بازدید 46597
در جلسه هيأت دولت عنوان شد:

تشکر عمیق احمدی نژاد از رهبر معظم انقلاب

رئيس‌جمهور با تشكر عميق از حمايت هاي مستمر رهبر معظم انقلاب از دولت، دولت دهم را بطور كامل پايبند به "ولايت فقيه" خواند/ رئيس جمهور با اشاره به تلاشهاي دشمنان براي القاء شكاف در نظام اسلامي گفت: دولت همانند ملت در پرتو ايمان و عشق به اسلام و نظام و ولايت، حركت مي‌كند و دشمنان و منحرفان مطمئن باشند از اينگونه تلاشها به هيچ نتيجه اي نمي‌رسند.
کد خبر: ۱۶۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۸ 01 May 2011
رئيس‌جمهور با تشكر عميق از حمايت هاي مستمر رهبر معظم انقلاب از دولت، دولت دهم را بطور كامل پايبند به "ولايت فقيه" خواند و تبعيت از ولايت فقيه را ميثاق همه اعضاي دولت و از محورهاي اصلي "اعتقادي و كاري "دولت برشمرد.

به گزارش«تابناک»در جلسه عصرامروز هيأت دولت كه به رياست احمدي‌نژاد تشكيل شد مهمترين مسائل داخلي و خارجي بررسي شد. اعضاي هيأت دولت در اين جلسه بويژه با توجه به سال جهاد اقتصادي، درباره لوايح و طرحهاي مختلف بررسي و رايزني كردند.

خبرگزاری فارس گزارش داد: احمدي‌نژاد با اشاره به تلاشهاي دشمنان براي القاي ناكارآمدي نظام گفت: مهمترين عامل نااميدي و يأس دشمن، ‌اثبات كارآمدي نظام اسلامي است و دولت دهم در اين زمينه درهمه عرصه ها، كارهاي بزرگي كرده است و با اقتدار به تلاش خود براي اثبات كارامدي نظام ادامه خواهد داد.

رئيس جمهور با اشاره به تلاشهاي دشمنان براي القاء شكاف در نظام اسلامي گفت: دولت همانند ملت در پرتو ايمان و عشق به اسلام و نظام و ولايت، حركت مي‌كند و دشمنان و منحرفان مطمئن باشند از اينگونه تلاشها به هيچ نتيجه اي نمي‌رسند.

رئيس جمهور افزود: نظام استكبار و رژيم پليد و نامشروع صهيونيستي بدانند كه مقابله كامل نظام اسلامي، با ظالمان و ستمگران جهاني ادامه خواهد يافت و به ياري پروردگار مسلمانان شاهد محو رژيم غاصب صهيونيستي خواهند بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها