بازدید 13430
«دیلی تک» مدعی شد:

آغاز مرحله جدید جنگ سایبری ایران و رژیم اسرائیل

رئیس نیروهای دفاعی رژیم صهیونیستی در این باره گفته است: کامپیوترها و صفحه کلیدها، جدیدترین سلاح های ما و تویتر و شبکه های اجتماعی، تازه ترین منابع ما هستند، چنانکه در جنگ سایبری.../ یکی از متخصصان امنیتی سایبر اسرائیلی در این باره گفته است: اسرائیل دو هدف عمده از راه اندازی این واحد برای مقابله با ایران دارد؛ نخستین هدف...
کد خبر: ۱۸۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۴ 11 August 2011
سایت تخصصی «دیلی تک» در گزارشی آورده است: با راه اندازی یک واحد اطلاعات برای حملات سایبری و ضد سایبری در وزارت جنگ رژیم اسراییل، جنگ سایبری ایران و این رژیم، وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش «تابناک»، این واحد جدید مستقیم به نخست وزیر این رژیم گزارش خواهد داد و حتی ملزم به ارایه گزارش به وزیر جنگ هم نیست.

بنا بر این گزارش، یکی از متخصصان امنیتی سایبر اسرائیلی در این باره به «دیلی تک» گفته است: اسرائیل دو هدف عمده از راه اندازی این واحد برای مقابله با ایران دارد؛ نخستین هدف حمله، نفوذ و تخریب تأسیسات هسته ای ایران و هدف دوم، حمله به زیرساخت های شهری ایران است.

وی همچنین افزوده است: در صورت تحقق چنین هدفی، همه فضای سایبری ایران در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

افزون بر این، رئیس نیروهای دفاعی رژیم صهیونیستی هم در این باره گفته است: کامپیوترها و صفحه کلیدها، جدیدترین سلاح های ما و تویتر و شبکه های اجتماعی، تازه ترین منابع ما هستند، چنانکه در جنگ سایبری، کشورها می توانند بدون اینکه مستقیم از نیروی نظامی استفاده کنند، در درون دیگر کشورها نفوذ کرده و به اهداف مورد نظر خود در کشورهای هدف ضربه وارد کنند.

هم اکنون رژیم صهیونیستی، کشورهای اروپای شرقی و چین، از جمله کشورهایی هستند که رکورددار حملات سایبری به اهداف گوناگون در کشورهای دنیا هستند، به گونه ای که چین در سال گذشته، با هک رایانه های کاربران در کشور کره جنوبی، اطلاعات نزدیک 35 میلیون نفر از مردم این کشور را به دست آورد و هم اکنون نیز جنگ سایبری شدیدی میان چین و آمریکا در حال جریان است که هیچ گاه هم واقعیت این حملات مشخص نمی شود.

گفتنی است، در دو سال اخیر نیز به دنبال وجود بحث هایی درباره نفوذ بدافزار «ساکس نت» به درون تأسیسات هسته ای ایران، اقدامات مناسبی برای بالا بردن سیستم دفاعی و هجومی ایران در عرصه سایبر شکل گرفته که گویا چنین فعالیت هایی روز به روز باید گسترده تر شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۸
کل فضای سایبر که سهله اگه کل مخابرات رو هم در اختیار بگیره اگه اختلافات رو کنار بذاریم دیگه نمیتونن کاری رو پیش ببرن. خیلی سطحی به نظر میرسه ولی شدنی است.
پيشنهاد ميكنم مسئولان از جوانان باهوش براي مقابله با اسرائيل استفاده كنند در هر صورت ما پيروزيم.
ما منتظر بودیم که اسراییل بخواهد حمله سایبری کند و ما هم تسلیم بشویم
خودشون بهتر می دونن چه در فضای مجازی و چه در فضای واقعی...
افزون بر این، رئیس نیروهای دفاعی رژیم صهیونیستی هم در این باره گفته است: کامپیوترها و صفحه کلیدها، جدیدترین سلاح های ما و تویتر و شبکه های اجتماعی، تازه ترین منابع ما هستند، چنانکه در جنگ سایبری، کشورها می توانند بدون اینکه مستقیم از نیروی نظامی استفاده کنند، در درون دیگر کشورها نفوذ کرده و به اهداف مورد نظر خود در کشورهای هدف ضربه وارد کنند....."

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

او راست میگوید درست از همین توانمندی بود که آنها برای هدایت دو هواپیما 9/11به مرکز تجارتی دو قلو ی در نیویورک استفاده کردند .آنها در ساختمان شمالی مرکز تجارتی دو قلو چندین طبقه ای مستقر بودند (...و عملیات دستگاهای درون کاکپیت را از خلبان صلب و از زمین عملیات دستگاهارا بدست گرفتند , همانطوریکه . مانند هواپیمای بی سرنیشین "درون" در پاکستان از زمین هدایت میشوند...!) آن ساختمان را بعداز عملیات بلافاصله منفجر کردند (نقل از کتاب 9/11 بقلم آقای "اندریاز فون بلو" وزیر اسبق آلمان که او بطور تلویحی ولی آشکار موسادو سیارا مجری آن عملیات میداند)
تیترت با محتوا نمی خونه
بهتره تیتر می زدی حملات سایبری آمریکا و چین در جهان
به امید ان روز که ما پیشرو در جنگ الکترونیک باشیم ولی با این خوابی که مسولین ما دارن یک وقت می بینی تموم مملکت رفته رو هوا ولی اینا نفهمیدن
جنگ سایبری در صورت داشتن هکرهای وارد و با تجربه به مراتب از جنگ حقیقی خطرناک تر و مخرب تر است. کافی است سرورهای شبکه های مهم یک کشور مثل شبکه های آب و برق و شبکه قطارها و حمل و نقل هوایی و امثال اینها توسط هکرها فتح بشوند تا همه چیز آن کشورها را به هم بریزند. تصور کنید فقط شبکه حمل و نقل هوایی یک کشور مختل بشود و پروازها همه به هم بریزند. این بزرگترین خسارت را به آن کشور وارد می کند و خطر آن از بمباران هم بیشتر است. ایران باید در برقراری امنیت شبکه هایش خیلی دقت کند و سرمایه گذاری لازم را روی آنها انجام بدهد. خوشبختانه هکرهایی که در آن حد باشند که بتوانند به طور موثر دست به چنین کارهایی بزنند زیاد نیستند اما خطر بالقوه همیشه وجود دارد چون هکرها را می توان پرورش داد.
خوبه باعث پیشرفت تو فای سایبری میشه بعدا لازمه
عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد
رژیم صهیونیستی نمی تواند مستقیم از نیروی نظامی استفاده کند چون نتیحه اش مثل جنگ 33 روزه شکست است، لذا آن گار دیگر می کند.
حال بیار آنچه داری ز مردی و زور
توصیه می کنم هفت هشت تا مرکز و واحد جدید تاسیس کنن و همشون هم به نخست وزیر و گنده تر از اون (اگه هست) گزارش بدن تا ببینیم چه غلطی می کنن.
سلام
یکی نیست بگه: آخه جهود بد ترکیب مثال تو مثل اون بچه ای است که تو گوشش زدن بعد بلند میشه با حالت گریه می گه دیدی یارو رو زدم !! کاری نکن کل هیکل تل اویب و هر حای دیگه ای که هستید رو رو سرتون خراب کنیم.هم خودت هم ارباب گنده تون هم از قدرت ما با خبره مخصوصا تو حوزه سایبر
طبیعی گه صهیونیست ها برای ادامه حیات ننگین خود به هر وسیله ای دست یازند ، ولی نمی دانند که باطل با الاخره رفتنی است و این وعده خداوند است ، صهیونیست ها از فرصت هائی که خداوند تبارک وتعالی در اختیار آن ها گذاشت بد استفاده کردند و بنا به وعده قر آن کریم این فرصت ها تما م شده و هر کار کنند دیگر باید بروند . و جوانان ما الحمد لله هوشیار هستند و در این اقدام نیز پوزه این نابکاران را بخاک مذلت خواهند مالید. ان شا الله.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس