بازدید 11677

قتل پسر۲۵‌ساله مقابل تالارعروسی

کد خبر: ۷۳۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 18 September 2017
جوانی ۲۳‌ساله که همراه سه تن از دوستانش متهم به‌قتل «امید ۲۵‌ساله» هستند در کمتر از شش ساعت در نیشابور دستگیر شدند. 

به گزارش آرمان، اهالی با مشاهده جوانی غرق درخون، سراسیمه با پلیس ۱۱۰ نیشابور تماس گرفتند و موضوع را به پلیس اعلام کردند.

سرهنگ حسین بیات مختاری، رئیس پلیس نیشابور در این باره گفت: درپی این گزارش ماموران کلانتری ۱۲ نیشابور بلافاصله در ‌محل مورد نظر که مقابل تالارعروسی واقع در محدوده فیل آباد بود، حاضر شدند. 

رئیس پلیس نیشابور افزود: امید۲۵ساله که از ناحیه گردن بر اثر ضربه‌چاقو مجروح شده بود توسط تیم اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال یافت اما با وجود تلاش پزشکان او جان خود را از دست داد. 

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس حاکی از آن بود که این جوان در درگیری با چند فرد که با خودروی پژوپارس سفیدرنگ از محل متواری شده اند، مجروح شده است. 

بیات مختاری بیان کرد: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور با توجه به سرنخ‌های موجود در کمتر از شش ساعت به نتیجه رسید و پلیس یکی از عاملان اصلی این نزاع که پسری ۲۳ساله است را دستگیر کرد. 

این فرد که راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید اعتراف کرد سه تن دیگر نیز در این درگیری همراه او بوده‌اند که با ضربه‌چاقو«امید۲۵‌ساله» را در یک درگیری مجروح کردند و پا به فرار گذاشتند. 

رئیس پلیس نیشابور گفت: در پی این اعترافات، سه متهم دیگر پرونده نیز دستگیر و تحقیقات کارآگاهان برای رمزگشایی از این جنایت خونین و کشف علت و چرایی وقوع درگیری ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل