بازدید 17975
۱

روایت خلبان از تهدید بمب‌گذاری در ایرباس ایران‌ایر

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که خلبان پرواز تهران-هامبورگ بوده با ارائه توضیحاتی درباره تهدید بمب‌گذاری در هواپیمای هما، گفت: با اسکورت ۲ هواپیمای یوروفایتر هواپیمای ایران ایر در فرودگاه هامبورگ به زمین نشست.
کد خبر: ۱۱۹۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 09 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که خلبان پرواز تهران -هامبورگ بوده با ارسال یک فایل صوتی جزئیات تهدید بمب‌گذاری در هواپیمای ایرباس این شرکت را تشریح کرد.

وی دراین‌باره گفت: در پرواز شماره ۷۲۳ هواپیمایی ایران‌ایر از تهران به سمت فرودگاه هامبورگ در آسمان کشور اسلواکی یک هشدار امنیتی دریافت کردیم که به دنبال آن هواپیما مسیر خود را به سمت فرودگاه مقصد ادامه داد.

وی افزود: نهایتا با عبور از آسمان لهستان و کاهش ارتفاع در حداقل زمان ممکن با اسکورت دو فروند هواپیمای یوروفایتر (Eurofighter) اتحادیه اروپا هواپیما در فرودگاه هامبورگ به زمین نشست.

وی تصریح کرد: بعد از فرود، هواپیمای ایران‌ایر به یک منطقه ایمن هدایت شد و تمامی مسافران با صحت و سلامت کامل به مقصد رسیدند. در زمان حاضر چک‌های ویژه امنیتی بار و مسافران در حال انجام است.

سخنگوی ایران ایر بیان کرد: هواپیما توسط پلیس فدرال و بخش امنیتی چک شد و الحمدلله مانعی نداشت. ضمن این‌که با حضور همکاران سپاه حفاظت هواپیما چندین بار چک و خنثی قرار گرفت و شرایط نرمال تحت کنترل است.

قربانعلی تاکید کرد: رفته رفته با چک و دریافت بار، مسافران در سالن خروج رویت خواهند شد و موضوع خاصی تا این لحظه گزارش نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
هم سخنگو،هم خلبان؟عجیب نیست؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی