بازدید 25124

واكنش صالحی به ترور دو استاد هسته اي

صالحي خطاب به دشمنان افزود: با آتش بازي نكنند، صبر ملت ايران هم حدي دارد و اگر اين كاسه صبر لبريز شود، عاقبت بدي نصيب دشمنان خواهد شد، البته ما صبر خود را نشان خواهيم داد.
کد خبر: ۱۳۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۰ 29 November 2010
رييس سازمان انرژي اتمي در واكنش به حادثه ترور دكتر مجيد شهرياري و دكتر عباسي، اساتيد دانشگاه شهيد بهشتي تهران خطاب به دشمنان گفت: با آتش بازي نكنند، زيرا صبر ملت ايران هم حدي دارد و اگر كاسه صبر، لبريز شود، عاقبت بدي نصيب دشمنان خواهد شد.
   
به گزارش خبرنگار ايرنا، دكتر 'علي اكبر صالحي' اين مطلب را روز دوشنبه در جمع خبرنگاران و پس از ملاقات با دكتر 'فريدون عباسي' كه در پي حادثه انفجار ديگري همراه همسرش مجروح شده و اكنون در بيمارستان بستري است، بيان كرد.

رييس سازمان انرژي اتمي اظهار داشت: دكتر شهرياري، سال ها دانشجوي من بود و همكاري خوبي با سازمان انرژي اتمي داشت و يكي از پروژه هاي بزرگ سازمان را كه افتخاري براي ملت ايران بود، در دستور كار داشت.

صالحي افزود: دشمن، عزيزترين گل ما را از ما گرفت اما بداند كه اين ملت با استقامت، ايستادگي و هر آنچه در توان دارد، براي رفع مشكلات و رسيدن به آرزوهاي خود تلاش مي كند.

معاون رييس جمهوري اضافه كرد: قول مي دهيم كه شهرياري هاي فراواني تحويل ملت ايران دهيم.

رييس سازمان انرژي اتمي در عين حال تاكيد كرد: حركت هسته اي ملت ايران را چند برابر مي كنيم.

وي افزود: دشمنان بدانند تيرشان به سنگ خورده است و عاقبت بدي منتظر آنهاست.

صالحي خطاب به دشمنان افزود: با آتش بازي نكنند، صبر ملت ايران هم حدي دارد و اگر اين كاسه صبر لبريز شود، عاقبت بدي نصيب دشمنان خواهد شد، البته ما صبر خود را نشان خواهيم داد.

رييس سازمان انرژي اتمي، شهيد شهرياري را از انسان هاي خالصي توصيف كرد كه شور عبادت، خداترسي و خدمتگزاري داشت.
وي تاكيد كرد: در راه شهيد شهرياري هيچ خللي وارد نخواهد شد و قول مي دهيم اين راه را با قدرت و تلاش بيشتري ادامه دهيم.


رييس سازمان انرژي اتمي ضمن صدور پيام تسليت شهادت دكتر مجيد شهرياري،گفت: دشمنان بايد بدانند که با حذف يکي از ثمرات شجره طيبه انقلاب اسلامي نخواهند توانست مانع رشد و بالندگي فرزندان اين مرز و بوم گردند.

به گزارش ايسنا متن پيام تسليت دكتر علي اكبر صالحي به شرح زير است:

« وَلا تَحسبنَّ الذين قَتلوا في سبيل الله امواتاً بل احياءٌ عند ربهم يُرزَقون »

بار ديگر دستان پليد جنايتکاران، جامعه علمي و دانشگاهي کشور را از فيض وجود يکي از فرهيخته‌ترين و عزيزترين دانشمندان کشور محروم نمود.

جناب آقاي دکتر شهرياري که اينجانب افتخار معلّمي او را داشته‌ام يکي از استادان بي‌مثال و پژوهشگران فريد و يگانه بود که مجموعه فضائل و خصائل نيکو را از رهگذر الطاف الهي و به مَدد همّت و پيشکار بي‌مانند خويش در خود جمع آورده بود تا در خيل سربازان و خدمتگزاران بي‌شمار سربلندي و سرافرازي ميهن عزيز اسلامي باشد. او قُره العين ما بود و در عبادت خالق خدمتِ خالصانه به خلق زبانزد خاص و عام بود.

جنايتکاراني که گمان مي‌برند با دستمايه قراردادن ترور و خشونت عريان مي‌توانند مانعي در برابر رشد و بالندگي فرهيختگان و نخبگان اين سرزمين خدايي ايجاد نمايند در حقيقت مصداق اين کلام جاويدان قرآن کريم هستند:

يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

بدون ترديد مشعل فروزان فرزانگي و معرفت بيش از پيش از وجود ناميراي آن انديشمند فريد و يگانه زبانه خواهد کشيد و برهمگان پرتو خواهد افشاند.

دشمنان بايد بدانند که با حذف يکي از ثمرات شجره طيبه انقلاب اسلامي نخواهند توانست مانع رشد و بالندگي فرزندان اين مرز و بوم گردند چرا که رويش و زايش اين گلستان را پاياني نيست و به فضل الهي دَه‌ها و هزاران گل ديگر از اين بوستان خواهد روييد و اهريمنان شيطان صفت به اهداف شوم خود دست نخواهند يافت.

يقين دارم که آن عزيز سفر کرده در لحظات پاياني حيات خويش همچون مولايش حضرت علي (ع) نداي فُزتُ و ربِّ الکعبه سَر داده است.

خانواده بزرگ سازمان انرژي اتمي ايران اين ضايعه بزرگ را به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظّم رهبري، رياست محترم جمهوري و ملّت شهيد پرور ايران به ويژه خانواده گرانقدر آن شهيد عزيز صميمانه تسليت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال براي ايشان علوّ درجات مسئلت مي‌نمايد.

علي‌اکبـر صالحي

معاون رئيس جمهور و رييس سازمان انرژي اتمي ايران»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی