بازدید 4935

در دیدار جلیلی و اندیشمند تونسی چه گذشت

به گزارش «تابناک»، حسین التریکی اندیشمند تونسی عصر امروز با سعید جلیلی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۵۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۹ 20 April 2011
در دیدار حسین التریکی با سعید جلیلی بر ضرورت تداوم انقلاب مردم تونس و مصر تا تحقق آرمان‌های اسلامی تاکید شد.

به گزارش «تابناک»، حسین التریکی اندیشمند تونسی عصر امروز با سعید جلیلی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.

بنابر این گزارش، در این دیدار نماینده مقام معظم رهبری در شورای‌عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه حرکت‌های امروز مردم در منطقه تجدید حیات امت اسلامی است، تاکید کرد: قیام مردم مبارزه علیه استبداد، استکبار و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: قدرت جوامع اسلامی در سلاح نیست بلکه در فکر و اندیشه اسلامی است و در این زمینه کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی سعی دارند با توطئه ها، این انقلاب‌های مردمی را از مسیر خود دور کنند.

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی همچنین خاطر نشان کرد: امروزه کشورهای غربی علاوه بر انحصار در استفاده از امتیاز وتو و سلاح‌های هسته‌ای به دنبال انحصار در تفکر و مدل حکومت هستند، اما جمهوری اسلامی ایران با ارائه مدل جدیدی از مردم‌سالاری دینی نشان داد که تفکر اسلامی می تواند علاوه بر مقاومت در زمینه پیشرفت و رفاه نیز موفق باشد.

سعید جلیلی افزود: دولت‌های استکباری در یک جا به بهانه دفاع از مردم لیبی حمله نظامی را آغاز کردند و هم‌زمان در جای دیگر اجازه می‌دهند به مردم بحرین حمله نظامی شود.

التریکی نیز با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری رژیم صهیونیستی همراه با کشتار فلسطینیان این رژیم را دشمن اصلی اسلام دانست و انقلاب اسلامی ایران را مادر حرکت های امروز در منطقه بیان کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی