بازدید 3014
بارندگی‌ها در فارس خسارتی به دنبال نداشته است

آب‌گرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به بارش رحمت الهی طی دیروز و امروز گفت: این بارندگی‌ها علی‌رغم شدت خوبی که داشتند، اما خسارتی در استان به دنبال نداشتند.
کد خبر: ۱۲۲۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ 25 March 2024

به گزارش «تابناک»، غلامرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به بارش رحمت الهی که از روز گذشته، ۵ فروردین در استان فارس آغاز شده است، گفت: بحمد الهی بارش‌های خوبی طی دیروز و امروز، ۶ فروردین در استان فارس شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه تقریباً در تمام نقاط استان بارندگی وجود داشت، افزود: بارندگی بسیار خوبی را از این سامانه شاهد بودیم به عنوان مثال در نقطه شمال استان میزان بارش طی این دو روز ۱۷۰ میلی‌متر و در شهر شیراز تا ساعت ۱۱ صبح امروز ۶۰ میلی‌متر بارندگی گزارش داشتیم.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس اظهار کرد: با وجود این مسئله خسارتی تا این لحظه در پی این بارندگی‌ها در استان گزارش نشده است و هیچ مشکلی نبوده است.

غلامی با بیان اینکه رودخانه‌ها، سدها، گورآب‌ها پر آب شده‌اند، گفت: این سامانه امشب از استان فارس خارج خواهد شد و چند روز دیگر سامانه جدیدی وارد استان خواهد شد.

وی در خصوص کلیپی مبنی بر وقوع سیلاب که در دشت ارژن شیراز منتشر شده بود، نیز گفت: مسیر دشت ارژن به دلیل وجود مغازه‌ها و توقف مردم دارای ترافیک سنگین است وگرنه آنجا اتفاق خاصی نیفتاده است. کلیه محورهای استان فارس باز بوده و تردد روان است

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس در پاسخ به وضعیت آبگرفتگی معابر شهری نیز گفت: وقتی بارشی در این سطح می‌آید آبگرفتگی طبیعی است اما اخلال در رفت و آمد و نظم شهری نداشتیم. مسلماً این حجم عظیم بارش ظرف یک روز، جوی آب را سرریز می‌کند اما به طور کلی ترافیک در سطح شهر شیراز روان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست