بازدید 7005

الحوثی: آمریکایی‌ها با عقوبت سختی مواجه خواهند شد

محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن شنبه شب در واکنش به تداوم تجاوزهای نظامی آمریکا به این کشور هشدار داد که این کشور با عقوبت سختی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۲۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۲ 17 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از المسیره، محمد علی الحوثی گفت: نمی‌توان از آمریکا که در اراضی و آب‌های ما ویرانی ایجاد می‌کند، با گل استقبال کرد؛ بلکه باید با کشتار و عقوبت مواجه بشوند.

عضو شورای عالی سیاسی یمن افزود: ما از این منطقه به آمریکایی‌ها هشدار نظامی می‌دهیم و تاکید می‌کنیم که روحیه بالای ما، آنها را مغلوب خواهد کرد.

وی اضافه کرد: کوه‌ها و دشت‌های یمن توسط شما آمریکایی‌ها قابل اشغال نیست و این قهرمانان و مردان ما هستند که از آنها محافظت می‌کنند و شما فقط شکست خواهید خورد.

الحوثی درباره رزمایش نظامی «یوم الموعود» که حمله زمینی احتمالی آمریکا و انگلیس به این کشور و مقابله با این تجاوز شبیه سازی شده است گفت: این رزمایش از هیچ پدید نیامد، بلکه برگرفته از فرهنگ قرآنی بود که توسط قهرمانان ما انجام گرفت.

شبکه المسیره بامداد یکشنبه گزارش داد، جنگنده‌های متجاوز آمریکا و انگلیس شهرستان «التعزیه» واقع در استان تعز را هدف قرار دادند.

نیروهای مسلح یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مردم غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب عازم سرزمین‌های اشغالی بودند، هدف قرار داده اند.

نیروهای مسلح یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیروهای ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست