بازدید 7265
۶
جلیلی در دیدار مقامات عراقی:

برخی هشیار باشند به سرنوشت مبارک و بن علی دچار نشوند

صبح امروز، احمد چلبی، عادل عبدالمهدی و ابراهیم جعفری، جداگانه با سعید جلیلی دیدار کردند/ جلیلی اظهار داشت: برخی حکومت‌ها باید بدانند، اگر به جای شنیدن صدای مردم به آمریکا اتکا کنند، سرنوشتی بهتر از حسنی مبارک و بن علی نخواهند داشت.
کد خبر: ۱۵۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۷ 18 April 2011
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، امروز در دیدارهای جداگانه با مقامات عراقی، به بررسی تحولات منطقه به ویژه عراق پرداخت.

به گزارش «تابناک»، صبح امروز، احمد چلبی، رئیس کنگره ملی عراق، عادل عبدالمهدی، معاون دبیرکل مجلس اعلای انقلاب اسلامی و ابراهیم جعفری، رئیس ائتلاف شیعیان و عضو مجلس عراق، جداگانه با سعید جلیلی دیدار کردند.

بنا بر این گزارش، در این دیدارها، دبیر شورای عالی امنیت ملی، با انتقاد از سیاست های دوگانه و مزورانه آمریکا، حمایت این کشور از سرکوب مردم بحرین را که خواستار حقوق انسانی و شهروندی خویش هستند، سند بزرگ دروغ گویی و فریبکاری آمریکا در زمینه حقوق بشر دانست که منجر به رسوایی آنها در افکار عمومی جهان می‌شود.

جلیلی اظهار داشت: برخی حکومت‌ها، باید بدانند اگر به جای شنیدن صدای مردم، به آمریکا اتکا کنند، سرنوشتی بهتر از حسنی مبارک و بن علی نخواهند داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مرگ بر آل سعود و آل خليفه،مزدوران جيره خور آمريكا و صهيونيستها
ما در هر اتفاق و واقح‌ای طرف دستگاه امام حسین (ع) هستیم ... ما بچه هیئتی هستیم ، و تا آخر هم پای مجالس حسینی‌ (ع) هستیم... آقایان رجال سیاسی هم بدانند ما با حسین (ع) هم قسم شده ایم ، نه با آقایان سیاسی ... احمدی نژاد حواسش را جم کند... همانطور که آوردیمش سر کار ، از بالا به پایین خواهیم کشیدش .... مشائی هم باید بفهمد ما پیرو اسلام حسینی‌ (ع) هستیم ، نه مکتب ایرانی‌ و کورش و داریوش
اين خبر رپرتاژي كه در حد اخبار معمولي شما بود!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی