بازدید 1315

سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای کارگاه طلاجات به ارزش ۸ میلیارد در باقرشهر خبر داد و گفت: در تحقیقات مشخص شد که سارق در کارگاه مشغول به کار بوده و چندی بعد از آنجا اخراج شده است.
کد خبر: ۱۲۳۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷ 06 May 2024

 به گزارش تابناک، سرهنگ محمدقاسم طرهانی، با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای طلا در ری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از کارگاه استحصال طلا در محدوده باقرشهر به ارزش 8 میلیارد ریال پیگیری موضوع سریعاً در دستور کار عوامل عملیات کلانتری باقرشهر قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران کلانتری در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان هویت سارق شناسایی کردند و مشخص شد مدتی قبل سارق در کارگاه مشغول به کار بوده است و چندی بعد از آنجا اخراج شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: عوامل کلانتری در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی موفق شدند مخفیگاه سارق را در محدوده یکی از روستاهای باقرشهر شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های قضائی روز گذشته به مخفیگاه وی اعزام و طی یک عملیات ضربتی سارق را دستگیر و اموال مسروقه را کشف و به مقر پلیس منتقل کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات اولیه متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی دیگر ابعاد پرونده به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

منبع: تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی