بازدید 7572

نظر سامی یوسف درباره سروده های دینی

وی افزود: ترانه‌های من برای همه ادیان و مذاهب است و من برای خدا ترانه می‌خوانم و معتقدم حرکت به سمت ترانه دینی نوعی عبادت است.
کد خبر: ۲۳۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵ 03 March 2012
خواننده ایرانی‌الاصل انگلستان با بیان اینکه ترانه‌های دینی و انسانی خود را فقط برای مسلمانان یا گروه خاصی نمی‌خواند، گفت: معتقدم حرکت به سمت ترانه دینی نوعی عبادت است.

به گزارش فارس، سامی یوسف خواننده ایرانی‌الاصل انگلستان در گفت‌وگو با برنامه «اینجا پایتخت» شبکه «CBC» مصر با بیان اینکه ترانه‌ای که می‌خوانم از تمام وجود است، گفت: من ترانه‌های دینی و انسانی خود را فقط برای مسلمانان یا گروه خاصی نمی‌خوانم، بلکه این ترانه‌ها برای همه است.

وی افزود: ترانه‌های من برای همه ادیان و مذاهب است و من برای خدا ترانه می‌خوانم و معتقدم حرکت به سمت ترانه دینی نوعی عبادت است.

سامی یوسف با استقبال از حرکت خوانندگان عرب به ترانه‌های دینی، تاکید کرد: البته مسئله مطربی نیست که ترانه‌های دینی هم ارائه می‌دهد بلکه کیفیت کار و به‌ویژه همراه کردن مردم در این بین مهم است.

وی با بیان اینکه مشکلی با ترانه‌های عاشقانه ندارد اما کار او ترانه‌های دینی است، افزود: من مدتی است ترانه‌های انسانی را به ترانه‌های دینی ترجیح می‌دهم، چراکه ترانه‌های دینی و انسانی یک روح واحد دارند و البته باید این روزها از حقوق بشر و آزادی و دموکراسی خواند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری