بازدید 3435

رحیمی: مسکن مهر دست دلالان را بست

کد خبر: ۲۷۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۷ 11 September 2012
معاون اول رییس جمهوری، طرح مسکن مهر را انقلابی بزرگ دانست و گفت: مسکن مهر دست دلالان و سودجویان این عرصه را بست.

به گزارش ایرنا، ˈمحمدرضا رحیمیˈ روز سه شنبه در آیین افتتاح 10 هزار و 122 واحد مسکن مهر در استان تهران افزود: اخلالگران و کسانی که به دنبال سود و غارت بودند هر روز قیمت مسکن را افزایش دادند و تلاش کردند قیمت مسکن به رقم های نجومی برسانند تا فردی حتی در خواب هم رویای مسکن دار شدن را نبیند.

وی اظهار داشت: طرح مسکن مهر سبب شد تعداد قابل توجهی از مردم در سراسر کشور صاحب مسکن شوند و همه کسانی که صاحب مسکن نبودند و در این طرح ثبت نام کردند به آرزوی دیرینه خود رسیدند یا در آینده ای نزدیک می رسند.

معاون اول رییس جمهوری اظهار امیدواری کرد که این طرح در دولت های بعدی هم ادامه یابد.

رحیمی همچنین با بیان که امروز بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر به طور همزمان در سراسر استان تهران به بهره برداری رسیدریال یادآور شد:تا چند هفته دیگر با حضور رییس جمهوری هزاران واحد مسکونی مهر به صاحبان آنها تحویل داده می شود.

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: تاکنون بیش از چهار میلیون و 110 هزار واحد مسکونی مهر در سراسر کشور در شهرها و روستاها تحویل شده است و بقیه واحدها نیز تا ماه های آینده تحویل داده می شود.

رحیمی تاکید کرد: طرح مسکن مهر انقلاب بزرگ و به یادماندنی است و اگر این طرح اجرا نمی شد با وضعیت دشواری مواجه می شدیم.

وی ادامه داد: در اسلامشهر علاوه بر مسکن مهر، بیمارستان و سایر امکانات رفاهی و تفریحی نیز آماده شده است و بنا بر اعلام استاندارد تهران در ماه های آینده یا ابتدای سال آتی مردم این شهر صاحب قطار بین شهری می شوند.

در مراسم افتتاح 10 هزار و 122 واحد مسکن مهر در سراسر استان تهران، ˈعلی نیکزادˈ وزیر راه و شهرسازی و ˈمرتضی تمدنˈ استاندار تهران نیز حضور داشتند.

معاون اول رییس جمهوری صبح امروز با حضور در مجموعه مسکن مهر ضیاء آباد اسلامشهر 10 هزار و 122 واحد مسکن مهر را در سراسر استان تهران به طور همزمان افتتاح کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست