بازدید 126802

ترور دو استاد دانشگاه در تهران/ شرح ماجرا توسط سردار ساجدی نیا

در انفجار دوم نیز که در بلوار ارتش روبروی داروخانه لشکرک روي داد، طی آن دکتر مجید شهریاری بر اثر منفجر شدن خودرو اش به شهادت رسید و همسر وی نیز مجروح شد... مكانيزم اقدام تروريست‌ها به اين شكل بوده است كه موتور‌سواران تروريست نزديك خودروي حامل استاد شده و با چسباندن يك بمب به ماشين از آن فاصله گرفته و سپس خودرو را منفجر مي كردند.
کد خبر: ۱۳۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۵ 29 November 2010
دو استاد دانشگاه امروز صبح در اقدام تروریستی مشابه در تهران مورد سوء قصد قرار گرفتند که آخرین خبرها شهادت یک نفر از آنها را تایید می کند.

به گزارش «تابناک»، حدود ساعت 7:40 دقیقه صبح امروز در 2 نقطه از تهران انفجارهايي مشابه رخ داد كه طی آن  آقایان دکتر فريدون عباسی دواني استاديار پايه 20 استاد نمونه كشوري در سال 86 و دكتر مجيد شهرياري، عضو هيات علمي دانشكده مهندسي هسته‌اي دانشگاه شهيد بهشتي و عضو شوراي ملي سزامي مورد سوء قصد قرار گرفتند.

در یک عملیات تروریستی در میدان دانشجو خودرو دکتر عباسی دوانی از اساتید علوم پایه و مهندسی هسته ای دانشگاه شهید بهشتی مورد حمله تروریستی قرار گرفت. در پی این حادثه خبرگزاری های رسمی از شهادت وی در این حادثه خبر دادند اما خبرگزاری مهر در خبری فوری مدعی شد وی توانسته است از این حادثه جان سالم به در ببرد. در انفجار دوم نیز که در بلوار ارتش روبروی داروخانه لشکرک روي داد، طی آن دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاههای شهید بهشتی و دانشگاه عالي دفاع ملي بر اثر منفجر شدن خودرو اش به شهادت رسید و همسر وی نیز مجروح شد که وضعیت وی وخیم گزارش شده است.

بر پایه گزارش های اولیه منتشره، مكانيزم اقدام تروريست‌ها به اين شكل بوده است كه موتور‌سواران تروريست نزديك خودروي حامل استاد شده و با چسباندن يك بمب به ماشين از آن فاصله گرفته و سپس خودرو را منفجر مي كردند.

در همين زمينه سرپرست معاونت امنيتي ـ انتظامي استانداري تهران به خبرنگار «تابناک» گفت: موضوع این دو ترور درحال پيگيري است و نتايج آن اعلام خواهد شد.

صفرعلي براتلو با ذکر این نکته که این موضوع در جلسه صبح امروز شوراي تامين استان مورد بررسي قرار گرفت، افزود: در حال پيگيري اين موضوع هستيم و نتايج آن را به هنگام مشخص شدن اعلام خواهيم كرد.

وي گفت: اين ترورها شخصي نبوده است و فكر مي‌كنم موضوع اين ترورها با ترورهاي قبلي فرق مي‌كند ولي كماكان در حال بررسي هستيم.

احتمال زیاد دخالت سرویس های بیگانه

با توجه به شباهت اين اقدام تروريستي با اقدامات تروريستي مشابه انجام شده از سوي سرويس‌هاي امنيتي صهيونيستي، كارشناسان احتمال دخالت سرويس‌هاي بيگانه به ويژه تيم‌هاي ترور آمريكا و رژيم صهيونيستي را در اين اقدام تروريستي زياد مي‌دانند.

گفتنی است دکتر فریدون عباسی دوانی، از جمله افرادی است كه در قطعنامه 1747 شورای امنیت كه در تاریخ 24 مارس 2007 میلادی، برابر با 4 فروردین 1386 به تصویب رسید، مورد تحریم قرار گرفته بود.

*****************************
شهيد دكتر شهرياري از اعضاي شوراي ملي سزامي (مركز تابش سينكروترون براي تحقيقات و علوم كاربردي در خاورميانه) و از مشاوران ايران در اين پروژه بود.





دكتر علي محمدي، استاد فيزيك دانشگاه تهران نيز كه سال گذشته با انفجار بمب در يك اقدام تروريستي به شهادت رسيد، نماينده ايران در اين پروژه علمي منطقه‌اي بود.

گفتني است، طرح سزامي (مركز تابش سينكروترون براي تحقيقات و علوم كاربردي در خاورميانه) مربوط به بهره‌برداري از يك دستگاه سينكروترون در منطقه است که قرار است با همکاري کشورهاي منطقه در کشور اردن راه اندازي شود.

سينكروترون، دستگاهي است كه داراي كاربردهاي مختلفي در تحقيقات علوم بنيادي، فن‌آوري نانو، زيست‌فن‌آوري، باستان‌شناسي، علم ساختارشناسي، مهندسي مواد، محيط زيست، تهيه داروهاي نوين و پزشكي است.

***تشریح حادثه ترور اساتید توسط سردار ساجدی نیا رییس پلیس تهران بزرگ***

هیچ گروهی مسئولیت ترور را به عهده نگرفته است

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با تشریح حادثه ترور دو استاد دانشگاه در صبح دوشنبه گفت: هیچ گروهی مسئولیت بمب ‌گذاری را بر عهده نگرفته و مظنونی نیز در این زمینه شناسایی نشده است.

سردار حسین ساجدی‌ نیا ظهر امروز در نشستی با حضور خبرنگاران به تشریح جزئیات دو حادثه تروریستی صبح امروز پرداخت و گفت: پلیس صبح امروز مطلع شد که دو مورد انفجار در تهران رخ داده است.

وی ادامه داد: طی بررسی‌ها مشخص شد ساعت 8 صبح دو اقدام تروریستی در مورد دو مدرس دانشگاه شهید بهشتی در تهران رخ داده که اولی در محدوده بلوار ارتش و دومی در محدوده ولنجک و دانشگاه شهید بهشتی بود.

سردار ساجدی‌نیا گفت:‌ انفجار اول منجر به شهادت مدرس دانشگاه شهید بهشتی و زخمی شدن همسر و راننده وی شد و انفجار دوم نیز منجر به زخمی شدن دومین استاد دانشگاه و همسر وی شد.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت جسمانی آقای عباسی و همسرشان مناسب است.

ساجدی نیا با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ گروهی مسئولیت بمب ‌گذاری را بر عهده نگرفته و مظنونی نیز در این زمینه شناسایی نشده است گفت: هر دو اقدام تروریستی از سوی راکبان موتورسیکلت بوده و به گفته شاهدان موتورسواران این بمب را به بدنه خودروها از طریق آهن ربا متصل کرده بودند که بمب پس از چند ثانیه منفجر شد.

وی افزود: هر دو خودروی این استادان در حال حرکت به سمت دانشگاه شهید بهشتی بود.

سردار ساجدی‌نیا گفت: ‌پیگیری‌های پلیس و دستگاه قضائی برای مشخص شدن عاملان این بمب گذاری‌ها ادامه دارد.

وی افزود:‌ سیستم محافظت از اساتید دانشگاه‌ها بر عهده مجموعه دانشگاه و وزارت دفاع است و آنان باید پاسخگو باشند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با تکذیب خبر تعقیب و گریز یک دستگاه خودروی 206 در دانشگاه شهید بهشتی و تیراندازی پلیس به سوی آنان گفت: تا کنون هیچ مظنونی در این زمینه شناسایی نشده است و این اخبار کذب است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در مورد نوع بمب اظهار نظر نمی‌کنیم زیرا کارشناسان بر اساس میزان تخریب و مواد منفجره در حال بررسی نوع بمب هستند.

سردار ساجدی نیا ادامه داد: ‌همسران این دو استاد دانشگاه نیز جزو شاغلان دانشگاه شهید بهشتی بودند.

وی گفت: طبق اظهار نظر شاهدان، موتور سیکلت اول که اولین بمب‌گذاری را انجام داده از نوع پولسار بوده و نوع موتورسیکلت دوم هنوز مشخص نیست.

به گزارش مهر، صبح امروز بین ساعت 7 تا 8 دو نفر از اساتید فیزیک دانشگاه شهید بهشتی که عازم دانشگاه شهید بهشتی بودند توسط افراد ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، در ترور اول دکتر مجید شهریاری عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به شهادت رسیده و دو نفر همراه وی مجروح شده اند.

در ترور دوم دکتر فریدون عباسی دوانی دیگر استاد دانشگاه شهید بهشتی در میدان نزدیک این دانشگاه در اقدامی مشابه مورد سوء قصد قرار گرفت که بلافاصله متوجه موضوع شده و از محل حادثه می گریزد. این استاد دانشگاه و همراه وی در این حادثه جان سالم به در برده اند.

***************************************
وضعيت جسمي دكتر عباسي رو به بهبود است

گزارش‌هاي خبرنگار ايسنا از بيمارستان محل بستري دكترعباسي، كه صبح امروز هدف اقدام تروريستي قرارگرفت، از بهبود وضعيت عمومي وي حكايت دارد.

اين گزارش حاكي است، وضعيت جسمي دكتر عباسي و همسرش مناسب است و در حال حاضر قادر به مكالمه با اطرافيان خود هستند.

دکتر عباسی از بیمارستان مرخص شد

دکتر فریدون عباسی دوانی استاد فیزیک دانشگاه شهید بهشتی که صبح امروز دوشنبه مورد سوءقصد قرار گرفت و از حادثه جان سالم به در برد به همراه همسرش، تحت مداوای سرپایی در بیمارستان طالقانی قرار گرفت و مرخص شد.

فریدون عباسی دوانی در میدان نزدیک دانشگاه شهید بهشتی در این حادثه بلافاصله متوجه موضوع شده و از محل حادثه گریخت. این استاد دانشگاه و همراه وی در این حادثه جان سالم به در بردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸۰۹
این مسولین امنیتی چیکار دارن میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
جان ساورز رییس سرويس جاسوسي خارجي انگليس (MI6) ماه گذشته ضمن ناکافی دانستن کار دیپلماتیک، خواستار روشهاي اطلاعاتي و امنيتي براي توقف برنامه هسته اي ایران شده بود. قطعنامه 1747 شورای امنیت از دکترعباسی به عنوان یکی از افراد مرتبط با فعالیتهای هسته‌ای ایران نام برده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
همین کارا رو دیگه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
هيچ دارن براي سران فتنه محافظ جور ميكنن
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
یکی از سران فتنه 37 تا محافظ داره!
علی شاهمرادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
دارن با تروریست ها مبارزه می کنند!
اما وقتی اسکتبار جهانی نام اول تروریست عالم (سازمان مجاهدین) رو از لیست گروهک های خطر ناک در میاره، میشه کاری کرد؟!
منافقین 3 نفر از خانواده ی من کم کردند(پدرم ، دو عمویم) اما در برابر عدالت سازمان های امنیتی آمریکا قاتلانش تروریست حساب نمیشن!
خدا لعنتشان كند آنكسانيكه دست به اين نوع كارها مي زنند

خدا به اين دو استاد رحمت بفرمايد
پاسخ ها
مازيار
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
اينهائي كه واسه اين جمله منفي ميزنن يا تروريستن يا نميدونن منفي چيه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
خاک برسر آن خائنی که برای این جمله امتیاز منفی داده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
من جاي برو بچ بالا بودم IP كساني كه منفي دادند رو چك ميكردم شايد خود تروريست بي شرف هم توي اون ليست باشه
حافظ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
جون مادرتون توي همينكامنت بنويسد چرا منفي زديد(به شما هستم به شما 81 نفر )
مرگ بر منافق. در باغ شهادت باز باز است.
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۱۷:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
آقایونی که منفی دادن ! یعنی چه ؟ پس باید بگیم زنده باد منافق !!!!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
متاسفم برای کسانی که - زدند.
مطمئنا ایرانی نیستند واز انسانیت چیزی نمی دانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
بابا چرا نمیگیری که منفیا رو کیا میزنن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
اثرات کور رنگیه آبی و قرمز تشخیص نمیدن !
ناشناس
| Australia |
۰۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
منفی برای جمله دوم است نه اول
يعني چي ؟؟؟
بعد از ترور استاد فيزيك هسته اي در سال گذشته از وزارت اطلاعات انتظار ميرفت كه نسبت به اساتيد اين رشته حساسيت بيشتري نشون بده!!!
اين اساتيد سرمايه هاي ملي ما هستند چرا يه فكري نميكنييييييد!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
باورش سخته؛ به همین راحتی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
کور باد چشم کسانی که تاب دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند
به قول مادربزرگم خدا الرحم الراحمین هست . یه روزی ورق بر میگرده و بعضی ها به سزای عملشون میرسن.
چرا پزشكان هدف قرار گرفته‌اند؟
آيا كسي پاسخگو نيست؟
چرا كسي جلوي تروريست ها را نمي‌گيرد؟
پاسخ ها
کاج
| Czechia |
۱۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
قضیه پزشکان فرق داره مغلطه نکنید شما مصاحبه ماه گذشته رییس mi6 را نشنیدید که علنا گفت انگلیس قصد خرابکاری در پروژه هسته ای ایران و ترور دانشمندان اتمی ایران را دارد . قابل توجه کسانی که از روی جهالت انگلیس را دشمن نمی دانند . خون پاک این دانشمندان و شهید علی محمدی بهای فکر کردن و دیدن دشمنی دشمنان قسم خورده ما هم چون انگلیس و آمریکا است از سوی جاهلان غربزده است
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
اقای کاج یک نگاهی به امار سفر به انگلیس دشمن و هجم تحصیل اقا زاده ها در اونجا هم بنداز برت خوبه بدونی کی اونا رو دشمن میدونه
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
هر گردی گردو نیست برادر! دکترای فیزیک داشتن نه پزشکی! این با اون قضیه پزشکها فرق می کنه. یک مطالعه بفرمایید قبلش
ya khoda
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۳:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
به یا خدا هم رای منفی میدین؟دم شما گرم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
جناب سوئد نشین همه که مثل شماا خداپرست نیستن که عین آب خوردن تهمت میزنید و فحاشی میکید و آیات و روایات را مصادره به مطلوب میکنید همه که مثل شما نیستن
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
اکثر افرادی که به نظر از کشورهای خارجی هستند ، در حال استفاده از VPN یا فیلتر شکن می باشند!
مخصوصا هلند - آلمان - آمریکا - کانادا
اینها فکر کردند که پیشرفت ایران با این کارها متوقف میشه ولی کور خوندند ایران پر از دانشمنده.
پاسخ ها
Ali
| Pakistan |
۱۶:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
In ham az hamvatanamoon. Beh peeshraft elmi Iran va Daneshmand hai Irooni rai manfi midand. Barikallah. Keshvari keh tebq e Sciencemetrix va Rueter-Thomson balatarin roshd e elmsi fanavari doya roo dar 15 saal gozashteh beh khodesh ekhtesas dadeh, Shahrvandanesh avaz tashakor va setaish e in daneshmandan keh estekbar har rooz terror eshon mikoneh beheshoon rai manfi midand. Khejalat dareh. Vaqan. Khoda koneh hamsareh in shaheed in safah roo nabineh keh jigaresh khahad sokht.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
الحق اینایی که منفی دادن خوب خود فروخته هایی هستن.
ملوس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
این که ایران پر از دانشمنده رای منفی داره ؟
عجب وطن دوستانی ؟ خدا عقل یده
sara
| United States of America |
۱۸:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
لحن صحبت ايشون بگونه ي است كه انگار چوب حراج زدند به جون دانشمندان كشورمون بجاي اينكه از عملكرد دستگاههاي امنيتي ناراحت باشند. شما باشي ناراحت نمي شي كه با دانشمندان كشورت مثل گوشت قرباني رفتار بشه؟
اين چه ربطي به خود فروختگي دارد؟
شاهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
شما چرا نمی فهمید رای منفی بخاطر چیست؟ این دوستمون یه جوری نوشته انگار سنگ مفت گنجشک مفت. با اینگونه ادبیات که نمی توان مملکت را اداره کرد. "بزنن دهنمون رو سرویس کنند ما باز داریم"! این آخه شد حرف؟!
ایراندوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
باورتون نمیشه ایران پیشرفت میکنه یا دوست ندارید پیشرفت کنه ؟ حرف غربیها رو که باوذ دارید ؟ قبول ندارید ؟ نه بابا اینا همه چیزشون درسته باید همه چسزو بدون فکر کردن ازشون قبول کرد .بد میگم ؟ اگر مثل من بیسواد نیستید این لینکو باز کن و بخون http://tinyurl.com/yfjelvx
این چه وضعشه؟
یعنی اساتیدی به این تابلویی و معروفیت هیچ حفاظت نامحسوسی نداشتند؟!!!!
آقای سعیدلو چین هم که می ره با محافظاش می ره، بعد این اساتید توی کشور خودمون هم نباید امنیت داشته باشند؟!
وظیفه وزارت اطلاعات فقط چشم فتنه کور کردنه یا ...؟
انالله و انا الیه راجعون
پاسخ ها
حافظ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
آقايان مسئوليت حفاظت از اشخاص به عهدي سپاه انصار است نه وزارت الاعات
تبريك وتسليت باد.اين نشانه زوال استكبار جهاني است.
ناجا کجابوده؟
حالا اوم موسوی و کروبی ....(به جای سه نقطه هر ناسزایی که لایقشون بود میتونید بزارید) هی بیانیه بدن و برای صاحباشون دم تکون بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
نظرتون رو براي خودتون نگه داريد. به موسوي و كروبي چه ربطي داره ؟!
محمد
| Netherlands |
۱۴:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
واقعا این قضیه چه ربطی به موسوی و کروبی داره بابا یه خورده واقع نگر باشید و انقدر احساسی فکر نکنید. سال 88 تموم شد الان سال 89 شده
امیر
| Switzerland |
۱۵:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
در جواب دوستانی که منفی دادن ! اتفاقا همش به هم مربوطه !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
اتفاقا خيلي هم ربط داره حاميان اصلي اين سه مفسد مگر غير از همانهائي هستند كه اين عزيزان را ترور كردند پس چرا شاهد هيچ واكنش منفي از سوي مدعيان جلبك زده در رابطه با نفي حمايتتهاي اين كشورها نبوديم ؟
اتفاقا خيلي ربط داره چون نگاه كه ميكنم ميبينم اكثرا ياران خاتمي از بولتن نيسش تا سازگارا و مهاجراني تا اكبر خان گنجيش به دامان همين كشورها فرار كردند تا از آبشخور آنجا سرمست شوند و دور نيست روزي كه اين سه نفر را هم ببينيم كه بدامان ارباب ژناه ميبرند .
اتفاقا خيلي هم ربط دارد چون وقتي ميخوانيم كه داماد عطريانفر كسي بوده كه بمب را جلوي رهبر انقلاب گذاشت و خواهرش را هم قايم كرد تا بعد بفرستد پيش شوهرانش و از سر قضا بهزاد خان نبويش هم دمش در پرونده شهيد رجائي و باهنر گير كرده و.......
بازهم اتفاقا بنويسم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
الحق که خوب جوابش رو دادی
کسرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
داستان بافتن که کار نداره موسوی و کروبی و خاتمی از در خونشون به بیرون سانسور میشن چطور اظهار نظر کنن یارای خاتمی از ترس جونشون رفتن از ایران هر دولتی حاشیه داره مثل دولت فعلی با مسئله معاون اول و رئیس دفتر و غیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
بابام جان وزارت اطلاعات هم هنوز نفهميده كي بوده و از كجا بوده بعد شما از كجا فهميدين طرفداراي موسوي و كروبي بودن
خيلي باحالين بابا
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
هی به ماها اتهام بزنید ببینیم آخرش به کجا می رسید! شماهایید که دارید دشمنی را در کشور افزایش می دهید. این مسئله هیچ ربطی به موسوی نداره. ولی اگر موسوی به این خاطر در مظان اتهام قرار بگیره یا بازداشت بشه معلوم میشه که کار کی بوده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
خدا ایشالا شما رو شفا بده به حق مظلومیته این اساتید
بچه آبادانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
من همونم که نوشتم اتفاقا خیلی هم ربط داره مثل اینکه بازهم باید بنویسم اتفاقا این اقا خیلی هم آزاده اوندر آزاد که میتونه پشت سرهم بیانیه بده چطوره که برا بیانیه هاش تو سانسور نیست ولی برا اعلام برائت توی سانسور ؟
اتفاقا خیلی هم ازاده اونقدر که هر وقت دلش بخواد میره خونه هر منافقی که خط و ربطش با حامیانش مثل مسعود و مریم برقراره و خودش و روشنفکرتریناش با اون لب و لوچه سرخاب ماتیکیش که دیگ غیرتش رو بجوش نمیاره مثل اون عکس سه در چهار سیاه سفید که ادای آدمای باغیرت رو جلو چشم هفتاد ملیون نفر در میاره.
اتفاق خیلی هم راحته اونقدر که روشنفکر تریناش هر وقت دلش میخواد با هر سگ و سوتک خارجی مصاحبه میکنه بازهم بگم ؟
راستی یادم رفت اسمم رو بنویسید بچه ابادانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
آقای ناشناس بهتراست با ادب تر نظر بدی
ناشناس
| Ireland |
۰۸:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
تابناك...واقعا تو خودت رو بيطرف ميدوني؟؟؟؟ يه نگاهي به پاسخهايي كه اينجور موارد درج ميكني بنداز...برام خيلي جالبه اين كار شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
لاف میزنی بچه آبادانی؟؟؟؟
دکتر شهریاری هم استاد دانشگاه بهشتی بودند، البته.
دکتر عباسی از همکاران بنده است و الان در بیمارستان و سالم است. ایشان پس از اینکه موتور سواری بمب را به درب خودرو می چسبانند متوجه شده و از ماشین بیرون می پرد
مرگ بر منافق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
رو بعضي نظرات پاسخ ها جاي تامل داره
مثلا اينجا ظاهرا 2 تا طرفدار منافقاي آدم كش هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
و مرگ بر آمریکای منافق پرور،جواب ترور با ترور بدهید ، خون در مقابل خون!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
مرگ بر منافق حقیقی.
امیر
| Switzerland |
۱۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
یعنی اینایی که منفی دادن با مرگ و نابودی منافقین و دشمنان این مرز و بوم که با عث شهادت مردم شریف ایران زمین شده اند مخالفند؟!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
الان یعنی چی که جواب ترور را با ترور بدیم؟!!! پس قانون و پلیس این وسط چیکاره ن اونوقت؟
روح اله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
مگه الگولی شما منافق ها هستند که اگه اونا ترور کردن ما هم ترور کنیم؟؟؟ یکم فکر کنین بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
اولا بگید از کجا می دونید کار منافق ها بوده و مثلا کار کافر ها نبوده؟ ثانیا مشخص کنید منظورتون از منافق کی هست و چی هست؟
هر واژه ای برای خودش تعریفی داره این طور نیست که به سرعت بشه به حکمی رسید. بگذارید که تحقیقات به نتیجه برسه و مشخص بشه (البته امیدوارم نتایج واقعی تحقیقات مشخص بشه). غوقا سالاری نکنید وسعی نکنید از این آب گل آلود ماهی سیاسی بگیرید.
شاهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
دوست عزیز آخه ما می دونیم وقتی کسی میاد اینجا میگه مرگ بر منافق منظورش منی هستم که به موسوی رای دادم بابا ما یه مدته توی تابناک هستیم و می دونیم مرزبندی ها چطوریه . ولی اگرچه به ایشون رای منفی دادم با فحوای کلامش موافقم.
اگه عاملین ترور مشکوک دکتر علی احمدی در سال گذشته شناسایی میشدند الان شاهد این اتفاقات نبودیم.. به نظرم کل ماجرا مشکوکه... و جالبه که با خبر این انفجارهای شوک خبری افشاگری های ویکیلیکس درباره ایران هم فروکش کرد... من بیشتر از اینکه به امریکا و اسرائیل و بریتانیا مشکوک با شم به دشمنن داخلی مشکوکم که قصدارند16اذرررا تحت تاثیر این ترورها قراردهند
پاسخ ها
امير
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
بابا تو ديگه كي هستي
پارسال كه اين همه بيشمار بودديد در 16 اذر چه كرديد كه امسال براي 16 اذر بخواهند 2 دانشمند هسته اي خود را بكشند بهتر است خودت را به ريس جمهور خيالي معر في كني تا از بهترين مشاورانش باشي
امیر
| Switzerland |
۱۵:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
ببخشید میشه بگی که کسی که بدون رابط و جدای از هر شاخه مخالف دیگر و به قصد انجام فقط یک ماموریت وارد ایران میشه و به تنهایی از توانایی ساخت و استفاده از بمب برخوردار باشه رو چجوری میشه گرفت ؟!!! فیلسوف بهتر نیست بری مشاور همون طرف بشی که اینجوری مملکت رو به ولوا کشوند و آبروی ما رو خارج از کشور برد ؟!
خداااااااااااااااااااااا !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
ببینید وقتی دیدن هیچ گونه نمی تونم جلو پیشرفت علمی ایران رو بگیرن رو اوردن به حذف فیزیکی اساتید و دانشمندان ما.دقیقا همان کاری را که در خیلی کشور ها مثل عراق انجام دادند.اکثر داشنمندان عراقی بعد از اشغال این کشور ترور شده اند.متاسفم/روحشان شاد یادشان گرامی
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
چه جالب، خدا هم مخالف داره.
این ترورهارابه اروپایی هایادآوری کنیدکه به فکر حذف گروهک منافقین از لیست تروریست ها هستند.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
پس خبر نداری الان 3-4 سالی هست که اسم این گروهک از لیست سیاه اروپا خارج شده.
دکتر شهریاری واقعا لیاقت شهادت رو داشت.
تمام دانشجوهای استاد می تونن تهذیب نفس و روح بلندش رو تائید کنن.
شهادتت مبارک استاد...
ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.
پاسخ ها
کاج
| Czechia |
۱۵:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
خدا رحمتش کنه چه افتخار بزرگی نصیبش شد شهادت در راه اعتلای علمی میهن اسلامی
آخه این استادای بیگناه چیکار کردن یا چه گناهی دارن که اینجوری باید بدست این کثافتا ترور بشن
پاسخ ها
کاج
| Czechia |
۱۵:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
کسانی که به این جور کامنت ها رای منفی میدن هم رتبه آدم کش ها هستند
من دانشجوی دکتری مهندسی هسته ای دانشگاه شریف هستم. با این وضعیت کم کم نوبت به اساتید این دانشگاه و بعد هم نوبت به دانشجویان می رسد. وقتی امنیت نداریم چطور کار پژوهشی کنیم؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
نترس بابا، کسی با تو یکی کاری نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
شما اگه اینقدر هول ورت داشته یا تغییر رشته بده یا مهاجرت کن برو آمریکا یا برو برای عربهایی که میخوان تازه وارد گود هسته ای بشن کار پژوهشی کن! شاید هم شدی پدر تکنولوژی هسته ای یکی از این کشورهای کوچولو موچولوی تازه بالغ عرب.
خلاصه فرار مغزا کن و این مقولات رو بذار برای دانشجوا و اساتیدی که حاضرن برای ایران جانفشانی کنن.
لابد تو هشت نه سال گذشته اخبار مملکت رو پیگیری نمیکردی که با پله پله جلو رفتن تو این رشته به قول مرتضی آوینی رفتی توی دامنه کوه آتشفشان خونه ساختی!
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
مگر اسباب بزرگی همه حاضر باشد
ستون علمي دانشكده هسته اي شهيد بهشتي فرو ريخت
افسوس
اي ننگ و نفرين بر مزدوراني كه به دستور دشمنان اين ملت و كشور اقدام به ترور هم ميهنان خود آنهم از قشر فرهيخته و دانشگاهي كه سرمايه هاي ملي ما هستند ميكنند. به نيروهاي امنيتي خودمان چه بگويم كه وقتي يك نفر از يك كشور ديگر كه اصلا معلوم نيست در كجاي نقشه جغرافيا قراردارد وارد كشور ميشود با كلي پس رو و پيش رو به حفاظت از او اقدام ميكنند كه بايد هم همينطور باشد ولي در مقابل اين اقدامات تروريستي كه ظاهرا اقشار فرهيخته و دانشمندان ما را هدف قرارداده با اينهمه بي تفاوتي برخورد ميكنند! تا كي بايد ساكت باشيم و دم برنياوريم؟ ما منتظر اقدام شايسته و سريع نيروهاي امنيتي و انتظامي در اين خصوص هستيم و الا ....
دکتر شهریاری از اساتید بی نظیر در زمینه فیزیک رآکتور های هسته ای بودند. واقعا جای تاسف دارد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
چرا حالا منفی زدید؟!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
من هرچی فکر می کنم نمی فهمم برای چی منفی زدید.
الهی بمیرن که اینقدر شر و به درد نخورن.
وامیدوارم مسئولین به فکر محافظت از اشخاص مفید کشور باشند، چون این تروریست ها دست از اعمال کثیفشون بر نمی دارند.
این اقدام آبشخور داخلی دارد.. گروهی در پی حذف دانشگاهیان و فرهیختگان این مملکتند .. اگر قاتلین استاد فیزیک و 2 پزشک متخصص گرفتار می شدند این وضع ادامه نمی یافت... وزیر اطلاعات باید جواب گو باشد...کم کاری از ایشان است .. دانسته یا ندانسته.....!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
کاملا با شما موافق هستم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
کاملا با شما مخالف هستم
امیر
| Switzerland |
۱۵:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
آقا جون چرا شعر نوشتی ؟!!! اصلا میدنی کار اطلاعاتی یعنی چی ؟! مگه به همین راحتی که نزارن کسی ترور بشه یا اینکه تروریست رو فرداش بگیرند ؟! ریسی جمهور آمریکا رو کشتن و بعد از این همه سال هنوز نفهمیدن کار کیه !! این بنده های خدا که دو تا استاد زخمت کش فیزیک بودن جای خود دارد!!!
کاج
| Czechia |
۱۶:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
آخه این چه نظریه ترور شهید علی محمدی دانشمند فیزیک و این دو دانشمند اتمی کشور تنها یک چیزو میرسونه یکم فکر کن .....
چه کسانی از پیشرفت اتمی کشور به جیلیز ویلیز افتادن ؟ آخه چقدر کوته فکری ؟ اون کسانی که دستور این ترور رو صادر کردن به امید کسانی مثل شما هستند . این دردو به کی بگم سرمو به کجا بکوبم ؟ خدایا به من صبر بده عقل همرو هم افزون بفرما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
با هر سه تون مخالفم!!!
مازيار
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
اينكه وزير اطلاعات بايد جوابگو باشد رو موافقم ايشون مسئوليتي سخت و حساسي دارند و بايد جوابگو باشند ولي مخالفم چون هيچ حزبي در داخل دانشمند ايراني رو نميخواد از دست بده اين سرمايه همست
نبايد اتحاد مليمون رو با شيطنت خارجي از دست بديم
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
اين همه هزينه سنگين جهت مبحث هسته اي كشور ميشود و انوقت شما ميگويد كه كار نيروهاي خودي ميباشد و اونم سر موضوع بحث دانشگاهيان !! واقعا گاهي اوقان رعايت انصاف لازم هست و متاسف هستم شما كارشكني كشورهاي غربي را نميبيني , ولي وزير اطلاعات رو ديدي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
تابناک خان می بینم که بسیاری از خواننده هات تخیلات قوی دارند ! نمی دونم شایدم X زدند!
خدا لعنتشون کنه این تروریستهای بی وجود را. خدا صبر بده به خانواده و بازماندگان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
in comment chera bayad manfi begire?
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
احتمالا تروريستا هم تابناك ميخونن
با این اقدامات کثیف تروریستی فقط و فقط وحدت در جامعه ما بیشتر و بیشتر خواهد شد.
به کوری چشم دشمنان ایران عزیز
نامردا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
آقا اونایی که نظر منفی دادند یعنی مردی رو تو چی میبینند؟
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
ولشون کن، بعضیها فقط دوست دارند نظر منفی بدهند حالا میخواهد منطقی باشه یا غیر منطقی. متاسفانه در ایران ما هم از این جور آدمها کم نیست.
خدا لعنت کند این ملعونین را. استاد شهریاری استاد داور من بودند قرار بود دو هفته دیگر دفاع کنم خدا رحمتشان کند ان شاءا..
اگر اقدامات امنیتی از محققین پروژه های مهم صورت بگیرد هرگز چنین اتفاقاتی نمی افتد.چون یک عده همیشه بد خواه این کشورند.و بعضی ها شده اند نوش بعد از مرگ سهراب......
بسيجي شهادتت مبارك
ببينيم خائنان به مملكت (موسوي و كروبي) واكنش نشان مي دهند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
یعنی چی که همه چیز را به بسیج ربط می دین؟ چنین دانشمندانی حتی اگر بسیجی هم نباشند، عزیزند و ارزشمند و گرانبها.
حبیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
خداوکیلی خیلی نامردین(روی صحبتم با مسئولین تابناک هست)،فقط نظرات موافق خودتون را تایید می کنید و می زارید این نامردهایی که به موسوی و کروبی بد می گن،نظرشون تایید شه،اما نظرات مخالف هرگز اینجا راه پبدا نمی کنه.
ناشناس
| Sweden |
۱۵:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
چیه ناراحتی این استاد بسیجی به شهادت رسید.؟شهادت که سراغ مزدوران امریکایی نمیاد!ناراحت نباش
امیر
| Switzerland |
۱۵:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
حالا این موسوی کروبی هی بیانیه بدن و تفرقه افکنی کنند !!! لابد حالا هم خوشحال هستند . میدونید که اون ها هم از قصد توقف برنامه هسته ای رو داشتند.
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
عزیز دلم :
اولا که شهادت این عزیزان ثلمه بزرگی است به بارقه بزرگ علمی کشور ، که هیچ چیز و هیچ کسی نمی تواند فراغ انها را پر کند و ما هم همچنانگه بر پدران شهیدمان بعد از بیست و اندی سال داغداریم و جای خالیش را نمی توانیم باور کنیم برای این عزیزان از دست رفته هم داغداریم و سوز دلمان مشتعل تر
ولیکن یکمی لااقل در زندگی مرد باشیدهر چند که گمنام و ناشناس هستید و معلوم نیست که زن هستید یا مرد ولی به فرموده سید و سالار شهیدان حسین ابن علی ( ع ) که فرمود اگر دین ندارید لااقل آزاده مرد باشید
موسوی و کروبی و خاتمی و ..... تا برسد به آقای احمدی نژاد و.....اینها همگی ریشه و منشا ء ایرانی دارند و غیرت ایرانی در وجودشان متبلور است حال بعضیها کمتر و بعضیها بیشتر این غیرت را با خود دارند و اینگونه قضاوت کردن و مهملات سر هم کردن هیچ نتیجه ای ندارد بجز نفاق و کینه بیشتر بین فرزندان خوب ایران
مازيار
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
اولا" به دوست ناشناسي كه ميگه به بسيج ربط نداره اون رو بگم بسيجي اوني نيست كه تو مسجد محل چفيه ببنده يا سر كوچه ايست بازرسي وايسه همه ما به نوعي عشق به ايران داريم و آماده دفاع از وطن و بلندكردن نام وطن هستيم حالا با هر عقيده و دين و مسلكي بسيجي هستيم.
در مورد دوستي كه موسوي و كروبي رو مسئول ميدونه بگم بهتر نيست اختلاف نظرهامون رو در اين شرايط حساس كنار بگذاريم و به فكر اتحاد باشيم؟ دشمن ما داره ما رو به جون هم ميندازه و در اين موقعيت حساس نبايد به خاطر اختلافات حزبي يا اعتقادي خودمون رو بازيچه اين بازي قرار بديم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
آقا مازیار، حرف شما کاملا درسته. ولی متاسفانه این روزا دیگه بسیج اون معنی اوایل انقلاب را نمی ده. شده یک شعار و اغلب بسیجیای جدید ازش برای پیشرفت استفاده می کنند. من بدون تعصب حرف می زنم. چون برادر بسیجی خودم در عملیات محرم شهید شده.
يعني پيگيري اين ترورها اينقدر سخته؟ چطور وقتي كسي يك ايميل به رسانه هاي خارجي ميزنه فردا صبح دستگير ميشه.
پاسخ ها
امیر
| Switzerland |
۱۶:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
عزیز دل بردار ایمیل خیلی فرق می کند . تازشم در مورد ایمیل میشه 1 ساعت بعدش رفت سروقت طرف !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
عزیز من تروریست با یک فرد عادی فرق میکنه . کارشونو بلدن که با ایمیل گیر نیوفتن .. اینقدراهم ساده نیست
علی
| United States of America |
۱۶:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
آقای امیر از اوکراین مثل اینکه تابناک خیلی خاطرشو می خواد که تمام کامنتهاش منتشر میشه ولی کامنتهای مخالف اصلا(مثل همین کامنت) شاید از دیپلماتهای عزیز هستند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
آقا امير التماس دعا
روی کسانی سییاه که دشمنی آمریکارا توهم میدانند
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۳:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
و روی کسانی سیاه که منفی میدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
حضرت علی فرمود اعدی عدوک نفسک. این در مورد اجتماع هم میتواند صادق باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
جناب خارج نشین من بشخصه به توهم دشمنی اعتقاد نداردم اما این دلیل نمیشه شما به همه توهین کنید
موفق باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
روی آنانی سیاه که فکر می کنن همه باید مثل اونا فکر کنن. چه مخالفین امریکا چه موافقین امریکا
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
علنا عوامل آمریکا و اسرائیل دانشمندها و حتی مردم عادی ما را در سیستان و بلوچستان ترور میکنند بعدا اگه کسی بگه آمریکا دشمن ماست و این توهم نیست یکسری بهش رای منفی میدن.
به نظر آقایون منفی دهنده، کار اجنه و از ما بهتران است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هوالشاهد
انالله و انا اليه راجعون، چرا بايد براي سران فتنه محافظ وجود داشته باشد ولي براي همچو كساني نه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
علی اقا اولا سران فتنه از اولش نام سران فتنه رو نداشتن.وقتی اونایی که شماها بچه بودین این اقایون داشتن مملکتو اداره میکردند.بعدشم واسه شما متاسفم که مسعود و مریم خائنو ول کردید به نخست وزیرتون توهین میکنید و بهانه به دست دشمن میدید.بسه دیگه.اههههه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
مسعود و مریم پشت سر نخست وزیرتون حرکت میکنن
ناشناس
| Sweden |
۱۴:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
طلحه ملقب به طلحه الخیر و زبیر ملقب به سیف الاسلام فرمانده هاان لشکر پیامبر اسلام در مقابل امام بر حق استادند.اینکه قبلا اینها چیکار کردند مهم نیست !مهم اینه که الان چی هستند!ملاک حال فعلی است/از تاریخ درس عبرت بگیریم!
abddollah
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
زماني اونا داشتن مملكتو اداره! ميكردن همونا الان اين آب و خاك رو به بي بي سي ، ووآ و سي ان ان و ... فروختن! ميزان حال افراده! واقعا ديگه بسه!
محمد
| United States of America |
۱۵:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
و اونوقت ملاك حق فقط شماييد!!!! از ناحيه قرآن و نبي خدا آيه نازل شده كه سران فتنه باطل هستند و شما حقيد!!!!!! خدا در قيامت بين ما حكم خواهد كرد. فعلا در مال فاني دنيا غوطه وريد متوجه خيانتي كه به اين نسل ايراني و سرمايه ملي كشور ميشه نيستيد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
جناب ناشناس ما يه رئيس جمهور هم داشتيم كه خرمشهر را به باد داد .
يه جوري ميگويئد نخست وزيز كه انگار شان نبوت دارد شما و اربابان فكريتان كه اعتقادي به تقدس و تقدس مابي نداشتيد پس چي شد ؟ در ضمن دو تا از حاميان نخست وزيرتان در جريان فتنه همين مريم و مسعودتان بودند نه ؟
امیر
| Switzerland |
۱۶:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
به این منفی می دم به این دلیل که : به خاطر این برای سران فتنه محافظ گذاشتن که دشمنان برای فتنه انگیزی بیشتر این دو مهره سوخته خود رو از دور خارج نکنند !!! منطقیه که فکر کنیم که در حال حاضر این دو فقط یک استفاده می توانند برای اربابان خود داشته باشند!!!
نازناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
مسعود و مریم پشت سر نخست وزیرتون حرکت میکنن
عجب کامنتی ! دمت گرم کلی حال کردم
مازيار
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
ناشناس عزيز حرف شما صديق من هم تقصير رو گردن نخست وزير زمان دفاع مقدس نميندازم اشتباه كار با خائن فرق داره و موسوي از ديد من اشتباه كاره نه خائن
ولي چرا اون روزي كه براي انتخابات همين طرفداران مريم و مسعود كثيف بينتون رخنه كردن و شعار ضد انرژي هسته اي دادند تو دهنشون نزديد؟
چرا وقتي مسعود و مريم ضد ايراني اعلام حمايت از موسوي كردن بر عليهشون شعار نداديد؟چرا؟
كسي نميگه سبزها دشمنن،حداقل من يكي كه نميگم من ميگم از روز اول بايد خط قرمزتون رو مشخص ميكرديد ولي اشتباه پشت اشتباه
چرا آمريكا و اروپا كه تا قبل از موج سبز خفه خون گرفته بودند تونستن از اين بلواي شما بل بگيرن و به وطنمون تحريم تحميل كنند؟
به خداوندي خدا حتي اگر تقلبي هم ميشد اين راهش نبود چطور در آمريكا سر جرج بوش تقلب به اون بزرگي شد ولي موج سبزي راه نيافتاد؟
آيا فكر نميكنيد شما هم اشتباه كرديد؟البته اونهائي هم كه امروز هرچي ميشه به موسوي و كروبي ميبندند دارن راه رو اشتباه ميرن كه منظور از سران فتنه همون آمريكاي فتنه گر فريبكاره نه موسوي
به اين راحتي بين ما رو بهم ريختند و تفرقه انداختند كه حكومت كنند؟
آقائي كه از طلحه و زبير ميگي،امير المومنين بعد از جنگ جمل باز هم احترام ايندو را نگه داشت و بر مرگشان گريست رهروي علي باش و اشتباه دوست داخلي رو ببخش تا فتنه خارجي كشته بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
تابناك واقعا متاسفم چون تا الان 389 نفر منفي دادن 21 نفر مثبت بعد تعداد كامنت هاي مثبت 5 تا ولي منفي 2 تا به اين ميگن حق و ناحق
اينجوري ايران ايران نميشه برادرا
چه قدر احمق هستند که فکر میکنند با این ترورها کاری از پیش میبرند
با سلام
با توجه به نزدیک بودن به محرم و سالگرد فتنه سال گذشته سرویسهای امنیتی بیگانه در صدد زمینه چینی برای تکرار حوادث گذشته هستند که این
می طلبد که مسئولین امنیتی کشور هوشیارانه تر و فعالتر عمل کنند و توطئه ها را در نطفه خفه کنند نه اینکه بعد از رخ دادن به دنبال عوامل باشند . به قول شاعر علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد.
پاسخ ها
عباس میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
حجم توطئه بر ضد کشور بسیار بالاست به قول یکی از دوستام که از یکی از دستگاه های اطلاعاتی خبر داشت که میگفت کشورهای مختلف حتی از کشورهایی که فکرش رو هم نمیکنید مثل دانمارک اونقدر فعالیت جاسوسی بر ضد ایران انجام میشه که نمیتونید تصور کنید البته ما هم با قدرت مقابله میکنیم میگفت اگر ما یک روز کارهامون رو انجام ندیم ایران دقیقا عین یه کامپیوتری که در معرض خطرناک ترین و سنگین ترین حملات هکری و ویروسی است و یک دفعه آنتی ویروس رو غیر فعال کنیم میشه میگفت همین اسراییل از همه شدیدتر فجایعی رو به بار میاره . برام جالبه بعضی ها یا از روی جهل یا غرض آرزوی تخریب این نهادهای اطلاعاتی رو دارند . واقعا متاسفم . در ضمن چند تا کامنت دیدم ترور دانشمندان هسته ای رو با منشا داخلی معرفی میکنن یا به سو قصد به پزشکان ارتباط میدن . بهت زده شدم از این حرفها
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
واقعا متاسف هستم از اين تعداد رتبه منفي ... كم كم دارم ميفهمم كه در اينترنت سواد افراد به اندازه يك دبستان هم نميشود.
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
جناب اقاي علي من به شما توهين نميكنم ولي چرا به خودت حق ميدي به كساني كه مخالف نظر تو هستند و تعداشون هم از دوستان جنابعالي بيشتره توهين كنيد چرا توقع داريد همه مثل شما فكر كنند كساني كه دستشون از هر رسانه اي توسط امثال شما كوتاهه اين حق ابتدايي رو هم ندارند كه لااقل روي يك علامت مثبت يا منفي كليك كنند؟!
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
دوست عزيز , سامان ... بنده توهين نكردم.
ببينيد منظور اون فرد ناشناس , مبحث فتنه نبوده يا حداقل نبايد در موردش اينطور برداشت كنيم.

فتنه , خوب يا بد , دروغ يا حقيقت ... يك موضوع داخلي هست , ولي براي دشمنان خارجي يك عامل بازي و يك دريچه براي شيطنت هست ... طبيعي هست كه ما بايد در اين زمان هوشيار باشيم

بنابراين اينطور برداشت نكنيد كه مقصود اين هست كه ما در اين زمان بايد بيايم بزنيم توي سر ملت !! بلكه بايد در اين زمان مواظب باشيم كه بقيه سو استفاده نكنند و يك اختلاف دروني تبديل به يك فرصت براي دشمن نشود.

ضمنا , شما هم فقط از روي يك نظر , درباره من قضاوت نكن .. همونطور كه من هيچوقت به خودم اجازه نميدم تمايلات جناحي , باعث اختلاف بين من و ملت ايران بشه

سپاس
علیرضا
| United States of America |
۰۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
آقا سامان خوشم آمد از آمدنت
با اجازه ات به علی آقا بگویم که اکثر وقایع انقلاب را با دلیل و مدرک درج کرده ام که تابناک حرامخوار سانسور نموده .پس تا وقتی خفقان هست حق با شماست
اگر امکان دارد برای محافظت از دانشمندان ایران
کمی سرمایه گذاری کنید که فردا دیر است
فقط شرح بدین آقای نیروی انتظامی !! این کار از برقراری امنیت خیلی راحتتر !! شما شرحتو بده سردار!!
واقعا جای تاسف داره!! آخر چنین افرادی باید بدون محافظ توی خیابان ول بشند؟! انفجار و ترور در مرکز و پایخت یک کشور یعنی فاجعه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
نه پس برا هر نفر باید یه محافظ بزارن!!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
جهت اطلاع شما در همه کشورها اشخاص مهم محافظ دارند کجای دنیا دانشمند هسته ای این جوری هست؟
من برا چندمین بار مینویسم
آقازاده های بی خاصیت چند تا محافظ دارن بعد سرمایه های ملیه ما خیلی راحت ترور میشن
حالا معلوم ميشه تروريست كيه
چشم ديدن پيشرفتهاي ايران رو ندارند دانشمندان ايراني رو ترور ميكنن جواب اين خونها دامن آمريكا و اسرائيل رو بدجور ميگيره
بجای محافظ گذاشتن برای معاندین و خائنین به خون شهدا مثل موسوی و کروبی و خاتمی برای این سرمایه های علمی و فرزندان واقعی محافظ شخصی بذارید واقعا که...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
به چه حقي به ديگران تهمت ميزنيد و تابناك هم چاپ ميكنه ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
خدا بفریادت برسد در روز واپسین اگر در قضاوتت شتابزدگی کرده باشی که کرده ای!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
خودت از کجا می دونی که در قضاوت شتابزدگی کرده؟ شما هم یکم به فکر روز واپسین باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
کبک عزیز عالم و آدم به خیانت این دوتا و معاند بودنشون رای بدن امثال شما حامی اونهایید اگه اعدام نشدن بخاطر اینه که یه فتنه دیگه راه نیفته وگرنه حقشون اعدامه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
عالم و آدم یعنی شما؟! نترکی که انقدر بزرگی!!!!
بسم رب شهدا
شهادت جانسوز دکتر شهریاری دانشمند فیزیک متعهد کشورمان را به پیشگاه مقام معظم رهبری و حضرت ولیعصر (عج) تبریک و تسلیت می گوییم. انشاالله خون سرخ این بزرگوار منافقان جدیدو قدیم و حامیان خارجی آنها را رسواتر کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
bad nabod ye tasliato tabrikam be khanevadash migofti.
تا کی میخوان استاد های مارو بکشن و دستگاه امنیتی کاری نکنه
سیستم محافظت از اساتید دانشگاه‌ها بر عهده مجموعه دانشگاه و وزارت دفاع است و آنان باید پاسخگو باشند.!!!!
پس مسئولیت حفاظت از جان کارگران شهرداری هم بر عهده شهرداری، شرکت حسن آقا بر عده حسن آقا و سوپری مش اکبر بر عهده مش اکبر است!
مردم از این اتفاق به اندازه کافی عصبی هستند لطفا با این حرفها عصبی تر نکنید مردم رو!!
پاسخ ها
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
اين مهاجمان كسي را تهديد نكرده و قصد فرار نداشته اند بنابراين پليس مسووليتي ندارد و ميتواند صحنه را مديريت كرده و تماشا كند!
ننگ و نفرت بر عاملان مزدور و بيگانه پرست و خوشا بحال بزرگ مرداني چون اساتيد معظم مورد نظر و همسران همراه و همگامشان كه در توطئه خونين دشمنان كثيف مورد سوء قصد خائنان وطن فروش قرار گرفتندبراي شهداي حمله تروريستي آرزوي غفران و رحمت واسعه الهي و براي مجروحين شفاي فوري مسئلت مينمائيم
انا لله و انا الیه راجعون
با این اقدامات هیچ خللی در عرصه علم آموزی و پیشرفت علمی در کشور نخواهد افتاد!
کور باد چشم کسانی که تاب دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
این رای منفی علتش چیه؟
آرسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
هیچی برادر من همینطوری منفی میدن! :دی
واقعا دم تابناک با این سیستم نظات گرم آدم متوجه نظریات خیلی ها میشه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
جواب اونی که تعجب کردی از منفی. من منفی دادم چون اصلا اینطور نیست که خللی در عرصه علمی ایجاد نشود. بلکه من مطمئن هستم با فقدان این عزیزان خلل جدی ایجاد می شود. مگه دانشمند هسته ای تو مملکت ریخته که بعضی ها اینجوری نظر میدن. از نظرهای بی فکر که فقط روی احساس است اصلاخوشم نمی آید و منفی دادم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
دوست عزيز همين طوري نيست!
يعني چي هيچ خللي نخواهد افتاد؟
پس يك انسان ترور شده چه؟ يك خانواده داغدار شده چه؟ سرمايه ملي چه؟
من نمیدونم کی باید جواب گوی خون این اساتید باشه؟ چرا کسی به نا امنی های ایجاد شده تو 2 سال گذشته که از نواحی غربی و شرقی کشور شروع شد و حالا مدت هاست که به تهران رسیده مسولین رو مواخذه نمی کنه ؟ این سرمایه های این کشور هستند. چرا تو هر مسئله امنیتی که پیش میاد پلیس میندازه گرد کس دیگه مسولیت را و بهانه میاره ؟ یعنی چی. (سیستم محافظت از اساتید دانشگاه‌ها بر عهده مجموعه دانشگاه و وزارت دفاع است و آنان باید پاسخگو باشند.) به نظر من لا اقل تهران را بدهند به وزارت اطلاعات امنیتش خیلی بیشتر خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
ساده دلانه به مسائل ننگریم.
ba tavajoh behzore isreal to in tarh syncrothron, ehtemalan kare oonas !
به جامعه علمی و فیزیک دانان کشور تسلیت میگم ؛ واقعا غم انگیز بود . مسئولین باید برای اساتید دانشگاهی تیم های حفاظتی خاصی پیش بینی کنند تا همچنین فاجعه هایی رخ ندهد.
پس دولت چه كاره است؟ چرا براي اين افراد محافظ نمي گذارد؟ وزارت اطلاعات كه از آب خوردن مردم هم خبر دارد چطور از فعاليت سرويسهاي بيگانه خبر ندارد؟ اين گونه دانشمندان سرمايه ملي هستند كه به راحتي به دست نمي آيند.
امید است همانگونه که مرتکبین ترور های قبلی دستگیر و مجازات شدند عاملین این جنایت ها هم به سزای اعمالشان برسند .
تاوقتی که سران فتنه 88 وطرفداران ایشان درکشور به راحتی زندگی میکنند ومسئولان نظام نیز برخوردی ندارند دشمنان داخلی وخارجی هم هرغلطی می خواهند با هماهنگی ایشان انجام میدهند خداوند انشائالله شر شان را از سر ماکم کند
پاسخ ها
شهاب
| Iraq |
۱۲:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
آخه آقای محترم چه ربطی داره حالا که شما اینو میگی ما هم میگیم: تاوقتی کسانی مثل مرتضوی راست راست تو تهران را می رن دشمنان خارجی هر کار می خوان می کنند !
ناشناس
| Sweden |
۱۳:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
همش زیر سر مزدوران امریکایی و طرف دارانشان هستند که برای بی بی سی جان میدهند
نادلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
حالا که این طوره منم میگم: تا وقتی افرادی مثل من زنده هستند آلودگی تهران به همین وضع خواهد بود!!!
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
البته m.ns کم بیراه نمی گویند. با سابقه ای که از آقای موسوی موجود است این انتظار را داریم که از عوامل این انفجارات هم مثل عوامل انفجار شیراز دفاع کنند.
درود بر موسوی و کروبی
کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
شهاب جان! اتفاقا از وقتی موسوی و خاتمی و کروبی این بلاها رو سر مملکت آوردند، کرمها و سوسکهای منافقین جری شدند!
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
یک دعای بیهوده میکنم اینکه خدا شفایت بدهد .تو این مملکت سی سال است ترور میشود (که یکی اش هم علی موسوی است) بعد همه ربط داده میشود به موسوی
اگر ما هم اقداماتی بر علیه این کشورها در افغانستان و ... انجام میدادیم این اقایان با این اسوده خاطری دست به چنین اقداماتی نمیزدند
پاسخ ها
مازيار
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
با شما كاملا" مخالفم با اينكه از آمريكا و اروپا و جناياتشون اعصابم به هم ريخته ولي جواب حماقت رو با حماقت نبايد داد.
اين اشتباه ما هم هست كه از سرمايه هاي گرانبهامون حفاظت لازم به عمل نمياريم ما بايد اونها رو در ترور عقيم كنيم نه اينكه خودمون هم مثل اونها تروريست و جاني بشيم
خبر خیلی متاثر کننده ایست،قابل توجه اونهایی که میگن درِ تحقیقات هسته ای رو پلمپ کنیم تا قدرتها باهامون راه بیان!
انشالله خون پاک این دانشمندان این درخت ممنوعه رو آبیاری کنه و بزودی شاهد بثمر نشستنش باشیم و از میوه ای که قدرتها برامون ممنوعش کردند همگی تناول کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
اینها که گفتی ظاهر جریانه.
شهید شهریاری استادی نمونه و متواضع بود و علاقه زیادی به پیشرفت علم در کشور داشت. مثل ایشان را در این کشور داشتن اگر غیر ممکن نباشد حداقل بسیار سخت است. به بستگان ایشان، دانشجویانش و همکارانش تسلیت می گویم. روحش شاد باد.
اگر پرونده ترور دکتر معتمدی با جدیت پیگیری می شد دیگر شاهد این گونه موارد نبودیم
اي چه طرز چاپ كامنتهاست ؟! چرا نظر فردي رو كه آقايان موسوي و كروبي رو خائن ميدونه به همان شكل چاپ ميكنيد ؟ لطفا كامنت من رو هم چاپ كنيد و جواب دهيد .
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
نه تنها خائن بلکه وطن فروش و حربی هستند.اون دوستمون نجابت به خرج داد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
هموطن ساکن سوئد لباس گرم بپوش نچایی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
دوست گرامی رفیقمون عصبانیه! ما که از موسوی بت نمی سازیم بگذار به موسوی فحش بده اگه اینطور خالی میشه!
باسلام
مسولین محترم امنیتی و انتظامی دولت خدمتگذار جمهوری اسلامی

تاکی باید شاهد از بین رفتن سرمایه های گرانقدر و ارزشمند علمی کشورمان و در این شرایط دشوار و تحریم های همه جانبه از سوی استکبار جهانی آنهم در پایتخت!!!!! و در مجاورت وزارت اطلاعات و دیگر دستگاههای امنیتی قدرتمند مان باشیم . مگر سوابق سیاه ترور آن همه بزرگان علمی و سیاسی و دینی ایران را در دو دهه اول انقلاب فراموش کرده ایم مگر این سرمایه ها از را باد هوا آورده ایم .
آخر چرا برای این عزیزان که در این موقعیت ثبات علمی انرژی هسته ای و صلح آمیز فخر ایران هستند شبانه روز تمهیدات امنیتی اندیشه ای نمی گردد .
دل سوخته ای دانشگاهی
شهدا با شهادت راه را برای ما روشن می کنند. شهادت استاد مبارک .
شهید دکترشهریاری ار اساتید ما در دوران دبیرستان بود. بسیار انسان باسواد و فرهیخته و خاکی و متعهد بود. خداوند او را با سالار شهیدان مهشور کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
البته محشور دیگه!!!!!
آقاياني كه دم از حقوق بشر مي زنيد و خودتانرا به گروه هاي تروريستي مي چسبانيد اينكه ببينيد جنايت خودتان را،واقعا تاسف بار است لعنت خداوند بر منافقان باد
ترور این شهید رو چرا آخه به سران فتنه و این اراجیف نسبت میدین آخه !؟؟؟؟
شاید ما با هم مشکل و اختلاف نظر داشته باشیم اما همه این حرکت های نکبت و حقیر رو محکوم میکنیم.
با وجود اینکه هنوزم طرفدار همون به قول شما سران فتنه ام اما پاش برسه تا آخرین نفس برای ایرانم می جنگم.
پاسخ ها
مازيار
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
من با شما موافقم من ميگم اختلافات داخليمون هرچي كه هست به خودمون ربط داره ولي دانشمندان ايران اين سرمايه هاي راستين ملي مال هممونه متاسفانه شكافي كه بين سبزها و طرفداران دولت فعلي افتاد از شعار ضد هسته اي دوره انتخابات ناشي ميشه همين شعار ضد انرژي هسته اي بود كه نظر من رو از موسوي برگردوند ولي انكار نميكنم پايه كارهاي هسته اي ايران و تحقيقاتش از زمان آقاي رفسنجاني و خاتمي بود من به آقاي احمدي نژاد راي دادم بهش افتخار ميكنم ولي 80% دوستان من از طرفداران موسوي هستند كه واقعا" دوستشون دارم با هم بحث ميكنيم ولي در مورد برخي مسائل نظر مشترك داريم دانشمند هسته اي ابوعلي سينا ابو ريحان رازي و... امروز ما هستند.
اي كاش سبزها شعار ضد انرژي هسته اي نميدادند با اينكه از ته دلشون اونا هم پيشرفت ايران رو ميخوان
حمیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
هموطن محترم و عزیز جناب آقای محمد
سوال این است اگر آن آقایانی که هنوز طرفدارشان هستید بر طبق رویه معمولشان با جنگیدن شما برای ایران تحت پرچم این دولت مخالفت کنند و آن را حرام بدانند آن وقت هم همین شعار را میدهید.
بهتر است قبل از اینکه به این تناقض برسید در باره آن پیشاپیش فکرکنید و تکلیف خودتان را با اعتقاداتتان و موضع سیاسیتان روشن کنید.
باید درس عبرت بشه . تو کشورهای دیگه هنرپیشه ها و خواننده ها هم محافظ و راننده شخصی دارن بعد اینجا اساتید بزرگ با ماشین شخصی و بدون امکانات امنیتی
دشمن به آخر خط رسیده واین اعمال نشانه ضعف آنهاست وزارت محترم اطلاعات بایستی بیشتر مراقب باشد . باتلاش بیشتر ایرانی آباد وسرافراز خواهیم داشت . هرایرانی برای دشمنان ترسو یک بمب اتم است اینجا ایران است نه عراق ویا افغانستان !
ببینید من فکر میکنم ما واقعا مثل اینکه داریم تو این علم پیشرفت های خیلی جدی میکنیم.و الا چه دلیلی داره این عزیزان ترور بشوند.مثل ورزش که تو این 4 سال یک جهش خوبی داشت و ما باور نداشتیم فکر کنم ما ها که با این دولت تضاد فکری داریم (نه مبارزاتی و حذفی)باید کم کم ایمان بیاوریم به کار هایی که این مردان در حال انجامش هستند.
پاسخ ها
محراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
پژمان جان جهش ورزشی منظورت صعود ما در فوتبال و رقابتهای ما در جام جهانیه یا نتایج المپیک؟ یا استعدادهای انفرادی اخیر که باعث شد تعدادی مدال طلا ببریم؟ روشنتر بگو
واقعاً ناراحت کننده است ....... ولی یکم بیشتر راجع بهش فکر کنید .
با شهید شهید گفتن چه مشکلی از اینها حل میشه تابناک ؟؟؟؟؟؟ میشه بگی؟؟؟؟؟ کی بااید به فکر امنیت باشه ؟ این میگه مسئول اونه اون میگه مسئول اینه . اخر مسئول کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۴:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
اره با شهید گفتن تمام مشکلات اونها حل میشه
انشالله منم شهید بشم

ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

چی بالا تر از این ادم میخواد؟
البته موافقم مسولان امنیتی باید جواب بدند در حالی که رئیس سرویس جاسوسی انگلیس 1 ماه پیش تهدید کرد چرا جدی نگرفتند!
اگه قرار باشه براي هر يك از استاد ها يك نفر را محافظ بذارن كه بايد نيمي از ملت ايران محافظ بشن نمي دونم اين نيروهاي امنيتي و وزارتخانه امنيت واطلاعات چكار ميكنند.ميگذارن اتفاق بيافتد بعد فرز مي رن طرف رو ميگرن خوب يكي نيست بگه مومن چرا بايد اتفاق بيافتد بعد بياييد توي بوق وكرنا بكنيد كه آره يارو توي يه عمليات نمي دون چي چي با برترين شگردهاي فلان دستگير شد.اصل بر اينه كه محيط امن باشه و رخدادي صورت نگيرد.
خدا رحمت کند او را نا بود کند دشمنان اورا
ا زآنکه او را دشمن مداریم باید انتطار دشمنی داشت. وزارت محترم اطلاعات باید اقدام لازم جهت تامین امنیت اجتماعی را انجام دهد. امنیت برای همه نه یک گروه معین.
خون هرشهید پرچم افتخار این نظام الهیست در اهتزاز-مرگ بر آمریکا،مرگ برصهیونیست ،مرگ برمنافقین کوردل
باتوجه به اظهارات اخیررئیس ام آی6انگلیس وشیوه ای که دراین دواقدام انجام گرفته موضع دستگاههای سیاسی -قضائی وبخصوص اطلاعاتی چه خواهدبود؟آیا مسئله رامی تواننددرشورای انیت ویاسایرنهادهای بین المللی مطرح نمایندیاخیر.
این ترور هیچ ربطه به موسوی و کروبی نداره ! تا وقتی که مشکل رو این آقایان بدونید نمی تونید جلوی فعالیت دشمنان واقعی رو بگیرید . بهتره جلوی بهاییان رذل رو بگیرد آقایون ..!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
آقا تو انتظار داری کسی به موسوی توهین نکنه و پیش داوری نکنه اونوقت خودت همون حرفها رو راجع به بهایی ها می زنی؟ بابا انصافتو شکر!
یونس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
بهاییان (البته فقط بهاییانی که به پلیدی این فرقه مصنوعی پلید پی برده اند ولی از راه شیطان باز نمیگردند و حتی برای افراد دیگر دام گسترده اند)لایق توهین هستند
چرا زود هر کس می خواهد بهره سیاسی به نفع خود ببرد؟!پارسال هم از شهادت آن استاد فیزیک هر کس خواست بهره سیاسی ببرد!!! آخر هم نفهمیدیم چه کس و برای چه کشت ایشان را؟بابا موسوی چه می گوید آنیکی چه می گوید چیست؟!ترور هر جای دنیا و توسط هر کس باشد محکوم و دشمن تمام انسان هاست
پاسخ ها
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
بهره برداری سیاسی چیه ؟ این موضوع ملیه
يا فاطمه زهرا به همه كراماتت تروريست ها رسوا كن
شهادت زيباترين نوع رفتن است ولي دشمنان را نيز نبايد آزاد گذاشت .
دیگه کی جرآت می کنه استاد اون هم از نوع هسته ایش بشه غیر گروه مخلصین! وازرت اطلاعات به فکر سرمایه های ما یعنی اساتید نخبه و متعهدمان باشید ، بخدا این گروه الان مشغول جهاد علمی اند و بعضی مسئولین هم فقط مشغول جنجال حزبی
کسانی می گویند اگر این طور یا آن طور می بود دیگر از این اتفاقات نمی افتاد دارند به مسائل خیلی پرت نگاه می کنند و فقط به دنبال این هستند که تقصیر را به گردن طرف مقابل خود بیندازند. از هر طیف ی که هستند بدانند که هرچقدر هم که محافظ بگذارند و افرادی مثل موسوی و کروبی و یا مرتضوی رو دستگیر کنند فرقی نمی کنه مسئله باید ریشه ای حل بشه یعنی کسانی که دستور اینگونه اعمال قرون وسطایی رو میدهند باید مشخص شوند.
باور کنید غیر از این هر کاری بکنند مقطعی و بی تاثیر خواهد بود چرا که چیزی که این تروریست ها زیاد دارند آدم وطن فروش خائن است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
دوست عزيز وقتي كه امثال اين فتنه گران مملكت را كردند ماوائي براي جاسوسان و اراذلي كه اكنون دارن با پول همانها براي تخريب مملكت كار ميكنند پس چنددان هم بيراه يست .دشمن هيچگاه از يك جهت حمله نميكنه بخشي از نيروي او در داخل است و بخشي بيرون .
در يك دوره بسيار كوتاه شاگرد آقاي دكتر شهرياري بودم. استاد بسيار باسواد و فروتن بودند. روحشان شاد
خدا لعنت کند سران فتنه را که باعث نا ایجاد نا امنی در کشور شدند.
وا اسفا وا اسفا
ببینید من به عنوان یک استاد دانشگاه مجبورم که حالا که کار به اینجا رسیده مطالبی را در همینجا عنوان کنم.

آمریکا و به دنبال آن کشورهای غربی سالهاست که علنا اساتید دانشگاه و دانشمندان ایران را به ترور فیزیکی و شخصیتی تهدید می کنند. اینها با فرستادن ایمیل و تاسیس وب سایت در آلمان و دیگر اماکن مشخص تهدیدات خود را برای اساتید می فرستند که بنده هم نمونه های آن را دریافت کرده ام و به گوش مسئولان امنیتی رسانیده ام و پیشنهادات لازم را هم ارائه کرده ام ولی ظاهرا مسئولین به کارهای مهمتری مشغول هستند و این مسائل را جدی نمی گیرند. جانی سردمدران آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه هستند. ولی ما هنوز از در تعارف با آنها وارد میشویم. سفارتخانه ها اینها مرکز جاسوسی و هدایت تروریستها شده است و ما هنوز با آنها روردربایسی داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
اینهایی که نظر مخالف دادید با چی مخالفت کردید؟ بنده مشاهدات دست اول خودم را نوشتم نه نظر سیاسی پس با چه نخالفت کرده اید؟
کیارا جمالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
عقل هم خوب چیزیه آخه این کامنت منفی میخواد
من به یه نتیجه رسیدم که یه عده عقده ای که متاسفانه فقط اسم ایرونی بودن رو دارند در سایت های پر بازدید مثل تابناک میان با این رای منفی ها عقده خودشون رو خالی میکنن . شما هیچ اهمیتی ندید تعداد عقده ای ها خیلی کمه و برای اظهار وجود همشون دسته جمعی هجوم میارن به رای منفی دادن تعدادشون در همین حده اینها در برابر عظمت ملت ایران پشه هستند
تابناک جالبه که یک نفر نظر میده یا خدا.مخالف پیدا میکنه.اینا خدا رو هم قبول ندارن.اون م.و.س.و.ی رو هم فقط به خاطر طمع خودشون از بین بردند.
درود بر شما تابناکی ها که با خبررسانی لحظه به لحظه به این کشور خدمت میکنید
باید حتما محافظ گذاشت
daran tamame mokhaye hasreyy ro mikoshan onvagh ma faghat neshestim ke yeki az baghiyashon mohafezat kone
روحش شاد
پاسخ ها
مهدی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
من واقعا" موندم فقط يه تروريست ضد ايراني ميتونه واسه اين جمله بيطرفانه كه براي شادي روح دانشمند و سرمايه ملي ما گفته شده منفي بزنه با احترام به همه و روح درگذشته عزيز واقعا" اين منفي افكارم رو ريخته به هم و فقط باحترام چيز ديگه اي نميگم و سكوت ميكنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
دوستاني كه م ن ف ي ميديد خدا روح خودتان را شاد نكند شد؟
سلام. درخصوص حفاظت ازدانشمندان هسته ای کشورمان میبایست تدابیر مخصوصی اندیشیده شود.برای شادی روح این شهید والامقام صلوات
در شهادت باز است درست.انرژی هسته ای مهم است درست.پس تکلیف مردم چه می شود؟آیا وظیفه نیروهای اطلاعاتی وامنیتی فقط برخورد با مردم است یا برخورد بادشمنان مردم؟واقعا یکسال برای مشخص کردن قاتلین استاد محمدی واستاد پزشکی دانشگاه تهران وپزشک نیروی انتظامی کافی نیست ؟یااصلا قرار بر چیز دیگری است؟
شهیدان جایگاه والایی دارند هیچکس منکر نیست اما آیا نباید تدبیری اندیشید تا سرمایه های نایاب این ممکن از بین نروند؟ این اوضاع تا کی ادامه خواهد داشت ؟
تسليت ميگويم انشالله خدا رحمتش كند
ولي سربازان امام زمان(عج) ميبايستي بيشتر از اينها هوشيار و شكيبا باشند و هموطنان هم همينطور ما مردم ميبايست خودمان هم كمك و مواظبت از همديگر بكنيم بخصوص افراد علمي را اينها ذخيره كشور ما هستند انشالله خداوند نگهدار اين نظام مقدس جمهوري اسلامي و رهبر كبير انقلاب و ملت عزيز ايران باشد انشالله.
آمرزش اين عزيزان را از خداوند متعال خواستاريم
و دشمنان اين مرز و بوم اين را بدانند كه مادانشمندان جوان زيادي داريم كه ادامه دهنده راه اين عزيزان خواهند بود. به خانواده محترم ايشان تسليت مي گوئيم و از درگاه حق علو درجات را برايشان خواستاريم، انشاءالله
استاد عزیزم دکتر مجید شهریاری.
شهادتت مبارک. والله که این جا کسی لیاقت شما را نداشت. ما مانده ایم و جای خالی شما. هر لحظه یاد خاطرات شما از ذهنمان می گذرد. بخدا که کسی هنوز نمی داند چه انسان بزرگی از دست رفت. قول شرف می دهیم که هر آنچه از تو یاد گرفته ایم به ذیگران بیاموزیم. به کوری چشم بدخواهان
خدايش رحمت كناد
دشمن باید بدونه با این کارا خللی در راه انقلاب ایجاد نمیشه
خلق و خوی استکبار و صهیونیسم و منافقین کور دل در مبارزه با نظام ما شیو های نامردی و ناجوانمردی بوده و هست اما ما هم باید هوشیار باشیم و نگذاریم اینگونه این سرمای های عظیم اینچنین از دست برود.
درود بر تمامی دانشمندان و اساتید این مملکت که حتی جانشون رو هم در راه علمشون می ذارن . آیا واقعا آن نرسیده که مقامات یک تلنگری بخورند ؟ و از قضایایی مثل میدان کاج درس عبرت بگیرند؟
بسم رب الشهدا و الصدیقین
به نظر می رسد در مقابله با این اقدام بزدلانه، بهتر است شورای عالی امنیت ملی با اعلان بیانیه ای تا مشخص شدن عوامل این حرکت تروریستی مذاکرات با غرب را به تعویق بیاندازد تا دیگر از این غلط ها نکند.
پاسخ ها
آرش
| United States of America |
۰۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
آخه مرد مومن مگه برای منفعت اونها داریم مذاکره میکنیم؟ برای اینکه خراب نشن سرمون و تحریم هارو بیشتر نکنن و بدبختی هامون ازین بیشتر نشه داریم مذاکره میکنیم، من نمی دونم این همه میگن بیسوادی در این کشور کم شده، کو؟ کسیکه این مسئله به این سادگی رو نمیفهمه آخه...
درود بر تمامی دانشمندان و اساتید این مملکت که حتی جانشون رو هم در راه علمشون می ذارن . آیا واقعا آن نرسیده که مقامات یک تلنگری بخورند ؟ و از قضایایی مثل میدان کاج درس عبرت بگیرند؟
خاك بر سراونايي كه ميگن اين ترورها كار بيگانه نيست و كار خوديهاس
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
خاک بر سر شما که جورابتون هم گم میشه می اندازید گردن انگلیس
حسین
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
وای بر اونائي كه انگليس و آمريكا همه چيزشون رو دزديدند و بردند و خوردند هنوز هم به خاطر دفاع از حقوق واضحمون تحريممون ميكنن باز هم ميگن ما كه چيزي نديديم كار اونها نيست و وای همه بيگانه پرستاي خودفروخته. اگه دائيجان ناپلئون از ناداني و توهم با انگليسيها مشكل داشت شما هم از حماقت و توهمتون عاشق انگليس و غرب وحشي تروريست هستيد. اگر ادعا ميكنيد بريد مطالعه كنيد ببينيد القاعده و طالبان رو كي بوجود آورد لابد مارگرت تاتچر و ريگان نبودند كه به صدام كمك ميكردند و اون آلمان كثيف نبود كه بمب شيميائي به عراق دادند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
آقا حسین وسط این همه حرف ما که قاتل این شهیدو پیدا نکردیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
خاک بر سر ما ها که هنوز هیچی معلوم نیست و معلوم نیست در پشته پرده چیه داریم به هم فحش میدیم! بسه دیگه
نحوه عملیات تروریستی خیلی مهمه . با موتور سیکلت و بهمین راحتی اینکارو کردن . پس امنیت و گشت های محسوس و نامحسوس و مانورهای رنگ برنگ برای مواقع خاص!! و روزهای مخصوصه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
چی میگی؟ فکر کردی تروریست هم اغتشاش گره؟

باید نفس این شیطان صفتها رو تو همون کشور اصلیشون برید که دیگه فکر سارماندهی تو ایران برای این کارا نباشن یعنی تو انگلیس و امریکا


انگلیس باید بدونه هم دمه دسته و هم خیلی اسیب پذیر مخصوصا وقتی حرف عملیات تروریستی وسط میاد، اون جزیره ای کوچولو خیلی راحت میتونه به ویتنام حقیقی تبدیل بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
آره ... یه جزیره کوچولو در غرب آفریقا
برای من جالبه تابناک تمام کامنتهای این فرد ناشناس از سوئد را منعکس میکنه چون به نفعشه ولی من 10 بار کامنت گذاشتم دریغ از یک بار تایید خاک بر سرت تابناک
mikhan iran ra mesle iragh va pakestan va afghnestan na amn konan projehaye hamchon bom gozari dar masajed ya teror olama khatiban namaz jome ahle tasnon va hala asatied ba in ravesh sai dar na amni va adam kariie dolat khed mat gozar daran k kar biganegan ast vali melat ma hoshiyar va dar sahne ast va ejaze nofoz biganegan ra b ahadi nemidahad
چرا نبايد در كشور ما براي دانشمندان فيزيك هسته اي محافظي قرار داده بشه تا ديگر شاهد چنين اتفاقات ناگواري
در كشور نباشيم.
با سلام و با آرزوی غفران الهی برای تمامی شهدا و آرزوی صبر برای بازماندگان ، این عمل کثیف امریکا و اسرائیل را محکوم و در صورت امکان جواب دندان شکن به این کثافت ها داده شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
خوبه گفتی "در صورت امکان" جواب دندان شکنی داده شود!
با هارت و پورت کردن که کار درست نمیشه.
منتظرم ببینم شیرین عبادی این موارد را هم جزو حقوق بشر محسوب می کنه؟ انسانهای شریفی مثل این اساتید بزرگوار اینگونه به قتل رسانده می شوند نقض حقوق بشر نیست اما زندانی شدن واحیانا اعدام یک خانم که شوهرشو کشته و هزار کثافت کاری دیگه داشته نقض حقوق بشره؟. خانم شیرین عبادی و تمامی دوست های تازه فراری که تا دیروز نون همین مملکتو خوردین و والان دارین اونجا لاتو الات می گید چشم های کورتون باز کنید .
پاسخ ها
بچه آبادانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
عزیزم خیالت راحت باشه تا گرفتنشون خانم عبادی یه کمپین برایشان براه میاندازه موسوی هم یک بیانیه میده که فرزندان مردم را برای سرکوب جنبش سبز میخواهند اعدام کنند و کروبی هم میگه که بهشون تجاوز شده خاتمی هم از بیخ و بن قضیه را تکذیب میکنه .
یا علی
خدايا ايران ما را از شر بدان حفظ بفرما
الان بهترین زمان برای فتح لانه تروریستی انگلیس هست تا کاری کنیم این جرثومه فساد جرئت چنین حرکاتی رو نداشته باشه ... تا تنور داغه وزارت خارجه باید بچسبونه که بفهمن کمترین ناامنی مساوی با برخورد شدید دیپلماتیک ایران با انگلیس و آمریکا خواهد بود
اگر خاطر مبارکتان باشه اقای رضایی هم در مناظره اش به احمدی نژاد هشدار داده بود که در زمینه مدیریت امنیت بسیار ضعیف عمل کرده اند. مگر قبل از انتخابات 88 در سیستان و بلوچستان و کردستان هر ماه یا دو ماه بمب گذاری نمی شد؟ شوشتری کی ترور شد؟ یک مینی بوس سپاهی کی به شهادت رسیدند؟ دهها ترور هم تو کردستان اتفاق افتاد. عده ای سرشون را تو برف کرده اند و به این و آن گیر میدن. اولین کسی که باید به این وضعیت پاسخ دهد دولت فعلیست.
ما هم باید دانشمندان اتمی آنها را بکشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
ماشااله خوب اهل بکش بکش هستید شما! خوبه کاره ای نیستی.
راستی با شروع یک جنگ جهانی چطورید؟ خیلی حال میده نه!!!!!؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
اتفاقا اونهم یه آدمی مثل شما. کاش یه روز همه تندروهای دنیا از هر قوم و قبیله ای یه جا جمع بشن و همدیگر رو سلاخی کنند!
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
برو یک دوش بگیر شاید حالت خوب شه بابا.مثل اینکه سیمات قاطی کردند بدجوری
قطعا" زنده موندن يكي از اساتيد كار آقا صاحب الزمانه . ولي
1 - پس بچه هاي وزارت و دستگاههاي امنيتي كجان
2- چرا از اين اساتيد به نحوه مطلوبتري محافظت نميشه
3- به نظرم يه خدا قوتي هم بايد به سران سبز گفت ( نتيجه كاراشونه)
4- فكر ميكنم خوده وزارت هم ميتونه كلاسهاي دوره اي(حفاظت) براي اساتيد انرژي هسته اي بذاره يا حداقل مسلحشون بكنه ( مثل قضات )
با سلام ... با این اتفاقاتی که روی داده و متاسفانه یکی از عزیزان خدمت گزار مملکتمون رو از دست دادیم جا داره دولت مردان از خون این عزیز نگذرن و به خاطر رفتار دوگانه ایی که غربی ها در قبال کشورمون دارن مذاکرات هسته ایی که قرار بود در زمان نزدیک برگزار بشه رو تا زمانی که تحقیقات در مورد این ترور ها کامل بشه منتفی اعلام کنن ... با این اتفاقی که روی داده و ظاهرا دشمنا شمشیر رو از رو بستن نظر من هم اینه که ما هم شمشیر رو از رو ببندیم و در شرایط حاضر نشستن سر میز مذاکرات فقط این مفهوم رو تداعی میکنه که ما ترسیدیم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
فكر مي كنم آن شهيد عزيز هم مرد علم و كلام بود اولاً
بعد مرد شمشير
من نمی دونم استادایی که تو سازمان اتمی فعالیت دارن رو جرا ازشون حفاظت فیزیکی نمی کنند مثل خیلی دیگه از آقایون که هیچ کاری برای کشور انجان نمیدن؟
همین امثال کروبی و موسوی بودن که چراغ سبز این جور بمب گذاریها و ترورهارا دادند. مرگ بر منافق مزدور دنیا طلب....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
باز هم رفتی تو باقالیا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
تابنك خجالت نمي كشي انقد راحت ميزاري به افراد ديگه تهمت بزنن. آخه اين بابا اگه عقل داشت اينجوري نمي نوشت.
مرگ بر مزدور مواجب بگير
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
تابی! دقت کردی اون سبزکا چه جوری از این نوع کامنهایی که میزنه به خال عصبانی میشن؟
سبزک! م.و.س.و.ی چه بخوای چه نخوای شریک جرمه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
تابناک نرخ چنده الان؟!
می خواهم ببینم چند خودت رو فروختی مزدور !
حداقل بیارزه به پشت کردن به مردم و چسبیدن به سلطنت!
عرم بن سعد برات آشنا نیست؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
سبزك؟؟؟؟ چرا اينجوري حرف ميزني
مثلا دوست داري بهت بگن سانديسي؟؟؟؟
on aghaee ke az swed comment mizaran mese inke kare digee bejoz comment gozashtan nadaran.nazareshon zire har commenti omade.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
ناشناس جان از عربستان به خاطر کامنت گذاشتن هم باید به ال سعود پاسخ داد؟شیعه کشی بس نیست؟
اتوبان ارتش پر از برج و مجتمع مسکونیه و اون ساعت صبح پر از تردد.
یعنی میخواین بگین یه نفر پیدا نشده که شماره موتورو برداره یا دنبالش بره یا بپیچه سر راهش؟ برای مردم همیشه در صحنه و ناجا متاسفم
اینا فکر میکنن با این کارها میتونن امید رو از دانش جوها بگیرن و ترس رو تو دل مردم بیاندازن و استادای دیگه هم احساس امنیت نداشته باشن ولی بدونن که ملت ایران مردمی هستن که جهاد و شهادت طلبی تو خونشون است.
به امید مرگ ملک عبدالله دشمن شیعیان و ظهور امام زمان
من در دوره فوق لیسانس مهندسی راکتور هسته ای دانشجوی دکتر شهریاری بودم ایشان یک انسان به تمام عیار بودن روحش شاد
پاسخ ها
نوشین اکرامیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
آخه این هم رای منفی داره ؟
این چه سایت باحالیه فقط نظراتی که خوشش میاد و می نویسه. ای ووووووووووووووووووووول
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
بازم ضایع شدی !!ایوللللللللللللللللللللللل

تابناک نظرت رو منتشر کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
جالبیه تابناک اینه که همه اونو مهکوم می کنن به اونوری بودن. یکی میگه راستیه، یکی میگه چپیه، یکی میگه تندروه یکی میگه خیلی شله.
ولی قبول دارم که بعضی وقتا شیطونی می کنه
ببینید من فکر میکنم ما واقعا مثل اینکه داریم تو این علم پیشرفت های خیلی جدی میکنیم.و الا چه دلیلی داره این عزیزان ترور بشوند.مثل ورزش که تو این 4 سال یک جهش خوبی داشت و ما باور نداشتیم فکر کنم ما ها که با این دولت تضاد فکری داریم (نه مبارزاتی و حذفی)باید کم کم ایمان بیاوریم به کار هایی که این مردان در حال انجامش هستند.
بار دیگر دشمنان ملت ایران چهره ددمنشانه خود را نشان دادند و با ترور این دو بزرگوار بر تنفر و نفرت ملت ایران به خود و اربابانشان افزودند. دشمنان ملت ایران بدانند که ملت ایران هر مشکل داخلی که داشته باشد اقتصادی سیاسی تحریم . ولی در مقابل کشتن فرزندانش توسط دشمنان خود ساکت نخواهد نشست و به زودی زود با یاری خداوند و کمک ملت و تلاش سربازان گمنام امام زمان این مزدوران دستگیر و به پنجه عدالت سپرده خواهند شد تا مثل ریگی مزدور به اعمال ننگین خود برسند . اینشا الله
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
ممنونم علی جان
کامنت بسیار زیبایی را بیان کرده ای و هیچ کس به آن توجه نکرده است
بعله عزیزم : سکوت همیشه علامت رضا نیست و می تواند بلندترین فریاد ها باشد
و این خط نانوشته شما را تا آخر خط قلب و فکرت خواندم
درود بر شما و سلام بر شهیدان راستین انقلاب از جمله این شهیدان گلگون کفن
دشمنان بزدل با اين كارها بجاي نميرسند. مرگ بر منا فق.
حالا همینطور به موتورهای تندرو مثل پولسار و پالس مجوز بدید!
من هم از دانشجويان قديمي شهيد دكتر مجيد شهرياري هستم. باور كنيد اكنون كه كلمه شهيد را در جلوي اسم ايشان مي‌نويسم تمام وجودم را بغض فرا گرفته و آرزو مي‌كردم كه ايكاش هرگز اين لحظه و اين روز را تجربه نمي‌كردم. ايشان يك استاد كم نظير، يك دوست بسيار صميمي و يك انديشمند بلند پايه در زمينه‌هاي مختلف مهندسي هسته‌اي و بويژه راكتور بودند كه ياد و نامش همواره در خاطره جامعه علمي و پژوهشي اين مملكت باقي خواهد ماند. البته همسر ارجمند ايشان هم از اساتيد باتجربه در زمينه مهندسي هسته‌اي هستند كه اميدوارم خداوند متعال به ايشان سلامتي و بهبودي كامل را عطا كند.
دعا مي‌كنم مسببين هر كه باشند به سزاي عملشان برسند چرا كه يكي از شريف‌ترين و باسوادترين افراد اين مرز و بوم را به شهادت رساندند.
من درست پنجاه متر جلوتر در بلوار ارتش در حال رساندن فرزندانم به مدرسه بودم كه صداي انفجار مهيبي امد . وقتي به پشت سر نگاه كردم دود به هوا بر خاسته بود و پسرم گفت چيزي منفجر شد و من با قاطعيت گفتم نه پسر باز حرف بيخود زدي!!!!!
اميدوارم مسئولين امنيتي با اقتدار هم جان سرمايه هاي اين مملكت را حفظ كنند و هم موجبات ارامش شهروندان را فراهم اورند. قطعا اگر چند ثانيه ديرتر و همزمان با انفجار از ان محل رد ميشدم ما نيز متاثر از انفجار مهيب فوق ميشديم.
خداوند به بازماندگان حادثه صبر عتا بفرمايد
پاسخ ها
نوشین اکرامیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
آقا برادر ال آقا مستر موسیو خانم !
اصلا میدونی رای منفی چیه ؟
اون قرمزه که یه خط افقی روشه اگه بلد نیستی مثبت بزنی منفی رو هم نزن . خوب ؟
روحش شاد. شهادتشون رو به خانوادشون و مردم ایران تسلیت میگم، خداوندا دشمنان ایران رو نابود کن
تابناک داری زیادی حرف میزنی سیاست کثیفی رو تو رای گیری از نظرات اجرا میکنی هرچند که باعث شدی دیگه کسی تو بالاترین نره.
این اساتید باید بیشتر تماسشون با دانشجویان از طریق ویدئو کنفرانس باشه. لازم نیست این بندگان خدا هر روز صبح از جلوی جوخه های تروریستی صحیونیستی رژه برن.

کلاسها هم میتونه انلاین برگزار شه و هم میتونه برای جمع دانشجویان حاضر در دانشگاه انجام شه.

تازه با این قابلیت که کلاسها میتونه ظبط بشه و برای دور ترین دانشگاهها هم فرستاده بشه و سالیان سال توسط دانشجویان مورد بهربرداری قرار بگیره.

من مطمئنم که اینجوری استادها هم با صبر و حوصله بیشتری زیر به ریز نکات رو میتونن بیان کنن جوری که کمتر جایی برای سئوال بمونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
این روش روش بسیار خوبی هست همین الان خیلی از بهترین دانشگاههای دنیا این جور کلاسها رو دارن.

تازه اگه برای ما خیلی سخته جتی میتونیم کلاسها رو روی دی وی وی هم به دانشجویان بدیم و استادا در موارد خاص مثل آزمایشگاه و ... با حمایت کامل بیان و برن.
از کسایی که به آقای موسوی توهین می کنند خواهش می کنم به منفی هایی که می گیرند یکمی توجه کنند و خجالت بکشند و به شعور مردم توهین نکنند از سایت تابناک خواهش می کنم لطفا نظر بنده را در سایت قرار دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
نظر عالي بود. كساني كه توهين مي كنند از ادب و شعور بهره اي نبرده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
تو یکی به چند صدتا وبگرد اینترنتی بی هنر و بی کار دل خوش کن که فقط بلدن کلیک کنن.
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
شما اقايان خود شيفته و هنرمند و البته پركار (چند شغله) كجاها كليك ميكنيد انشا ا.. كه جاي بدي كليك نميكنيد ولي اينو بدون يه ادم بي كار و بي هنر وقتشو توي سايتي مثل تابناك نميگذرونه.
کارکرد جنجال اسناد ویکی لیکس هم مشخص شد. سرپوش گذاشتن بر جنایت های طراحی شدشون.
نفرین و لعنت هم نمی کنم چون عملی حقیرانه است. باید پاسخ قاطع داد و خیلی جدی علیه امریکا و اسراییل اقامه دعوا کرد...
آقا نکنه ماهایی که داریم فیزیک اتمی میخونیم رو هم ترور کنن!!! البته به استادامون باید هظدار بدیم خیلی خطرناک شده...
باید جلوی این افراد که باشتشوی مغزی شدن اقدام به خیانت و کشتن دانشمندان این مرز بوم را میکنند را گرفت واقعا آگاه نیستن که دارن مستقیم به قدرتهای زورگوی غربی کمک میکنند . پیشرفتها و دستیافتها مال این ملت هست و همیشه باقی میماند ونباید سرسوزنی از حقوق ملت گذشت
فقط انتقام
تورا خدا چرا کسی نیست داد مارا بزنه بیا یید ما هم اقدام به مقابله به مثل کنیم ببینیم کی ضرر می کنه
قالب توجه عزیزانی که کامنت می گذارند مخصوصان آن بزرگوازی که به خاتمی و دیگران ربط داده است بنده بعنوان یک ایرانی مقیم خارج خدمتتان عرض می کنم در زمانی که عصبانی هستید قضاوت نکنید . رفتن سازگارا و گنجی به دامن دشمنان ایران ربطی به خاتمی و دیگران ندارد . پسر نوح هم نا خلف شد و لی به پدرش چه ربطی داشت . اگر یادتان باشد در زمان جنگ شخص روحانی به عراق فرار کرد و خود را آلت دست صدام دشمن خونینی ایران قرار داد و هر روزهم از رادیو بر علیه ملت ایران و بزرگان نظام حتی امام خمینی حرف میزد ولی هیچ وقت امام خمینی نگفت این شخص با فلان مقام خیشاونی دارد و بایستی سرزنش شود . ما در تاریخ زیاد دیده ایم چنین افرادی . مگر مسلم ابن عقیل با عمر ابن سعد خیشاوند نبودند ؟ و لی دید فرق 2 نفر !
آقای خاتمی 8 سال ریاست جمهور این کشور بوده به قانون اساسی و نظام و ولایت فقیه اعتقاد داشت و دارد این را خودش بارها گفته و در 8 سال ریاست جمهوریشان هم نشان داده ! شما می توانی به بنده بگویی در 8 سال ریاست جمهوری خاتمی از کدام دستور مقام معظم رهبری سرپیچی کرده ؟ و یا کدام حرکتش را مغایر قانون اساسی بوده ؟ تو ای بزرگوار بایستی بدانی که کشور ما امروز بیش از هر روزی دیگر احتیاج به وحدت دارد . ما نبایستی وقتی عصبانی هستیم بی انصاف شویم . بنده هم مثل شما عصبانی هستم و به خدا قسم اگر دستم به این مزدوران که عزیزترین و با ارزشترین فرزندان این ملت را ناجوانمردانه ترور می کنند می رسید آنها را به سزای اعمال ننگینشان می رساندم هر چند معتقدم همه چیز بایستی از کانال قانون عبور کند
سربلند باد نظام .و ملت ایران
خیلیها دنبال بهانه هستند تا موسوی و کروبی رو بگیرند اما با این حربه ها ملت پشت اونها رو خالی نمی کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
عالی بود
بچه آباداني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
ملت ؟ كدوم ملت ؟ همانها كه روز عاشورا خداجو شدند ؟ همانها كه روز قدس روزه خواري كردند ؟ يا پدر شهيدان كاركوب زاده اي آباداني كه شهدايش را نه بخاطر ناز چشمريمل زده روشنفكرترينا بلكه بخاطر پهلوي شكسته حضرت زهرا هديه به خدا كرد و يا پدر شهيدان افراسيابي ؟ ملتي كه شما از آنها دم ميزنيد كجا رفتند پس ؟ شانزده اذرتان را هم خواهيم ديد شانزده آذري كهسه جوان رعناي ايراني بپاي دجالي از امريكا قرباني شدند و حالا كساني كه قبله اشان غرب و آمريكاست آن روز را هم ميخواهند به دگرديسي بكشنانند .
نه عزيز من خوب براي خودتان بشينيد خيال بافي كنيد سپاه دشمن چند لشكر دارد لشكري كه بخشي از آن داخلي است و به ستون پنجم مشهور و چهار ستون ديگر كه در اختاير خودش است و بهتر است كه اين را بدانيد كه بعضي فضا را آمائه ميكنند و تا نوكران ديگر ضربه بزنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
دم تابناك گرم
متاسفم برای وزیر اطلاعات.متاسفم برای نیروهای امنیتی کشور.سرمایه های بدون بازگشتمون رو به راحتی از دست میدیم.متاسفم برای نظام.
خدالعنت کندآنهایی راکه مغزهای متفکرایران رادارن ازبین می برندترابخدابجای دنبال کردن حرفهای مفت فکری به حال امنیت ایران بکنید
تو رو خدا دیکه اینجا با هم کل کل نکنیم
با همین کل کل ها پدر مملکت خودمون رو در آوردیم
بیاید ما مردم عادی دیگه مثل مسئولین اینوری و اونوری تو سر و کله هم نزنیم
چرا تا زماني كه مشخص نشده كار چه كساني هست به خودمان اجازه مي دهيم اين وآن را متهم مي كنيم و اين گونه قضاوت مي كنيم مگر شما از خدا نمي ترسيد و اين گونه ادعا داريم كه مسلمان واقعي هستيم از مجازات خدا بترسيد
فقط میتونم بگم واسه کشورم متاسفم که یه عده وطن فروش دست به این جنایت ها میزنن
یه سری 1000 تا نظر می دند 1 دونش چاپ نمیشه ولی برادر امیر بینید کلی نظر داده کلی هم چاپ شده.معلومه برادر ارزشیه و پالرتی هم نداره. جالبه تابناک شده چت روم ایشون
مرد باشید چاپ کنیدبدبختها
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
شما مطمئن باش اگه موافق موسوی و کروبی مینوشتی عمرا اگه چاپ میکردن
کلا اینا این جورین دیگه
مازیار انقدر از انگلیس و امریکا بدگویی میکنی ی موقع تو اونجا دستگیرت نکن شکنجت کنن خیلی نگرانتم
پاسخ ها
مازيار
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
من خوشبختانه تو وطن عزيزم ايران هستم اين پرچم زشت به خاطر اينه كه از فيلترشكن استفاده ميكنم هربار هم پرچم يك كشوره يكبار آلمان يكبار انگليس و... چون بدون فيلتر شكن از فيس بوك و خوب مجبورم با همين فيلترشكن اين صفحه رو باز كنم
به هرحال سپاس كه نگران من بوديد
ناشناس اصلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
مازیار جان فکر کنم استفاده از فیس بوک وعضویت در اون از جمله جرائم اینترنتی محسوب میشه در ضمن استفاده از فیلتر شکن هم خودش به لحاظ شرعی اشکالاتی داره شاید شما خیلی باتقوی هستید ولی به شما توصیه میکنم به قوانین کشور پاینند باشی و از سایتهای معاند و صهیونیستی مثل فیس بوک و سایرین تبری بجویی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
مازيار از کی تا حالا تابناک فیلتر شده که با فیلتر شکن بازش می کنی ، اول طرز استفاده درست از فیلتر شکن و یاد بگیر بعد بهش دست بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
بابا مازيار ، بچه معروف ، كلك نظر مخالف ميزني معروف شي شيطون؟؟؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
بسی خندیدیم برا آقا مازیار هاهاها
الله اعلم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
آخه اینم رای منفی داره!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
این نظرات منفی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
اگه تابناک نظر من منتشر کنه من نظر مثبتم میگم
مرگ بر تابناك عامل MI6 و موسوي و كروبي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
آقا یا خانم ناشناس!
اینها اوصاف شما هستند:
متوهم، تمامیت خواه، سلطه گر، بی ادب!
ساناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
والا تابناک که در حال حاضر فقط نظرات موافق شما رو منتشر میکنه، چه رویی دارین ها !
محافظهای کروبی وموسوی رابیشترکنید که دارند همسو باکشورهای غربی وامریکا برعلیه ایران کارمیکنند
بنده این ضایعه اسفبارتروریستی رابه محضرحضرت بقیه الله الاعظم ,مقام معضم رهبری,خانواده محترم شهید,جامعه دانشگاهی ومردم شهیدپرورایران اسلامی تبریک وتهنیت عرض می کنم.به کوری چشم دشمنان شهادت آرزوی ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
املا چند شدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
این صد و اندی که نظر مخالف داده اند نظر مخالف به چه داده اند؟ آیا اینجا هم شده جولانگاه روبوتهای صهیونیستی؟
خدا لعنت کنه باعث و بانی اختلاف بین مردم ایران را
متاسفانه در اين سال ها , ايران در موضع ضعف شديد در زمينه ديپلماسي جهاني هست ... خيلي از كشورها وقتي اين ترور انجام ميگيره , گوش دنيا رو كر ميكنند و با حداكثر شد رفتار با عوامل احتمالي برخورد ميكنند.

چرا اگر در اوايل انقلاب تعطيلي سفار امريكا حركت كاملا درست بوده , امروز سفارت انگليس را تعطيل نميكنيم ؟؟ مگر انگليس كه به طور علني ايران را تهديد به اجرا عمليات خرابكارانه ميكنه , عذري بدتر از همان امريكا ندارد ؟؟

چرا ايراندادگاه هاي بين الملي را مجبور به واكنش به كشورهاي تهديد كننده تماميت ارضي كشور نميكند ؟؟

براستي آيا در زماني كه كشور در تحريم قرار دارد و روزانه توهين هاي شديدي در دنيا نسبت به ايران ميشود , وقت ان نرسيده كه حكومت ايران از خود واكنش بدهد ؟؟

چطور كره شمالي اين جرات را دارد كه واكنش بدهد يا امارات اين جرات را دارد كه به ملوانان و قايقرانان ايران را دستگيركند ؟؟

مشتي شعار پراكني مانند مرگ بر امريكا كه فقط مصرف داخلي دارد , چه فايده اي بر ترميم اين زخم ها ميتواند داشته باشد ؟؟

بايد قبول كنيم كه در موضع انفعالي هستيم و مداوم هم سكوت ميكنيم
سلام
هر ایرانی باید وظیفه شهروندی خود را بجا آورد تا کمتر شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.
هیچ کشوری در دنیا خواستار پیشرفت ایران نیست، در واقع این قاعده بازی بین اللملی است. پس ما هم بهتر است اینقدر تو سر کله هم نزنیم تا عهده ای از ما به دامان بدخواهان ایران پناه ببرند و عده ای هم فکر کنند که امنیت و آبادانی کشور ساده ای است و به دست یک اقلیت محقمی شود.
به امید مشارکت روز افزون هر ایرانی در آبادانی ایران
دوستان اینقدر نظرات بلند بالا ندین حال این همه خوندنو نداریم.
انا لله و انا الیه راجعون
متاسفانه کامنت های بالا شده جولانگاه دوستان از دوطرف!
چیزی که اینجا در نظر گرفته نشده اینه که برخلاف تصور، این دو استاد گرامی اصولا دانشمند اتمی به آن معنا نبوند. من نمی دانم چه کسی اولین بار این مسئله را طرح کرد که این عزیزان دانشمند اتمی بودند، ولی اصولا در سیستم اتمی ایران بسیاری از متخصصین اتمی از رشته های برق بخصوص کنترل و قدرت هستند یا از رشته هایی مثل شیمی که همه اینها بیشتر نقش اپراتور را دارند و وظیفه آنها راه اندازی و کار با دستگاه ها و سانتریفیوژهاست. اصولا ما دانشمند اتمی به اون معنایی که شما فکر می کنید نداریم. فیزیک وقتی در اتم وارد می شود که بحث راجع به اصول اساسی کوانتوم باشد. در نیروگاه ها و مراکز غنی سازی که کار در سطح صورت می گیرد و دنبال کاربردها هستیم و نه تئوری ها، افراد فیزیکی چندان حضور ندارند مخصوصا در ایران که تکنولوژی اتمی آن وارداتی است. به همین خاطرمن تصور نمی کنم این ترورها ربط مستقیمی به برنامه اتمی ما داشته باشد چرا که اصولا خللی در برنامه اتمی وارد نمی کند. باید بشینیم ببینیم چه کسی قصد استفاده از این مسئله را دارد.
پاسخ ها
شاهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
محمد جان دمت گرم تو بهترین و منطقی ترین نظر رو نوشتی. کاش فقط افراد آکادمیک اجازه چاپ نظر رو داشتن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
دوست عزیز
از توضیح به جاتون ممنونم.
کاش همه کمی منصفانه تر و عاقلانه تر برخوردمیکردن. اونوقت مثل شما میپرسیدن که:"چه کسی نفع میبره و قصد استفاده از این مساله رو داره"!!
برای خودم، جامعه م، کشورم و "اشرف مخلوقات خدا" متاسفم که به جای گسترش "بینش عمیق" ، در هر مساله ای، به احساسی ترین شکل ممکن، استفاده میکنن.به جای اینکه همین 4خط توضیح شمارو بدن و همه رو خلاص کنن، اینطور جنجال به پا کردن و مردم هم به جای فکر و پرس وجو، رگ گردنشون ورم کرده و افتادن به جون هم!!!جای تاسف و تامل داره. برای خودمن و تمام دوستان موافق و مخالف!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
آقا محمد شما جلوی پاتو میبینی
همین موضوعات هسته ای که امروز به عنوان کاربردهایی از تولید انرژی هسته ای در دست مهندسین برق و شیمی و مکانیک هست قبلا توسط دانشمندان فیزیک بنیان گذاری شده..

یعنی اول باید علوم پایه بیان جلو و راه های جدید رو بشکافند بعد کار واگذار میشه به مهندسها.

پس شکاف علوم از طریق علوم پایه است.


در ثانی ، وقتی آقای جک استرا به ما حلم میکرد که باید تحقیقات هسته ای در ایران متوقف بشه منظورش علوم پایه بود نه مهندسی برق و شیمی ، یعنی اگر میخواهییم به انرژی های جدید و فناوریهای جدید و جدید تر دست پیدا کنیم باید رو علوم پایه سرمایه گذاری کنیم

باید وارد فیزک هسته ای بشیم...

این همون چیزی هست که دشمنها نمیخوان ما داشته باشیم
وگر نه اونها همیشه با یک نیروگاه هسته ای دست نشانده تو کشور ما موافق بودن حتی قبل از انقلاب
نوشین اکرامیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
آقای محمد شهید دکتر شهریاری ارائه دهنده تئوری ریاکتورهای نسل سوم بودن دشمنان ایران به خیال خام خودشون خواستن راه استفاده از اورانیوم غنی شده رو برامون ببندند اما کور خوندن
مرگ بر فتنه گران و ........
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
اونایی که منفی زدند، یا معنی فتنه گر را نمیدانند یا فرق مثبت و منفی را. یعنی شما ها با فتنه گران موافقید؟ من کاری ندارم فتنه گر کیست و از کجا آب میخورد ولی هر چی که باشد میخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند که چنین کسی سزاوار مرگ است.
بايد سركلاس درس ايشان مي بوديد تا بفهميد چه عالمي از دست رفت. وكافي بود از ايشان سئوالي مي پرسيديد تا مي فهميديد چه شرافتي در وجود پاكش است.
خداشاهد است پارساترين و دانشمندترين وباهوشترين استاد اين مملكت از دست رفت .
استاد شهادت مباركت باد
ای بابا کیه که ندونه اینا همش زیر سر انگلیس حروم زادست ولی چرا هیچ کس هیچ برخوردی با این زنا زادگان بریتانیای کثیف نمیکنه فقط خدا عالمه .
لعنت خدا و رسول خدا بر کسی که بذر نفاق و اختلاف و دودستگی را بین ایرانیان وطن دوست کاشت، ما اینجوری نبودیم
واقعا که حیف شد. مردی بسیار شریف و استادی بی مدعا بود. نخبگان جامعه واقعا مظلوم واقع شده اند .
ببخشيد اينجا مسابقه كامنته ؟
اونها که فکر ميکنن با اين جنايات ايران از مسير خودش خارج ميشه يا خللي در اين راه بوجود مياد بدونن که سخت در اشتباهن و امثال اين دانشمندان در ايران بسيارند و با حذف يکي از اونها دهها نفر ديگر سر بلند ميکنن.
زنده باد ايران و پاينده باد ايراني وطن دوست.
با سلام
اینجانب خواستم موضوعی رو به سمع و نظر خوانندگان محترم برسونم :
حدود 2-3 سال پیش برادر اینجانب از مرگ ( خفگی با گاز) یکی از اساتید توانا دانشگاهشون که در زمینه پروژه های نظامی و هسته ای به شدت فعال بودند خبر داد
اینحانب به ایشون گفتم این مرگ مشکوک و احتمالا کار نیروهای اطلاعاتی بویژه اسراییلی ها می باشد اما کو گوش شنوا
در زمان حمله امریکا به عراق بسیاری از دانشمندان هسته ای عراق در همون روزهای ابتدایی اشغال به دست جوخه های ترور اسراییلی ترور شدند.
بیش از یم ساله که توان نیروهای اطلاعاتی صرف مسائلی مانند فتنه و ... شده و از اصل ناحرا دوز شدیم .
رهبران هر دو جناح باید به مواضع اعتدالی برگردتد
مردم هم باید این دو دستگی رو بزارن کنار
اگر خواهان رشد و پیشرفت و تغییر هستید این راهش نیست
تاب تخمل حرف های همدیگر رو داشته باشید
از افراظ و تفریط بپرهیزیدو...
با این مثبت منفی های مخاطبان تابناک و رای منفی به "یا خدا"و "مرگ بر منافق ..." معلوم شد که تابناک سایتی برای فتنه گران است .یعنی اخباری میده که باب میل اونهاست.
پاسخ ها
ساسي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
عزيز من انقد سايت و روزنامه كه باب ميل شما حرف بزنه فراوونه كه نيازي نيست شما خودشو ناراحت كني .البته بيچاره تابناك چوب دو سر نجسه هر كاري كنه بازم همه حرف دارند.
سلام آقای مازیار محترم . از بینش عمیق و اخلاقیتون سپاسگزارم. ما به افراد بسیار بیشتری نظیر شما نیاز داریم. چون جای تمام اینهایی که گفتم در جامعه ما خالیه: "بینش عمیق"، "اخلاق" و "آئین سپاسگزاری و قدرشناسی" ..! جای تاسف و تامل داره. برای خودمن و تمام دوستان موافق و مخالف! چون اگر اینهارو "سعی میکردیو" رعایت کنیم، وضع نظراتمون این نبود و اینطور طلبکارانه، بدون انصاف و با غرور و تکبر نظر خدمون رو مقدم بر نظر مخالفانمون نمیدیدیم.
متاسفانه در سال گذشته وقتی استاددانشگاه ما را ناجوانمردانه شهید کردند به جای اینکه بیائیم چاره اندیشی کنیم که جلوی این ترورهای هدفمند را بگیریم سریعا دو گروه درست کردیم و هر گروه زیر تابوت ان شهید به اثبات خود و نفی دیگری پرداخت و اصل موضوع فراموش شد . نتیجه ان این شد که دشمن هر دو گروه امروز با رذالت هرچه بیش تر دو استاد دیگر را هم ناجوانمردانه مورد هدف قرار داد .

خدا کند این شهادت ها چشمان مسئولین و انانی که منتظرند از هر بهانه ایی استفاده کنند و رقیب سیاسی خود را محکوم کنند ، را باز کند.

شاید امروز این شهادت ها به ما نشان دهد امروز تا چه حد نیازمند اتحاد و وحدت هستیم.

شاید این شهادت ها به ما نشان دهد تا چه حد امروز نیاز داریم بصیرت را با تدبیر توامان ببینیم.

شاید این شهادت ها به ما نشان دهد امروز تا چه حد نیاز مند درک بهتری از هم هستیم.

شاید این شهادت ها نشان دهد امروز دشمن واقعی همه ما چه کسانی هستند.
اينا همش حدس و گمانه..!! همش حرفه!!
تروري كه حتي علتش مشخص نيست اون وقت عاملينش رو مياين حدس ميزنين؟!!
خدا رحمتشون كنه استاد رو... ):
شما حال ما رو نمی فهمید که صبح پا شدی بری دانشگاه امتحان هم داری تو به ترافیک عجیب گیر می کنی و بی خیال با ماشین رفتن می شی و پیاده همین طور که داری می ری می بینی یه ماشین ترکیده.کی بوده؟یکی از استادا.تازه خبر نداری که این خوبشه.یه جایه دیگم همین اتفاق افتاده و اون بدتر از این یکی بوده.
هر كي پيرو خط رهبريه از اين ترورا ترسي نداره.

چه فتنه گرا چه غربيا خوب ميدونن كه ما مثل شيشه ايم هر چقدر ما رو بشكنن تيز تر و خطر ناكتر ميشيم.
دكتر شهرياري استاد من بودند. دانشمند بزرگواري بودند و لابق درجه رفيع شهادت. رحمت خدا بر او باد
آيا بازهم عده اي ديرباور دنبال مدرك مهرخورده و امضا شده رييس فلان كشور خارجي هستند تا قانع شوند صهيونيست ها و شيطان بزرگ لحظه اي از ضربه زدن به سرمايه هاي وجودي ما غفلت نمي ورزند!
يكي از اساتيد علوم سياسي براي اثبات اينكه صدام ملعون را استكبار جهاني براي حمله به كشورمان تشويق كرده سند منگوله دار مي خواهد!
اصلا" ما دو نوع دليل عقلي و نقلي داريم با وجود اولي نيازي به اين جور ترديدهانيست واقعيت اين است كه شيطان بزرگ عليه انسانيت شمشير را از رو بسته و جنگي به قدمت قرن ها با اسلام ناب محمدي صلي الله عليه وآله وسلم راه انداخته و ان شا الله جز با نابودي صهيونيسم جنايتكار جهانخوار و شريكان خبيثش خاتمه نخواهد يافت
زنده باد ایران -زنده باد ایرانی -مرگ بر تروریست.
خدایا به تحصل کردگان ما و جوانان این مرز و بوم توفیق ادامه ی راه شهدا را عنایت فرما.
خجالت نمی کشید جدا؟؟؟؟ با شما مردم هستم !!! اگر مسلمانید باید بدونید که گناه دیگران را دارید با این اظهار نظرا می شویید . تابناک خیلی کار زشتی کردی حالم ازت بهم خورد
بکشید ماراملت ما بیدارتر میشود-عالم راکشتید با علم چکار میکنید-امبراطوری علمی ایران در حال بیداری است به کوری چشم دشمنان
مرگ بر مزدور
مرگ بر منافق
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسراییل
از رییس شورای عالی امنیت ملی میخوام تا با استفاده از یگان فوق تخصصی سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج)و یگان حفاظت از شخصیتهای ناجا سریعا نسبت به حفاظت قاطعانه از سرمایه های این کشور اسلامی اقدام کند و خود به عنوان یک داوطلب جهت حفاظت از جان این دانشمندان شریف با توجه به تجربیاتم اعلام امادگی میکنم من بی غیرت نیستم من بی غیرت نیستم من بی غیرت نیستم جانم فدای رهبر
به نظر من هر کس که بودند حتی اگه دو فرد عادی هم بودند خیلی مهمه و پذیرشش سخت این همه یک انسان وقت میذاره و به جایی میرسه وتلاش میکنه و به همین راحتی از بین میره اگه این افراد از لحاظ علمی افراد مهمی بودند که مطمئنا بودند چون اگه نبودند مورد سوئ قصد قرار نمیگرفتند و باید یک فکری کنند و امنیت رو برای این چنین افرادی ایجاد کنند واقعا متاسف شدم که شخصی با این علم در چنین سانحه ای از بین برود و دیگران از وجودش بی بهره بمونن درسته که مرگ و زندگی هر دو دست خداست ولی باید یه فکری بشه واسه این موارد..........ای خدا خودت به دادمون برس
دوره جنگ فیزیکی بر ضد میهن گذشت دوره دوره علم است هم وطن سنگر علم را دریاب . و قلم علما افضل است ز خون شهدا و چه سعادت مند است شهیدی که عالم است .و چه خاک بر سر است آن که دشمنی دشمنان ایران را با این وضوح نمیبیند. خدا قاتلین دکتر شهریاری رو با لشگر عمر سعد محشور بفرماید. اینقدر اعصابم خورده که دارم دیوونه میشم .
منجنیق آه مظلومان به صبح/ سخت گیرد ظالمان را در حصار/آنچه دیدی برقرار خود نماند/وینچه بینی هم نماند پایدار/
مرگ بر کسانی که این ترورها و امثال اینها رو طراحی می کنند
تو رو خدا منفی ندید
مرگ بر تروریست
والله خیرالماکرین
با توجه به اينكه هركسي كه در راستاي دستيابي به آخرين يافته هاي علمي وبهره مندي اين مرز وبوم از آنها تلاش نمايد يك قهرمان ملي وحفاظت از آنان از اهم امور مي باشد. از دست دادن دكتر شهيد شهرياري را دردناك ومصيبت وارده غير قابل جبران وعزاداري خود را اعلام اميدوارم همكاران وشاگردان استاد از دست رفته پرچم اورا همانند پرچم سرداران دوران جنگ تحميلي كه به زمين مي افتاد سردار ديگر پرچم را برداشته وبه پيش مي شتافت آنان نيز چنين كنند تا كشتي رو به تعالي همه جانبه كشورمان مانعي رادر مسير حركت اش احساس ننمايد
با توجه به ماهيت ترور اساتيد قبلي و متن فوق الذكر تا حدودي مشخص است كه اين اطلاعات از طريق كشور اردن به سرويسهاي اطلاعاتي غرب و اسرائيل داده ميشود . شايد هم همين همكاري آن كشور يك دام وتله باشد . دوم اينكه اكثر ترورها مشابه هستند 1-درهرسه موتورسيكلت است 2-هرسه نزديك منزل يا خودرو انجام شده 3-هرسه مورد صبح هنگام رفتن سركار اتفاق افتاده .بنظرم بايد اطراف خانه وخودروي اين اساتيد دوربين مدار بسته كار گذاشت ويا خودروي آنها را ضد گلوله كرد
اوووووووووووووووووووووووووووووو
چقدر کامنت
كار دشمنان ايران است
ای کاش قدر این گوهرهای بی مانند وطنمان را بیشتر بدانیم و بیشتر از آنها حفاظت شود
ماشه‌ي «ترور در تهران» در سوئيس چكانده شده و عاملان آن نه چند عنصر وابسته به يك گروهك تروريستي بلكه «ناتو» و سران غربي 1+5 مي‌باشند از اين رو در جريان مباحث ميان ايران و غرب، اين اولين مواضعه و مطالبه ما بايد باشد. پر واضح است كه آمريكا، فرانسه و انگليس براي رد گم كردن حتما اين ترورها را محكوم مي‌نمايند اما در شرايطي كه آنان سازمان مدعي ترور را رسما در حمايت خود قرار داده و مانع اعمال حاكميت عراق بر پرونده منافقين هستند، اين محكوم كردن منافقانه و غير قابل قبول است
شنیدم که چون قوی زیبای بمیرد فریبنده زاد و فریبا بمیرد. به خانم، آقای دکتر شهریاری که پرواز یار را در جلوی چشمانشان مشاهده کردند تسلیت عرض می کنم.
بياييم تامل بيشتري در مورد ترور اين دو عزيز كنيم.اين كار نشانه ضعف آمريكا و صهيونيست جنايتكار در مقابل توانمندي مردم سرافراز ايران است.در ايران از اين دست اساتيد جان بركف زياد است.اما تسليت و آرزوي بقاي امر و صبر و استقامت براي خانواده محترم اين استاد بزرگ را دارم و از درگاه خداوند متعال برايشان مغفرت را مسئلت مي نمايم.متاسفام كه جامعه مدرسين نابغه اي را از دست داد و اين ضايعه را به تمامي اساتيد تسليت عرض مي نمايم.
امیر فخرآور» روزنامه‌نگار ایرانی
ماندا زند اروین
محمدمحسن سازگارا
خائنان حاضر در پروژه ضدایرانی «ایرانیوم»
البته اينها كه اصلا حاميان خاتمي وموسوي نبودند و نيستند و آخرين نفر يعني سازگارا اصلا براي جنبش زردك تلاشي نكرد و الان هم جزو خود فروختگان مرتبط با اين اقايان يست هست ؟
بعضي از دوستان سعي ميكنند تا با اظهار نر هاي به اصطاح منصفانه توجه همه را از اصل قضيه كه توطئه غربيان نسبت به مردم ايران است دور كنند و با دور كردن اذهان از اسامي اين اقايان كه در كوشش براي ترويج تفكرات غربي تا توانستند تلاش كرده و ميكنند در واقع يك جو ملايم را ايجاد كرده و فضا را به خيال خودشان ارام كنند .
از قديم گفته اند دوست دوست من دوست من است و دشمن دشمن من دوست من و دوست دشمن من دشمن من است .
سلام
واقعا متاسفم به خاطر از دست دادن این نخبه های علمی و عزیز
واقعا تاثر داشت...
خداوند رحمتشون کنه،کاش بیش ازینا ازشون محافظت میشد
" اين ترورها شخصي نبوده است و فكر مي‌كنم موضوع اين ترورها با ترورهاي قبلي فرق مي‌كند ولي كماكان در حال بررسي هستيم" ماشاالله به این همه هوش و ذکاوت ! اگر همین جوری پیش برین حتما به یک جایی میرسین! یک خانواده دیگر هم عزادار شد شما اونوقت هی بررسی کنین فقط مواظب باشین در حین بررسی خدای نکرده یک دانشمند دیگه از دست نره.
خدا لعنت کنه تمامی منافقان رو
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر