بازدید 21010

تجمع اعتراضی دانشگاهیان شهید بهشتی

جامعه دانشگاهی و هیئت رئیسه دانشگاه شهید بهشتی در بخش دیگری از این بیانیه از کلیه دانشگاهیان دعوت کرده است که به پاس حرمت خون شهید دکتر مجید شهریاری و پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی در این تجمع شرکت کنند.
کد خبر: ۱۳۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۵ 29 November 2010
استادان، دانشجویان، مدیران و کارکنان دانشگاه شهیدبهشتی روز سه شنبه 9 آذر ماه بعداز نماز ظهر و عصر در میدان مرکزی دانشگاه تجمع کرده و صدای محکومیت ترور ناجوانمردانه دو تن از استادان فرهیخته دانشگاه شهید بهشتی و خانواده آنان را به گوش جهانیان خواهند رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه ای که به همین منظور صادر شده، آمده است: "به دنبال ترور ناجوانمردانه دو تن از استادان فرهیخته دانشگاه شهید بهشتی و خانواده آنان به دست ایادی استکبار جهانی که متاسفانه منجر به شهادت استاد دکتر مجید شهریاری و مجروح شدن آقای دکتر عباسی و همسران دو استاد گرانقدر شد، جامعه دانشگاه شهید بهشتی این اقدام مذبوحانه را که بدون شک موجب پایمردی بیشتر قاطبه دانشگاهیان در حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی خواهد شد و توسعه استقلال علمی و فنی کشور را در عرصه های مختلف علم و دانش به دنبال خواهد داشت، شدیداً محکوم می کند."

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: "استادان، دانشجویان، مدیران و کارکنان دانشگاه یکصدا و متحد، روز سه شنبه 9 آذرماه 89 بعد از نماز ظهر و عصر در میدان مرکزی دانشگاه تجمع کرده و صدای محکومیت این حرکت ددمنشانه را به گوش جهانیان خواهند رساند. باشد تا منادیان حقوق بشر، به هوش آیند و صدای رسای مظلومیت و حق طلبی جامعه دانشگاهی را در پاسداشت حریم علم درخدمت انسانیت به گوش جان بشنوند."

جامعه دانشگاهی و هیئت رئیسه دانشگاه شهید بهشتی در بخش دیگری از این بیانیه از کلیه دانشگاهیان دعوت کرده است که به پاس حرمت خون شهید دکتر مجید شهریاری و پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی در این تجمع شرکت کنند.

به گزارش مهر، صبح روز دوشنبه 8 آذر ماه 89 مجید شهریاری و فریدون عباسی دو استاد فیزیک دانشگاه شهید بهشتی مورد سوء قصد قرار گرفتند که در این حادثه دکتر شهریاری به مقام شهادت نائل آمد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
حتماکار،کار انگلیسی هاست....!!!!؟؟؟
با خوندن تیتر خبر گمان کردم جمعیت معترض به دستگاه امنیتی کشور اعتراض کردن که چرا اوضاع مملکت اینقدر آشفته است، نگو که باز علیه دشمن نامعلوم موضع گیری شده. الله المستعان
بدست استکبار جهانی کشته شدند یا به دست......
بدست ایادی استکبار جهانی؟!!! خیلی تکراری و بی محتوی شده
ترور همیشه ناجوانمردانه است .
حالمان بهم خورد از اینهمه استکبار استکبار گفتن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار