بازدید 17844
۲
بیست و یکمین «افطار» در تابناک

صوت: مسلمان عاشق است و نه عاقل

در آغاز نوای «ربنا» ‌و پس از آن دعای روزهای ماه مبارک رمضان (یا علی و یا عظیم) را می‌شنوید... سپس سخنان کوتاه و جذاب شهید دکتر بهشتی در مورد حقیقت عشق و عشق حقیقی را خواهید شنید... همچنین جلسه چهارم از مجموع چهار جلسه سخنرانی شهید مطهری با نام «جاذبه و دافعه حضرت علی (ع)» را نیز می‌شنویم.
کد خبر: ۳۳۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۸ 30 July 2013
بیست و یکمین غروب رمضان 1434 فرا رسید و ما همچنان به درگاه احدیت شاکریم که در این روزها، فرصت هم‌نشینی با شما روزه‌داران را نصیبمان ساخت تا در هر مغرب، با بسته‌ای در‌خور میهمانان مهمانی خدا‌، همراهتان باشیم.

به گزارش «تابناک»، همچون افطارهای پیشین، در آغاز نوای دلنشین «این دهان بستی دهانی باز شد...» ‌و سپس نوای خاطره‌برانگیز «بِنَبیٍّ عَرَبیٍّ وَ رَسولٍ مَدَنی» را خواهید شنید.

در ادامه، نوای «ربنا» ‌و پس از آن دعای روزهای ماه مبارک رمضان (یا علی و یا عظیم) را می‌شنوید که به روایت حضرت امام جعفر صادق و امام موسى کاظم ـ علیهماالسلام ـ پس از نماز‌ها در ماه مبارک رمضان خوانده می‌شود.

سپس سخنان کوتاه و جذاب شهید دکتر بهشتی درباره حقیقت عشق و عشق حقیقی را خواهید شنید.

صوت: مسلمان عاشق است و نه عاقل

دعای روز بیست‌و‌‌یکم، بخش‌ بعدی این برنامه صوتی است. در دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان می‌خوانیم:

اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ الى مَرْضاتِكَ دلیلاً ولا تَجْعَل للشّیْطان فیهِ علیّ سَبیلاً واجْعَلِ الجَنّةِ لی منْزِلاً ومَقیلاً یا قاضی حَوائِجَ الطّالِبین.

خدایا، قرار بده برایم در آن به سوى خوشنودی‌هایت راهنمایى و قرار مده شیطان را در آن بر من راهى و قرار بده بهشت را برایم منزل و آسایـشگاه اى برآورنده حاجت‌هاى جویندگان!

سپس قطعه‌ای کوتاه از مؤذن‌زاده در مدح و ثنایی مولا علی (ع) را خواهید شنید: «مشکلی نیست که آسان نکند دست علی/ دست حق گشت، دست توانای علی / با مهر تو، پروانه شدم، شمع شدم، سوختم، آموختم / امروز روز شادی اهل یقین است / روز فرح از بهر کل مؤمنین است / روز نزول رحمت جان آفرین است/ تا می‌توانی کن شادمان».

در ادامه مناجات امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) را در مسجد کوفه می‌شنوید؛ نوایی آکنده از بندگی و خضوع و خشوع در بارگاه پروردگار متعال از سوی نخستین شهید محراب که تا پایان شب‌های قدر پیاپی تقدیمتان خواهد شد.

پس از آن، نشست چهارم از مجموع چهار جلسه سخنرانی شهید مطهری با نام «جاذبه و دافعه حضرت علی (ع)» را خواهیم شنید؛ سخنرانی که سه بخش پیشینش در سه غروب پیش‌ تقدیم شما عزیزان روزه‌دار شده بود.

در پایان نیز نوای زیبای سامی یوسف با نام اسماءالله را می‌شنوید.


دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۲
هم عاقل است هم عاشق. عشقی که نهایت عقل است
پروردگارا!قلبهای ماراصندوق دروغ ,حسدوکینه مردم قرارنده صفات بدراازمادورکن وهرچه به نفع دنیا آخرت ماست به ماعطاکن آمین یارئوف یارحیم
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری