بازدید 4824

عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ضمن پوزش از مسافران پرواز شماره ۷۱۸ مورخ ۹ فروردین در مسیر استانبول- تهران، اعلام کرد: پرواز فوق در روز هشتم فروردین ماه توسط اداره کل کنترل و عملیات پرواز هما باطل شده است.
کد خبر: ۱۲۲۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴ 29 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از از وزارت راه و شهرسازی، «حسام قربانعلی» مدیرکل روابط عمومی هما درباره پرواز شماره ۷۱۸ در مسیر استانبول- تهران افزود: از آنجا که فروش بلیت های پرواز فوق به صورت چارتری انجام یافته، مسوولیت کل پرواز از جمله اطلاع رسانی و پرواز جایگزین، براساس قرارداد منعقده بین هما و چارتر کننده، بر عهده شرکت مذکور است و هیچ گونه اطلاعات تماسی از مسافران در سامانه های هما ثبت نمی شود.

وی گفت: همچنین با وجود عدم مسوولیت اطلاع رسانی فوق، شعبه هما در ترکیه به‌صورت شبانه روزی ضمن پاسخگویی و حضور در نزد مسافران، تلاش کرده است تا حداکثر همکاری لازم با مسافران برای مراجعت ایشان انجام شود.

قربانعلی ادامه‌داد: همچنین برابر بررسی های انجام شده، تعداد مسافران این پرواز ۲۲۰ نفر بوده است که برای تعداد زیادی از این مسافران اطلاع رسانی به موقع انجام شده و بقیه افراد به‌علت سفر خارج از کشور تلفن همراه خود را از دسترس خارج و یا خاموش نگه داشته‌اند که این امر فرآیند اطلاع رسانی را با مشکل مواجه کرده است.

وی بیان‌داشت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن پوزش مجدد از مسافران گرامی، به صورت شبانه روزی در تلاش است تا ضمن ایجاد رضایتمندی و پاسخگویی به‌موقع، حداکثر ایمنی و آرامش را برای مسافران به ارمغان آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی