوب حالا اعدامشون كنن ... حتما قمه كشا هم ميگن: واي واي ترسيديم ديگه كسيو نميكشيم!!! خجالت اوره ادم ديگه تو بيمارستانم امنيت نداره
دلتون خوش با اين امنيت
رقم خوردن این جنایت تو بیمارستان بهشتی قم چه ربطی به گروهی هپی که رقصیده بودن داشت؟کسی میتونه واسم توضیح بده این یه تیکه رو نفهمیدم!!!
زنده باد پلیس غیور
بگذریم از اینکه دیدن ی کلیپ تو اینترنت ایران خودش ی جور شکنجه س! اما بعد از 3ساعت و 45' انتظار بالاخره کل این کلیپ 5 دقیقه ای رونمایی شد؛ و اینطور که من دیدم ی نفر که سردوشی داره -نمیدونم جزو نیروی انتظامیه؟- خودش دست یکی از ضاربین رو میگیره و میکشه هولش میده که از بیمارستان بره بیرون! ضمن اینکه یک نفر دیگه هم که لباسش شبیه حراستی هاست اونجا برا خودش خیلی خونسرد و کاملا بی تفاوت قدم می زنه. شمام اینا رو دیدین؟!
این خودش ی فاجعه است..
استدلالی که توی این خبر استفاده شده واقعا ضعیف بود. از تابناک بعید بود
این قیاس نادرست.
این قیاس چی؟
خبرنگار صدا و سیما می‌ره فیلم قاچاقچیای سوخت رو می‌گیره، باهاشون مصاحبه هم می‌کنه ولی نیروی انتظامی نمی‌تونه جلوی اینا رو بگیره!!؟؟
رقص با نامحرم و بی حیایی و بی غیرتی و ..... آخرش قتل!
آقا چرا شلوغش می کنید.من مطمئنم 90 درصد اونایی که از نحوه عملکرد پلیس تو دستگیری اون شیش تا جوون انتقاد دارند،مشکلشون امنیت کشور نیست. کلا با دستگیری اونا مخالفن. وگرنه هیچ آدم عاقلی دستگیری شش تا جوون ببو گلابی رو با دستگیری یه باند مسلح به انواع سلاح ها مقایسه نمیکنه
به نظرم قیاس مسخره ایه!
کاملا موافقم اعدام چاره کار نیست
کاملا موافقم اعدام چاره کار نیست
آقا اون مامور نیروی انتظامی مثل اینکه اونجا کشک بود چقدر وظیفه شناس بود باید ایشان را تشویق کرد
بعضی از محله های قــم که بیشتر اهالی اونها(تقریباً صد در صد) مهاجرین هستند، واقعا اوضاع ناجوره!
بیشتر حاشیه ها هستند ولی پلیس هم خیلی مواقع جرئت نمی کنه پاش رو اونجاها بذاره!
اوباش دیگر ترسی از سلاخی هم ندارند چون اخرش سر چوبه دار می بخشنشون ...به همین سادگی
به اون پیرمرده تو فیلم دقت کنید!بجای اینکه شر و بخوابونه خودش وسط میدونه!اینم از بزرگتر ها....اصلا همچی این روزها ریخته به هم.............
خدا رحمتش کنه پسر خوب و شجاعی بود
با گرفتن و اعدام کردن مساله حل نمیشه
واقعا که جهان سوم که هیچ جهان پنجاهمی هستیم. اگر نیروی انتظامی هم بود هیچ غلطی نمی کرد. مثل قضیه تهران. فرهنگ ما هم فرهنگ 200 سال قبله.
آفرین بر شما
اتفاقا بسیار مقایسه درستی است. خیلی درسته!
بارها د ر منطقه ما دعوا رخ داده وپلیس ساعتها ا ز ترس جانشان ساعتها بعد امده فقط زورشان به بچه سوسولا میرسه
اتفاق وحشتانکه اما بعضیا دوست دارن استفاده سیاسی ببرن.
کار پلیس شده گشت ارشاد
فروش مواد درگیری دزدی جیب بری ازاده باورنداری برو تو خیابان اجراکن
اما وای بحالد دوتا تارموت بیرون باشه
این پیرمرده این وسط چکارس؟ دنبال عصاشه؟ با اوناس؟ داره جلوی دعوا رو میگیره؟ قهرمانه؟ یا ریسشونه؟
دوستان عزیز باید بطور جدی به این مشکل در جامعه پرداخت و نظر ها را به آن جلب کرد. مشکل چیست ؟
به خدا من چندین بار همین حادثه رو در بیمارستان دیدم حالا کشته نداده اما چاقو خورده داده و نیروی انتظامی هم خیلی دیر رسیده
اقاااا اخه این چه نظریه شما میدی؟؟اون بد بخت رقصیده این جنایت کرده ادم کشته خدا عقل و به بعضیا نداده
دوستان عزيز احساساتى نظر نديد اين دو مورد را با هم مقايسه نكنيد چون پليس يعنى مردم يعنى پسر عمه من يا برادر يا پسر خاله شما منصف باشيد
من خونمون دیوار به دیوار بیمارستانه شهید بهشتیه.
موقعی که این سر و صدا شروع شد چون عادت کردیم که بعضی اوقات فوتی و یا حادثه ای اتفاق می افته و همراهان بیمار یا متوفی سر و صداشون بلند می شه و ... با خودم فکر کردم که اینم مثل اوناست. ولی ای دل غافل که فیلم رو دیدم واقعا واسه این بیمارستان متاسفم

بیمارستان شهید بهشتی بهترین دکترا رو داره. یکی از بزرگترین بیمارستان های ایرانه. ولی متاسفانه از لحاظ امنیتی و پرسنل انتظامی نمره اش صفره. متاسفم که این صحنه ها رو دیدم. از این به بعد اگه یه موقع برم اورژانس بیمارستان این صحنه جلوی چشمامه.
کاشکی این صحنه رو نمی دیدم.
6 ساعته هاش بیان جواب بدن.
جامعه ای که توش خشونت موج میزنه.
جناب تابناک دو تا غلط داری1. اگه اون نگهبان که در رو میبنده تا قاتلین خیلی راحت کارشون رو انجام بدن یه هفت تیر قلابی هم دستش بود این اتفاق دلخراش نمیوفتاد که حالا بخواهیم عدم حضور پلیس رو توجیه کنیم والا بنظر میاد اینهمه انتظامات و حراست و ... دم در بیمارستانها فقط برا گیر دادن به چادر چارقد خانوماس 2. این جملتون خیلی مسخره بود : اگر از شمار زیاد افرادی که در اثر کار قدرتمندانه پلیس و به‌کارگیری حداکثر توان برای دستگیری بازیگران این ویدئو کلیپ، پی به ماجرا برده‌ و با دیدن آن، واکنش‌هایی بیشتر از سر احساسات از خود نشان داده اند، بگذریم ... همینجوری هی داریم میگذریم
جناب تابناک دو تا غلط داری1. اگه اون نگهبان که در رو میبنده تا قاتلین خیلی راحت کارشون رو انجام بدن یه هفت تیر قلابی هم دستش بود این اتفاق دلخراش نمیوفتاد که حالا بخواهیم عدم حضور پلیس رو توجیه کنیم والا بنظر میاد اینهمه انتظامات و حراست و ... دم در بیمارستانها فقط برا گیر دادن به چادر چارقد خانوماس 2. این جملتون خیلی مسخره بود : اگر از شمار زیاد افرادی که در اثر کار قدرتمندانه پلیس و به‌کارگیری حداکثر توان برای دستگیری بازیگران این ویدئو کلیپ، پی به ماجرا برده‌ و با دیدن آن، واکنش‌هایی بیشتر از سر احساسات از خود نشان داده اند، بگذریم ... همینجوری هی داریم میگذریم
جناب تابناک دو تا غلط داری1. اگه اون نگهبان که در رو میبنده تا قاتلین خیلی راحت کارشون رو انجام بدن یه هفت تیر قلابی هم دستش بود این اتفاق دلخراش نمیوفتاد که حالا بخواهیم عدم حضور پلیس رو توجیه کنیم والا بنظر میاد اینهمه انتظامات و حراست و ... دم در بیمارستانها فقط برا گیر دادن به چادر چارقد خانوماس 2. این جملتون خیلی مسخره بود : اگر از شمار زیاد افرادی که در اثر کار قدرتمندانه پلیس و به‌کارگیری حداکثر توان برای دستگیری بازیگران این ویدئو کلیپ، پی به ماجرا برده‌ و با دیدن آن، واکنش‌هایی بیشتر از سر احساسات از خود نشان داده اند، بگذریم ... همینجوری هی داریم میگذریم
دست پلیس درد نکند
اون پیر مرده اون وسط چیکاره بود؟؟؟
عزیز من وقتی به مامور محترم نیروی انتظامی حکم تیر ندهند چه فایده
کار مأمورین حراست فقط کنترل پوشش بیماران و همراهان آن‌هاست و نه حفاظت از جان آن‌ها!!
باشه
یعنی داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکرنمیکنم اینجوری باشه
هیچ کسی به این جنبه از موضوع توجهی نکرد که در شهر مذهبی و مهمی مثل قم چرا ؟؟؟؟؟
پلیس فقط با شادی مخالف است
وای به حال این مملکت و امنیتش، پس نیروی انتظامی چه نقشی دارد. بعد توی روزنامه ها و ..... میگویند ایران امن است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ببینید قضیه اینه که دو نفر باهم دعوا کردن و بهمین یارو که توبیمارستانه چاغو میزنن وبعد اون پسره که چاغو زده میره به باباش میکه بعد باباء 5، 4 تا ادم عجیل میکنه که یارو رو بکشن...من یک قمی هستم.
دقیقه 3.20 را نگاه کنید. مامور نیروی انتظامی با کمال خونسردی و آرامش فرد عربده کش را به بیرون هدایت می کند!!!!!
واقعا که 6=15 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا بی احساس، نا احساساتی! منطقی! بزرگ!
یه سری واقعا با این طرز فکراشون امیدی به آینده فرزندانشون دارند
یه سری واقعا با این طرز فکراشون امیدی به آینده فرزندانشون دارند
ممد جفر تو روشن فکری مثل شعبان جعفری
اکثرا اومدن گفتن اعدام باید کنند و بعضیام گفتن همون فرداش گرفتنشون و اعدام شدند.....
محلات قم پر از لات ها ی اینچنینی است اگر دوربین نصب شود قم فقیر ترین فرهنگ شهری را دارد
به این می گویند دادگستری خصوصی .
سلام تابناک
واقعا دنبال چی هستی؟
اتفافات در قم جای بسار تاسف است
اين نشون ميده كه ادب -اخلاق -شرافت -دزدي-رزالت-كثافت-درغگو متجاوز قاتل و..............هيچ ربطي به بوده و يا نبودن در شهري مذهبي و غير مذهبي ندارد.
خدا به داد خانواده ات برسه که تورا چگونه تحمل میکنن
مسیولین به فکر باشند
ماموران نیروی انتظامی احتمالا دنبال رد پای گروه های "هپی" تو قم بوده اند!
ایجادرعب ووحشت ودرگیری ورفتاری زشت وقتل آنهم دربیمارستان واقعاتاسف آوراست. همه مسببین بایدمجازات شوند.
تاسف بيشتر نه براي آقاي محمد جعفر و محمد جعفرها بلكه براي آن جايي است كه اين جور آموزشها رو يه اين آقايون ميدهند .
یه روز نشد من بیام تابناک مرده نبینم
.
مچکریم .
اینکه گفته شده چراپلیس دیردستگیرشون کرد.بایدبگم که پلیس قم باتهران زمین تا آسمونفرق داره تمام امکانات توتهرون انباشته شده اماجاهای دیگه صفره بخصوص قم با حجم زیادتنوع جمعیت
ساعت یک بامداد دهم فروردین ‌امسالبه گزارش قم‌نا، ۲۵ فرودین، پانزده روز پس از رقم خوردن این حادثه تلخ
من خودم لحظه ی دعوا در ان جا بودم ! لحظه خیلی خیلی خیلی...... دردناکی بود.
خدا خیرشون نده انشاءاله خدا جوابشنو بده
مدیریت محترم سایت تابناک
سلام علیکم
چرا پیام بنده را که مورخ 1393/3/9 گذاشته بودم را نگذاشتید.
التماس دعا
این هم از امنیت در دولت یازدهم
قثظ بلدن گیر بدن به موسیقی و هنر و سینما.
ماناامیدیم از تفصیر قانون
نیروی انتظامی باید حضور فعال داشته باشد
پلیس با این گونه ادم ها چه می کند جواب بدین تا کی ما زجر بکشیم 1ساله پیش هم پسر عموی پدرم را کشتند
تابناک داری یه طرفه به موضوع نگاه میکنی، منم که جوابت رو دادم بازهم تو نظرا نگذاشتیش
متاسفم واسه طرز فکر مزخرفت محمد باقر.تو خودتو جمع کن که باعث مرگت نشه وگرنه باعث مرگ کسی نمیشه.
دعوا سر یه آشپزخانه هرویین (لابراتوار)بوده مقتول شب قبل از واقعه رفته خونه قاتل و پدر و مادرش رو کتک زده
(دو تا رفیق قدیمی بودن تو فیلم هم دقت کنید بعد زدن شاهرگ مقتول به دکتر فحش میده که کجایی بیا مرد...)
{دوتا رفیق ناباب قدیمی شدن قاتل و مقتول امروزی}
باید اول حسابی زجرشون داد و بعد در جلوی چشم مردم ادامشون کرد
باید اول حسابی زجرشون داد و بعد در جلوی چشم مردم ادامشون کرد
بعضی ها خیلی بی فرهنگ هستند
لطفا فامیل این قاتلان را بنویسید
بااعدام کردن کاری درست نمیشه کاش میشدریشه ای بااینجورمسایل برخوردکرد
دروغه
خدابه فریادشون برسه
حالا یکی رقصید تمام مشکلات ما رفت کنار اون شد مشکل اصلیd
تا کی باید خون جوان های امروزی ریخته بشه

بسته دیگه

هر روز 100 ها اعدامی داریم

من که نمیدونم چیکار کرده بوده ولی اصلا درست نیست اینجوری
اقا جعفر شما ها که فکر میکنین شادی کردن گناهه
رسیدگی شودوخواهشمندم اماربیکاری راهم مسعولین رسیدگی کنندلطفا
شاهسون بودن
اگه اعدام شدن پس چرا توی هیچ خبرگذاریه تو اینترنت خبرش نیست؟
ای بابا این کارا نقل ونبات محله های ماست...
اين كه هيچيش مشخص نبود ففففففففففففف
بابا خبرش تو پاکستان هم رسیده
همه چی ارومه
به نظر من اينها بايد در همان محل وقوع حادثه جلوي همه مردم اعدام ميشدند
سلام اگر کی میخواد ماجرا را براش تعریف کنم
دوست من بود
وای چ کنم فیلمش برام باز نمیشه مردم از کنجکاوی....
واقعا متاسفم
خوبخو
خوب
salam
می دونین چرا پلیس توی بیمارستان نبوده ؟ چون مامورای نیروی انتظامی که توی بیمارستان ها هستن مشغول اضافه کاری هستن
ب نظره من دعوا و چاقو و قمه کشی خیلی خوبه. علی هستم 17 ساله از پارس اباد موغان
تابحال ازخودتون پرسیدین خداراضیه ب این کارهابه جونه خودم که راضی نیست
ایبنارو باید قیمه قیمه کرد داد ا
اسمش ابول ذکاییه
من امارشونو دارم.بچه محل ما بود
نا مرررررررررردا
امنیت نداشته باش همینه !!!
برای شاهدان متاسفم که فقط نظاره گر بودند
برادران ... خواهران ... اشتباه نکنید ... جوان مقتول بزرگترین مواد فروش و تولیدرمواد در ایران و قم بود ...
مرحوم ابولفضل ذکایی
پاسخ ها
پارسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
این الان توجیه که یک عده حرام زاده دیگه اینطور امنیت را به خطر بیندازند ؟
باید این اراذل اوباش و وسط میدان اصلی قم دار بزنن و یک هفته جنازه اینها آویزان بمونه تا درسی بشه برا بقیه کی گفته خون و با خون نمیشورن خیر بلکه خون و فقط با خون میشورن
باید به همون شکل که با قمه زدن بزننشون
جناب تابناک عزيز پيگير اين جنايت نشديد ببينيد سرانجام اين جنايت کاران چي شد اعدامشون کردند آزاد شدند ؟؟؟؟
متاسفم
این بابا چرا حمله کرد مگر سر جنگ داشت
یه مشت ملت ترسو
مم قمم من دقیقا سه روز قبل این حادثه تو اون بیمارستان رفتم حالم خیلی بد بود بیهوش شدو و رفتم اونجا دیدم اونجا خیــــلی هستند
من کل این ماجرارو میدونم اگه خواستین بدونین بیاییین لاینمamir.3773پی ام بدید ک ادی گذاشتی اینرنت
نباید این قطت اینجوری میشد
برخورد قاطع همراه با رسانه
الان همه جای دنیا بکش بکشه چیکارکنیم
ازاین حادثه درس میگیریم.........؟
که بچه خوبی باشیم وبا بچه های بد نپریم
و مسولین عزیز قمه کشای نازنین رو جمعشون کنن وکار مناسب براشون فراهم کنن به خدا همه اینا از بیکاریه
باباالکی هوراه نندازید هنوز هیچ کدوم روکاری نکردن الان دارن توهتل لنگرودشام سرو میکنن
این که شد ماجرای آهنگر و مسگر
كليپ شاد چه ها ك نميكنه.خخخ چقد كشته مرده داشته.خوب داداش من نرو نيگاه كن ك ب جمع كشته ها بپيوندي
تابناک این دو موضوع چه ربطی به هم داشتند. تحلیلت مسخره ست.
آی کیو ! گروه رقصنده چون از اینترنت و گوسی استفتده می کنند راحت ردیابی میشن اما این اراذل قابلیت ردیابی نداشتند و باید چهره ای دنبالشون می گشتند. یک کمک فکر کنید بعد نقد کنید
چیا اعدام بهترین راهکاره
اعدامشون کنن
اعدامشون کنن
خوبه
من خودم توبیمارستان بودم اونشب اون پلیور طوسی که از زیر قمه ها در میره موقع حمله
وحشتناکه
چی بگم گیج شدم
اقایون من اهل قم هستم
اکیدا اکیدا اکیدا بهتون توصیه می کنم چند جای ایران اگر کار بسیار واجبی هم داشتید هرگز هرگز فکر رفتن هم نکنید
1- 20 متری شیرازی قم، 2- قلعه کامکار قم، 3- شادقلی خان قم، (در این سه محله قم اقوام تاتار و مغول زندگی می کنند)
4- محله مالک اشتر کرج (همونجایی که مرحوم روح الله داداشی رو سلاخی کردند) روبروی دانشگاه خوارزمی هستش
البته شدیدا توصیه می کنم کسانی که حتی در اون سه محله قم زندگی می کنند هم به مالک اشتر نروند دیگه ته قضیه رو بخونید....
اینجا قم است صدای جمهوری سلاخی ایران
این تازه واقعیت نیست واقعیت اینه که اول یارو رو با چاقو میزنن بعد میبرنش بیمارستان ننش هم میره سر بزنه به بچش بعد حمله میکننسر بچه رو با قمه میزنن میندازن جلوی ننش بعد اینارو هم من خودم دیدم اعدامشون کردن
این تازه واقعیت نیست واقعیت اینه که اول یارو رو با چاقو میزنن بعد میبرنش بیمارستان ننش هم میره سر بزنه به بچش بعد حمله میکننسر بچه رو با قمه میزنن میندازن جلوی ننش بعد اینارو هم من خودم دیدم اعدامشون کردن
دعوا دسته جمعی بوده احیانا خون طرف پایمال بشه
سلام به نظرمن بدو ن درنظرگرفتن سن یاهرچیزی همشون باید اعدام بشن وحشایی عوضی !!!
آخه دمت گرم. آقای گنجی
خدا بیمرزه خلخالی رو
پلیس اگه باشه هم کاری نمیکنه تا کارها تمام بشه
پسرپیرمرده اعدام شده الباقی ازادشدن
همیشه اونی که میمیره مقصره
واقعا
اللهم عجل لولیک الفرج
آقا اینکه یکسری رقصیدن و دستگیر شدند به نظر من که درست نیست ولی جزو قوانین کشور ما هم نیست.
به هر حال از نظر دولت قانون شکنی هستش. ولی دوستان اصلا مقایسه قتل با این مقوله فرق میکنه.
طرف که قتل میکنه متواری میشه. به نظر من 15 روز برای گرفتن قاتل از گرفتن 6 ساعته رقصنده ها مدت کمتریه!!!
هعی چه دنیایی شده
ای کاش زودتر دیده بودم همون موقع جوابشو میدادم هنجار ههههههه
این یارو حالش خوب نیسا
محمد جعفر تو دقیقا از همون عقده ای های بی مصرف مملکتی گل من.طرف شاد باشه و برقصه ک طوری نیس.وای ب روزی ک ادم سرو کارش با ادم عقده ای مث تو بیفته.....ایشالا یکی از همون قمه زنا بزنن کله مبارکت بره باش کله پاچه درست کنن.
پلیس از نیروی انتظامی.اگاهی و ...هنوز بعد این همه مدت هنوز نتونستن ردی از اسیدپاشها به دست بیاره.خداوکیلی ما از این ادعاهای شش ساعته چهل وپنج دقیقه و سه سوته خیلی شنیدیم
واقعا فیلم وحشتناکی بود ،فیلمو نبینین بهتره اصلا افسردگی میگیری از این همه آدم نشستن دارن نگاه میکنن!! چند روزی حالم خیلی بد بود ،دل مادرش آتیش میگیره وقتی فیلم چاقو خوردن پسرش جلوی همه توی بیمارستان می بینه دنیا رو سرش خراب میشه
؟؟؟؟
مگه میشه یه بیمارستان مامور نیروی انتظامی مسلح نداشته باشه اونم تو قم؟
ام القرای جهان تشیع!

:))
واقعا مسخرس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر