بازدید 13218
۶

قتل عام خانوادگی در اسلام آباد غرب

کد خبر: ۷۳۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷ 19 September 2017
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پدری در اسلام‌آباد غرب سه عضو خانواده خود را به ضرب گلوله کشت و به زندگی خود پایان داد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ محمدرضا آمویی در کرمانشاه اظهار داشت: عصر روز دوشنبه پدری با اسلحه شکاری دو دختر چهار و نه ساله و همسر خود را در یکی از محلات اسلام‌آباد غرب به قتل رساند‌.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه این شخص پس از دست زدن به این جنایت به زندگی خود نیز با شلیک گلوله پایان داد بیان کرد: دلیل وقوع این حادثه در دست بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۶
دیوانه بوده
مردم دیگه اعصاب ندارند
دیگه حالا باید مراقب پدرا باشیم تا خانواده خودشونو نکشن! :|
بیشتر مادر ها بعد از اینکه فرزندانشان بزرگ میشود نسبت به شوهر کم توجه شده وبا مظلوم نمایی انها را بسوی خود میکشند وبا پدر بد رفتاری نشان میدهند پدر هم که بعد عمری تلاش وزحمت برای خانواد ه متوجه نمک نشناسی انها میشود در اقدامی جنون امیز دست به چنین جنایتی میزند
باباها چرا بچه ها را می کشند آره خیلی مشکلات هست ولی مرد باید این مشکلات را حل کند نتوانست خودش را بکشد بچه های 4 و 9 ساله چه گناهی کردند. به نظر می رسد که باباها با پراید، پژو 405، ال 90 و ... که ارابه های مرگ هستند و بی رحمانه خانواده ها (زن مرد پدر مادر کودک) را می کشند پیوند برقرار کرده اند.
مشکلات ریشه دارند ویکباره شکل نمی گیرند ومعلول بدون علت پدید نمی آید عدم تناسب شخصیت زن وشوهر وعدم رضایتمندی از یکدیگر در بلند مدت وبی تفاوتی واحیانا نقش منفی اطرافیان می تواند چنین فجایعی را بوجود آورد ودر این ماجرا های تلخ فرزندان مظلومترین وبی گناه ترینند که به جرم اشتباه دیگران از بین می روند وسهم خانم در چنین گیرداربیش از آقا می باشد وعامل اول در بروز مشکل واقعا ناراحت شدم که بنی آدم اعضای یکدیگرند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل