بازدید 2090
۲

ادعای شلیک موشک بالستیک ضدکشتی ازسوی حوثی‌ها

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) شنبه اعلام کرد که نیروهای یمنی سه موشک بالستیک ضدکشتی به سمت دریای سرخ شلیک کردند.
کد خبر: ۱۲۲۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ 16 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سنتکام در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که شلیک این موشک‌ها ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۰ و ۵۰ دقیقه شامگاه جمعه به وقت محلی صنعا پایتخت یمن انجام شد.

سنتکام افزود که نیروهای ائتلاف آمریکایی یا کشتی‌های تجاری زخمی یا خسارتی گزارش نکردند.

این در حالی است که شرکت امنیت دریایی انگلیس «آمبری» و شرکت «عملیات تجارت دریایی انگلیس» (UKMTO) جمعه شب از وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی بندر الحدیده یمن خبر دادند.

آمبری اعلام کرد که یک کشتی در حدود ۸۰ مایل دریایی شمال غرب الحدیده هدف حمله قرار گرفت اما UKMTO گزارش داد که این حمله در ۶۵ مایل دریایی غرب الحدیده رخ داد.

به نوشته رویترز، هنوز مشخص نیست که گزارش‌های این دو نهاد انگلیسی درباره یک حادثه امنیتی واحد بوده یا به حوادث جداگانه مربوط می‌شود.

نیروهای مسلح یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مردم غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب عازم سرزمین‌های اشغالی بودند، هدف قرار داده است.

نیروهای مسلح یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیروهای ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
ژاپن باید از یمن درس عبرت بگیرد و 80 سال نوکری امریکا را نکند
برج8ترامپ سر کار می اید و یمن را به خاک سیاه مینشاند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی