بازدید 4630
۶
تداوم شهرک سازی در اراضی اشغالی در سکوت خبری:

پروژه احداث چند شهرک صهیونیستی جدید در قدس کلید خورد

«احمد الرويضي»، مسئول بخش وحدت قدس در دفتر رياست تشکيلات خودگردان فلسطين که در اين تحصن حضور داشت، گفت: شهرک تازه راه اندازی شده «راس العامود» در واقع ادامه شهرک «معالي ديويد» است و رژیم اشغالگر با بنیان نهادن اين شهرک، درصدد ايجاد يکي از وسيع ترين شهرک ها در مرکز بیت المقدس است.
کد خبر: ۱۶۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۲ 27 May 2011
سرویس بین الملل ـ همزمان با افتتاح شهرک جديد صهیونیست نشین «راس العامود» با حضور شماری از مسئولان رژیم اشغالگر قدس در منطقه «سلوان»، پروژه احداث چند شهرک و مجتمع دیگر کليد خورد.

به گزارش «تابناک»، مراسم افتتاح  شهرک «راس العامود» در حالي برگزار شد که فعالان صلح طلب با تجمع در برابر اين شهرک و سر دادن شعارهايي به زبان عربي و عبري توقف اشغالگري غاصبان قدس را خواستار شدند.

در این باره، «احمد الرويضي»، مسئول بخش وحدت قدس در دفتر رياست تشکيلات خودگردان فلسطين که در اين تحصن حضور داشت، به شبکه خبري العالم گفت: شهرک تازه راه اندازی شده «راس العامود» در واقع، ادامه شهرک «معالي ديويد» است و رژیم اشغالگر با راه اندازی اين شهرک، درصدد ايجاد يکي از وسيع ترين شهرک ها در مرکز بیت المقدس است.



«الرويضي» افزود: شهرک ياد شده در ارتفاع 150 متري نسبت به مسجدالاقصي بنا شده و اين به معني ادامه طرح يهودي سازي قدس و مسجدالاقصي است.

وی همچنین با اشاره به مشارکت مسئولان صهیونیست در مراسم افتتاح اين شهرک گفت: حضور اين مسئولان، بیانگر آن است که تل آويو به طور کامل با يهودي سازي قدس موافق است؛ بنابراین، ضرورت دارد جهان عرب، اسلام و مسيحيت، نقش فعالتري در راستاي مقابله با اين گونه طرح هاي نژادپرستانه رژيم صهيونيستي در قدس ايفا کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
هه هه هه اوباما ضایع شد!
به فلسطینی ها بگویید از این شهرک سازی ها هیج اندوهی به دل راه ندهند چون ان شاء الله بزودی به تصرف خودشان در خواهد آمد چه بسیار تلاش هایی در این جهان انجام شده که خداوند نتیجه آن را به تلاش کننده ناحق نداده و بجای او به کسی که مستحق آن بوده داده است مسئله اصلی بدست آوردن استحقاق است.که با مجاهدت در راه خداوند حاصل می شود.
Down with Israeal
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها